Joensuun tatuointiliikkeet??

Hipsu85

Tietoa Joensuun tatuointiliikkeistä?
Onko enää muita, kun Igors?
Haluaisin playboy-tatskan olkaan..olisiko kellään kuvia?
Ja onko kellään kokemuksia Joensuussa otettavista tatskoista??

162

18761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tiedä mutta

      Otto's Tattoo on siinä ihan keskustassa.

    • lugff

      Suosittelen hell-a-road tattoota,parempi palvelu ja halvempi kuin otto's..

      • Hipsu85

        onkos tää liike missäpäin??


      • jarsgjöalsdgrf
        Hipsu85 kirjoitti:

        onkos tää liike missäpäin??

        Kirkko katu 6 on Hell-A-Road:in osote.. Jos en ihan väärin muista...


    • Tatuoitu tytto

      Tuu ihmeessä Varkauteen His Master´s Tattoo:hon. Ehdottomasti paras paikka hommata kuva.

      • Hipsu85

        eipä huono ajatus, paljo siel on hinnasto pienehköille tatskoille?


      • Tatuoitu tyttö
        Hipsu85 kirjoitti:

        eipä huono ajatus, paljo siel on hinnasto pienehköille tatskoille?

        Minä kävin ottamassa pari pienehköä kuvaa, maksoin niistä yhteensä 100 euroa.

        Mieheni otti yhden tekstinpätkän ja toisen sellaisen 10*10 senttisen kuvan ja maksoi 150 euroa.

        Tatuoija muistaakseni sanoi, että periaatteessa hinta on alkaen 60 euroo/kuva, mutta neuvotteluvaraa on.


    • Turrre__

      siltakadulle aukes lauantaina uus tatuointiliike: Kinky's Tattoo Emporium

      • ta2

        suosittelen lämpimästi kyseistä liikettä :) aivan mahtavaa jälkeä tekevät siellä


      • ta2 kirjoitti:

        suosittelen lämpimästi kyseistä liikettä :) aivan mahtavaa jälkeä tekevät siellä

        muuten nettisivuja kinkyyn? Yritin etsiä en löytänyt...


      • ta2
        Ruis kirjoitti:

        muuten nettisivuja kinkyyn? Yritin etsiä en löytänyt...

        Kinky's Tattoolla vielä ole. Kävin itse siellä liikkeessä paikan päällä juttelemassa eilen (Siltakadulla Kelan vastapäätä) ja on juuri avannut liikkeen, tehnyt tatuointeja melkein 30 vuotta ja aivan uskomattomia kuvia!! Tiedän kyllä missä minä tulen ottamaan omat tatuointini tästä eteenpäin :)


      • ta2
        ta2 kirjoitti:

        Kinky's Tattoolla vielä ole. Kävin itse siellä liikkeessä paikan päällä juttelemassa eilen (Siltakadulla Kelan vastapäätä) ja on juuri avannut liikkeen, tehnyt tatuointeja melkein 30 vuotta ja aivan uskomattomia kuvia!! Tiedän kyllä missä minä tulen ottamaan omat tatuointini tästä eteenpäin :)

        facbookin profiili sivu jossa on kuvia :) http://www.facebook.com/pages/Joensuu-Finland/Kinkys-Tattoo-Emporium/186593342714



      • ta2
        Ruis kirjoitti:

        Hyvältä näytti työn jälki. Värilliset kukkakuvat oli hienoja. Kinky ois kuitenkin kohtuu matkan päässä kuopiostakin..

        kävästä tutustumassa :) itelleni sain ajan uuteen kuvaan, ja se tatuoija piirsi sen aivan mahtavasti.. tuskin maltan odottaa :)


      • ta2 kirjoitti:

        kävästä tutustumassa :) itelleni sain ajan uuteen kuvaan, ja se tatuoija piirsi sen aivan mahtavasti.. tuskin maltan odottaa :)

        kysyä, että suunnilleen minkä kokoisen kuvan olet ottamassa(värillinen vai mustavalkea) ja paljonko tulee maksamaan? Ois kiva tietää jotain suuntaa hintatasosta, että osais varautua.:)


      • utelias..
        ta2 kirjoitti:

        kävästä tutustumassa :) itelleni sain ajan uuteen kuvaan, ja se tatuoija piirsi sen aivan mahtavasti.. tuskin maltan odottaa :)

        Minun tuttu kävi tuolla kinky's tattoolla, kertoi että oli ollut ulkomaalainen mies tatuoimassa. Onko siellä muita ketkä myös tekee tatuointeja? Vai onko hän siellä ihan yksin.


      • ta2
        utelias.. kirjoitti:

        Minun tuttu kävi tuolla kinky's tattoolla, kertoi että oli ollut ulkomaalainen mies tatuoimassa. Onko siellä muita ketkä myös tekee tatuointeja? Vai onko hän siellä ihan yksin.

        naisihminen myös töissä, se irlantilainen mies on tehny tatuointeja 26 vuotta.. aivan upee tuli miun kuvasta ja hinta oli todella reilu, olen enemmän kuin tyytyväinen :)


      • ohi-kiitäjä
        ta2 kirjoitti:

        naisihminen myös töissä, se irlantilainen mies on tehny tatuointeja 26 vuotta.. aivan upee tuli miun kuvasta ja hinta oli todella reilu, olen enemmän kuin tyytyväinen :)

        onko siellä Kinky's Tattoo Emporium liikkeessä ollut paljonkin asijakkaita ??


      • t
        ohi-kiitäjä kirjoitti:

        onko siellä Kinky's Tattoo Emporium liikkeessä ollut paljonkin asijakkaita ??

        hyvännäköisiä kuvia mies tekee kuvien perusteella..onko mitä hinta luokkaa kuvat?..uus kuva taas houkuttais ja näyttää mieheltä värikuvatkin onnistuvan..


      • Stan

        Jos uskallan olla rehellinen (täällä kinky'siä ylistävien ihmisten piirissä!) niin mulla on kinky's tattoosta tullut vähän epämiellyttävä kuva. Irlantilaissälli vaikuttaa päällisin puolin ihan mukavalta, mutta jutut kertoo vähän muuta, ja Joensuussahan juorut kulkee niin nopeasti. Tottahan toki tatuoinneissa työn jälkihän se ratkaisee, eikä se, millaisia työntekijät ovat, mut olen minä parempaa jälkeäkin nähnyt jos totta puhutaan. Jotkut heidän kukka-aiheiset kuvat ovat tosi hienoja, mutta mun mielestä kaikki kuvat eivät kuitenkaan ole niin onnistuneita.

        Tatskani menisin Joensuun liikkeistä kaikkein mieluiten ottamaan Tipillä. Erittäin lahjakas tyyppi, itseoppinut, mutta tekee loistavaa jälkeä! Mulle teki puolisen vuotta takaperin todella kauniin tatskan ja lisää meinasin ottaa. Tipin liike T's Tattoo And Piercing sjaitsee Isossa Myyssä, Anttilan ja Ison Myyn välisen läpikulkusillan oikealla puolella Anttilasta päin katsottuna. Sen jonkun sisustusliikkeen vieressä.


    • Menen uudestaan

      ...Kinky's Tattoo Emporiumia! Mukava ja asiallinen mesta. Hinnat todella reiluja ja kuvastani tuli täydellinen.

      • nory

        onko joensuussa pitkät odotus ajat, jos varaa ajan...?


    • regegrg

      underground store liike missä myös tekevät tatuointeja. jos jaksaa ajaa etemmäs joensuusta

    • Q

      Kävin ottamassa kuvan Kinky´s Tattoolla, ja voin sanoa että en mene paikkaan enää uudestaan. Kuvan suunnittelu oli ihan OK, mutta lopputulos melko syvältä. Sekoili ulkoviivoissa ja teki niitä aivan vääriin kohtiin, väritysvaiheessa värjäili viivojen yli ym. Lisäksi miehen tatuiointitekniikkakin oli todella raju, paikka oli mustelmilla pitkään, jota ei aikasemmissa kuvissa ole käynyt kertaakaan. Kuvasta tuli suttuinen ja hätäisen näköinen, ei uskoisi että mies on tatuoinut noinkin pitkään. Kai se 70vuotta pistää jo ihmisen kädet tärisemään.

      • forged

        Korjaus ylempään viestiin eli siis toisen on kyllä griffin tehnyt ja kyllä varmaan jokainen tietää kumpi on "taiteilijan" tekemä ja kumpi jonkun toisen teos.


      • Q

      • s
        Q kirjoitti:

        Näistä kuvista en ole varma, mutta Kinkys tattoon Myspace slideshow´ssa näkyvä Leijonanpää http://www.slide.com/s/CNKVSwrzyz-aeMX8CeWSp8hNDXA3XEQN , on feikki. Facebook-käyttäjät voi verrata oikeaan, olemassa olevaan tekeleeseen : http://www.facebook.com/photo.php?pid=4681005&id=186593342714

        ohhoh aika paha, kuten nuo muutkin kuvat... ihan käsittämätöntä että jätkä tekee noin asiakkailleen jotka luulee että hienot kuvat netissä on sen omia ja toivoivat saavansa itsekin taidetta nahkaan ja saavatkin paskaa! Mukava kun se suttuinen leima kulkee sitten mukana koko elin iän ellei kalliilla rahalla poistata sitä tai hommaa cover-uppia mistä ei toden näköisesti saa niin hienoa kun olisi alun perin mennyt paikkaan missä osataan tauoida mutta mistäs tuota voi tietää kun postailee muiden kuvia nettiin. Miten se edes voi tehdä noin en vaan voi käsittää:(


      • åååzzxxe
        s kirjoitti:

        ohhoh aika paha, kuten nuo muutkin kuvat... ihan käsittämätöntä että jätkä tekee noin asiakkailleen jotka luulee että hienot kuvat netissä on sen omia ja toivoivat saavansa itsekin taidetta nahkaan ja saavatkin paskaa! Mukava kun se suttuinen leima kulkee sitten mukana koko elin iän ellei kalliilla rahalla poistata sitä tai hommaa cover-uppia mistä ei toden näköisesti saa niin hienoa kun olisi alun perin mennyt paikkaan missä osataan tauoida mutta mistäs tuota voi tietää kun postailee muiden kuvia nettiin. Miten se edes voi tehdä noin en vaan voi käsittää:(

        Kinky'stä on käsittääkseni tehty jo valituksia kuluttajavirastoon, sen verran röyhkeää sen porukan toiminta on.


      • ex-asiakas
        åååzzxxe kirjoitti:

        Kinky'stä on käsittääkseni tehty jo valituksia kuluttajavirastoon, sen verran röyhkeää sen porukan toiminta on.

        Minulla on useita aiempia tatuointeja, joiden kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Nyt käsi on lopullisesti pilalla, koska kuva tehtiin liian syvälle. Ensin siinä oli mustelma, joka ei lähtenyt moneen kuukauteen pois ja nyt kädessä on tumma rengas kuvan ympärillä. Lääkäri sanoi, että tekijä on mokannut. Korvauksia ei ole luvattu. Mikä tahansa muu liike kannattaa valita ja maksaa sitten vaikka enemmän. Älkää tehkö samaa virhettä kuin itse. Lopunikääni näytän siltä, kuin olisi pahoinpidelty.


      • jussikka
        ex-asiakas kirjoitti:

        Minulla on useita aiempia tatuointeja, joiden kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Nyt käsi on lopullisesti pilalla, koska kuva tehtiin liian syvälle. Ensin siinä oli mustelma, joka ei lähtenyt moneen kuukauteen pois ja nyt kädessä on tumma rengas kuvan ympärillä. Lääkäri sanoi, että tekijä on mokannut. Korvauksia ei ole luvattu. Mikä tahansa muu liike kannattaa valita ja maksaa sitten vaikka enemmän. Älkää tehkö samaa virhettä kuin itse. Lopunikääni näytän siltä, kuin olisi pahoinpidelty.

        Taitaa olla juuri kyseisen puljun tekele (kinky`s tattoo emporiumin): http://www.karjalanheili.fi/?port=Etusivu&id=6185548


      • Sheen
        jussikka kirjoitti:

        Taitaa olla juuri kyseisen puljun tekele (kinky`s tattoo emporiumin): http://www.karjalanheili.fi/?port=Etusivu&id=6185548

        Oma kuvani onnistui ja olen 90% siihen tyytyväinen, ainut mikä jäi harmittamaan oli että mallikuvan piirti tämä aprentice-tyttö ja siitä tuli TODELLA hieno mutta tatskan jälki sitten ei ollutkaan yhtä kolmiulotteista ja aidon näköistä... kuvaa tehtiin 5 tuntia ja oli pakko lopettaa kesken kun käsi turposi pahasti ja sen jälkeen oli pitkään turvoksissa ja tuli todella isot mustelmat mitä ei aiemmissa kuudessa kuvassa ole koskaan ollut jotka olen ottanut muualla. Jäi kanssa vähän mietityttämään nuo vastuuvapautus-lomakkeet, että miksi tälläisiä pitää täyttää jos työ on priimaa...

        kuvaa pitäisi jatkaa mutta nyt kyllä mietityttää kovasti kehtaako sinne näiden juttujen jälkeen enää mennä, oletan että tuo heilissäkin ollut juttu/kuva oli harjoittelija-tytön tekemä eikä tämän miehen(?)... Työ oli myös erilaista kuin muualla, ei sheivannut kättä laisinkaan ja vähän pelotti koneiden kanssa että olikohan ne ihan steriilejä..

        vituttaa näissä tatskoloissa että ei voi tietää lopputulosta vaikka mallikuva olisikin miten hieno tahansa, et jos käyn jatkamassa tämän loppuun sitten muualla niin ei voi tietää osaako se toinenkaan tehdä sitten tällä samalla tekniikalla ja tuleeko siitä sitten hieno :/


      • K
        Sheen kirjoitti:

        Oma kuvani onnistui ja olen 90% siihen tyytyväinen, ainut mikä jäi harmittamaan oli että mallikuvan piirti tämä aprentice-tyttö ja siitä tuli TODELLA hieno mutta tatskan jälki sitten ei ollutkaan yhtä kolmiulotteista ja aidon näköistä... kuvaa tehtiin 5 tuntia ja oli pakko lopettaa kesken kun käsi turposi pahasti ja sen jälkeen oli pitkään turvoksissa ja tuli todella isot mustelmat mitä ei aiemmissa kuudessa kuvassa ole koskaan ollut jotka olen ottanut muualla. Jäi kanssa vähän mietityttämään nuo vastuuvapautus-lomakkeet, että miksi tälläisiä pitää täyttää jos työ on priimaa...

        kuvaa pitäisi jatkaa mutta nyt kyllä mietityttää kovasti kehtaako sinne näiden juttujen jälkeen enää mennä, oletan että tuo heilissäkin ollut juttu/kuva oli harjoittelija-tytön tekemä eikä tämän miehen(?)... Työ oli myös erilaista kuin muualla, ei sheivannut kättä laisinkaan ja vähän pelotti koneiden kanssa että olikohan ne ihan steriilejä..

        vituttaa näissä tatskoloissa että ei voi tietää lopputulosta vaikka mallikuva olisikin miten hieno tahansa, et jos käyn jatkamassa tämän loppuun sitten muualla niin ei voi tietää osaako se toinenkaan tehdä sitten tällä samalla tekniikalla ja tuleeko siitä sitten hieno :/

        Käden ei missään nimessä pitäis teon aikana turvota niin paljoa että sitä ei voi enää tatuoida! Nuo isot mustelmat ovat kyllä todella huolestuttava juttu koska varsinkin kun ei sinulle ole niitä aiemmin tullut, taitaa kone lyödä "hieman"liian syvään, jännä että "26vuotta" ei opeta että mihin syvyyteen maksimissaan saa mustetta laittaa. Kaikki jutut mitä olen kuullut miehestä antaa sellaisen kuvan että hän on ekaa vuotta ammatissa esim tuo sheivaamattomuus, rajojen heittäminen jne.

        Minun käsitykseni mukaan heilissä olleessa jutussa ollut kuva oli nimenomaan Griffinin itsensä tekemä, harjoittelijan työstä kukaan tuskin jaksaisi lehteen lähteä valittamaan (mennessään harjoittelijalle tietää että lopputulos ei välttämättä ole ammattimainen) eikä hinta olisi ollut niin kallis. Eikä tämä heilissä nähty kuva todellakaan ole ainut työ joka on mennyt täysin pilalle.

        Onko sinulla useastikin tehty erilainen tatuointi kuin mallikuva? sillä ammattimainen tatuoija osaa toteuttaa täsmälleen saman kuvan tatuointina kuin piirtää! Ja vielä se että kuka tahansa muu joensuulainen tatuoija osaa toteuttaa tekniikan jolla Griffin on kuvaa tehnyt, ei varmasti kovin haastavaa ole.


      • markiisi.i
        K kirjoitti:

        Käden ei missään nimessä pitäis teon aikana turvota niin paljoa että sitä ei voi enää tatuoida! Nuo isot mustelmat ovat kyllä todella huolestuttava juttu koska varsinkin kun ei sinulle ole niitä aiemmin tullut, taitaa kone lyödä "hieman"liian syvään, jännä että "26vuotta" ei opeta että mihin syvyyteen maksimissaan saa mustetta laittaa. Kaikki jutut mitä olen kuullut miehestä antaa sellaisen kuvan että hän on ekaa vuotta ammatissa esim tuo sheivaamattomuus, rajojen heittäminen jne.

        Minun käsitykseni mukaan heilissä olleessa jutussa ollut kuva oli nimenomaan Griffinin itsensä tekemä, harjoittelijan työstä kukaan tuskin jaksaisi lehteen lähteä valittamaan (mennessään harjoittelijalle tietää että lopputulos ei välttämättä ole ammattimainen) eikä hinta olisi ollut niin kallis. Eikä tämä heilissä nähty kuva todellakaan ole ainut työ joka on mennyt täysin pilalle.

        Onko sinulla useastikin tehty erilainen tatuointi kuin mallikuva? sillä ammattimainen tatuoija osaa toteuttaa täsmälleen saman kuvan tatuointina kuin piirtää! Ja vielä se että kuka tahansa muu joensuulainen tatuoija osaa toteuttaa tekniikan jolla Griffin on kuvaa tehnyt, ei varmasti kovin haastavaa ole.

        griffin on aivan sairaan paska tatoleraaja,tietty onhan hänen tulo kaupunkiin työllistänyt muita oikeita taiteilijoita; ) säästäkää ihmiset ensin peitekuvaan/laseriin ennen kuin menette kyseiseen puljuun: ))


      • Sussy z
        markiisi.i kirjoitti:

        griffin on aivan sairaan paska tatoleraaja,tietty onhan hänen tulo kaupunkiin työllistänyt muita oikeita taiteilijoita; ) säästäkää ihmiset ensin peitekuvaan/laseriin ennen kuin menette kyseiseen puljuun: ))

        Miulle haukku muut joensuun tatskarit ja teki sitten ite ihan paskan kuvan alaselkään. Tuo pitäs nyt käydä korjaamassa jossain. Miehen puheisiin luottaen ei joensuusta löydy muita hyviä kuin hän ja ku hänkään ei oo hyvä niin...


      • Sussy z kirjoitti:

        Miulle haukku muut joensuun tatskarit ja teki sitten ite ihan paskan kuvan alaselkään. Tuo pitäs nyt käydä korjaamassa jossain. Miehen puheisiin luottaen ei joensuusta löydy muita hyviä kuin hän ja ku hänkään ei oo hyvä niin...

        joensuusta varmasti hyviä tekijöitä löytyy. Onneksi en itse päätynyt kinkyyn ottamaan kuvaa, hetken aikaa sitäkin jo harkitsin...mutta näitä arvosteluja ja linkkejä kun lukee ja katselee, saa todellakin kiittää onneaan ettei mennyt.


      • todella huolestunut
        Ruis kirjoitti:

        joensuusta varmasti hyviä tekijöitä löytyy. Onneksi en itse päätynyt kinkyyn ottamaan kuvaa, hetken aikaa sitäkin jo harkitsin...mutta näitä arvosteluja ja linkkejä kun lukee ja katselee, saa todellakin kiittää onneaan ettei mennyt.

        Oikeasti tuon jätkän touhut pitää saada loppumaan eihän tästä nyt tule enää mitään!!! Haukutaan muita tekijöitä asiakkaille, väitetään olevansa paras tatuoija(kun ei osaa edes rajaa tehdä), leveilee muiden artistien töillä ominaan(ne hienoimmat tatuoinnit galleriassaan ei ole sen oma tekemiä), pilaa työkseen asiasta tietämättömien nahkoja ja ottaa niistä hirveitä hintoja(Laadusta kannattaa maksaa ja tämä liike ei ole laatua nähnytkään). Itse aion rueta mainostamaan tuota paikkaa kyllä parhaani mukaan että sinne ei menisi kukaan, yksi kertoo kahdelle, kaksi neljälle jne... TOIVON ETTÄ MUUTKIN TEKEVÄT NÄIN!!!


      • kinky pois JNSsta
        todella huolestunut kirjoitti:

        Oikeasti tuon jätkän touhut pitää saada loppumaan eihän tästä nyt tule enää mitään!!! Haukutaan muita tekijöitä asiakkaille, väitetään olevansa paras tatuoija(kun ei osaa edes rajaa tehdä), leveilee muiden artistien töillä ominaan(ne hienoimmat tatuoinnit galleriassaan ei ole sen oma tekemiä), pilaa työkseen asiasta tietämättömien nahkoja ja ottaa niistä hirveitä hintoja(Laadusta kannattaa maksaa ja tämä liike ei ole laatua nähnytkään). Itse aion rueta mainostamaan tuota paikkaa kyllä parhaani mukaan että sinne ei menisi kukaan, yksi kertoo kahdelle, kaksi neljälle jne... TOIVON ETTÄ MUUTKIN TEKEVÄT NÄIN!!!

        FBssä on sellainen ryhmä kuin paskat tatskat,käy pistämässä sinne kinkyn tekemä kuva,tietääkseni siellä on ainakin 1 kyseisen herran tekele


      • Sheen
        kinky pois JNSsta kirjoitti:

        FBssä on sellainen ryhmä kuin paskat tatskat,käy pistämässä sinne kinkyn tekemä kuva,tietääkseni siellä on ainakin 1 kyseisen herran tekele

        Jep, sanoi että turpoaminen ja mustelmat normaalia... soitin terkkarille siitä kun aloin miettimään mut sekin sanoi et ei kannata huolestua. Otolla oon ottanut muut kuvat ja kaks on sellaista mistä on ollut valmiit kuvat ja on tehnyt sitten omin luvin erilaisen kuin halusin, eihän se ookaan kun loppuelämän siinä iholla.. et ei sekään paikka hirveesti innosta, asiakaspalvelu ei oo kovin kummosta ja viimeks se tais olla vielä kännissä/aineissa edellisestä illasta...


      • J666
        Sheen kirjoitti:

        Jep, sanoi että turpoaminen ja mustelmat normaalia... soitin terkkarille siitä kun aloin miettimään mut sekin sanoi et ei kannata huolestua. Otolla oon ottanut muut kuvat ja kaks on sellaista mistä on ollut valmiit kuvat ja on tehnyt sitten omin luvin erilaisen kuin halusin, eihän se ookaan kun loppuelämän siinä iholla.. et ei sekään paikka hirveesti innosta, asiakaspalvelu ei oo kovin kummosta ja viimeks se tais olla vielä kännissä/aineissa edellisestä illasta...

        Joensuussa kannattaa kääntyä seuraavien "hakkureiden" puoleen:

        Black & Yellow tattoo, keskuskuja, Pepe ja Inkku

        hexed Ink, Rantakylä, Hexi

        T's tattoo & piercing, Kontiolahti, Tipi

        Kinkyä on todellakin syytä pyrkiä välttämään. Jopa minä, joka en yleensä kuuntele ketän ja mitään kuulin tämän Griffinin haukkuneen ainakin Tipin (30 vuotta tatuointeja), Pepen (10 vuotta tatuointeja) jotka kuitenkin ovat molemmat palkittuja ja arvostettujakin tatuoijia. Jimmy taas on noin vuosi sitten kertonut myspace sivullaan 18 vuoden tatskahistoriasta, joka yhtäkkiä muuttuikin 26 vuodeksi. Sivuilla olevia kuvia on muokattu, ollaan nimittäin katseltu vierekkäin oikeaa ja netissä olevaa kuvaa mm. CryBaby leffan blondi neito ja joku tiikeri. Cry Baby tyttö näyttää Paavo Väyryseltä ja Tiikeri lapiolla pahoinpidellyltä.
        Tällähetkellä noin 15 tatuoinnin kokemuksella yhdessäkään tatuoinnissa ei ole mustelmaa, eikä yksikään tatuoija ole tehnyt erilaista kuvaa josta on puhuttu.

        Jos kaverin on oikeasti mustamaalattava muita niin mitä se kertoo luottamuksesta itseään kohtaan? Ja mistä kertoo se, että Griffinin studioon on alle viikon jonot kun esimerkiksi Hexille (ainoa, jolta olen hetkeen varannut aikaa) on turha toivoakkaan pääsevänsä kahteen-kolmeen viikkoon, joskus jopa pidemmänkin 1 kk ajan päähän,


      • J666
        J666 kirjoitti:

        Joensuussa kannattaa kääntyä seuraavien "hakkureiden" puoleen:

        Black & Yellow tattoo, keskuskuja, Pepe ja Inkku

        hexed Ink, Rantakylä, Hexi

        T's tattoo & piercing, Kontiolahti, Tipi

        Kinkyä on todellakin syytä pyrkiä välttämään. Jopa minä, joka en yleensä kuuntele ketän ja mitään kuulin tämän Griffinin haukkuneen ainakin Tipin (30 vuotta tatuointeja), Pepen (10 vuotta tatuointeja) jotka kuitenkin ovat molemmat palkittuja ja arvostettujakin tatuoijia. Jimmy taas on noin vuosi sitten kertonut myspace sivullaan 18 vuoden tatskahistoriasta, joka yhtäkkiä muuttuikin 26 vuodeksi. Sivuilla olevia kuvia on muokattu, ollaan nimittäin katseltu vierekkäin oikeaa ja netissä olevaa kuvaa mm. CryBaby leffan blondi neito ja joku tiikeri. Cry Baby tyttö näyttää Paavo Väyryseltä ja Tiikeri lapiolla pahoinpidellyltä.
        Tällähetkellä noin 15 tatuoinnin kokemuksella yhdessäkään tatuoinnissa ei ole mustelmaa, eikä yksikään tatuoija ole tehnyt erilaista kuvaa josta on puhuttu.

        Jos kaverin on oikeasti mustamaalattava muita niin mitä se kertoo luottamuksesta itseään kohtaan? Ja mistä kertoo se, että Griffinin studioon on alle viikon jonot kun esimerkiksi Hexille (ainoa, jolta olen hetkeen varannut aikaa) on turha toivoakkaan pääsevänsä kahteen-kolmeen viikkoon, joskus jopa pidemmänkin 1 kk ajan päähän,

        Vielä se, että Griffinin haukkumat kotona oppineet tauoijat ovat varmasti vähintään yhtä päteviä kun ns. apupojat. Jokaien aiemmassa viestissäni kehuma taiteilija on opiskellut alan kiemurat itse ja jokainen heistä myös korjailee näitä oppipoikana kannuksensa hankkineen Griffinin töitä järkevämmiksi.


      • 88/18/28
        J666 kirjoitti:

        Vielä se, että Griffinin haukkumat kotona oppineet tauoijat ovat varmasti vähintään yhtä päteviä kun ns. apupojat. Jokaien aiemmassa viestissäni kehuma taiteilija on opiskellut alan kiemurat itse ja jokainen heistä myös korjailee näitä oppipoikana kannuksensa hankkineen Griffinin töitä järkevämmiksi.

        huhu huuh aika epeli toi grivvin,puhuu paskaa toisista tatskareista ja väittää itse olevansa alan veteraani?Faktahan on se että herra tekee sutta,siksi itsekin valitsin omien käsieni korjailuun B&Y joita ennen käsiäni on korjaillut otto ja ex bitti liike..Irkku paskaan en koske pitkällä tikullakaan: )


      • 88-18-28
        88/18/28 kirjoitti:

        huhu huuh aika epeli toi grivvin,puhuu paskaa toisista tatskareista ja väittää itse olevansa alan veteraani?Faktahan on se että herra tekee sutta,siksi itsekin valitsin omien käsieni korjailuun B&Y joita ennen käsiäni on korjaillut otto ja ex bitti liike..Irkku paskaan en koske pitkällä tikullakaan: )

        B&Y tattoo ei korjaa oton/bitbullin tekemiä kuvia vaan vanihoja"roiskeita"


      • kiinnijäi
        88-18-28 kirjoitti:

        B&Y tattoo ei korjaa oton/bitbullin tekemiä kuvia vaan vanihoja"roiskeita"

        Löysin tuon tiikeri kuvan alkuperäisen tekijän, tyypin nimi on Chris Blinston ja tässä Chrisin tekemä kuva: http://tattoo.about.com/library/bl101004d.htm ja tässä kinkys sivuilla oleva kuva: http://www.slide.com/s/ZEQM_PUD4j-db111GwoVj3dVJ45XGBTP !!! Chrisin liikkeen sivut: http://www.bigbrain2.com/chris.html jos jaksaisi etsiä niin varmasti löytäisi nuo loputkin hienot kuvat. Ei muuten varmaan diggailisi tuo kaveri jos tietäis miten kuviaan väärin käytetään...


      • QQQQQQQQQQQQ
        kiinnijäi kirjoitti:

        Löysin tuon tiikeri kuvan alkuperäisen tekijän, tyypin nimi on Chris Blinston ja tässä Chrisin tekemä kuva: http://tattoo.about.com/library/bl101004d.htm ja tässä kinkys sivuilla oleva kuva: http://www.slide.com/s/ZEQM_PUD4j-db111GwoVj3dVJ45XGBTP !!! Chrisin liikkeen sivut: http://www.bigbrain2.com/chris.html jos jaksaisi etsiä niin varmasti löytäisi nuo loputkin hienot kuvat. Ei muuten varmaan diggailisi tuo kaveri jos tietäis miten kuviaan väärin käytetään...

        Sivuston kaikkien kuvien tekijänoikeus © Jimmy Griffin

        Infotkaa nyt joku tuota alkuperäistä tekijää!

        Good bye Kinky!


      • en oo mennyt enkä me
        QQQQQQQQQQQQ kirjoitti:

        Sivuston kaikkien kuvien tekijänoikeus © Jimmy Griffin

        Infotkaa nyt joku tuota alkuperäistä tekijää!

        Good bye Kinky!

        mikä tyyppi tuo oiken on?asiakkaan pitää kirjoittaa joku vastuu sopimus jos juttu menee käräjille?eikös rakennusliikekin ole vastuussa jos rakentaa asiakkaalle paskan talon?samalla tavalla minusta tatskarikin on vastuussa jos möhlii kuvan!minulta ei yksikään liike SUOMESSA ole pyytänyt moista sopimusta allekirjoittamaan,ja kun kuva on parantunut ja käynyt tekijälle näyttämässä niin ovat hymyissä suin laittaneet väriä jos jostain väri on puuttunut ja viellä ilmaitteeks.Ei varmaa hirveä asiakas tunku kyseiseen Kinkille ole: )


      • LadyPiercing
        en oo mennyt enkä me kirjoitti:

        mikä tyyppi tuo oiken on?asiakkaan pitää kirjoittaa joku vastuu sopimus jos juttu menee käräjille?eikös rakennusliikekin ole vastuussa jos rakentaa asiakkaalle paskan talon?samalla tavalla minusta tatskarikin on vastuussa jos möhlii kuvan!minulta ei yksikään liike SUOMESSA ole pyytänyt moista sopimusta allekirjoittamaan,ja kun kuva on parantunut ja käynyt tekijälle näyttämässä niin ovat hymyissä suin laittaneet väriä jos jostain väri on puuttunut ja viellä ilmaitteeks.Ei varmaa hirveä asiakas tunku kyseiseen Kinkille ole: )

        Yritinpä äsken fb:sä laittaa kyseisen puljun seinälle nuo kaikki linkit ja sanoin ettei kannata mennä missään tapauksessa tähän paikkaan. Viestini poistettiin parin sekunnin päästä ja sama juttu kun laitoin tekstin toiseen kertaan..

        Tuo paikka on pakko saada kaatumaan..


      • kinky on paska
        LadyPiercing kirjoitti:

        Yritinpä äsken fb:sä laittaa kyseisen puljun seinälle nuo kaikki linkit ja sanoin ettei kannata mennä missään tapauksessa tähän paikkaan. Viestini poistettiin parin sekunnin päästä ja sama juttu kun laitoin tekstin toiseen kertaan..

        Tuo paikka on pakko saada kaatumaan..

        vaan laita kommenttina niin pitäs jäädä,sillä joku fuckingin filtteri siellä


      • Zing-Zala-Bing!
        kinky on paska kirjoitti:

        vaan laita kommenttina niin pitäs jäädä,sillä joku fuckingin filtteri siellä

        Eilen oli joku laittanu komenntiakin, mutta nekin poistettiin.

        Tälläinen kiertää facebookissa, lisää omaan profiiliisi niin ei pääse griffin poistamaan:

        VAROITUS! Joensuussa on ulkomaalaisen henkilön omistama tatuointiliike,
        jonka tatuointien laadusta on tehty useita valituksia jopa
        kuluttajansuoja-asiamiehelle! Monet kärsivät tämän ns. taiteilijan
        työnjäljestä lopunikänsä! Hän esittää sivuillaan mm. muiden tekemiä
        kuvia ominaan. Muistathan, että tatuointi on ihollasi pysyvä taideteos.
        Laita teksti eteenpäin että vältyttäisiin uusilta uhreilta!


      • Zöök
        Zing-Zala-Bing! kirjoitti:

        Eilen oli joku laittanu komenntiakin, mutta nekin poistettiin.

        Tälläinen kiertää facebookissa, lisää omaan profiiliisi niin ei pääse griffin poistamaan:

        VAROITUS! Joensuussa on ulkomaalaisen henkilön omistama tatuointiliike,
        jonka tatuointien laadusta on tehty useita valituksia jopa
        kuluttajansuoja-asiamiehelle! Monet kärsivät tämän ns. taiteilijan
        työnjäljestä lopunikänsä! Hän esittää sivuillaan mm. muiden tekemiä
        kuvia ominaan. Muistathan, että tatuointi on ihollasi pysyvä taideteos.
        Laita teksti eteenpäin että vältyttäisiin uusilta uhreilta!

        Kommentit näkyvät, kun klikkaa filtteristä others. Sivun admin voi määritellä kenen kommentit näkyvät oletuksena, mutta kyllähän tuolla tuota kritiikkiä näkyi olevan...


      • hinky
        Zöök kirjoitti:

        Kommentit näkyvät, kun klikkaa filtteristä others. Sivun admin voi määritellä kenen kommentit näkyvät oletuksena, mutta kyllähän tuolla tuota kritiikkiä näkyi olevan...

        mistähän tuo huhu lähtenyt liikkeelle?ettei vaan Joensuun kateelliset tatuoijat olisi laittaneet liikkeelle?sivusta seuranneena keskustelu tuntuu uskomattomalta että ton tasoinen tatskaaja tekisi huonoa kuvaa?ja mistä lähtenyt muiden tatskaajien arvostelu liikkeelle?


      • J666
        hinky kirjoitti:

        mistähän tuo huhu lähtenyt liikkeelle?ettei vaan Joensuun kateelliset tatuoijat olisi laittaneet liikkeelle?sivusta seuranneena keskustelu tuntuu uskomattomalta että ton tasoinen tatskaaja tekisi huonoa kuvaa?ja mistä lähtenyt muiden tatskaajien arvostelu liikkeelle?

        Henkilökohtaisesti sain tuttavaltani ilmoituksen mr. Griffinin kirjoittamasta "varoituksesta" facebookissa, koskien erästä tatuoijaa. Kirjoitin hänelle vastineen asiasta ja tämän jälkeen kyseinen keskustelumme alkoi levitä. Tämä karjalan heilin juttu on ollut julkisessa tiedossa, mutta ääneen sitä ei ole hyvin usein julkisesti sanottu. Samoin myös tämä kuvien väärentäminen/varastaminen nettisivuilleen. Kukaan ei ole häntä julkisesti moittinut ennen kuin hän päätti ruveta mustamaalaamaan muita paikallisia yrittäjiä. Niinkuin vanha sanontakin kertoo, "joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön". Tai olisiko jopa paremmin sopiva "Sitä saa, mitä tilaa".

        Minä EN työskentele millekkään tatuointifirmalle/tatuoijalle, minua ei ole kukaan ohjeistanut sanomaan, mitä olen asiasta julkisesti sanonut. Minä en myöskään ole valehdellut missään kirjoittamassani, toisin kuin mr. Griffin. Myöskään ko. "taiteiljan" mahdollisia jatkotoimenpiteitä en pelkää, sillä tiedän, että mikäli olen jotain sanonut, olen puhunut vain sen, minkä tiedän olevan 100% totta. Mikäli omista tyhmyyksistään paljastuvia totuuksia ei kestä, kannattaa tehdä asiat niin, ettei kenellekkään jää moitittavaa tai jossiteltavaa. Ja jos jää, tilanteen voi korjata.... Mikäli haluaa.


      • d
        J666 kirjoitti:

        Henkilökohtaisesti sain tuttavaltani ilmoituksen mr. Griffinin kirjoittamasta "varoituksesta" facebookissa, koskien erästä tatuoijaa. Kirjoitin hänelle vastineen asiasta ja tämän jälkeen kyseinen keskustelumme alkoi levitä. Tämä karjalan heilin juttu on ollut julkisessa tiedossa, mutta ääneen sitä ei ole hyvin usein julkisesti sanottu. Samoin myös tämä kuvien väärentäminen/varastaminen nettisivuilleen. Kukaan ei ole häntä julkisesti moittinut ennen kuin hän päätti ruveta mustamaalaamaan muita paikallisia yrittäjiä. Niinkuin vanha sanontakin kertoo, "joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön". Tai olisiko jopa paremmin sopiva "Sitä saa, mitä tilaa".

        Minä EN työskentele millekkään tatuointifirmalle/tatuoijalle, minua ei ole kukaan ohjeistanut sanomaan, mitä olen asiasta julkisesti sanonut. Minä en myöskään ole valehdellut missään kirjoittamassani, toisin kuin mr. Griffin. Myöskään ko. "taiteiljan" mahdollisia jatkotoimenpiteitä en pelkää, sillä tiedän, että mikäli olen jotain sanonut, olen puhunut vain sen, minkä tiedän olevan 100% totta. Mikäli omista tyhmyyksistään paljastuvia totuuksia ei kestä, kannattaa tehdä asiat niin, ettei kenellekkään jää moitittavaa tai jossiteltavaa. Ja jos jää, tilanteen voi korjata.... Mikäli haluaa.

        Siihen ei tarvitse olla tatuoija eikä tatuoiden asiantuntija, että huomaa miten paskaa jälkeä mies saa aikaiseksi, olen nähnyt muutamia hänen tekemiään kuvia ja valitettavasti melkein kuka tahansa kotitatskarikin täällä tekee parempaa jälkeä. Ei siis tarvitse miettiäkään puhuuko mies totta omista tatuointikokemuksistaan, oman alani ammattilaisena tiedän kyllä, että jos joku on tehnyt töitä 26-vuotta jollain taiteen alalla niin ei voi NOIN huonoa jälkeä syntyä. En usko että tässä on kyse "kateellisten" panettelusta vaan siitä, että ihmisten nahkoja on pilattu, kyllä se pistää vihaksi ja huono palaute kulkee. Ja tuohon herran muiden tatuoijien haukkumiseen niin sanotaan vaan että: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, itse aloitti!


      • jarhermiinakoluista
        d kirjoitti:

        Siihen ei tarvitse olla tatuoija eikä tatuoiden asiantuntija, että huomaa miten paskaa jälkeä mies saa aikaiseksi, olen nähnyt muutamia hänen tekemiään kuvia ja valitettavasti melkein kuka tahansa kotitatskarikin täällä tekee parempaa jälkeä. Ei siis tarvitse miettiäkään puhuuko mies totta omista tatuointikokemuksistaan, oman alani ammattilaisena tiedän kyllä, että jos joku on tehnyt töitä 26-vuotta jollain taiteen alalla niin ei voi NOIN huonoa jälkeä syntyä. En usko että tässä on kyse "kateellisten" panettelusta vaan siitä, että ihmisten nahkoja on pilattu, kyllä se pistää vihaksi ja huono palaute kulkee. Ja tuohon herran muiden tatuoijien haukkumiseen niin sanotaan vaan että: Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, itse aloitti!

        JNS.n paras tatskari?entä liike noin yleensä ku ottaa huomiion kokonaisuuden,as.palvelu,siisteys ym.?


      • tattoo ukko
        jarhermiinakoluista kirjoitti:

        JNS.n paras tatskari?entä liike noin yleensä ku ottaa huomiion kokonaisuuden,as.palvelu,siisteys ym.?

        ja onkamossahan toimii mika,alansa huippuja myös,eli JNSuun seudulla on vara valita,monta ammattimiestä/naista ja yx kielitaidoton paskan vääntäjä


      • hoodee
        tattoo ukko kirjoitti:

        ja onkamossahan toimii mika,alansa huippuja myös,eli JNSuun seudulla on vara valita,monta ammattimiestä/naista ja yx kielitaidoton paskan vääntäjä

        tässäkin ketjussa jo mainitut Pepe, Inkku, Hexi ja Tipi. Siinä hyviä, eiku valihtemmaan mieleistä.


      • 3+9
        jarhermiinakoluista kirjoitti:

        JNS.n paras tatskari?entä liike noin yleensä ku ottaa huomiion kokonaisuuden,as.palvelu,siisteys ym.?

        black & yellow on ainut paikka missä olen itse käynyt, ei ole tarvinnut muualle mennä. palvelu ystävällistä ja hyvät ohjeet annettu tulevaisuutta varten. tatskoissa on myös takuu eikä tarvii mitään omavastuukaavakkeita täytellä..


      • Sheen
        3+9 kirjoitti:

        black & yellow on ainut paikka missä olen itse käynyt, ei ole tarvinnut muualle mennä. palvelu ystävällistä ja hyvät ohjeet annettu tulevaisuutta varten. tatskoissa on myös takuu eikä tarvii mitään omavastuukaavakkeita täytellä..

        Mitkä ihmeen huhut, kaikkihan näkee omilla silmillään nuo kuvat mitkä on referenssinä laittanut sivuilleen että 90% on täyttä sontaa ja se 10% näköjään sitten muiden tekemiä vaikka väittää omikseen... jos olisin nähnyt nuo uudemmat kuvat jotka sinne sivuille on ilmestynyt, esim. liftaaja-muija ja karhu-kuvat niin olisi jäänyt menemättä on sen verran kökköä jälkeä että 5.vuotiaskin osaisi piirtää paremmin. Ja tämä sellaisen asiakkaan suusta joka on TYYTYVÄINEN tatuointiin mutta toiste en silti sinne mene, vaikka periaatteesta jos ei muuten.. B&Y:hyn varasin ajan, nuo hexi-tyyppien kuvat eivät myöskään vakuuttaneet..


      • En mene
        Sheen kirjoitti:

        Jep, sanoi että turpoaminen ja mustelmat normaalia... soitin terkkarille siitä kun aloin miettimään mut sekin sanoi et ei kannata huolestua. Otolla oon ottanut muut kuvat ja kaks on sellaista mistä on ollut valmiit kuvat ja on tehnyt sitten omin luvin erilaisen kuin halusin, eihän se ookaan kun loppuelämän siinä iholla.. et ei sekään paikka hirveesti innosta, asiakaspalvelu ei oo kovin kummosta ja viimeks se tais olla vielä kännissä/aineissa edellisestä illasta...

        Joo, Otolla ei tuo asiakaspalvelu ole hanskassa, ei sitten ollenkaan. Tarkemmin sanottuna sitä ei ole. Epäilyttävää...


      • aloitteleva tatskaaj
        En mene kirjoitti:

        Joo, Otolla ei tuo asiakaspalvelu ole hanskassa, ei sitten ollenkaan. Tarkemmin sanottuna sitä ei ole. Epäilyttävää...

        se on huomattu ettei Otolla asiakaspalvelu oikein onnistu ja sovitut ajat eivät pidä,vuosi sitten siellä kävin ottamassa kuvan,tekijä oli mika.tarkoitus oli ottaa itse pää-tirehtööriltä mut käytös oli mitä oli?juuh ei noi hexin kuvat mitään kovin ihmeellisiä ole.nyt olen menossa B&Y ensi kuussa,tipille olisin ajan ottanut mut vapaat ajat ja minun aikataulu ei natsanut: )mut seuraava kuva sit tipiltä; )
        Jokainenhan tykkää ja ottaa mistä haluaa,toisille voi hexin kuvat napata ja toisille ei,kauneus on katsojan silmissä: )
        Tarkoituksena ei ole loukata eikä mollata ketään


      • oneformore
        aloitteleva tatskaaj kirjoitti:

        se on huomattu ettei Otolla asiakaspalvelu oikein onnistu ja sovitut ajat eivät pidä,vuosi sitten siellä kävin ottamassa kuvan,tekijä oli mika.tarkoitus oli ottaa itse pää-tirehtööriltä mut käytös oli mitä oli?juuh ei noi hexin kuvat mitään kovin ihmeellisiä ole.nyt olen menossa B&Y ensi kuussa,tipille olisin ajan ottanut mut vapaat ajat ja minun aikataulu ei natsanut: )mut seuraava kuva sit tipiltä; )
        Jokainenhan tykkää ja ottaa mistä haluaa,toisille voi hexin kuvat napata ja toisille ei,kauneus on katsojan silmissä: )
        Tarkoituksena ei ole loukata eikä mollata ketään

        johan on keskustelut,en ole itse Joenkaupunkilaisia,mutta vaikuttaa siltä että olette savustamasaa herra Irlantilaisen pois?totta puhuen aika kuraahan nuo kuvat ovat.En ainakaan usko että hirveästi asiakkaita kyseisessä liikkeessä on.aika raju juttu ,ihminen menee ensimmäistää tatskaansa ottamaan liikkeseen missä"taiteilija"on ammattilainen: / ja saa kauhean töherryksen ja sit menee toiseen liikkeeseen peittämään sen,tulee kuvalle aika mojova hinta: 0


      • tai sitten ei
        oneformore kirjoitti:

        johan on keskustelut,en ole itse Joenkaupunkilaisia,mutta vaikuttaa siltä että olette savustamasaa herra Irlantilaisen pois?totta puhuen aika kuraahan nuo kuvat ovat.En ainakaan usko että hirveästi asiakkaita kyseisessä liikkeessä on.aika raju juttu ,ihminen menee ensimmäistää tatskaansa ottamaan liikkeseen missä"taiteilija"on ammattilainen: / ja saa kauhean töherryksen ja sit menee toiseen liikkeeseen peittämään sen,tulee kuvalle aika mojova hinta: 0

        Taitaa tämä ketju hieman karata lapasesta... varmasti aivan jokaisella artistilla on huonoja tatuointeja ja todella hyviä tatuointeja, myöskään ei pitäisi arvostella itse kuvaa vaan toteutusta koska emmehän voi tietää millainen mallikuva on ollut, millaisen asiakas on halunnut onko ollut kaverin serkun piirtämä valmis kuva jnejne. Kaikki nuo vaikuttavat niin paljon joten itse keskityn vain toteutuksen arvosteluun ja sehän juuri kusee kinkyllä(ja itsensä ylenpalttinen kehuminen). Olen nähnyt jokaisen joensuulaisen hyvän artistin (eli kaikki muut paitsi kinky) teoksia livenä ja voin sanoa että voisin ottaa kenellä tahansa jnstatskareilla kuvan mutta itse olen valinnut tatuoijan jonka kanssa tulen hyvin juttuun ja kemiat kohtaavat. Tuskin kukaan menisi tekijällä joka tekee aivan mielettömiä kuvia mutta esim vittuilee koko kuvan teon ajan tai käyttäytyy huonosti/epämiellyttävästi? En minä ainakaan. Mutta tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella varmasti omansa:D


      • Sheen
        tai sitten ei kirjoitti:

        Taitaa tämä ketju hieman karata lapasesta... varmasti aivan jokaisella artistilla on huonoja tatuointeja ja todella hyviä tatuointeja, myöskään ei pitäisi arvostella itse kuvaa vaan toteutusta koska emmehän voi tietää millainen mallikuva on ollut, millaisen asiakas on halunnut onko ollut kaverin serkun piirtämä valmis kuva jnejne. Kaikki nuo vaikuttavat niin paljon joten itse keskityn vain toteutuksen arvosteluun ja sehän juuri kusee kinkyllä(ja itsensä ylenpalttinen kehuminen). Olen nähnyt jokaisen joensuulaisen hyvän artistin (eli kaikki muut paitsi kinky) teoksia livenä ja voin sanoa että voisin ottaa kenellä tahansa jnstatskareilla kuvan mutta itse olen valinnut tatuoijan jonka kanssa tulen hyvin juttuun ja kemiat kohtaavat. Tuskin kukaan menisi tekijällä joka tekee aivan mielettömiä kuvia mutta esim vittuilee koko kuvan teon ajan tai käyttäytyy huonosti/epämiellyttävästi? En minä ainakaan. Mutta tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella varmasti omansa:D

        sen verran noista mallikuvista että näin (liftarin, karhut, kolibrit, fenixit, suden) ne siellä kinkyn seinällä, tod.näk harkkarin piirtämät nekin ja ne oli TODELLA hienoja niinkuin oma mallikuvanikin minkä se piirti... sen takia ihmettelen kovasti miten se pystyy itse tatuoinnin kämmäämään niin pahasti


      • maksava asakas
        Sheen kirjoitti:

        sen verran noista mallikuvista että näin (liftarin, karhut, kolibrit, fenixit, suden) ne siellä kinkyn seinällä, tod.näk harkkarin piirtämät nekin ja ne oli TODELLA hienoja niinkuin oma mallikuvanikin minkä se piirti... sen takia ihmettelen kovasti miten se pystyy itse tatuoinnin kämmäämään niin pahasti

        eiköhän joensuun kokoisesta kaupungista löydy jokaiselle mieleinen tatuoija,mitä sitä kinkyä haukkumaan.eikös hänkin ole alansa huippuja..omasta mielestään; ) sheen pistäs jotain kuvaa siitä töherryksestäsi!ja koti"seppijähän"täältä löytyy kymmeniä,niillä laatu vaihtelee.
        Taas jos palataan noihin studioihin ja niiden palveluun kokonaisuudessa:
        -B&Y hyvä asiakaspalvelu ja laatu on erinomainen,hinta kohdillaan
        -Otto asiakaspalvelu töykeää,laatu on hyvä,hinnat aika kallis
        -Tipi as.palvelu ja laatu erinomainen hinta hyvä kun laatukin on hyvä
        -Kinky..hmm no jaa..jokainen kai voi sanoa oman mielipiteensä
        -hexi ei tietoa kyseisestä puljusta


      • zsartsi
        maksava asakas kirjoitti:

        eiköhän joensuun kokoisesta kaupungista löydy jokaiselle mieleinen tatuoija,mitä sitä kinkyä haukkumaan.eikös hänkin ole alansa huippuja..omasta mielestään; ) sheen pistäs jotain kuvaa siitä töherryksestäsi!ja koti"seppijähän"täältä löytyy kymmeniä,niillä laatu vaihtelee.
        Taas jos palataan noihin studioihin ja niiden palveluun kokonaisuudessa:
        -B&Y hyvä asiakaspalvelu ja laatu on erinomainen,hinta kohdillaan
        -Otto asiakaspalvelu töykeää,laatu on hyvä,hinnat aika kallis
        -Tipi as.palvelu ja laatu erinomainen hinta hyvä kun laatukin on hyvä
        -Kinky..hmm no jaa..jokainen kai voi sanoa oman mielipiteensä
        -hexi ei tietoa kyseisestä puljusta

        huono,minulle teki helvetin hienon tribalin ja ja lapsistani muotokuvat selkään: ) kateellisten panettelua koko haukkuminen kun itsellänne ei ole varaa mennä ammatihakkaajalle!


      • laurijuhanson
        zsartsi kirjoitti:

        huono,minulle teki helvetin hienon tribalin ja ja lapsistani muotokuvat selkään: ) kateellisten panettelua koko haukkuminen kun itsellänne ei ole varaa mennä ammatihakkaajalle!

        samaa mieltä mr.kinky teki hienon tähden olkapäähän,eikä hintakaan ollut kauhea,otan seuraavan kuvankin kinkyltä ja aihe on teddy-karhu.


      • TäyteenTatuoitu.
        zsartsi kirjoitti:

        huono,minulle teki helvetin hienon tribalin ja ja lapsistani muotokuvat selkään: ) kateellisten panettelua koko haukkuminen kun itsellänne ei ole varaa mennä ammatihakkaajalle!

        Kinkyhän mainostaa olevansa halvin! Kyllä tässä nyt on kyse ihan muusta kuin rahasta!

        Itsellä on joensuulaisista Tipin tekemiä paljon ja pikkusysteri oli käynyt Hexed ink:issä, kumpi tahansa näistä on loistovalinta!


      • laurijuhanson
        TäyteenTatuoitu. kirjoitti:

        Kinkyhän mainostaa olevansa halvin! Kyllä tässä nyt on kyse ihan muusta kuin rahasta!

        Itsellä on joensuulaisista Tipin tekemiä paljon ja pikkusysteri oli käynyt Hexed ink:issä, kumpi tahansa näistä on loistovalinta!

        väitteesi että ovat parempia kuin kinky?


      • LadyPiercing
        zsartsi kirjoitti:

        huono,minulle teki helvetin hienon tribalin ja ja lapsistani muotokuvat selkään: ) kateellisten panettelua koko haukkuminen kun itsellänne ei ole varaa mennä ammatihakkaajalle!

        Tribaaleita osaa hakata sokea apinakin. Vaikutat ihmiseltä joka ei tatuoinneista paljoa tiedä ja silloin on turha kokeneemmille tulla mussuttamaan laadusta kun ei sen päälle mitään ymmärrä. Ja niin,laatu maksaa joten miksi kinky on j-suun halvin mesta ja jonot hätinä viikon mittaisia? Jos tuo karjalanheilissä oleva juttukin oli sinusta vain "kateellisten panettelua" tai lavastettu juttu niin mietipä uudelleen..

        Maailma on täynnä paskoja tatuoijia ja tämä Griffinin pelle on valitettavasti jo onnistunut pilaamaan monen ihmisen nahan,lue vaikka ylläolevia kirjoituksia. Itse asun lähempänä eteläistä suomea ja olen ensi viikolla menossa ottamaan neljättä kuvaani ammattitatuoijalle joka tekee varmasti hyvää jälkeä ja hinta on sen mukainen. Jonot olivat pienempiä kuvia varten yli parisen kuukautta. Jos itse menisin puljuun jossa ajan saa välittömästi samalle päivälle tai viikon päähän en välttämättä olisi kauhean luottavaisin mielin menossa sinne mikäli kyseessä ei ole peruutusaika.

        Tosiaan,joka tuon äijän tekosia puolustelee on joko sokea ja tatuoinneista mitään tietämätön ihminen tai joku tuon äijän kaveri jolle on maksettu paikan kehumisesta että asiakkaita alkaisi taas tulla..


      • hjojo
        LadyPiercing kirjoitti:

        Tribaaleita osaa hakata sokea apinakin. Vaikutat ihmiseltä joka ei tatuoinneista paljoa tiedä ja silloin on turha kokeneemmille tulla mussuttamaan laadusta kun ei sen päälle mitään ymmärrä. Ja niin,laatu maksaa joten miksi kinky on j-suun halvin mesta ja jonot hätinä viikon mittaisia? Jos tuo karjalanheilissä oleva juttukin oli sinusta vain "kateellisten panettelua" tai lavastettu juttu niin mietipä uudelleen..

        Maailma on täynnä paskoja tatuoijia ja tämä Griffinin pelle on valitettavasti jo onnistunut pilaamaan monen ihmisen nahan,lue vaikka ylläolevia kirjoituksia. Itse asun lähempänä eteläistä suomea ja olen ensi viikolla menossa ottamaan neljättä kuvaani ammattitatuoijalle joka tekee varmasti hyvää jälkeä ja hinta on sen mukainen. Jonot olivat pienempiä kuvia varten yli parisen kuukautta. Jos itse menisin puljuun jossa ajan saa välittömästi samalle päivälle tai viikon päähän en välttämättä olisi kauhean luottavaisin mielin menossa sinne mikäli kyseessä ei ole peruutusaika.

        Tosiaan,joka tuon äijän tekosia puolustelee on joko sokea ja tatuoinneista mitään tietämätön ihminen tai joku tuon äijän kaveri jolle on maksettu paikan kehumisesta että asiakkaita alkaisi taas tulla..

        Miks tribalien tekemisen vaikeutta aina aliarvioidaan, voi olla että niitä osaa tehdä kuka vaan mutta kuka vaan ei osaa tehdä oikeasti tyylikästä ja hienoa sellaista..


      • J666
        hjojo kirjoitti:

        Miks tribalien tekemisen vaikeutta aina aliarvioidaan, voi olla että niitä osaa tehdä kuka vaan mutta kuka vaan ei osaa tehdä oikeasti tyylikästä ja hienoa sellaista..

        Varmaankin siksi, että jos pitää tribaaleista niin se naapurin sirkun tribaali näyttää hienolta kun ei tiedä mitä katsoo. Sitten on niit', jotka katsovat tatuoinneissa muutakin kuin vain pikaisesti "wau,tatska!" ja näkevät että sekin on tehty päin persettä.

        Oikeastihan iso tribaali onkin hieno, mutta kun sellaisen tekeminen ei todellakaan ole kovin hankalaa jos se kone yhtään pysyy kädessä.


      • perttisika
        J666 kirjoitti:

        Varmaankin siksi, että jos pitää tribaaleista niin se naapurin sirkun tribaali näyttää hienolta kun ei tiedä mitä katsoo. Sitten on niit', jotka katsovat tatuoinneissa muutakin kuin vain pikaisesti "wau,tatska!" ja näkevät että sekin on tehty päin persettä.

        Oikeastihan iso tribaali onkin hieno, mutta kun sellaisen tekeminen ei todellakaan ole kovin hankalaa jos se kone yhtään pysyy kädessä.

        valitsee itse hakkaajansa ja nahka on oma,mutta on turha tulla jälkeenpäin itkemään jos "tietyltä"tatskaajalta saakin ns.paskan kuvan!varoituksen sana on annettu; ) ja halvemmalla saa Joensuussa paskoja kuvia Kotihakkaajilta,Itse suosin Tiettyä kuvan tekijää nimi jääköön mainitsematta: )


      • Sheen
        perttisika kirjoitti:

        valitsee itse hakkaajansa ja nahka on oma,mutta on turha tulla jälkeenpäin itkemään jos "tietyltä"tatskaajalta saakin ns.paskan kuvan!varoituksen sana on annettu; ) ja halvemmalla saa Joensuussa paskoja kuvia Kotihakkaajilta,Itse suosin Tiettyä kuvan tekijää nimi jääköön mainitsematta: )

        tuskin kyse on todellakaan varallisuudesta... itellä menny kuviin muutama tonni, joten kyllä jotain asiasta varmaan tiedän. Ja tuskin kaikki kuvat on täyttä paskaa mutta suurin osa ja sillä varauksella en sinne enää menisikään... Jokainen tekee toki valintansa mutta sitten on turha itkeä kun paskat on jo housussa, niinsanotusti :P


      • heljula
        Sheen kirjoitti:

        tuskin kyse on todellakaan varallisuudesta... itellä menny kuviin muutama tonni, joten kyllä jotain asiasta varmaan tiedän. Ja tuskin kaikki kuvat on täyttä paskaa mutta suurin osa ja sillä varauksella en sinne enää menisikään... Jokainen tekee toki valintansa mutta sitten on turha itkeä kun paskat on jo housussa, niinsanotusti :P

        Taas aika kinkyn luo: ) jo 7tatuointi kinkyltä,te olette kateellisia kun ette itse uskalla mennä: )ulkomaalaisen luokse,rasisteja kun olette.
        J666 taidat olla joku kotitauoija kenen töitä kinky korjaa


      • J666
        heljula kirjoitti:

        Taas aika kinkyn luo: ) jo 7tatuointi kinkyltä,te olette kateellisia kun ette itse uskalla mennä: )ulkomaalaisen luokse,rasisteja kun olette.
        J666 taidat olla joku kotitauoija kenen töitä kinky korjaa

        Mene jos haluat. Kukaanhan ei sinua voi kieltää menemästä niin pitkään kuin kyseinen pulju on auki. Kukaan ei voi toista ihmistä kieltää olemasta idiootti.

        ja en, en todellakaan ole kotitauoija. En osaa tatuoida, enkä edes piirtää ollenkaan. Minä kuitenkin ymmärrän olla tekemättä asioita joita en osaa ja tiedän etten opi. Jotkut eivät opi 26:ssa vuodessakaan.

        Juuri viikonloppuna näin varsin yksinkertaisen tekstitatuoinnin, jonka oli tehnyt Mr. Griffin. Toisesta laidasta tauointi oli menettänyt väriään aivan törkeän paljon ja toiselta puolelta se oli hakattu aivan helvetin syvään.

        Löydät kyllä varmasti nimenikin jos sinua välttämättä hirvittävän paljon häiritsee mitä teen ammatikseni ja mitä muuta minulle kuuluu, kunhan näet vähän vaivaa. Se vaan ei ilmeisesti sovi sinulle, ethän vaivaudu etsimään laadukasta tauoijaakaan jos jo seitsemännen kerran teet saman virheen.

        Vielä onnitteluni, taidettiin päästä ketjun 74. viestiin ennenkuin joku veti rasismikortin esiin. Kyllä, jos huonoa työnjälkeä arvostelee on rasisti. Samoin nainen, joka kieltäytyy seksistä ulkomaalaisen miehen kanssa on rasisti. Ja jos palautat ulkomaalaisen omistamaan kauppaan viallisen tuotteen olet rasisti.

        Min en ole rasisti, minä vihaan kaikkia tasapuolisesti. Vaaleita, tummia, inkkareita, kiinalaisia, laihoja, lihavia, miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... You name it.


      • yxi
        J666 kirjoitti:

        Mene jos haluat. Kukaanhan ei sinua voi kieltää menemästä niin pitkään kuin kyseinen pulju on auki. Kukaan ei voi toista ihmistä kieltää olemasta idiootti.

        ja en, en todellakaan ole kotitauoija. En osaa tatuoida, enkä edes piirtää ollenkaan. Minä kuitenkin ymmärrän olla tekemättä asioita joita en osaa ja tiedän etten opi. Jotkut eivät opi 26:ssa vuodessakaan.

        Juuri viikonloppuna näin varsin yksinkertaisen tekstitatuoinnin, jonka oli tehnyt Mr. Griffin. Toisesta laidasta tauointi oli menettänyt väriään aivan törkeän paljon ja toiselta puolelta se oli hakattu aivan helvetin syvään.

        Löydät kyllä varmasti nimenikin jos sinua välttämättä hirvittävän paljon häiritsee mitä teen ammatikseni ja mitä muuta minulle kuuluu, kunhan näet vähän vaivaa. Se vaan ei ilmeisesti sovi sinulle, ethän vaivaudu etsimään laadukasta tauoijaakaan jos jo seitsemännen kerran teet saman virheen.

        Vielä onnitteluni, taidettiin päästä ketjun 74. viestiin ennenkuin joku veti rasismikortin esiin. Kyllä, jos huonoa työnjälkeä arvostelee on rasisti. Samoin nainen, joka kieltäytyy seksistä ulkomaalaisen miehen kanssa on rasisti. Ja jos palautat ulkomaalaisen omistamaan kauppaan viallisen tuotteen olet rasisti.

        Min en ole rasisti, minä vihaan kaikkia tasapuolisesti. Vaaleita, tummia, inkkareita, kiinalaisia, laihoja, lihavia, miehiä, naisia, lapsia, vanhuksia... You name it.

        hulluko tuo on heljula on?vetää rasistikortin ku kaikki ei tykkää hänen hakkaajasta?ja jos haluaa niin terwe menoa omalle luotto tattoojalle: ) ei se meiltä ole poissa,ja tuohan se lisää asiakkaita OIKEILLE kuvan tekijöille: ) itse en tatuleeraa,elelen ja juon kaljaa; )
        ja VOIHAN SE OLLA että heljula.n tattoojasta tehdään viellä JoensuuINK sarja maikkarille; )
        HYvää juhannusta kaikille myös niille jotka ei osaa tehdä kuvia kunolla


      • lisäävielä
        heljula kirjoitti:

        Taas aika kinkyn luo: ) jo 7tatuointi kinkyltä,te olette kateellisia kun ette itse uskalla mennä: )ulkomaalaisen luokse,rasisteja kun olette.
        J666 taidat olla joku kotitauoija kenen töitä kinky korjaa

        pidän enemmän ulkomaalaisista kuin suomalaisista vaikka olen syntynyt ja kasvanut suomessa mut en silti menis kyseisen ihmisen luo. sekin huolestuttaa jo että jossain sanotaan että on tehny tatuointeja 18 vuotta sitten seuraavassa jutussa se on 26... eikö ite muista miten pitkään on niitä tehny vai mitä? ja sitten sekin miksi tuli tänne? luulis että amerikasta olis töitä eikä olis kielimuuria, mut silti tuli suomeen. piirto taito on vähän niin ja näin mut silmät on päässä. olen tosi kriittinen keneltä otan tatuoinnin. en halua katua loppu ikääni huonoa tatuointia se on oma vika jos menee jonkun luo ilman että ottaa selvää tatuoijasta


      • fite
        lisäävielä kirjoitti:

        pidän enemmän ulkomaalaisista kuin suomalaisista vaikka olen syntynyt ja kasvanut suomessa mut en silti menis kyseisen ihmisen luo. sekin huolestuttaa jo että jossain sanotaan että on tehny tatuointeja 18 vuotta sitten seuraavassa jutussa se on 26... eikö ite muista miten pitkään on niitä tehny vai mitä? ja sitten sekin miksi tuli tänne? luulis että amerikasta olis töitä eikä olis kielimuuria, mut silti tuli suomeen. piirto taito on vähän niin ja näin mut silmät on päässä. olen tosi kriittinen keneltä otan tatuoinnin. en halua katua loppu ikääni huonoa tatuointia se on oma vika jos menee jonkun luo ilman että ottaa selvää tatuoijasta

        käväsin just eilen ottamassa tatuoinnin tuolla kinkys tattoolla, minusta ei ne huonoa jälkeä tehny, et ihan asiallinen kuva tuli


      • Sheen
        fite kirjoitti:

        käväsin just eilen ottamassa tatuoinnin tuolla kinkys tattoolla, minusta ei ne huonoa jälkeä tehny, et ihan asiallinen kuva tuli

        Jos ette vielä huomanneet niin nimim. zhartsi tai joku sinnepäin ja tämä heljula ovat sama tyyppi... Kirjotusasu paljastaa aika paljon (esim. hymiöt tehty samalla tavalla, pisteen jälkeen ei tule tyhjää vaan uusi kirjain, jne...) ja tietty aika laimeat provokaatiot varallisuudesta ja rasisteista


      • kateellisten puhetta
        Sheen kirjoitti:

        Jos ette vielä huomanneet niin nimim. zhartsi tai joku sinnepäin ja tämä heljula ovat sama tyyppi... Kirjotusasu paljastaa aika paljon (esim. hymiöt tehty samalla tavalla, pisteen jälkeen ei tule tyhjää vaan uusi kirjain, jne...) ja tietty aika laimeat provokaatiot varallisuudesta ja rasisteista

        itsekin tykkään Kinkin kuvista, varsinkin sen sivuilla olevista värikusvista. tuo missä susi tehty selkään on tosi coolin näköinen. värit trimmaa ja muutenkin erinomaisesti tehty! taidankin käväistä kysymässä aikaa uskon että on pitkät jonot!


      • C--
        kateellisten puhetta kirjoitti:

        itsekin tykkään Kinkin kuvista, varsinkin sen sivuilla olevista värikusvista. tuo missä susi tehty selkään on tosi coolin näköinen. värit trimmaa ja muutenkin erinomaisesti tehty! taidankin käväistä kysymässä aikaa uskon että on pitkät jonot!

        Alle viikossa pääsee. Tervemenoa. Kuvasi ei ole varmaan enää samanlainen kun se tuonne nettisivulle päätyy.


      • vasta muuttanut
        C-- kirjoitti:

        Alle viikossa pääsee. Tervemenoa. Kuvasi ei ole varmaan enää samanlainen kun se tuonne nettisivulle päätyy.

        Olen vasta muuttanut iloiseen kaupunkiinne. ja kyselisin kokemuksia B&Y studiosta ja minkämoista jälkeä tekevät?
        Tipin firmasta e löydy kuvia
        Otolla lukemani perusteella huono käytös
        Kinkylle en näiden kommentijen perusteella mene
        Hexi Ink kuvat ei nappaa


      • joonatannnn
        kateellisten puhetta kirjoitti:

        itsekin tykkään Kinkin kuvista, varsinkin sen sivuilla olevista värikusvista. tuo missä susi tehty selkään on tosi coolin näköinen. värit trimmaa ja muutenkin erinomaisesti tehty! taidankin käväistä kysymässä aikaa uskon että on pitkät jonot!

        Tää oli kyl kunnon provo pitkään aikaan:D sain aamun naurut XD


      • joonatannnn
        joonatannnn kirjoitti:

        Tää oli kyl kunnon provo pitkään aikaan:D sain aamun naurut XD

        tuo susi on cool kommentti siis ^^


      • bllod
        joonatannnn kirjoitti:

        tuo susi on cool kommentti siis ^^

        susi on aika cool!http://www.kinkystattoo.com/graphics/tattoos/wolf.jpg
        onhan tuo ihan aika siisti jos tykkää tuollaisesta,itse tykkään enemmän B&G tyylisestä.ei noi hmm vätiläiskät oo oikein mun juttu ;)


      • J666

      • TYYTYVÄINEN ASIAKAS
        J666 kirjoitti:

        Ei kai se niin kauhea ole

        siellä on 10palvelu, ja tatskari täti osaa hommansa ja muutenkin leppoisa meininki!


      • muhmad-alabro
        TYYTYVÄINEN ASIAKAS kirjoitti:

        siellä on 10palvelu, ja tatskari täti osaa hommansa ja muutenkin leppoisa meininki!

        ei umara jos tauota ota ihminen ?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.
        mina ola Joensuu kovin panomis.mina ei tarvita tehta tuota eika ota tauoita ja sita hulimata kaiki teitan kaupunki naset juksevat minu perasa ja haluvat seksata minu kansa.


      • simosomali
        muhmad-alabro kirjoitti:

        ei umara jos tauota ota ihminen ?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.
        mina ola Joensuu kovin panomis.mina ei tarvita tehta tuota eika ota tauoita ja sita hulimata kaiki teitan kaupunki naset juksevat minu perasa ja haluvat seksata minu kansa.

        Hyvä tietää. Melkein otin sitten tatuoinnin turhaan:D


      • somosimali
        muhmad-alabro kirjoitti:

        ei umara jos tauota ota ihminen ?se kertoa hane itsesalista ja seiti kerto hane rtausta joka ei ola huva,mina ukomalanen ja sada ilma tatoita paljo sumalanen nanen.kakki sumalaset naset juksea minu perasa vaika ei uhta tatuointi ola.mina ola laitanut sumesa jo 3nasta raskaksi vaika ei tauoiti.teila sumalasila huno itsetuto ku tatuoita itse ja lule sata sila nasta.mina ola itse esimerki sita eta ilman tatuointi sata 100kerta eneman nasta ja suvunjatkijaita ola sitanut ilman tatuoita.
        mina ola Joensuu kovin panomis.mina ei tarvita tehta tuota eika ota tauoita ja sita hulimata kaiki teitan kaupunki naset juksevat minu perasa ja haluvat seksata minu kansa.

        Mistäs sen tietää, vaikka sulla oiskin tatuointeja... Eihän ne kuitenkaan näkyisi ylivalottuneesta ihostasi. Eikä sitäpaitsi sosiaalitoimi myönnä maksuosoituksia tatuointiliikkeisiin.

        Tosi huono provo muuten.


      • muhmad-alabro
        somosimali kirjoitti:

        Mistäs sen tietää, vaikka sulla oiskin tatuointeja... Eihän ne kuitenkaan näkyisi ylivalottuneesta ihostasi. Eikä sitäpaitsi sosiaalitoimi myönnä maksuosoituksia tatuointiliikkeisiin.

        Tosi huono provo muuten.

        ei provota ketan, ja toseksi Sumesa pita ola man man tavala, jote mina ei tehta rikos, ja minu iho ei ola valotuna. se ola minu suntuma vari, te valko ihminen ola katelinen minu varista ja minun pitkasta siyimesta.. ja te ku tauoita itsene ni mina ajatela perusta Joensuu usi tatuonti kaupa, mina rikastua teita varita nahkasta ja mina tutusta usi nasia. minun like nimi tula oleman MuHmAd TATTOO. ja 1asia sosialitomisto olisi antana minu raha ota tatuonti ku se kulua sumilasen kulturin,mina sano sosiali tatille mina sada nasta ilman tatuonti, ja mina sain lemen pesa sosiali tatiltakin!eli revi sita


      • kinky`s crap
        muhmad-alabro kirjoitti:

        ei provota ketan, ja toseksi Sumesa pita ola man man tavala, jote mina ei tehta rikos, ja minu iho ei ola valotuna. se ola minu suntuma vari, te valko ihminen ola katelinen minu varista ja minun pitkasta siyimesta.. ja te ku tauoita itsene ni mina ajatela perusta Joensuu usi tatuonti kaupa, mina rikastua teita varita nahkasta ja mina tutusta usi nasia. minun like nimi tula oleman MuHmAd TATTOO. ja 1asia sosialitomisto olisi antana minu raha ota tatuonti ku se kulua sumilasen kulturin,mina sano sosiali tatille mina sada nasta ilman tatuonti, ja mina sain lemen pesa sosiali tatiltakin!eli revi sita

        Vieläkö tää liike on pystyssä? Taitaa sinne vielä eksyä huono-onnisia ja sokeita. No toivottavasti suurin osa joensuusta tietää mikä jätkä tää on miehiään... ainakin itse olen mainostanut parhaani mukaan.


      • --
        laurijuhanson kirjoitti:

        samaa mieltä mr.kinky teki hienon tähden olkapäähän,eikä hintakaan ollut kauhea,otan seuraavan kuvankin kinkyltä ja aihe on teddy-karhu.

        no kuule kyllä niitä tähtiä varmaan jokaikinen kotinaukuttaja osaa tehdä!


      • Herra kinkyn asiakas
        kinky`s crap kirjoitti:

        Vieläkö tää liike on pystyssä? Taitaa sinne vielä eksyä huono-onnisia ja sokeita. No toivottavasti suurin osa joensuusta tietää mikä jätkä tää on miehiään... ainakin itse olen mainostanut parhaani mukaan.

        on pystyssä ja asiakkaita paljon, arvioisin että jonotus aika 2-6vk riippuen kuvan koosta. ammattilainen tekijä jälki on kuin kat von D.llä aivan sairaan kauniita kuvia tekee. aspalvelu erinomainen, hinnat kohdallaan, värikuvat suomen parhaimistoa. Joensuun tattoo studiot menettäneet Inkylle asiakkaita, kuulin huhua että olisi aukaisemassa toista studiota keskuskujalle?


      • Herra kinkyn asiakas kirjoitti:

        on pystyssä ja asiakkaita paljon, arvioisin että jonotus aika 2-6vk riippuen kuvan koosta. ammattilainen tekijä jälki on kuin kat von D.llä aivan sairaan kauniita kuvia tekee. aspalvelu erinomainen, hinnat kohdallaan, värikuvat suomen parhaimistoa. Joensuun tattoo studiot menettäneet Inkylle asiakkaita, kuulin huhua että olisi aukaisemassa toista studiota keskuskujalle?

        Eipä nuita Kat Von D tasoisia aristeja ole ihan joka oksalla. Miksi joku oikeesti niin taitaitava pistäis liikkeensä just joensuuhun.? Eikö parempia ja tuottavampiakin paikkoja suomessa löytyis. Tai kansainvälisenä tyyppinä maailmalta.? No eipä voi tietää.


      • son`s of bitche`s
        Herra kinkyn asiakas kirjoitti:

        on pystyssä ja asiakkaita paljon, arvioisin että jonotus aika 2-6vk riippuen kuvan koosta. ammattilainen tekijä jälki on kuin kat von D.llä aivan sairaan kauniita kuvia tekee. aspalvelu erinomainen, hinnat kohdallaan, värikuvat suomen parhaimistoa. Joensuun tattoo studiot menettäneet Inkylle asiakkaita, kuulin huhua että olisi aukaisemassa toista studiota keskuskujalle?

        Nyt kyllä puhut sellaista paskaa että enpä ennen ole kuullut!!! Mistä vedät tuon arviosi, tuulestako? Kat von d:tä ja irkkupaskiaista jos vertaa niin oikeasti nyt heti optikolle hakemaan lasit! Ei vittu kukaan voi tosissaan sanoa että ne tekee saman tasoista jälkeä. Värikuvat ei todellakaan ole parhaimmistoa vaan vaan alle keskitason. Jns tattoo studiot ovat saaneet asiakkaita tämän valehtelijan tulon myötä nimittäin cover-up hommissa. Mistä tämäkin keskuskuja huhu on saanut alkunsa kinkyltä itseltäänkö? Onhan siellä liike mutta ei ole kinkyn kanssa mitään tekemistä on yksi vanhoista muuttanut sinne nimittäin. Miksihän aukaista toinen liike kun yksi jo pilaa tarpeeksi nahkoja. Kinky`s haistakaa p...a
        (Taisi olla maksettu kommentti tuo herra kinkyn asiakkaan;) )


      • Sheen
        son`s of bitche`s kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut sellaista paskaa että enpä ennen ole kuullut!!! Mistä vedät tuon arviosi, tuulestako? Kat von d:tä ja irkkupaskiaista jos vertaa niin oikeasti nyt heti optikolle hakemaan lasit! Ei vittu kukaan voi tosissaan sanoa että ne tekee saman tasoista jälkeä. Värikuvat ei todellakaan ole parhaimmistoa vaan vaan alle keskitason. Jns tattoo studiot ovat saaneet asiakkaita tämän valehtelijan tulon myötä nimittäin cover-up hommissa. Mistä tämäkin keskuskuja huhu on saanut alkunsa kinkyltä itseltäänkö? Onhan siellä liike mutta ei ole kinkyn kanssa mitään tekemistä on yksi vanhoista muuttanut sinne nimittäin. Miksihän aukaista toinen liike kun yksi jo pilaa tarpeeksi nahkoja. Kinky`s haistakaa p...a
        (Taisi olla maksettu kommentti tuo herra kinkyn asiakkaan;) )

        Huvittaa kun minulle kinky manasi kuinka paskat tatskamessut oli kun ei näköjään pärjännyt väri-kategoriassa kun oli siihen osallistunut... mut sokee kyllä pitää olla jos noita referenssikuvia sanoo Kat Von D:n tasoisiksi, siis ihan täys sokea! ei voi muuta sanoo ku et ota silmä käteen...


      • Kinky is best
        Sheen kirjoitti:

        Huvittaa kun minulle kinky manasi kuinka paskat tatskamessut oli kun ei näköjään pärjännyt väri-kategoriassa kun oli siihen osallistunut... mut sokee kyllä pitää olla jos noita referenssikuvia sanoo Kat Von D:n tasoisiksi, siis ihan täys sokea! ei voi muuta sanoo ku et ota silmä käteen...

        Olette, ette näe puiden takaa metsää? Kyllä Kinky on yxi maailman parhaimistoa, Joensuuhan on tietisesti rasistinen kaupunki! Olkaa iloisia ja ylpeitä kun Kinky tuli rasistiseen kaupunkiinne tekemään taidetta!


      • marrkku JNS
        Kinky is best kirjoitti:

        Olette, ette näe puiden takaa metsää? Kyllä Kinky on yxi maailman parhaimistoa, Joensuuhan on tietisesti rasistinen kaupunki! Olkaa iloisia ja ylpeitä kun Kinky tuli rasistiseen kaupunkiinne tekemään taidetta!

        Tekeekö irlantilainen muotokuvia?
        pitäis saada 2lapsestani kuva-


      • huohvanainen

      • KOkemusta on
        Herra kinkyn asiakas kirjoitti:

        on pystyssä ja asiakkaita paljon, arvioisin että jonotus aika 2-6vk riippuen kuvan koosta. ammattilainen tekijä jälki on kuin kat von D.llä aivan sairaan kauniita kuvia tekee. aspalvelu erinomainen, hinnat kohdallaan, värikuvat suomen parhaimistoa. Joensuun tattoo studiot menettäneet Inkylle asiakkaita, kuulin huhua että olisi aukaisemassa toista studiota keskuskujalle?

        Ihan vaan tiedoksesi, että siellä Keskuskujalla on nykyään Black & Yellow, eikä niillä todellakaan ole mitään tekemistä tämän "kinkkisen" kanssa. Thank God. Jos tässä kaupungissa haluu kunnon muotokuvan, nimenomaan valokuvasta, niin siinä on liike jonne kannattaa mennä.


      • Kinkyn tuleva asiaka
        KOkemusta on kirjoitti:

        Ihan vaan tiedoksesi, että siellä Keskuskujalla on nykyään Black & Yellow, eikä niillä todellakaan ole mitään tekemistä tämän "kinkkisen" kanssa. Thank God. Jos tässä kaupungissa haluu kunnon muotokuvan, nimenomaan valokuvasta, niin siinä on liike jonne kannattaa mennä.

        Uskoisin että Herra Kinky osaa ja tekee tosi hyviä muotokuvia, tässäkin ketjussa häntä on kehuttu LA.ssa tatuoivan Kat von D.n kaltaiseksi taiteilijaksi. Reippaasti vaan Kinkyn puheille valokuvan kanssa, niin alkaa lyyti kirjoittaa. tietenkin herra G.llä saattaa olla aika uskomattoman pitkät jonot, mutta käymällähän asia selviää. luulisin että nuo provoavat viestit ovat joidenkin kateellisten/rasistien panettelua


      • AnTi-iDiOt
        Kinkyn tuleva asiaka kirjoitti:

        Uskoisin että Herra Kinky osaa ja tekee tosi hyviä muotokuvia, tässäkin ketjussa häntä on kehuttu LA.ssa tatuoivan Kat von D.n kaltaiseksi taiteilijaksi. Reippaasti vaan Kinkyn puheille valokuvan kanssa, niin alkaa lyyti kirjoittaa. tietenkin herra G.llä saattaa olla aika uskomattoman pitkät jonot, mutta käymällähän asia selviää. luulisin että nuo provoavat viestit ovat joidenkin kateellisten/rasistien panettelua

        Entäpäs linkki missä näytettiin että esim. tuo tiikeri jota "herra G" on väittänyt omaksi tekeleekseen paljastuikin toisen artistin tekemäksi? Myös muut hänen hienoimmista kuvistaan ovat oikeasti jonkun toisen tikkaamia..
        Ja jos on niin tyhmä että vielä kiinnostaa mennä tuon pellen asiakkaaksi ton lehtiartikkelin jälkeen niin tervemenoa. Ja jonotkin jopa 2 viikkoa,onpas suosittu mesta! Ei taida teillä g:n faneilla mennä hissi ihan ylimpiin kerroksiin asti..


      • Kerttuliina
        AnTi-iDiOt kirjoitti:

        Entäpäs linkki missä näytettiin että esim. tuo tiikeri jota "herra G" on väittänyt omaksi tekeleekseen paljastuikin toisen artistin tekemäksi? Myös muut hänen hienoimmista kuvistaan ovat oikeasti jonkun toisen tikkaamia..
        Ja jos on niin tyhmä että vielä kiinnostaa mennä tuon pellen asiakkaaksi ton lehtiartikkelin jälkeen niin tervemenoa. Ja jonotkin jopa 2 viikkoa,onpas suosittu mesta! Ei taida teillä g:n faneilla mennä hissi ihan ylimpiin kerroksiin asti..

        Niinpä ja lisäksi kinkyn myspace sivut poisti myspacen ylläpito kun jäi kiinni TEKIJÄNOIKEUS rikkomuksesta esiteltyään muiden tatuoijien kuvia!!! Kyllä se totuus tulee aina julki.


      • löllölöllö
        Kerttuliina kirjoitti:

        Niinpä ja lisäksi kinkyn myspace sivut poisti myspacen ylläpito kun jäi kiinni TEKIJÄNOIKEUS rikkomuksesta esiteltyään muiden tatuoijien kuvia!!! Kyllä se totuus tulee aina julki.

        mistähän toi myspace juttu saanut alkunsa? ettei vaan huhu puhetta? Monen mielestä mr.griffin on suomen jollei jopa euroopan paras alallaan? en tiedä onko totta, mutta täälläkin on kehuttu LA ink.in Kat von d.n tasoiseksi taiteilijaksi? hassuahan se on jos mies kehuu itseään ja tekee sontaa?


      • Pera-pervos
        löllölöllö kirjoitti:

        mistähän toi myspace juttu saanut alkunsa? ettei vaan huhu puhetta? Monen mielestä mr.griffin on suomen jollei jopa euroopan paras alallaan? en tiedä onko totta, mutta täälläkin on kehuttu LA ink.in Kat von d.n tasoiseksi taiteilijaksi? hassuahan se on jos mies kehuu itseään ja tekee sontaa?

        Tekeekö toi griffin alapään värityksiä? Olen syksyllä lähdössä thaikkuihin ja ajattelin jos se osaisi värjätä kaluni jotenkin 3D malliseksi, saisi thaikku tyttö ihmetellä; ) ja kalukin voisi näyttää isomalta; )


      • Utelias???
        hoodee kirjoitti:

        tässäkin ketjussa jo mainitut Pepe, Inkku, Hexi ja Tipi. Siinä hyviä, eiku valihtemmaan mieleistä.

        Ite oon miettiny et menis tipille ottaa kuvaa mut missään ei näy miehen luomuksia. Oon vaan kuullu et se osais hommansa. Onko jossain mahdollisesti kuvia??


      • KunKotonaEiVaanOsata
        vasta muuttanut kirjoitti:

        Olen vasta muuttanut iloiseen kaupunkiinne. ja kyselisin kokemuksia B&Y studiosta ja minkämoista jälkeä tekevät?
        Tipin firmasta e löydy kuvia
        Otolla lukemani perusteella huono käytös
        Kinkylle en näiden kommentijen perusteella mene
        Hexi Ink kuvat ei nappaa

        Se, että asuu jossain kaupungissa, ei vaadi tatuoinnin ottamista kyseisessä kaupungissa! Jos joensuussa haluaa ottaa kuvan, niin varmaan Inkku on ainut ketä suosittelisin. Tipiä ehkä black 'n grey/tribalijutuissa.

        Mutta siis: silmä käteen ja selaamaan vaikka myspacee. Kun löytää sen taiteilijan jonka kädenjälki on oikeesti hyvää ja silmää miellyttävää, ei oo iso homma varata aikaa, pyytää luonnosta sähköpostilla nähtäväksi, kertoa mitä muutoksia haluaa, nähdä taas luonnos ja sitten reissata paikan päälle kuvaa ottamaan!

        Pointti oli se, et mielellään ei Joensuussa kellään oteta kuvaa, jos halutaan oikeesti laatua. Mut se on vaan miun laatusilmän mielipide.


      • marjaana mussukka

        olen juuri Joensuuhun muuttanut sair.hoito opiskelija ja kysyisin seuraavaa:
        tekeekö kukaan näistä JNS.n taiteilijoista nänninympärys tatskoja?
        ja tiedä uskallanko mennä oikein kenellekään kun kirjoitusten mukaan on huumeongelmaisia, rikollisjärjestöön kuuluvia tai muuten vaan epänormaaleita kuvan tekijöitä?
        Kinky tekee varmaan tissikuvia kerta aarteen ympärillekin on tatuoinnut?onko näin?
        osa kehuu ja osa haukkuu kinkyä, olisiko haukkujilla joilla on omaa kokemusta niin laittaa vaikka linkki kuviin?
        entä otto??


      • Jippu 68
        marjaana mussukka kirjoitti:

        olen juuri Joensuuhun muuttanut sair.hoito opiskelija ja kysyisin seuraavaa:
        tekeekö kukaan näistä JNS.n taiteilijoista nänninympärys tatskoja?
        ja tiedä uskallanko mennä oikein kenellekään kun kirjoitusten mukaan on huumeongelmaisia, rikollisjärjestöön kuuluvia tai muuten vaan epänormaaleita kuvan tekijöitä?
        Kinky tekee varmaan tissikuvia kerta aarteen ympärillekin on tatuoinnut?onko näin?
        osa kehuu ja osa haukkuu kinkyä, olisiko haukkujilla joilla on omaa kokemusta niin laittaa vaikka linkki kuviin?
        entä otto??

        Hexed ink

        T's tattoo

        Nämä ei tietääkseni ole rikollisia eikä huumausaineiden käyttäjiä :)


      • marjaana mussukka
        Jippu 68 kirjoitti:

        Hexed ink

        T's tattoo

        Nämä ei tietääkseni ole rikollisia eikä huumausaineiden käyttäjiä :)

        hexen tyyli ei iske? ja t,s tattoon kuvia ei löydy mistään?


      • jau!
        marjaana mussukka kirjoitti:

        hexen tyyli ei iske? ja t,s tattoon kuvia ei löydy mistään?

        onkamossa, todella hyvä artisti. Oma ateljee jossa tatuoi, TODELLA ystävällinen ja muutenkin rento sälli, heti tuli toimeen sen kaa. Keitti kahvit ja antoi tatskakirjoja ja pölistiin myös taideasioita samalla kun äijä suunnitteli ja piirteli tatskaa! :D Oikein tuli sydäntä lämmittävä olo siitä paikasta, ja miten hyvää jälkeäkin tekee vielä. Pienimpiäkin yksityiskohtia puitiin läpi, mika heitti myös omia aatteitaan mikä näyttäisi hyvältä tatskassa. Siis tosiaan haluaa saada asiakkaan tyytyväiseksi =)
        Sellanen tyyppi on oikea artisti jonka luona kannattaa käydä tatuointi ottamassa.


      • Samikooo
        Kinkyn tuleva asiaka kirjoitti:

        Uskoisin että Herra Kinky osaa ja tekee tosi hyviä muotokuvia, tässäkin ketjussa häntä on kehuttu LA.ssa tatuoivan Kat von D.n kaltaiseksi taiteilijaksi. Reippaasti vaan Kinkyn puheille valokuvan kanssa, niin alkaa lyyti kirjoittaa. tietenkin herra G.llä saattaa olla aika uskomattoman pitkät jonot, mutta käymällähän asia selviää. luulisin että nuo provoavat viestit ovat joidenkin kateellisten/rasistien panettelua

        ei tee suomessa lähellekkään samantasoisia tatskoja kuin Kat Von D:n tatuointistudiot tai itse Kat Von D. Ja näiden kommenttien perusteella Kinky on aivan perseestä. Se on harmi kun suomessa ei ole montaa hyvää tatuointistudiota. Itsellä on ihan tarpeeks paskoja tatskoja, mietin just ottaisko seuraavan tatskan ulkomailla.


      • sinne ja takaisin
        Samikooo kirjoitti:

        ei tee suomessa lähellekkään samantasoisia tatskoja kuin Kat Von D:n tatuointistudiot tai itse Kat Von D. Ja näiden kommenttien perusteella Kinky on aivan perseestä. Se on harmi kun suomessa ei ole montaa hyvää tatuointistudiota. Itsellä on ihan tarpeeks paskoja tatskoja, mietin just ottaisko seuraavan tatskan ulkomailla.

        Tuollakin Hexed Inkillä kotisivut. www.hexedink.fi

        Kävin tuolla vähän aikaa sitten, palvelu oli loistavaa suunnittelusta toteutukseen ja jälkiohjeistukseen!


      • J-setä
        sinne ja takaisin kirjoitti:

        Tuollakin Hexed Inkillä kotisivut. www.hexedink.fi

        Kävin tuolla vähän aikaa sitten, palvelu oli loistavaa suunnittelusta toteutukseen ja jälkiohjeistukseen!

        Menkää ottamaan messuille kuva?

        http://www.northkareliatattoofest.com/


      • P80
        J-setä kirjoitti:

        Menkää ottamaan messuille kuva?

        http://www.northkareliatattoofest.com/

        Mikäs tuon kinky`s tattoon tilanne on tällä hetkellä? Vieläkö lienee pystyssä? Olisi tarkoitus mennä ottamaan kuva kun on tuo lahjakortti vielä käyttämättä.. Vähän kyllä arveluttaa tämän viestiketjun lukemisen jälkeen!


      • osoitteet hakusessa
        P80 kirjoitti:

        Mikäs tuon kinky`s tattoon tilanne on tällä hetkellä? Vieläkö lienee pystyssä? Olisi tarkoitus mennä ottamaan kuva kun on tuo lahjakortti vielä käyttämättä.. Vähän kyllä arveluttaa tämän viestiketjun lukemisen jälkeen!

        Löytyiskö Joensuusta hyvää kotitatskaaja, nopeasti ja tietysti olis edullisempikin kuin liikkeissä tehdyt. mielellään Noljakan suunnalta jos olis joku tekijä?-Antakaa rohkeasti joku hyvä osoite!


      • 16
        osoitteet hakusessa kirjoitti:

        Löytyiskö Joensuusta hyvää kotitatskaaja, nopeasti ja tietysti olis edullisempikin kuin liikkeissä tehdyt. mielellään Noljakan suunnalta jos olis joku tekijä?-Antakaa rohkeasti joku hyvä osoite!

        voi hyvin, liikkeessä asiakkaita jonossa, ajan saa varmaan vasta heinäkuulle.
        jälki 10 luokkaa
        as.palvelu 10

        Itse otan siltä ns. pilakuvan


      • sarkkeli
        16 kirjoitti:

        voi hyvin, liikkeessä asiakkaita jonossa, ajan saa varmaan vasta heinäkuulle.
        jälki 10 luokkaa
        as.palvelu 10

        Itse otan siltä ns. pilakuvan

        Varmaan? Aika vahvaa tietoa tuntuu olevan:) tais jonoa olla viimeks sen verran että käveli vaan sisään:D Tietysti jos haluatkin pilakuvan niin se paikka on oikea sille kuvalle muista vaan kuvaa ohjeistaessasi kertoa että haluat fotorealistisenmuotokuvan kuvastasi niin saat sen haluamasi pilakuvasi. Ja tuolle ylemmälle P80 kyseliälle niin älä missään tapauksessa mene sinne! Heitä lahjakortti vaikka roskiin tai vihamiehelles! KINKY`S TATTOO FUCK YOU!


      • muste'katti
        sinne ja takaisin kirjoitti:

        Tuollakin Hexed Inkillä kotisivut. www.hexedink.fi

        Kävin tuolla vähän aikaa sitten, palvelu oli loistavaa suunnittelusta toteutukseen ja jälkiohjeistukseen!

        oliko hexille pitkätkin jonot ja saitko ajan nopeastikkin ??


      • ¤
        muste'katti kirjoitti:

        oliko hexille pitkätkin jonot ja saitko ajan nopeastikkin ??

        Ootte hauskoja. Muita ihmisiä voi haukkua ihan mielin määrin idiooteiksi, ja ihminen on siis todellakin huono sen perusteella, että hänellä on tähti-tai tribaalitatuointi, eikä "oikea"? (Mitä sellaiset sitten ovat, hakaristejä, pin-upeja, niitä iänikuisia lohikäärmeitä?)
        Kukaan muu tässä maailmassa ei ole täydellinen paitsi te itse, teidän tietämyksenne tauoinneista on ultimaalinen. Jos joku tekee jotain eri tavalla, esitätte välinpitämätöntä, "EI IHMISTÄ VOI ESTÄÄ OLEMASTA IDIOOTTI" kuten joku maailmanomistaja asian ilmaisi. Miksi pitää hyökätä kaiken kimppuun? Miksi pitää alkaa analysoida sitä, onko joku jonkin studion leivissä tms? (ihan ku jotain mafiameinikiä :D)Jos Kinkykin olisi ihan paska, miten puoti voisi olla pystyssä? Miten täällä voi olla niin monia jotka ovat tyytyväisiä heidän työnjälkeensä? Kertokaa nyt kun olette niin älyttömän fiksuja! Ei taatusti mene pitkään niin on jo joku "tiedän tatuoinneista kaiken vaikken osaa niitä tehdä, kokemusta 130v" kertomassa miten maailmassa asiat toimii. HUH HUH.


      • manifesto
        ¤ kirjoitti:

        Ootte hauskoja. Muita ihmisiä voi haukkua ihan mielin määrin idiooteiksi, ja ihminen on siis todellakin huono sen perusteella, että hänellä on tähti-tai tribaalitatuointi, eikä "oikea"? (Mitä sellaiset sitten ovat, hakaristejä, pin-upeja, niitä iänikuisia lohikäärmeitä?)
        Kukaan muu tässä maailmassa ei ole täydellinen paitsi te itse, teidän tietämyksenne tauoinneista on ultimaalinen. Jos joku tekee jotain eri tavalla, esitätte välinpitämätöntä, "EI IHMISTÄ VOI ESTÄÄ OLEMASTA IDIOOTTI" kuten joku maailmanomistaja asian ilmaisi. Miksi pitää hyökätä kaiken kimppuun? Miksi pitää alkaa analysoida sitä, onko joku jonkin studion leivissä tms? (ihan ku jotain mafiameinikiä :D)Jos Kinkykin olisi ihan paska, miten puoti voisi olla pystyssä? Miten täällä voi olla niin monia jotka ovat tyytyväisiä heidän työnjälkeensä? Kertokaa nyt kun olette niin älyttömän fiksuja! Ei taatusti mene pitkään niin on jo joku "tiedän tatuoinneista kaiken vaikken osaa niitä tehdä, kokemusta 130v" kertomassa miten maailmassa asiat toimii. HUH HUH.

        Eihän tässä nyt ole tarkoitus ihmisiä dissata leiman perusteella vaan sen perusteella että on mennyt huonoon liikkeeseen ilman minkäänlaista taustatyötä firman kyvyistä/palautteesta! Kuka väitti että tietää kaiken tatuoinneista? Mitä niissä on tietämistä? Onko sinulla ongelma sen kanssa että jotkut tekee paskaa jälkeä ja se ei miellytä kaikkia ja haluavat kertoa kokemuksistaan muille että he eivät tekisi samaa virhettä kuin he? Onko se sitten sitä eritavalla tekemistä(paska laatu siis)? Harvaa ihmistä kiinnostaa sellainen liike mikä tekee "eritavalla" tatuointeja, tarkoitatko tätä sillä välinpitämättömyydellä? Ei jutussa ole kukaan hyökännyt kaikkien kimppuun vaan sen yhden liikkeen. Kaikki muut tuntuvat tekevän työnsä niinkuin pitää kun ei niiden kimppuun tarvitse hyökätä! Ehkä siksi analysointi on paikallaan kun tälläkin foorumilla noin 3henkilöä puolustaa henkeen ja vereen firmaa ja muut ei ole tyytyväisiä eli noin 60 ihmistä, jokin ei täsmää. Oletko nähnyt kinkyn tatuointeja? tiedätkö miltä tatuoinnin ei pidä näyttää? Tiedätkö tatuoinnin nähtyäsi onko se oikein tehty vai ei? Puoti voi sinnitellä sen avulla että sinne menee juurikin nämä asiakkaat jotka ei ota taustoista selvää ennekuin kaikki on pilalla! Ei siellä nimittäin kuhina käy! Ja kyllä, tiedän tatuoinneista kaiken jo 130vuoden kokemuksella joten voin kertoa että maailmassa kaikki menee alamäkeä, jopa "26"vuotta tatuointeja tehneen liikkeet. HAH HAH


      • mirabellee
        osoitteet hakusessa kirjoitti:

        Löytyiskö Joensuusta hyvää kotitatskaaja, nopeasti ja tietysti olis edullisempikin kuin liikkeissä tehdyt. mielellään Noljakan suunnalta jos olis joku tekijä?-Antakaa rohkeasti joku hyvä osoite!

        No, itseasiassa just Noljakassa on tämmönen ku Jani Strand. On aika pätevä maalarikin ja tekee hyvää jälkeä neulallakin.


    • misstattoo

      Itse olen kyllä sitä mieltä että J'store kiteellä on äärettömän hyvä mesta! itse taitelija mestari on mukava jätkä ja rahalles saat vastinetta,itse kävin ekan tatskani Jannella ottamassa ja olen älyttömän tyytyväinen kuvaani ja tekotapaan! :) Kannattaa,suosittelen! Vaikkakin Jannelle ajat menee noin 2kk eteen päin,mun mielestä se tosin kertookin vain sitä että heppu on suosittu tatuoija! :)

    • Vaihtelua.

      Hexed Ink http://www.hexedink.fi/
      Mukava tautoija. Tällä hetkellä melko pitkä jonotus, ilmeisen suosittu tatuoija siis. Mutta sen odotuksen arvoista. Kuvat kertovat lisää.

    • Neettu

      Black & Yellowsta jäi hyvä ja positiivinen kuva. Inkku teki minulle juuri sellaisen kuvan kuin halusin, ja asiakaspalvelu toimi moitteettomasti. Kaverille puolestaan jäi huono maku suuhun palvelusta.

    • tures beatifull

      itse löysin tures tattoon, todella kauniita ja selviä kuvia, kaunis tekijä ja alansa huippuja

      • bobbooth

        samaa mieltä, alansa huippuja, mut on joensuussa Paul Booth.iinkin verrattavissa tatuoija, todella kaunista jälkeä vaikka tässä ketjussa onkin paljon parjattu liike


      • 1234567
        bobbooth kirjoitti:

        samaa mieltä, alansa huippuja, mut on joensuussa Paul Booth.iinkin verrattavissa tatuoija, todella kaunista jälkeä vaikka tässä ketjussa onkin paljon parjattu liike

        Jaa, niin kuka on p.boothiin verrattavissa? Freehand horror kuvista on siis kyse?


    • ritar-s

      vieläkö joensuussa on kinkys tattoo? kaveri kävi joskus ottamassa muotokuvan sieltä ja on toosi tyylikkäästi tehty, tää kinkys on kuulema vieny pokaleita ja kunniiaa eri messuilla. kuvan perusteella 1.suomen jollei jopa maailman huippuja! itse aion ottaa häneltä realistisen kuvan ritari-ässän autosta selkään.

      • 34567890+

        Voihan trolli sentään:D Yrittäisit edes, tuohon provoon jos joku lankeaa niin saa olla kyllä todella pöljä.


    • 123321

      Heipä hei!

      Tässä ketjussa ei ole juurikaan tuoretta keskustelua, eli olisin kysymässä asioita.

      Missä kannattaa käydä tatuointi ottamassa täällä Joensuussa? Jos mietitään laatua, hintaa ja asiakaspalvelua kokonaisuutena. Paikka saisi olla mielellään keskustassa tai ainakin lähellä keskustaa.

    • 12321

      Ja jos osaa jotain hinta-arviota heittää, niin se on vaan plussaa. Tarkoitus olisi ottaa suhteellisen yksinkertainen kuva, kokoa alle 10x10cm.

    • krrrrr

      ^ Ei ole tuoreita kokemuksia, niin en uskalla sanoa mitään.

      Kinky on pystyssä edelleen, B&Y on vaihtanut paikkaa. Eikö tuo joku aika sitten ollut siellä Anttilassa/Isossa Myyssä?

    • aura2

      Tures tattoo! Aivan huippu muija. Kävin viime kesänä hakemassa Turusta asti kuvan, kun sattui naamakirjassa eteen.

      • aura2

        ai niin, ja tälle muijalle oli 6kk jonot....miettikää sitä.


    • llölö

      Hieno homma ja pitkät on jonot. Sitten takaisin Joensuuhun.

    • TTTT1

      Minä ja tuttuni olemme käyneet kinkys tattoossa, siellä satu teki meille tatuoinnit. Olemme jälkeen todella tyytyväisiä, kyllä osaa tatuoinnit tehdä :)

    • sdfg556

      Onko kinkyssä vaihtunu porukka, vai mitä? Tietysti tatuointitaitoilijoilla on aina hyviä ja huonoja päiviä, mutta niin paljon huonoa olen Kinkystä kuullut, että jopa mahdolliset aidot hyvät kehut tuntuvat vaan liikkeen tekijöiden omakehulta.

      Onko kellään tietoa Joensuun liikkeistä näin nykyisellään? Missä paras asiakaspalvelu? Entä paras tatuoija? Entä mikä hinta/laatusuhde?

      • 55fgda

        Vastaan omiin kysymyksiin sanomalla, etä B&Y, koskaa sen kuvan olen saanut. Mutta onko B&Y Joensuun ykkönen, vai onko se va9n yliarvostettu? Ylihinnoiteltu? Mitä mieltä ihmiset ovat?3


      • Collec

        Itse käyn Hexed Inkissä, oon kyl ollu tyytyväinen. Kokemuksia on Black&Yellow Tattoosta ja T`s Tattoosta myös mut hexin kanssa menee eniten ajatukset yksiin.


    • 7654099

      Ehkä hitusen taitaa olla yliarvostettu mesta kuitenki, hinnat aika tyyriitä. Mutta kaikkihan on suhteellista... Itseäni eniten häiritsee B&Y:n kuvissa sellainen rosoisuus ja tietty soljuvuuden puute, kuvat on hieman sellaisia ns.jäykkiä. Mut täähän on vaan minun mielipide.

    • gtgt

      Itsellä on aikomus ottaa aika simppeli mustavalkoinen (helvetin hauskan näköinen panda) kuva, koko lienee jää alle 10x10 cm, joten vaikka olisi vähän kalliimpaa, niin tuskin kovin suuria hintaeroja tulee liikkeiden välillä. Ellei tuolla B&Yssa ole sitten aivan kiskurihinnat. :)

      Se minua kiinnostaisi tietää, että onko kellään tietoa B&Y:n jonoista? Vajaa kuukausi, lähemmäs kahta vai? Jos ei kukaan osaa arvioida, niin lienee pitää kilautella sinne.

      • kertokaas

        Samantapainen juttu kiinnostaa myös minua. Elikkä siis missä tämä koko b&y sijaitsee, kannattaako siellä käydä? Jokin liike on myös siinä entisen otto's tattoon kohdalla. Onko se hyvä?


    • ouy65

      Kinkysin porukka on kuulemma vaihtunut, mitä siellä käydessäni utelin, että se mies ei enää oo reiluun pariin vuoteen siellä kuvia tehny. Ite kävin siellä Satulla joka siellä nykyään kuvia tekee ja hyvä tuli.

    • -81-

      Black&yellowia ei enää ole, liikkeen nimi vaihtui ja se on just se joka on niissä oton ent. tiloissa. Jos kuvat miellyttää silmää niin silloinhan se on hyvä, jos ei miellytä niin mene muualle:) Kinkysistä en ole edelleenkään vakuuttunut, vaikka se mulk...siis mies ei enää tekisikään niin ei nuo naisenkaan kuvat ole kummoisia, rajaukset menee välillä paksumpana ja välillä ohuempana ja onhan nuo vähän sellaisia "kökköisiä". Livenä näin yhden kuvan joka oli viime kesänä tehty ja näytti että olisi ainakin sen 10-15v vanha, rajat levinnyt nahkan alla, osassa kohtaa ei tietoakaan rajasta eli osittain lähtenyt pois ja värit todella epätasaista, sadun tekele siis. Tekninen osaaminen on siis edelleen lapsen kengissä, mutta ei kai asialle mitään mahda jos se ukko on opettanut että näin tehdään niin vaikea on jo opittua alkaa muuttamaan. Minun mielestä pitäisi laittaa koko liike boikottiin, ihan siitä hyvästä kuinka kohtelivat asiakkaita, valehtelivat ja kuinka monen iho on pilalla heidän takia.

      • kertokaas

        Kiitos tuosta oli apua! Joo minäkin oon kuullu Kinkystä kaikenlaista, omaa kokemusta ei ole mutta itse en astuis siihen puljuun...


    • pågen

      Jos nyt oikein ymmärsin nii taitaa kinkys tattoo olla naapurikylän huolen aiheena nykyään, ainaki sivuilla ei mainita enää jns liikettä vaan kuopio. Pitäiskö jonkun soittaa kuopioon ja varoittaa jo valmiiks että kohta alkaa herra johtaja linkkailla muiden kuvia sivuille ominaan, taas ku on uusi kaupunki missä koijjata ihmisiä :D Jos tieto pitää paikkansa nii pitäiskö kaupungiltaki pyytää ilotulitusta tän juhlapäivän kunniaks.

    • kyllä

      Jo vain se liike nyt täällä kuopiossa on, itse juuri mietin että uskaltaako siellä käydä kuvaa ottamassa :D

    • norwool

      No se on varmaan oman harkinnan varassa. Kuopiossa on kuitenkin Tino joka on oikeesti hyvä ja ei kaiverra ihmisen ihoa montuille niinku nää kinkkiset. Jos aseella uhattuna pitäisi valita noista jompikumpi niin varmaan tuolle naiselle sit.

    • flickanen

      Mulla ei ole kokemusta tai mitään muutakaan tietoa JNS:n muista hakkaajista mutta oton kädenjäljet on koristanut ihoani noin 20v ajan ja tykkään edelleen :-)

      Useamman kuvan on Otto mulle hakannu. Osan Outokummussa, osan Joensuussa ja osan tatskamessuilla Hki:ssa.

      Jos lisäkuvia haluan niin edelleen hakeudun Otolle.

      • Kristiina 20

        Otollahan ei ole ollut käsittääkseni tatuointiliikettä enää pitkään aikaan.. Minulla on kaksi hänen tekemää tatuointia, jotka olen ottanut vuosia sitten. Vieläkin näkee, että ne ovat hyvin tehtyjä.
        Olen vuoden sisällä käynyt ottamassa Kinky's tattoon Sadulla neljä tatuointia Joensuussa ja Kuopiossa. Kaikki tatskat onnistuivat tosi hyvin ja olen ollut tyytyväinen Sadun kädenjälkeen. Hän on tehnyt aina luonnoksen haluamastani kuvasta ja yhdessä on katsottu, että tulee mieleinen. Olen saanut ajan nopeasti, paikka on siisti ja palvelu ystävällistä. Aion jatkossakin käydä ottamassa seuraavat kuvat Sadulla.


    • hoblaa

      Satu on mullekin pari kuvaa laittanut täällä kuopiossa ja ihan tyytyväinen olen ollut. Sivuja tosiaan kattoin niin ei vakuuttanut oikeen mutta paikanpäällä käydessä mieli muuttui enkä ole katunut. Hyvä palvelu oli. Muissa paikoissa tuppaa oleen niin pirun pitkät jonot mutta tuonne sai omalla kuvalla toisella kertaa jo kahden päivän päähän eikä toisesakaan mennyt kuin about viikko. Hintataso kait ihan perus. Tarkoitus olisi jatkossakin käydä, en sitten tiedä olisiko tullut käytyä jos olisi paikasta näitä kommentteja lukenut etukäteen mutta eipä onneksi ole vielä kaduttanut.

    • Kristiina21

      Kiva jos sinäkin olet ollut tyytyväinen Sadun tekemiin kuviin. Minä kävin taas pari viikkoa sitten ottamassa uuden tatskan eikä ole mitään valittamista. Enhän toki tiedä minkälainen on huipputatuointi tai tatuoija. Ajan sai taas todella nopeaan. Joo, muille jonot on niin pitkät, että en jaksa odottaa vuotta saadakseni uuden kuvan olipa tatuoija miten hyvä tai suosittu.
      Ennen kuin menin ottamaan ensimmäistä tatskaani luin kommentteja liikkeestä ja niiden perusteella en ehkä olisi mennyt ottamaan tatskaani Kinkysillä. Tiedä sitten mitkä on totta ja mitkä ei. Onneksi muutama kaverini oli käynyt Sadulla ja uskaltauduin menemään. Enkä ole katunut. Hintatasosta en osaa sanoa mitään.

    • villeville54

      Heipä hei, onko kellään (mielellään) tuoreita kokemuksia Hexed inkistä? Sieltä näyttäisi kyllä saavan hienoa kuvaa, mutta mietin liikkeen nettisivujen galleriasta löytyvien kuvien olevan pääosin aika synkkiä, eli tekeekö sälli muutakin? Kuva, jota olen ajatellut, on melko yksinkertainen, jossa on hieman sarjakuvamaista elementtiä, sekä värejä - sanoisinko, että logomainen. Mahtaakohan onnistua?

      Tiedän toki, että kysymällä tatuoijalta asia selviää, mutta ajattelin ensin kysäistä netistä, jos jollain on tietoa. Kannattaako edes ylipäätään ottaa yhteyttä asian tiimoilta, kun se mitä haluan on aika kaukana siitä, mitä tuolla yleensä tatuoidaan.

    • kellotar000

      Tottakai onnistuu, kyllä Hexi vääntää kuvan kuin kuvan mutta mieluiten vääntää noita synkkiä aiheita, itellä muutama hexin tekemä nahkassa ja ei oo varsinaisesti synkkiä kuvii vaan värikkäitä oldschooleja. Laita ihmeessä sinne suoraan kyssärii, hittooko täällä kyselet, kyllä se kertoo tekeekö vai ei:) Jonot on muuten sit aika överit, mut ei kai näillä kiire oo?

    • JuudasIsmo

      On saatu taas Joensuuhun tuollanen paskanvääntäjä, mistähän on idea tullu päähän aloittaa kuvan vääntö noilla taidoilla? Yks apina lähti kuopioon niin toinen tilalle, kyseessä siis m ink lehmossa(Mainos niille jotka ei viel tienny). Ylipäätään tuo meininki että tehdään kaikkee maan ja taivaan välillä kertoo jo kaiken firmasta... Täh käykää ny kattoo ite!

      • NiMaNe

        Samaa mieltä. Mie oon ottanu pari peitekuvaa ja kuvat ei edes peittyny vaan loistaa läpi ja lisäksi otin muutaman pienen tatskan missä ääriviivat on kierot eikä väri ole joka kohtaan edes tarttunut. Jos oisin tämän sinun kommenttisi nähnyt aijemmin en olisi mennyt kyseiseen liikkeeseen. (M`Ink Lehmo)


      • shiiit

        eiköhän ne ammattilaiset oo sit ihan erikseen, mulla pari tuolla otettua kuvaa ja peitetatuointihommiks menee et saa noi hiton räpellykset piiloon... >_<


    • Anonyymi

      Onkohan Joensuun tatuointiliikkeiden tilanne mikä nykyään? Uutena kaupungissa niin kartoitusta hieman kenelle kannattaa hakeutua kun photorealismi kiinnostaa? La familian Inkku, Hexed Ink, Tures tattoo, onko muita varteen otettavia tekijöitä?

    • Anonyymi

      Vanhaa ketjua mutta nostetaan esille. Enossa nykyään uusi liike, Studio Rentunruusu.
      Vahva suositus tälle 👍

      • Anonyymi

        ite kävin myös täällä rentunruusus ottaa ja vahva suositus!


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe