onko kukaan käyttänyt näiätä kyseisiä amerikassa myytäviä tatuoinnin poistovoiteita? tepsiikö ne?
tatbgone ja tattoo
3
511
Vastaukset
- ovat huijausta
Jos olisit viitsinyt googlettaa ja tutkia nettiä, olisit löytänyt tiedon että kyseiset voiteet ovat silkkaa huijausta eivätkä ne poista tatuointeja.
- pötslöjö
sitten mistä osoitteesta löysit tiedon että ovat huijausta. Olen myös miettinyt tuota tatskanpoistoainetta, mutta vielä en ole tilannut. Eikös joku tällä palstalla kertonut kokeilevansa ainetta ja antavansa väliaikatietoja miten tatuointi lähtee. Eli nyt toivoisin tämän henkilön kirjoittavan tänne omista kokemuksistaan, kiitos!!!!!!! Mitenkäs hänet voisi etsintäkuuluttaa että muistaisi lupauksensa???
- tainnut
pötslöjö kirjoitti:
sitten mistä osoitteesta löysit tiedon että ovat huijausta. Olen myös miettinyt tuota tatskanpoistoainetta, mutta vielä en ole tilannut. Eikös joku tällä palstalla kertonut kokeilevansa ainetta ja antavansa väliaikatietoja miten tatuointi lähtee. Eli nyt toivoisin tämän henkilön kirjoittavan tänne omista kokemuksistaan, kiitos!!!!!!! Mitenkäs hänet voisi etsintäkuuluttaa että muistaisi lupauksensa???
pökertyä poistovoiteen käyttäjä kun ei mitään ole kuulunut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841