Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HOLLYWOOD NAILS

???mikä???

onks hesas joku paikka joka on joku hollowood nails tai joku-... siin ikkunas lukee niin.. tekee todella halpoi kynsii.. onko kukaan käynyt testaa?

47

29017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      en oikein tykännyt, oli huonolaatuiset. viikonpäästä jo kellersi

      • EK-K

        Kellersi?


    • --__---__---

      Sörkästä löytyy. Halpa paikka ja hyvää työtä. Olen vuosia jo käynyt ko.paikassa ystävättärieni kanssa. Varmasti yksi Helsingin halvimmista. Ja kyllä minulla on aina pysynyt hyvin,takuu pelaa. Joten on turha napista. :) Ja kyllähän se riippuu itsestäkin, miten kauan kynnet kestää.
      Ainoa miinus on hiukan sottainen liike ja työntekijät eivät puhu hyvää suomea. Eikä englantia.

      • EK-K

        Kannattaisi ottaa yhteys terveystarkastajaan, joka pyörähtää paikanpäällä ja kertoo heille mitkä asiat tulee olla siistit ja kunnossa jne. Jos kyse on ulkomaalaisista, he ei välttämättä tiedä Suomalaista lainsäädäntöä ja hygienia vaatimuksia. Terveystarkastaja ei automaattisesti sulje liikettä, vaan kertoo mitkä asiat vaatii korjausta ja antaa aikaa korjausten tekemiseen. Jonkun aikaa he saattavat seurata hygieniatasoa ja kun asia on kunnossa on asiakkaillakin mukavampi olla.


      • ohikulkeva

        Niin, että vuosia ei ole ko paikka. Hyvä jos reilun vuoden


      • annica74
        ohikulkeva kirjoitti:

        Niin, että vuosia ei ole ko paikka. Hyvä jos reilun vuoden

        Juuri tänään menin sörkän ohitse bussilla ja siellä se oli ravintola Martinasta vähän matkaa keskustaan päin, osoite siis Hämeentie 17 A
        00500 HELSINKI
        Puhelin 040-4112391
        ja toimiva yritys. Y 2030900-5 yksityinen elinkeinoharjoittaja, http://www.ytj.fi/Yrity2.asp?yavain=1984332&t=7065E6F54BD15AC98F26A1581FC322BBCBA60831


      • ...
        EK-K kirjoitti:

        Kannattaisi ottaa yhteys terveystarkastajaan, joka pyörähtää paikanpäällä ja kertoo heille mitkä asiat tulee olla siistit ja kunnossa jne. Jos kyse on ulkomaalaisista, he ei välttämättä tiedä Suomalaista lainsäädäntöä ja hygienia vaatimuksia. Terveystarkastaja ei automaattisesti sulje liikettä, vaan kertoo mitkä asiat vaatii korjausta ja antaa aikaa korjausten tekemiseen. Jonkun aikaa he saattavat seurata hygieniatasoa ja kun asia on kunnossa on asiakkaillakin mukavampi olla.

        Olen 8kk aikana käynyt säännöllisesti kyseisessä liikkeessä enkä ole kertaakaan kokenut liikettä likaiseksi saati sitten pelännyt hygienistä puhtautta!Iloisin mielin aina lähtenyt sieltä ja ollut enemmän kuin tyytyväinen kynsiini.Täytyisi asiakkaana aina uskaltaa kertoa mitä haluaa ja mitä ei. 3viikkoa sitten kävin huoltamassa kynnet ja edelleen pysynyt erittäin hyvin ja kauniina! Kertaakaan ei ole ollut tarvetta pelätä, että kynsi irtoaisi. Muualle en menis laittamaan kynnet. Pyytävät liikaa ja mikä pahinta on etten
        saisi vastinetta rahoilleni.


      • Ama82
        ohikulkeva kirjoitti:

        Niin, että vuosia ei ole ko paikka. Hyvä jos reilun vuoden

        vaikka on nyt aikaa menny sinun viestistäsi .. oli pakko korjata ..niin kyllä tuo kyseinen paikka on ollut pitkän aikaa pystyssä. Itse asuin ennen vasta päätä putiikkia ja taisin olla melkein ensimmäisiä asiakkaita,ja siitä on nyt 8v ... ( eli 7 vuotta vanha kun kirjoitit oman viestisi)


    • hyvä

      Mielestäni hyvä ja edullinen. Olen käynyt noin puoli vuotta ja kynnet kestää hyvin reilun 3-4 vkoa. Eihän se mikään huippusalonki noin puitteiltaan ole mutta ihan siisti kuitenkin. Ja tytöt tekee hyvää työtä, ja aikoja aina hyvin vapaana.

      • ainakaan täällä

        kynnet oli minun mielestä luonnottomat ja oikeat muodot puuttu! mielummin maksan vähän enemmän osaavalle! ja totta siellä on todella likaista! en mielelläni anna koskea käsiini, saa ties mitä sieniä! jos ei kerta edes tiedä perushygieniasta


    • elizah

      Otin ko paikassa kynnet noin kuukausi sitten. Eihän se mikään huippupaikka ole, mutta sopii tällaiselle köyhälle opiskelijalle.
      Tytöt ovat ripeitä ja heillä saattaa olla monta asiakasta kerralla, että ei kannatta odottaa mitään henkilökohtaista keskittymistä juuri sinuun. :)
      Minulla kynnet ovat pysyneet ihan hyvinä, vahvat ainakin! Ranskalainen manikyyri käsin ei ollut mitenkään kovin hieno/tarkka.
      Hintalaatusuhde mielestäni kohdallaan. :D

    • kynnet

      Mä kävin viime viikolla huoltamassa tuolla toisen laittajan tekemät rävellykset ja oon enempi kun tyytyväinen tulokseen. Kynnet on ihan mielettömän nätit ja huolella laitettu. Kestäneet ilman rakoilua tähän asti ja tekijä oli muutenkin huolellinen. Suosittelen ehdottomasti paikkaa.

    • Lycra

      Mä kävi siellä muutama päivä sitten, jotain 3pv sitten ja nyt jo kynnet kellertää ja akryylissä on ilmakuplia rumasti. Liikkeessä haisi akryyli, jos et kestä kemikaaleja, älä mene sinne. Työpöytä oli sotkunen ja työntekijänainen huolimaton. Korjaus makso 30e.

      Meen kyllä ite mieluumin Itiksen World Nails:ssa.

      • Gemnavz

        Hyvä ihminen. Nyt puhut aika potaskaa kun hollywood nails tekee geelista kynnet eikä akryllistä. Se on varmaan joku toinen kynsistudio läheltä mistä nyt puhut. Olen tehnyt mun kynnet Hollywood nailsissä ja siellä olen saanut hyvät tulokset, nimenomaan geelista tehdyt kynnet.


      • MiZZLiZZ
        Gemnavz kirjoitti:

        Hyvä ihminen. Nyt puhut aika potaskaa kun hollywood nails tekee geelista kynnet eikä akryllistä. Se on varmaan joku toinen kynsistudio läheltä mistä nyt puhut. Olen tehnyt mun kynnet Hollywood nailsissä ja siellä olen saanut hyvät tulokset, nimenomaan geelista tehdyt kynnet.

        kun alkaa mennä sen verran lööperiksi nämä jutut täällä.. :)
        Elikä,
        Hollywood nails Helsingin hämeentiellä sörnäisissä tekee AINA kynnet KAIKILLE asiakkaille akryylilla.

        Kysyttäessä millä he tekevät kynnet, he vastaavat "geelijauheella", joka on siis aivan potaskaa. He sanovat näin vain siitä syystä, että rakennekynsiä pitävät naiset jakautuvat kahteen leiriin: toiset haluavat vain geelit, toiset vain akryylit. Siksi ovat päätyneet vastaamaan näin, etteivät menetä sen vuoksi asiakasta.
        Geelijauhetta on kyllä olemassa, mutta mikäli kynnet tehtäisiin todella geelipitoisella jauheella, tarvitaan AINA uv-valollista ns. "uunia", jotta massa kynsissä kovettuisi. Ja tätähän he eivät missään työvaiheessa käytä. Liikkeessä on vain yksi uv-uuni ja se ei ole käytössä ollenkaan-paitsi jos asiakas haluaa lopuksi uv-kovetuslakan viimeistelyn yhteydessä.
        Kaikille tehdään siis kynnet samoista aineista, thaikuista tms. tilatuista akryyli jauheista, sekä nesteistä ja lopuksi kynnet kuivatetaan ikkunan edessä pöydällä olevissa tuulettimissa.
        Ja vielä sekin, että kyllä akryylin myös haistaakin, geelihän on käytännössä hajutonta. :)

        Mutta hintalaatusuhde on kyseisessä paikassa kohdillaan. Ainoana miinuksena, että ranskalaiset lakkaukset tummenevat melko nopeasti lumenvalkoisesta luonnonvalkoiseen. Huollossa kun tytöt vain lakkaavat valkoisella kynsilakalla ranskalaisen lakkauksen, kun se _oikeaoppisesti_ kuuluisi tehdä valkoisella akryylijauheella. :) Mutta, heidän tapansa kuitenkin nopeuttaa työtä kokonaisuudessaan niin huimasti, että voivat pitää myös hinnat asiakasystävällisinä.

        Terveisin: Suomen manikyyrikoulusta valmistunut Kynsiteknikko ja hollywood nailsin vanha asiakas, n.3vuotta :)


      • arvostan
        MiZZLiZZ kirjoitti:

        kun alkaa mennä sen verran lööperiksi nämä jutut täällä.. :)
        Elikä,
        Hollywood nails Helsingin hämeentiellä sörnäisissä tekee AINA kynnet KAIKILLE asiakkaille akryylilla.

        Kysyttäessä millä he tekevät kynnet, he vastaavat "geelijauheella", joka on siis aivan potaskaa. He sanovat näin vain siitä syystä, että rakennekynsiä pitävät naiset jakautuvat kahteen leiriin: toiset haluavat vain geelit, toiset vain akryylit. Siksi ovat päätyneet vastaamaan näin, etteivät menetä sen vuoksi asiakasta.
        Geelijauhetta on kyllä olemassa, mutta mikäli kynnet tehtäisiin todella geelipitoisella jauheella, tarvitaan AINA uv-valollista ns. "uunia", jotta massa kynsissä kovettuisi. Ja tätähän he eivät missään työvaiheessa käytä. Liikkeessä on vain yksi uv-uuni ja se ei ole käytössä ollenkaan-paitsi jos asiakas haluaa lopuksi uv-kovetuslakan viimeistelyn yhteydessä.
        Kaikille tehdään siis kynnet samoista aineista, thaikuista tms. tilatuista akryyli jauheista, sekä nesteistä ja lopuksi kynnet kuivatetaan ikkunan edessä pöydällä olevissa tuulettimissa.
        Ja vielä sekin, että kyllä akryylin myös haistaakin, geelihän on käytännössä hajutonta. :)

        Mutta hintalaatusuhde on kyseisessä paikassa kohdillaan. Ainoana miinuksena, että ranskalaiset lakkaukset tummenevat melko nopeasti lumenvalkoisesta luonnonvalkoiseen. Huollossa kun tytöt vain lakkaavat valkoisella kynsilakalla ranskalaisen lakkauksen, kun se _oikeaoppisesti_ kuuluisi tehdä valkoisella akryylijauheella. :) Mutta, heidän tapansa kuitenkin nopeuttaa työtä kokonaisuudessaan niin huimasti, että voivat pitää myös hinnat asiakasystävällisinä.

        Terveisin: Suomen manikyyrikoulusta valmistunut Kynsiteknikko ja hollywood nailsin vanha asiakas, n.3vuotta :)

        Joo tottahan toi on, että tytöt väittävät kynsien olevan geelijauhetta, vaikka ainakin itse maallikkona mielsin/miellän kynnet ehdottomasti akryyleiksi. En tosin ymmärrä miksi Hollywood Nailsia morkataan täällä, omat ko. paikassa laitetut kynteni ovat aina olleet moitteettomat ja hinta-laatusuhde aivan mahtava (varsinkin opiskelijalle). Eivät ainakaan mulla kellerrä/repsota vaikka harrastan ja puuhaan paljon enkä muutenkaan kohtele kynsiäni kauhean nätisti. Studio on mielestäni siisti ja tytöt tosi mukavia ja kohteliaita ja ottavat asiakkaan huomioon!


      • DÖÖÖ
        MiZZLiZZ kirjoitti:

        kun alkaa mennä sen verran lööperiksi nämä jutut täällä.. :)
        Elikä,
        Hollywood nails Helsingin hämeentiellä sörnäisissä tekee AINA kynnet KAIKILLE asiakkaille akryylilla.

        Kysyttäessä millä he tekevät kynnet, he vastaavat "geelijauheella", joka on siis aivan potaskaa. He sanovat näin vain siitä syystä, että rakennekynsiä pitävät naiset jakautuvat kahteen leiriin: toiset haluavat vain geelit, toiset vain akryylit. Siksi ovat päätyneet vastaamaan näin, etteivät menetä sen vuoksi asiakasta.
        Geelijauhetta on kyllä olemassa, mutta mikäli kynnet tehtäisiin todella geelipitoisella jauheella, tarvitaan AINA uv-valollista ns. "uunia", jotta massa kynsissä kovettuisi. Ja tätähän he eivät missään työvaiheessa käytä. Liikkeessä on vain yksi uv-uuni ja se ei ole käytössä ollenkaan-paitsi jos asiakas haluaa lopuksi uv-kovetuslakan viimeistelyn yhteydessä.
        Kaikille tehdään siis kynnet samoista aineista, thaikuista tms. tilatuista akryyli jauheista, sekä nesteistä ja lopuksi kynnet kuivatetaan ikkunan edessä pöydällä olevissa tuulettimissa.
        Ja vielä sekin, että kyllä akryylin myös haistaakin, geelihän on käytännössä hajutonta. :)

        Mutta hintalaatusuhde on kyseisessä paikassa kohdillaan. Ainoana miinuksena, että ranskalaiset lakkaukset tummenevat melko nopeasti lumenvalkoisesta luonnonvalkoiseen. Huollossa kun tytöt vain lakkaavat valkoisella kynsilakalla ranskalaisen lakkauksen, kun se _oikeaoppisesti_ kuuluisi tehdä valkoisella akryylijauheella. :) Mutta, heidän tapansa kuitenkin nopeuttaa työtä kokonaisuudessaan niin huimasti, että voivat pitää myös hinnat asiakasystävällisinä.

        Terveisin: Suomen manikyyrikoulusta valmistunut Kynsiteknikko ja hollywood nailsin vanha asiakas, n.3vuotta :)

        hei ei kaikki haluu että se valkonen kärki tehää valkosella massalla koska sit sitä on vaikee oottaa pois joka tapaukses vaikka laitat valkoset kärjet ja kun ne kasvaa niin oman kynnen raja helottaa jo ja sitä paitsi ei aina jaksa olla valkosis kyll mäkin aina vaihdan kärki värii joka on just hyvä että tekee kynsilakalla sitä paitsi suomalaiset on niin pihalla tällä alalla viellä että ette voi vertaa itseänne edes ulkomaalaisiin.


    • helsingin parhaat kynnet

      olen käynyt ko paikassa noin vuoden. Ennen kävin lähi kynsistudiolla hämeentiellä Alepan lähellä. Siellä tehdyt kynnet kellerttävät ja henkilökunta ei puhu suomea hyvin.

      Hollywood nailsin tekijät tekevät todella hyvät ja kauniit kynnet eivätkä ne kellertä. Ja paikkakin on ihan siisti. Tytöt puhuvat sujuvaa suomea eikä heidän kanssa ole mitään komunikaatio ongelmia. Suosittelen lämpimästi jos tahdot kauniit ja kestävät kynnet :)

    • ihihiih

      eli paljon kynnet maksaa siel?
      millä tekniikalla ne tekee ranskalaisen manikyyrin?
      viereisessä puljussa(fashion nails) ne laitto airbrush tekniikalla joka mulla meni epäsiistiksi jo 3päivän päästä.

      • hiihiiqia

        siel uudet kynnet on 50e ja huolto 30e. ranskalainen lakkaus 10e ja tehdään käsin joka mulla ainakin pysyy siistina yli 3 viikkoa. Airbrush lakkaukset eivät pysyy kauan siksi suosittelen kokeilemaan Hollywood nailsilla käsin tehdyt.


    • Kauniit kädet

      Olen käynyt keväästä 2007 alkaen laitattamassa kynteni Hollywood Nailsissa ja käyn huollossa 4 viikon välein. Kynnet pysyvät erittäin hyvin ja samoin käsin tehdyt koristelakkaukset. Olen saanut runsaasti kehuja jopa tuntemattomilta ihmisiltä kauniista kynsistäni. Tytöt ovat huippu ystävällisiä ja puhuvat sujuvaa suomea. SUOSITTELEN!!!

      • Kynnetön

        Saako tänne helposti aikoja?

        Ja ohimennen kysymys, kuinka pitkät omat kynnet täytyy olla, että kantsii ottaa rakennekynnet?


      • kauniit kynnet
        Kynnetön kirjoitti:

        Saako tänne helposti aikoja?

        Ja ohimennen kysymys, kuinka pitkät omat kynnet täytyy olla, että kantsii ottaa rakennekynnet?

        Sinne saa helposti aika varattua. Soita kuitenkin ennen kuin menet että ei tarvi odotta turhaan.

        Omien kynsien ei tarvi olla pitkät koska ne leikataan lyhyeeksi kuitenkin. Oman kynnen päälle liimataan tippi ja sen päälle laitetaan massa. Sitten ajan myötä oma kynsi kasvaa ja tippi lähtee pois.


      • ammattilainen
        kauniit kynnet kirjoitti:

        Sinne saa helposti aika varattua. Soita kuitenkin ennen kuin menet että ei tarvi odotta turhaan.

        Omien kynsien ei tarvi olla pitkät koska ne leikataan lyhyeeksi kuitenkin. Oman kynnen päälle liimataan tippi ja sen päälle laitetaan massa. Sitten ajan myötä oma kynsi kasvaa ja tippi lähtee pois.

        On typerä leikattaa omia pitkiä kynsiä pois ja liimata siihen tippi. Jos omat kynnet on pitkät niitä voi suoraan vahvista geelillä tai akryylilla.


      • Haloo?!?!??!
        kauniit kynnet kirjoitti:

        Sinne saa helposti aika varattua. Soita kuitenkin ennen kuin menet että ei tarvi odotta turhaan.

        Omien kynsien ei tarvi olla pitkät koska ne leikataan lyhyeeksi kuitenkin. Oman kynnen päälle liimataan tippi ja sen päälle laitetaan massa. Sitten ajan myötä oma kynsi kasvaa ja tippi lähtee pois.

        Huva suomi kieli! Omat työntekijät käyvät täällä kirjoittamassa!!!


      • HAAAHAHAHAH
        kauniit kynnet kirjoitti:

        Sinne saa helposti aika varattua. Soita kuitenkin ennen kuin menet että ei tarvi odotta turhaan.

        Omien kynsien ei tarvi olla pitkät koska ne leikataan lyhyeeksi kuitenkin. Oman kynnen päälle liimataan tippi ja sen päälle laitetaan massa. Sitten ajan myötä oma kynsi kasvaa ja tippi lähtee pois.

        tää on salee omistajien kirjoittama vierailiat ei tollasta mainosta :D ompa fiksuaa


    • Katja

      Kyllä heillä tosi hyvä asiakaspalvelu sekä ei o ni kallis. Käypäs vierailemassa heidän sivun www.hollywoodnails.info.

      • hollywoodsin tytöt

        Käyvät täällä kehumaassa hono suomellaan paikkaa...

        En suosittele,myyvät geelikynsiä,tekevät uv kovetteisella akryylillä. Kynnet kellertää ja muoto on huono.

        Mielummin maksan enemmän ja saan kynnet joilla kehtaa olla.


      • Karseata
        hollywoodsin tytöt kirjoitti:

        Käyvät täällä kehumaassa hono suomellaan paikkaa...

        En suosittele,myyvät geelikynsiä,tekevät uv kovetteisella akryylillä. Kynnet kellertää ja muoto on huono.

        Mielummin maksan enemmän ja saan kynnet joilla kehtaa olla.

        Aivan surkeata työtä. Kannattaa maksaa 70 € jos viikoksi kunnon kynnet haluaa. Kaksi viikkoa meni, niin jo kaksi ensimmäistä irtosi, nyt kun tuli neljä viikkoa täyteen, on niistä jäljellä enää viisi. Jäljellä olevat täysin keltaisia ja takuusta ei tietoakaan; siellähän ei kuittia anneta. Rahat kouraan laittajalle, se vikkelään takahuoneeseen ja sitten ei ku hei, hei. EN SIIS SUOSITTELE !!!!


    • kuvagalleria

      Jos oisin tuo yrittäjä, olisin kyllä jättänyt ne kuvat laittamatta kotisivulle.
      Kynnestä aika useassa kuvassa "paistaa" oma kynsi alta, varsinkin niissä mustissa geeleissä sen huomaa niin selvästi...
      En meisi tuonne.

    • kirjavapirre

      Olen käynyt pariin otteeseen kyseisessä paikassa ja en suosittele jos kynsistäsi yhtään välität. Kynsistä tuli kellertävät heti ja jokaisen huollon jälkeen jäi kasvanut osuus selvästi uusien geelien alta näkyviin. Liikkeessä muutenkin todella onneton hygienia, työntekijäthän eivät putsaa edes omia käsiään saatikka välineitään. Kyllä varmasti hyvin jyllää kaikenlaiset sienet sun muut taudit tällaisella meiningillä.
      Nopeaa työtähän he tekivät mutteivat juurikaan suomea tai englantia osanneet ja älkää ihmeessä menkö sinne mitään jalkahoitoja ottamaan, koska niitä välineitä ei todellakaan putsata asianmukaisesti ja jalkahoidoissa on todella suuri riski saada mm. jalkasientä yms.

      • sienijalka

        Oletko saanut kynsisienen kynsistudiosta? Sormiin tai varpaisiin? Miksi muka pitäisi olla niin tarkka puhtaudesta, kävelläänhän me jossain uimahallissakin tai pukuhuoneissa paljain jaloin eikä mulla ole ikinä ollut mitään tartuntoja. Ja otetaan ulkomaillakin kynsiä ja hoidetaan jalkoja vaikka paikat ei aina ole niin viimesen päälle.


      • Ei koskaan enää sinne
        sienijalka kirjoitti:

        Oletko saanut kynsisienen kynsistudiosta? Sormiin tai varpaisiin? Miksi muka pitäisi olla niin tarkka puhtaudesta, kävelläänhän me jossain uimahallissakin tai pukuhuoneissa paljain jaloin eikä mulla ole ikinä ollut mitään tartuntoja. Ja otetaan ulkomaillakin kynsiä ja hoidetaan jalkoja vaikka paikat ei aina ole niin viimesen päälle.

        Takaraivoon kun on iskostunut ajatus, että Suomessa pitäisi olla edes jonkinlainen hygieniataso, ulkomailla ehkä ei. Tuo "kynsistudio" oli hillitön pettymys. Never again ja älkää menkö ellette pöpöjä halua. Siellä ei hygieniasta ole tietoakaan. Itseni kyllä käsipesulle marssitettiin, kynsienlaittajalikka ei käynyt käsiään pesemässä kertaakaan sen n. kahden tunnin aikana.


      • kynnekäs
        Ei koskaan enää sinne kirjoitti:

        Takaraivoon kun on iskostunut ajatus, että Suomessa pitäisi olla edes jonkinlainen hygieniataso, ulkomailla ehkä ei. Tuo "kynsistudio" oli hillitön pettymys. Never again ja älkää menkö ellette pöpöjä halua. Siellä ei hygieniasta ole tietoakaan. Itseni kyllä käsipesulle marssitettiin, kynsienlaittajalikka ei käynyt käsiään pesemässä kertaakaan sen n. kahden tunnin aikana.

        Mun kynsi täti ei koskaan pese käsiä, eikä munkaan tarvitse. Se vähän suihkauttaa jotain haisevaa ainetta käsiin ekaks. Kai see sit on jotain desifiointi ainetta.


      • pitää olla pestynä
        Ei koskaan enää sinne kirjoitti:

        Takaraivoon kun on iskostunut ajatus, että Suomessa pitäisi olla edes jonkinlainen hygieniataso, ulkomailla ehkä ei. Tuo "kynsistudio" oli hillitön pettymys. Never again ja älkää menkö ellette pöpöjä halua. Siellä ei hygieniasta ole tietoakaan. Itseni kyllä käsipesulle marssitettiin, kynsienlaittajalikka ei käynyt käsiään pesemässä kertaakaan sen n. kahden tunnin aikana.

        jo kun asiakas istuu tuoliin. Tätä vaihetta ainakaan minun asiakkaani eivät näe. He pesevät omat kätensä ja vielä loraus desinfiointiainetta kummallekin.
        Eri asiakkaiden välillä pintojen ja välineiden hyvä puhdistus ja desinfiointi on erityisen tärkeää.


    • Ariannavz

      Olen käynyt Hollywood Nailsissa. Laila ja sisarukset puhuvat hyvin suomea. He ovat asuneet täällä pitkään.
      Kun kokeilin tekokynnet,ne on kestänyt muutaman viikon ja olin tyytyväinen. En tykännyt henkilökohtaisesti tekokynseistä mutta manikyyri on hyvä.

      Käyn nyt ainakin toisella asialla eli sokeroinnilla. Mielestäni ne ovat yksi parhaimmat karvanpoistajat stadissa.

      Suosittelen

      • kynsifriikki

        Kävin just Hollywood nailsissa laittamassa kynnet ja olet todella tyytyväinen! Paikka oli siisti, työntekijät taitavia ammattilaisia (ja puhui suomea) ja paikka siisti! Epäilen, että tässä ketjussa on sekoitettu toinen paikka siinä lähellä, fashion nails, tähän hollywood nailisiin. .se toinen paikka on tosi epäsiisti ja työnjälki usein huolimatonta. Hollywood nailsin hinta-laatu-suhde kohdallaan!


      • .............
        kynsifriikki kirjoitti:

        Kävin just Hollywood nailsissa laittamassa kynnet ja olet todella tyytyväinen! Paikka oli siisti, työntekijät taitavia ammattilaisia (ja puhui suomea) ja paikka siisti! Epäilen, että tässä ketjussa on sekoitettu toinen paikka siinä lähellä, fashion nails, tähän hollywood nailisiin. .se toinen paikka on tosi epäsiisti ja työnjälki usein huolimatonta. Hollywood nailsin hinta-laatu-suhde kohdallaan!

        Eiks ne just käytä MMA:ta ja tekee akryylikynsiä vaikka pitäis olla geelit.


      • menee hermot

        Taas tämä hyvä suomenkieli! Oma kehu, ei kiva!!!!!!!!!!!!!


      • Ok
        menee hermot kirjoitti:

        Taas tämä hyvä suomenkieli! Oma kehu, ei kiva!!!!!!!!!!!!!

        Mun täytyy sanoa, että paikkaan meno epäilytti alusti mutta kaiken kaikkiaan oli positiivinen kokemus. Eihän se palvelu maailman parasta ollut eikä paikka maailman siistein, mutta kynsistä tuli hyvät ja ovat kestäneet jo hyvin jo 3,5 viikkoa. Jos on paljon ylimääräistä rahaa, kävisin muualla, mutta 30 e eroa / kerta on paljon!


      • Katja-2010
        Ok kirjoitti:

        Mun täytyy sanoa, että paikkaan meno epäilytti alusti mutta kaiken kaikkiaan oli positiivinen kokemus. Eihän se palvelu maailman parasta ollut eikä paikka maailman siistein, mutta kynsistä tuli hyvät ja ovat kestäneet jo hyvin jo 3,5 viikkoa. Jos on paljon ylimääräistä rahaa, kävisin muualla, mutta 30 e eroa / kerta on paljon!

        Olen käynyt jo pari vuotta hämeenkadulla laittamassa geelikynnet varpaisiin. Hinta-laatu on siellä kohdallaan. Eli ei saa parasta mahdollista laatua, mutta ei se paljoa maksakaan!!
        Samalla käynnillä saa sokeroinnin ammattitaitoisesti tehtynä. Työntekijät on aasialaisia ja tekee ihan hyvää työtä. En ole ollut kertaakaan tyytymätön.
        Mutta toki paikka on hurjan hajuinen. Maali haisee voimakkaasti ja tilat ovat keskinkertaiset. Mutta tärkeintä on hyvä lopputulos!
        Sisään vaan ilman ajanvarausta, sekin on joustavaa ja toimivaa.
        Suosittelen.


      • Kaitsu
        Katja-2010 kirjoitti:

        Olen käynyt jo pari vuotta hämeenkadulla laittamassa geelikynnet varpaisiin. Hinta-laatu on siellä kohdallaan. Eli ei saa parasta mahdollista laatua, mutta ei se paljoa maksakaan!!
        Samalla käynnillä saa sokeroinnin ammattitaitoisesti tehtynä. Työntekijät on aasialaisia ja tekee ihan hyvää työtä. En ole ollut kertaakaan tyytymätön.
        Mutta toki paikka on hurjan hajuinen. Maali haisee voimakkaasti ja tilat ovat keskinkertaiset. Mutta tärkeintä on hyvä lopputulos!
        Sisään vaan ilman ajanvarausta, sekin on joustavaa ja toimivaa.
        Suosittelen.

        Holluwood Nails, Hämeentie 17 on todella hyvä paikka, jos haluat kestävät kynnet. Kynnet ovat akryyliä ja kestävät todella kauan. Minulla yleisin huolto on 4-5 viikon välein. Toki itse huollan kynsiäni viikottain viilaamalla. Ranskalainen malli maksaa 40€ ja tavallinen lakkaus 30€, kun puhutaan huoltokäynneistä.
        Minulla ei pysyneet geelikynnet kuin 2-3 päivää, ja max. viikon. Tämä on aivan oiva ratkaisu niille, joillaei geelikynnet pysy.
        En ymmärrä, miksi paikkaa joku moittii, sillä tytöt ovat Vietnamista kotoisin, ja varsin ammattitaitoisia, avuliaita ja palvelualttiita. Kiitos heille.
        Käyn samalla heillä ripsihuollossa kuin huollatan kynnetkin. Ripset pysyvät hyvin 4 vko.
        Hinta-laatu-suhde on hyvä, ja kynnet ovat tosi nätit. Moni on ihastellut kynsiäni :) Korjauksesta he eivät veloita koskaan viikon aikana mitään. Olen käynyt heillä jo vakituiseen yli 3v ja jatkan käymistä heillä hamaan tappiin saakka :))


    • köyhäopiskelija

      aluksi kävin kyseisessä paikassa tekee kynnet valitsin sattumalta juuri sen paikan vaikka hämeentiellä on muitakin kynsistudioita. En ollut tyytyväinen lopputulokseen ja paikkakin oli likainen mut kävin silti pari kertaa kunnes tajusin etten halua maksaa siitä etten ole tyytyväinen. Eräänä päivänä kun piti huoltaa nää kynnet uuelleen päätin, että nyt kävelen pokkana paikan ohi ja kokeilee Fashion Nail vai oliko se sitten Nail Fashion. Paikka on todella hieno ja iso siinä on myös kampaamo-partturi. Rakastuin näihin kynsiin joilla naputtelen juuri nytten näitä näppäimiä :) Olen nytten käynyt kyseiseessä paikassa noin vuoden ja lähden liikkeestä joka kerta todella tyytyväisenä! Hintakin on kohdallaan tosi halvat jos katsoo lopputuloksen .Työntekijät ovat myös vietnamilaisia ja mukavia he tekevät todella nopeasti ja hyvin suosittelen lämpimästi Fashion Nailsiä!

    • Hollywoodnails best

      Hollywood nails paikka ei todellakaan ole likainen.. Nyt olette kyllä sekoittaneet paikan muuhun. Ja tietysti akryyli höyryt yms haisee joka kynsi paikassa.Tytöt on todella mukavia ja puhuu hyvin suomea! Työnjälki on todella hyvää mielestäni ja kynnet (akryyli) ovat aina pysyneet minulla hyvin ja 4vkon välein huollan. Jos sattumoisin on kynsi vaikka katkennut niin eivät edes veloita uudesta hintaa.. Ja Leila on kyllä pääkaupunkiseudun paras ripsentekijä :) parissa muussa olen joskus käynyt kokeilemassa kynsiä siinä hämeentiellä myös (mitkä lie fashion nail vai nail fashion,mutta noup. Surkeita työtä ja kynnet parin päivän jälkeen jo järkyttävät.

    • Vickyss

      Olen itse käynyt lähes vuoden ajan joskus vuonna 2012 laittamasa tuolla kynsiä. Niitä tosiaan sattui lähtemään joskus 3 viikon jälkeen irti tai tuli ilmakuplia, mutta pistin aina kaiken omaan piikkiin, koska olen aika aktiivinen persoona.... käteni ja kynteni kokevat aikamoista rasitusta päivittäin ja olen muutenki tohelo, joten jos kynsi lähti irti, se oli 90% mun omaa syytä.

      Mun omasta mielestäni ihan hyvä paikka! Voisin suositella. Itse en periaatten vuoksi tekis millään 70e hinnalla kynsiä, ei ne paljoaa paremmat voi olla. Suomalainen ei tarkoita parempaa, niinkun monet luulee.

      Hygienia ihan ok! Se on tätä suomalaisuutta, ku pelätään joka ikistä mikrobia, kaiken pitää olla tip top. Ei siellä mitään likaa ollut missään ja työpöytä aina puhditettiin. Ne on vaan kynnet, eikä mikään avohaavan hoito.

      Oman kokemuksen perusteella voin suositella :) ei ollut kertaakaan mitään ongelmia. ja vaikka melkein vuoden siellä kävin (lopetin, koska rahaa en enää halunnu laittaa tollaseen), niin kynnet oli aika hyvässä kunnossa sen jälkeen kun (itse) otin nuo pois.

    • eka ja vika kerta

      Kävin ko paikassa...se oli todella epäsiisti...ja neitokainen leikkasi kynsileikkurilla melkein sormenpääni irti leikatessaan kynsiäni liian lyhyeksi aloittaessaan rakennekynsien laittopuuhia..verta valui sormenpäästäni..äkkiä vaan desifiointiainetta sormeeni..ja eikun menoksi pois koko paikasta..tyttönen vaan sanoi anteeksi..sitten lääkäriin..jäykkäkouristusrokotus ja vahva antibioottikuuri..joten sanomattakkin sel ää..en siis suosittele ko paikkaa !!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2464
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2163
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1818
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1611
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1576
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1545
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1498
    8. 54
      1360
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1309
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1244
    Aihe