Heip!
oon 23vuotias nuori nainen. syön terveellisesti, käyn salil jumpas 2-4 kertaa viikos. mutta. selluliitti.
e-pilleritkinhän voi aiheuttaa selluliittiä? lopetin niitten syönnin reilu kolme kuukautta sitten ja elän toivossa että näihin mun muuten kauniisiin jalkoihin,tulisi jonkinlaista sileyttä..
millaiset vaikutukset alkoholil on ihoon? luin just lehdestä et alkoholi hidastaa aineenvaihduntaa ja iho meneyttää kiinteyttään ja väri muuttuu kalpeaksi. Kysymys: millainen vaikutus alkoholilla on ihoon jos juo kerran viikossa, melko paljon sen lisäks polttaa? muuten en polta, paitsi kun juon..
ääk,mä haluan noista ällöistä eroon.
oon harrastanut liikuntaa kolme vuotta aktiivisesti.. muistan ku olin kakskyt niin mul oli jo silloin vähän selluliittiä. kuis paljon se vaikuttaa asiaan onko esim. äidil selluliittiä?
kesä tulee ja ois kiva pitää lyhyitä hameita jne, mut =/
Alholin vaikutukset ihoon..
tinttu
1
512
Vastaukset
- barbararbara
Selluliitti on aineenvaihdunnallinen häiriö, jossa kuona-aineita kertyy ihonalaiseen rasvakudokseen.
Kaikki, mikä haittaa normaalia aineenvaihduntaa tai lisää kuona-aineiden määrää kehossa, lisää myös selluliittiä, jos sille on taipumusta.
Eli
alkoholi on pahasta (muutenkin kuin selluliitin kannalta ;)) , koska siitä tulee sitä ylimääräistä kuonaa aineenvaihdunnassa, jota keho ei pysty enää pilkkomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776