On siitä jo kaksi vuotta kun yhtäkkiä päätit kertoa etten ole oikea sinulle, sitä ennen yritit kylvää riitaa ja saaa minut suuttumaan että olisi ollut helpompi jättää, mutta sinusta kun välitin oikeasti niin en sinua satuttaa halunut. Jälkeenpäin tajusin olit minulle korvike vain ja koekaniini edellisen rikkimenneen jatkuneen on off suhteen. Olisi se heti pitänyt tajuta ettet minusta oikeasti välittänyt, vain entistä haikailit, et minuun koskea päivänvalossa halunut etkä minulle rakkautta julistanut, olisi minun pitänyt se jo silloin tajuta, sinun takiasi syvään umpikujaan ajauduin, kovaan masennuksen ja helvetin jouduin läpi käymään, jälkeesi en ole ketään löytänyt, en luottanut kehenkään, mieli on vieläkin vihainen ja katkera, tämä tunne ei laantuakseen ota, sydän huutaa vihaa.
Sydän tuskaa huutaa..
2
831
Vastaukset
- olla mun
näppikseltäni toi teksti. Niin totta. Jotkut ihmiset ovat k-päitä, ja jonakin päivänä sen myös tälle miehelle kerron. Ehkä sitten saan itselleni mielenrauhan.
- jätetty
Minut on myös jätetty ja nyt olen lohdutukseksi alkanut etsiä itselleni uutta, mitä pikemmin löydän sen parempi. Ainoa asia mikä tässä tilanteessa mietityttää, on juuri tuo mitä itsekin olet kokenut. Että on yhdessä juuri niin, että unohtaa exänsä. Näinkö meistä uskollisista vaimoista tulee niitä hyväksikäyttäjiä, joita ennen itsekin inhosin. Onko ihmisen selviymisvietti niin voimakas, että se ajaa itsekkäästi vain omaa etuaan, silloin kuin itsekin on kaikista heikoimmillan. Joutuuko omasta moraalistaan tinkimään, ettei itse ajaudu syvälle masennuksen kuoppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2206268Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis1835840Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai155434BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2524353Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j744114- 2723986
Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1393462Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1293295HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok212986Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan22449