MIllainen on hyvä perse?

per*e

Niin, täällä palstalla puhutaan paljon hyvästä perseestä, että must juttu naisella. Millainen siis on hyvä perse?

143

53215

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin...

      Minusta paras on sellainen hieman päärynämallinen mutta napakka takamus, eli kauniisti kaartuva peppu joka on täyteläisimmillään juuri ennen kuin pakaroiden kaari kääntyy takaisin kohti reisiä. Liian littana tai toisaalta ylitreenattu kahdesta symmetrisestä puolipallosta muodostuva perä ei miellytä samalla lailla silmää.

      • Anonyymi

        Tuossa on asiantuntijan lausunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on asiantuntijan lausunto.

        se on kuule just näin.


    • ollaan
      • on musta

        aika "teiniperse", onko siis J-LO:n perässä jo "liikaa" massaa susta? Mun mies diggaa J.Lota.


      • ollenkaan liikaa
        on musta kirjoitti:

        aika "teiniperse", onko siis J-LO:n perässä jo "liikaa" massaa susta? Mun mies diggaa J.Lota.

        muodokkuus on tärkeintä. Sellainen muodoton mutta leveä on kaikkein pahin yhdistelmä.


      • .........
        on musta kirjoitti:

        aika "teiniperse", onko siis J-LO:n perässä jo "liikaa" massaa susta? Mun mies diggaa J.Lota.

        Hyvä perse Keiralla on. Ei omasta mielestä yhtään "teini", vaan pikemminkin timmi. J-lo:lla todellakin on jo liikaa.


      • pepamiesss
        ......... kirjoitti:

        Hyvä perse Keiralla on. Ei omasta mielestä yhtään "teini", vaan pikemminkin timmi. J-lo:lla todellakin on jo liikaa.

        niin, no jos kattoo nykyisten teinien tai nuorten naisten perseitä niin ne kyllä teinienkin perseet on kaukana ton keyran perseestä. Ne on joko sellasia pullasorsien peppuja, lättänöitä tai muuten vaan levähtäneitä/roikkuvia. Perseen pitää kuosissa ainoastaan kunnon treeni, ja ne treenatut perseet tulee kyllä huomattua sitten jos sellanen edessä kävelee ;)monet luulee olevansa hyvinkin ihQui kun ne sulloo pepansa tiukkoihin farkkuihin tai muihin "seksyihin" kuteisiin. Mutta totuus on, että treenattu HYVÄ perse ei sellasta ehostusta välttämättä ees tarvii, kyllä ne muutenkin huomataan :)


      • myös timmi,
        ......... kirjoitti:

        Hyvä perse Keiralla on. Ei omasta mielestä yhtään "teini", vaan pikemminkin timmi. J-lo:lla todellakin on jo liikaa.

        treenaa takuulla sitä hulluna. Mut minkä se "ressukka" ruumiin muodoille mahtaa. Takuulla ei löydy selluliittia, ei se siis läskiä oo...


      • ..............
        myös timmi, kirjoitti:

        treenaa takuulla sitä hulluna. Mut minkä se "ressukka" ruumiin muodoille mahtaa. Takuulla ei löydy selluliittia, ei se siis läskiä oo...

        Mutta on se silti liian iso meikäläisen makuun.


      • NIIN..
        myös timmi, kirjoitti:

        treenaa takuulla sitä hulluna. Mut minkä se "ressukka" ruumiin muodoille mahtaa. Takuulla ei löydy selluliittia, ei se siis läskiä oo...

        "RESSUKKA"??


      • Mies12465

        Taitaa olla alaikäinen toi keyra..


        Naisista parhaat: jlo,beyonce,salma hayek.


      • pesre

        ole pikkuisen liian iso ja PYÖREÄ?


      • nainen......
        myös timmi, kirjoitti:

        treenaa takuulla sitä hulluna. Mut minkä se "ressukka" ruumiin muodoille mahtaa. Takuulla ei löydy selluliittia, ei se siis läskiä oo...

        vaikka on hoikka voi sitä sellua olla..Kuviakin usein muokataan malleillakin ettei sellut näkyis ja muutenkin kuvista tehdään "täydellisiä" ..Itse omistan hieman sellua(joten en ole katkera=) ) .Mutta naisista 98% omistaa selluliittia ikävää asia.Se ei ole vain lihavien ongelma, toki kuntoilu auttaa siten ettei selluliitti näy niin hyvin..


      • etteikö

        tuon ensimmäisen linkin naisella olisi oikeasti hyvä perse, mutta noiden kuvien perusteella on hyvin vaikea sanoa miltä se oikeasti tavallisesti näyttää koska hänellä on noissa kaikissa kuvissa selkä niin takapuolta ylikorostavasti notkolla.


      • että kaikki
        nainen...... kirjoitti:

        vaikka on hoikka voi sitä sellua olla..Kuviakin usein muokataan malleillakin ettei sellut näkyis ja muutenkin kuvista tehdään "täydellisiä" ..Itse omistan hieman sellua(joten en ole katkera=) ) .Mutta naisista 98% omistaa selluliittia ikävää asia.Se ei ole vain lihavien ongelma, toki kuntoilu auttaa siten ettei selluliitti näy niin hyvin..

        muodot ei ole läskiä ja selluliittia. Vaikka J. Lo olisi himourheilija, sprintteri tai vastaava, hänen takapuolensa olisi muodokas. En usko, että Jenniferillä on paljon ainakaan selluliittia, onhan takapuoli sen "tavaramerkki" ja vakuutettukin sen takia ties mistä summasta:D Luulenpa, että treenaa aika paljonkin sitä muuta kroppaa unohtamatta.Harmittaa joskus kun naisellisia muotoja oli se sitten rinnat tai takapuoli yhdistetään läskiin tai siihen että henkilö ei kuntoile tarpeeksi. Lantion malli on riippuvainen myös esim. luustosta ja vyötäröstä....


      • näitä

        sivustoja, jossa käy vaan pervoja... no morjens, jos ei ole muuta tekemistä äijillä. GET A LIFE! Selkeästi sulla ei ole omaa naista...


      • didi83
        näitä kirjoitti:

        sivustoja, jossa käy vaan pervoja... no morjens, jos ei ole muuta tekemistä äijillä. GET A LIFE! Selkeästi sulla ei ole omaa naista...

        christina aguileralla on täydellinen perse!


      • Minä panisin.


      • 544556565
        pepamiesss kirjoitti:

        niin, no jos kattoo nykyisten teinien tai nuorten naisten perseitä niin ne kyllä teinienkin perseet on kaukana ton keyran perseestä. Ne on joko sellasia pullasorsien peppuja, lättänöitä tai muuten vaan levähtäneitä/roikkuvia. Perseen pitää kuosissa ainoastaan kunnon treeni, ja ne treenatut perseet tulee kyllä huomattua sitten jos sellanen edessä kävelee ;)monet luulee olevansa hyvinkin ihQui kun ne sulloo pepansa tiukkoihin farkkuihin tai muihin "seksyihin" kuteisiin. Mutta totuus on, että treenattu HYVÄ perse ei sellasta ehostusta välttämättä ees tarvii, kyllä ne muutenkin huomataan :)

        persettäni 18:ssa vuodessa mut saan silti kehuja täyteläisen pyöreästä, timmistä pepusta, koska mulla on MUUHUN KROPPAAN SUHTEESSA ISO PERSE. eli ei perseen täydy olla täynnä lihasta jotta se olis pyöreä ja pysty. mut kieltämättä se sit vaatii tosi hyviä geenejä ja olen siitä ikikiitollinen äidilleni vaikka ihan umpisuomalaisia ollaankin ;) liikuntaa ihan tavallisesti harrastan ja höntsäilen peruskunnon ylläpitämiseksi mut koskaan ei mun perseessä ole lihasta nähty. ehkä just siks se onkin niin pyöree ja täyteläinen kun siellä on pelkkää naisellista rasvakudosta. muuten olen tosi hoikka. monesti on verrattu jlohon ja jessica bieliin mut kummallakin on kyllä ihan erilainen perse kun mulla kun kattoo kuvia tarkasti koska niillä se perse on niin treenattu.


      • ....................
        544556565 kirjoitti:

        persettäni 18:ssa vuodessa mut saan silti kehuja täyteläisen pyöreästä, timmistä pepusta, koska mulla on MUUHUN KROPPAAN SUHTEESSA ISO PERSE. eli ei perseen täydy olla täynnä lihasta jotta se olis pyöreä ja pysty. mut kieltämättä se sit vaatii tosi hyviä geenejä ja olen siitä ikikiitollinen äidilleni vaikka ihan umpisuomalaisia ollaankin ;) liikuntaa ihan tavallisesti harrastan ja höntsäilen peruskunnon ylläpitämiseksi mut koskaan ei mun perseessä ole lihasta nähty. ehkä just siks se onkin niin pyöree ja täyteläinen kun siellä on pelkkää naisellista rasvakudosta. muuten olen tosi hoikka. monesti on verrattu jlohon ja jessica bieliin mut kummallakin on kyllä ihan erilainen perse kun mulla kun kattoo kuvia tarkasti koska niillä se perse on niin treenattu.

        Odota jokunen vuosi niin näet mikä ero on treenatun ja "pelkkää naisellista rasvakudosta" olevan peffan välillä. Vinkiksi sanottakoon että esim. tuo Jessica Biel on wikipedian mukaan lähes 29-vuotias ja edelleen omaa upean ja muodokkaan pystypepun. Ja tuollainen on ERITTÄIN harvinaista tuossa iässä. Toki ei voi verrata rikkaan julkkiksen ja normitallaajan välillä, mutta pointti lienee selvä: vain treenaamalla voi peffan pitää kunnossa myöhemmälläkin iällä. Sinun iässäsi voi vielä kiitellä geenejä jos on ilman kuntoilua takamus hyvännäköinen, mutta mietipäs että olit 10 vuotta sitten 8-vuotias.


      • tsr62w4w
        544556565 kirjoitti:

        persettäni 18:ssa vuodessa mut saan silti kehuja täyteläisen pyöreästä, timmistä pepusta, koska mulla on MUUHUN KROPPAAN SUHTEESSA ISO PERSE. eli ei perseen täydy olla täynnä lihasta jotta se olis pyöreä ja pysty. mut kieltämättä se sit vaatii tosi hyviä geenejä ja olen siitä ikikiitollinen äidilleni vaikka ihan umpisuomalaisia ollaankin ;) liikuntaa ihan tavallisesti harrastan ja höntsäilen peruskunnon ylläpitämiseksi mut koskaan ei mun perseessä ole lihasta nähty. ehkä just siks se onkin niin pyöree ja täyteläinen kun siellä on pelkkää naisellista rasvakudosta. muuten olen tosi hoikka. monesti on verrattu jlohon ja jessica bieliin mut kummallakin on kyllä ihan erilainen perse kun mulla kun kattoo kuvia tarkasti koska niillä se perse on niin treenattu.

        Et kerro ikääsi, sen kerrot, että et 18 vuoteen ole treenannut persettäsi eli kroppaasi. Jos nainen nimittäin haluaa kuntoilla, ei hän todellakaan unohda persettä. Jos haluat pitää kroppasi sopusuhtaisena ja toiminnallisena, liikuntaa kannattaa harrastaa viikottain useasti.

        >"liikuntaa ihan tavallisesti harrastan ja höntsäilen peruskunnon ylläpitämiseksi"
        Nyt kerrot tuon ja juuri äsken kerroit, ettet 18 vuoteen ole treenannut persettäsi. MITÄ?! Kun kävelet tai juokset, treenaat persettäsi. Kun kiipeät ylämäkeen tai nouset portaita, treenaat persettäsi. Kun pyöräilet, treenaat persettäsi.

        Olet vitsi.


      • Willenberg1
        ollenkaan liikaa kirjoitti:

        muodokkuus on tärkeintä. Sellainen muodoton mutta leveä on kaikkein pahin yhdistelmä.

        Ihan saatanan sam, kunhan on leveä : )


      • Anonyymi
        didi83 kirjoitti:

        christina aguileralla on täydellinen perse!

        Kylläh,miehellä pitää olla leveä ja muodokas pylly siitä ne naiset kuolaa..


    • Peppu...

      on Pyhä... =D

    • hyvä peppu

      sitten pitäisi pukea? Housuihin vai hameeseen?

      • ...........

        Housuissa (ohutta kangasta) hyvä perse pääsee paremmin esille, mutta kyllä se hameessakin ihan hyvältä näyttää. Varsinkin jos on hiukan tiukempi hame ja mielellään ohutta kangasta. Paras on sellainen vartalonmyötäinen kesämekko ;)


      • Aikamies...
        ........... kirjoitti:

        Housuissa (ohutta kangasta) hyvä perse pääsee paremmin esille, mutta kyllä se hameessakin ihan hyvältä näyttää. Varsinkin jos on hiukan tiukempi hame ja mielellään ohutta kangasta. Paras on sellainen vartalonmyötäinen kesämekko ;)

        Pahinta mitä tiedän, on iso perhe ahdettuna tiukkoihin farkkuihin, varsinkin keski-ikäiset, 80-luvulle jämähtäneet naiset, harrastavat sellaista. Järkyttävää.


      • 345g<s

        Ihoa myötäilevä housut ja hameet. Suht tiukat farkut, tai semmoset sopivat, ei löysät, ja sitten vähän korkeammat korot vaikka saappaat tms. jolloinka pylly nousee silleen nätisti näytille, ai että. Nahkahousut ja wetlook legginsit ja vastaavat kiiltävät ja tiukat asut korostaa myös pakaroiden kauniita muotoja, ui että, oikein vesi herahtaa kielelle.


      • Hyvää kesää..
        ........... kirjoitti:

        Housuissa (ohutta kangasta) hyvä perse pääsee paremmin esille, mutta kyllä se hameessakin ihan hyvältä näyttää. Varsinkin jos on hiukan tiukempi hame ja mielellään ohutta kangasta. Paras on sellainen vartalonmyötäinen kesämekko ;)

        Ei mee aina noin, tosin jos on hyvä perse joka istuu housuihin luonnollisesti se on upea näy, mutta hamekin käy kääntämään miesten päitä.

        Huomasin itse kun kokeilin uutta hamettani joka yltää ehkä reisien puoleenväliin, kangas on valkoinen, ohut ja hiukan läpikuultava, yläosa on rypytetty kauniisti ja rypytys loppuu perseen kaaren päälle, stringit alle ettei saumoista ole riesaa, eikä alushousut näy läpi, voisi luulla että siellä on paljasta pintaa... ja korkkarit jalkaan, oli kaunis näky omaankin silmään.

        Parasta lienee että kaikki perseen muodot on kauniit, notkoselkä antaa kropalle oman kauniin sivuprofiilin ja tuo perseenkin kauniisti näkyviin, korkkarit kruunaa kaiken vaikka ilman niitäkin olisi hyvä.

        Siinäpä omasta mielestäni kroppani upein kohta jota osaan korostaa, joka on näin 30 iässä vieläkin muodossaan, olen sitä muutenkin ulkoisesti, ikuisesti nuori ulkoa sekä sisältä..


    • per*e

      Mulla sit varmaan liian iso suomalaiseen makuun
      :(, mutta onneksi edes on peppu, ettei ole sellanen pannukakku. Joku joskus vertas mua kropaltaan siihen laulaja beyonceen...onko liian uhkea?

      • per*e

      • MIes123456

        Just upea..


        Tuota...mistä päin olet..?


      • pers*e
        MIes123456 kirjoitti:

        Just upea..


        Tuota...mistä päin olet..?

        Kyllä sitä muistaa teinivuosia, ku se pylly ei ikinä ollu sellanen pieni ja laiha niinku muilla. Vaikka on ikänsä treenannnu jne. niin eipä sitä pienemmäksi saa, mutta pitää tosiaan olla tyytyväinen, että pylly on.

        öö, ai mistä olen, keskisuomest


      • MIes132456
        pers*e kirjoitti:

        Kyllä sitä muistaa teinivuosia, ku se pylly ei ikinä ollu sellanen pieni ja laiha niinku muilla. Vaikka on ikänsä treenannnu jne. niin eipä sitä pienemmäksi saa, mutta pitää tosiaan olla tyytyväinen, että pylly on.

        öö, ai mistä olen, keskisuomest

        Voi kun olet kaukana...

        Oisko sulla kuvaa laittaa että vois ihastella..?


      • per*e
        MIes132456 kirjoitti:

        Voi kun olet kaukana...

        Oisko sulla kuvaa laittaa että vois ihastella..?

        enpähän minä siinä mielessä tänne kirjotellu;)


    • on kaikista paras malli.

      Turbulenttisessa perseessä on voimaa, tehokkuutta ja sulavuutta. Harva nähtyään turbulenttisen mallin suostuu enää edes katsomaan muihin.

      • Ihanaaihanaaa

        Ai joo! Ja sen pariks ne kuuluisat tubulaariset rinnat!


    • löyty sellanen
    • pesreestä

      ja käyn säännöllisesti salilla. Jos mies sanoo,että haluaa kulkea takanani että näkee perseeni niin kai se sitten on hyvä.

      • Uskokoonkentahtoo

        Se voi johtua myös siitä, että ei kehtaa kulkea vieressäsi...


    • mike23

      vähän vaikeaa selittää mutta hyvännäköinen.

    • taatusti

      hyvä ja seksikäs persus, jollen olis pullukka ;)

    • Perse
    • .......
    • 17 + 12

      Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Ohessa ensimmäinen on melko aistikas vartalonmyötäisessä hameessa, loput ovat ehkä hieman rohkeita (?), mutta miksi turhaa ujostella. Viimeinen on varsinainen herkku.

      - http://images.tuxboard.com/v/photos/Sexy/Jolies Fesses/white-stripes.jpg.html

      - http://www.d0wn.com/wp-content/uploads/paire-fesses-13.jpg

      - http://images.tuxboard.com/v/photos/Sexy/Jolies Fesses/joli fessier -1906.jpg.html

      - http://images.tuxboard.com/v/photos/Sexy_001/Sexy/Cul Sexy 02.jpg.html

      - http://images.tuxboard.com/v/photos/Sexy_001/Sexy/Cul Sexy 14.jpg.html

      - http://kuvaton.com/u/YZa

      .

    • rändööm

      Hyvä perse on sellane mistä saa just kiinni mut ei kuitenkaa liian iso!

      • 4w6gdz

        jos perse on yli kaks kertaa pään levynen niin se alkaa olla jo liian leveä. monenlaiset koot on kivoja. kiinteä on hyvä olla, roikkuperseistä tuskin moni tykkää.


    • on paras

      Sellainen iso ja pyöreä. Toisille sellainen kehittyy, kun haukkaa sopivasti kakkua.

    • Jota kelpaa katella, mutta sitä on niin monta mielipidettä kuin katsojaakin. Ja minähän olen vain 1 niistä kaikista 5,3 miljoonasta suomalaisesta.

    • Millainen sitten itselläsi on?

    • aweg

      Yleensä naisella on aina viehättävä perse,
      jos nainen on hoikka. Mikään ei ole kuvottavampaa,
      kuin läskiperse, mutta niitä näyttää Suomessa riittävän.

      • ?

        Pitääkö sitten naisella olla pehmeä vai "kova" perse ?
        En tarkoita kummiskaan sellaista läskipersettä, vaan muuten timmi ja näin.


      • perstohtori
        ? kirjoitti:

        Pitääkö sitten naisella olla pehmeä vai "kova" perse ?
        En tarkoita kummiskaan sellaista läskipersettä, vaan muuten timmi ja näin.

        ei ymmärrä kysymystä. semmonen timmi beba on just hyvä. ei mielellään selluliittia joka kävellessä hyllyy, niin kuin laulussa lauletaan, muttei mikään miesmäinen luupersekään. mieluummin vaikka jonkun pyöräilyn kiinteyttämä kuin semmonen löysä mihin uppoaa koko nyrkki kun sormella painaa.

        yks kauneusvirhe naisten perseissä joka ei muhun vetoa yhtään on se että jos on hirveän leveä lantio, siis sellanen yli kaks kertaa sen naisen pään levyinen.


    • Lizhau
    • Mersulla
    • Yualle

      päälläolevan asun leikkaukset takapuolen kohdalta. Siten tulisi keskustella eri asusteiden leikkauksista ja niiden perseen muovaamisvaikutuksista, eiköstä niin?

      • 3434434

        Kun eihän noista kuvista saa yhtään käsitystä, millainen perse noilla naisilla on! ne kaikkihan pyllistävät oikein kunnolla ja työntävät persettä taaksepäin ja siten perseet näyttävät luisevilta ja pienemmiltä. kaikkein ihanin perse on sellainen muuhun kroppaan suhteessa iso ja pyöreä (ei vain leveyssuunnassa vaan sivuprofiilista katsottuna selkeästi erottuva "uloke"). Tästä hyviä esimerkkejä jlo, kim kardashian, jessica biel....


        onhan tämä nyt paljon kivempaa katseltavaa:

        http://1.bp.blogspot.com/_tufQuALokVQ/SKQ7KF52gbI/AAAAAAAAOkE/CNdKWdScyd0/s400-R/JessicaBiel4.jpg

        kuin tämä:

        http://1.bp.blogspot.com/_pLmMug9YFkw/TPC86tNvlEI/AAAAAAAAC8Y/EBejGae3K24/s1600/jessica-alba-back.jpg


      • ..............

        Samaa mieltä. Kerrohan siis millaiset vaatteet/leikkaukset saavat hyvän pepun näyttämään vieläkin paremmalta.


      • fdsfdsfsd
        3434434 kirjoitti:

        Kun eihän noista kuvista saa yhtään käsitystä, millainen perse noilla naisilla on! ne kaikkihan pyllistävät oikein kunnolla ja työntävät persettä taaksepäin ja siten perseet näyttävät luisevilta ja pienemmiltä. kaikkein ihanin perse on sellainen muuhun kroppaan suhteessa iso ja pyöreä (ei vain leveyssuunnassa vaan sivuprofiilista katsottuna selkeästi erottuva "uloke"). Tästä hyviä esimerkkejä jlo, kim kardashian, jessica biel....


        onhan tämä nyt paljon kivempaa katseltavaa:

        http://1.bp.blogspot.com/_tufQuALokVQ/SKQ7KF52gbI/AAAAAAAAOkE/CNdKWdScyd0/s400-R/JessicaBiel4.jpg

        kuin tämä:

        http://1.bp.blogspot.com/_pLmMug9YFkw/TPC86tNvlEI/AAAAAAAAC8Y/EBejGae3K24/s1600/jessica-alba-back.jpg

        Alban peppu on juurikin muodokas ja kiinteä. Ylempi on vähän löysä.


      • KaunotarWithLove
        fdsfdsfsd kirjoitti:

        Alban peppu on juurikin muodokas ja kiinteä. Ylempi on vähän löysä.

        No johan sinulla älyä riittää. Molemmissa kuvissa on Jessica Alba, ensimmäisessä hän seisoo, jolloin perse ei näytä niin pystyltä, kuin jälkimmäisessä "pyllistyksessä". Vaikka mies olisitkin, niin varmasti ymmärtäisit itsekin tämän jos ikinä olet liikkunut.


      • hohoho
        KaunotarWithLove kirjoitti:

        No johan sinulla älyä riittää. Molemmissa kuvissa on Jessica Alba, ensimmäisessä hän seisoo, jolloin perse ei näytä niin pystyltä, kuin jälkimmäisessä "pyllistyksessä". Vaikka mies olisitkin, niin varmasti ymmärtäisit itsekin tämän jos ikinä olet liikkunut.

        Ehkä kannattais ne älykommentit sulla jättää väliin.. 1. kuvassa kun on Jessica Biel ja 2. kuvassa on Jessica Alba.


      • KaunotarWithLove
        hohoho kirjoitti:

        Ehkä kannattais ne älykommentit sulla jättää väliin.. 1. kuvassa kun on Jessica Biel ja 2. kuvassa on Jessica Alba.

        Molemmat rumia horo*ja kuitenkin.

        Minulla on parempi peppu, ja se on pääasia.


      • fsdfsdfsfdsvv
        KaunotarWithLove kirjoitti:

        No johan sinulla älyä riittää. Molemmissa kuvissa on Jessica Alba, ensimmäisessä hän seisoo, jolloin perse ei näytä niin pystyltä, kuin jälkimmäisessä "pyllistyksessä". Vaikka mies olisitkin, niin varmasti ymmärtäisit itsekin tämän jos ikinä olet liikkunut.

        Minä liikun varmaan vuodessa enemmän kuin sinä kymmenessä vuodessa, mutta kiitos vinkistä.


      • Viärin meni
        hohoho kirjoitti:

        Ehkä kannattais ne älykommentit sulla jättää väliin.. 1. kuvassa kun on Jessica Biel ja 2. kuvassa on Jessica Alba.

        Väärin molemmat viestit. Ekassa kuvassa on selkeästi Victoria's Secretin huippumalli Doutzen Kroes, tokassa Jessica Alba. Tämä on fakta.


    • Perintönä saatu

      No, no arvoisat miehet. Minkähän lainen peppu on itselläsi, juuriko se roikkuva löysä löllykkä. Sitä tosin saa treenillä kimmoisemmaksi, mutta ikä tekee tehtävänsä aina.

      Kuitenkin totuus pepun mallista tulee perimästä, sille kukaan ei voi mitään.

      Joten on aivan hullutusta vaatia, että kakkkien naisten peput on samaa mallia, kuitenkin nainen itse ilman tuota vaatimuspeppua onkin todella nainen, kun taas tuon ihannepepun omaava onkin kaikkea muuta.

    • viiivii1

      viivi pumpasel on hyvä perse esim jos kattoo youtubesta Bodari ja tyttö sillalla Biisonimafia aivan saakelin hyvä perse ;=)

    • rene27

      Hyvä per'se on pitkien ja suhteellisen hoikkien jalkojen kannattamana. Vähän saa toki olla treenattukin, mutta ei _muhkeita_ pakaroita. Aaaah

    • ....................
      • girlwithgirl

        YÄÄÄÄÄÄÄK! Kaatakaa mun silmiin rikkihappoa! Maailman kamalin naisen kuva ikinä!!! Taidan alkaa heteroseksuaaliksi nyt..


      • persepolisperkele
        girlwithgirl kirjoitti:

        YÄÄÄÄÄÄÄK! Kaatakaa mun silmiin rikkihappoa! Maailman kamalin naisen kuva ikinä!!! Taidan alkaa heteroseksuaaliksi nyt..

        Hmm...se on mielestäni jokseenkin outoa, jos hyväkuntoisen ja terveen ihmisen kroppa ällöttää. Kertoo ehkä arvoista omassa elämässä. Vähemmän liikunnalliset kiinnostaa, jos on itsekin sohvaperuna.


    • Mies2513

      Shakiralla on loistava peppu joten sellanen peppu on paras:)

    • ooooooopium

      Puhetta perästä, minä taas arvostan että ihminen on älykäs ja oppinut, ja niissä joukoissa ei setvitä tälläisiä asioita, sillä kaikilla meillä on vartalo, se minkä olemme saaneet syntyessämme, ja jos esim minut valittaisiin perän mallin mukaan niin sellaisella miehellä ei ole mitään arvoa minun silmissäni. Sitten voitte ottaa kaljamahat myös keskustelun aiheeksi ja pesemättömät yksilöt jotka jahtaavat naisia haisten eläintarhalta.

    • OjM

      Se on sellanen sopivan hoikkien ja pitkien jalkojen kannattelema, muodokas ja pyöreä, joka on piilotettu kuluneisiin, mutta ei liian tiukkoihin farkkuihin. Kaiken kaikkiaan siis kutsuva ilmestys, njam njam njaaaaam! Kokonaisuuden kruunaa naisellinen ylöosan vaatetus, esimerkiksi valkoinen kauluksellinen paita ja tyylikkäät kävelykengät.
      Tämä tekee vaikutuksen ja voi viedä - jos oikein hyvin käy - jalat totaalisesti alta. Vaikka rakastankin pitkähiuksisia, ei vetoavasti pukeutuvan naisen hiusten pituudella ole lopultakaan merkitystä. Oikeanlainen, timmi pakkaus on sittenkin kaiken a ja o.
      Niin, tuosta pituudesta vielä, että monet latinonaiset ovat lievästi sanoen kuumia pakkauksia ja usein lyhyitä ja ehkä hiukan "roteviakin". Heillä näkeekin monesti yllä kuvatun kaltaista vaatetusta - ja eritääin kutsuvasti toteutettuna. Se puree suomalaiseen mieheen kuin puulevitin sulaan voihin. Ei se siis ole pituus-/painosuhteestakaan loppujen lopuksi kiinni...hoooooh...!

    • kaikki huonoa

      Mulla ei ainakaan ole hyvä perse. Se on kuin seittemän leivän uuni. Pyörän satulaa ei näy, kun se on niin iso. Mahtava perse, sian persettä muistaa enempi, niin kuin joskus sain kuulla jostain :)

    • 9 + 11

      Meneehän tuo, jos rantautuneista mursuista kiihottuu.

    • rennie323
    • onnekas oon

      semmonen pyöreä söpö pylly on kiva :D niinku mulla ja oon ylpee äitistäni

    • 24t434t

      Sellainen suht kiinteä, vähän pyöreä ja hieman treenattu, ei kuitenkaan liian lihaksikas.

      Liian roikkuva perse on aika turn-off.

    • täällää
      • pyöreä paras

        Herkkupeppu!


      • asdadsg

        Toi on aika perfect!


    • Heteromies tietää

      Semmoinen jota on kova hyväillä ja johon on mukava työntää muutakin kuin monoa.

    • angry..

      Voi vittu, ei naisella nyt aina voi olla tollasta mallipeppua mitä noissa kuvissa, saatte etsiä naista 5 vuosisataa jos meinaatte löytää naisen jolla olis tuollainen kuvanmuokkausohjelmalla muokattu täydellisyyttä hipova peppu!!

      • Hyvä ihminen

        Tuohon toisiksi alimpaan mimmiin kun pukisi tiukat farkut niin voila!


    • Hyvä ihminen

      Sellainen farkkupeppu on todella upea näky. Farkut, erityisesti katkaistut sellaiset on hyväperäisellä mimmillä sairaan kuuma paketti. Sopii niin blondeille kuin tummaverikoillekin, ja oikeastaan kenelle tahansa, joilta löytyy sitä tiukkaa muotoa.

      Farkkupeppu, kesän kuumalla kadulla! Wau! Kolarivaara!

    • karvoilla tai ilman

      itse tiedostan naisen per_seen hyväksi ja hokuttelevaksi, kun minulle iskee valtava halu nuolla hänen peräaukkoaan.

    • hyväpersetännekiitos

      Naisen hyvä perse on leveä, iso ja pyöreähkö. Jos lantio on naisellisen leveä, niin usein persekin on tosi hyvännäköinen.

    • ....

      Pyöreä, kiinteä, ei liian pieni eikä liian suuri, sopusuhtainen muuhun vartaloon nähden.

      • xd minaj

        Sen pitää olla hyvin pyöreä ja leveä liiku minajil;);););););););););););););););););););)


      • Hyvä kakka perse
        xd minaj kirjoitti:

        Sen pitää olla hyvin pyöreä ja leveä liiku minajil;);););););););););););););););););););)

        No mun perse haisee!


    • 1 suomalainen mies

      Semmoinen pieni ja siro. Ei liian leveä tai läski.

    • Anonyymi

      Up.

      Sellanen jolla on hyvä paskantaa.

    • Anonyymi

      sellanen kaks metrii levee laardi. Läiskästään reiteen ja ratsastetaan aallolla sisään. nam.

    • Anonyymi

      Perkele

    • Anonyymi

      Se on nimenomaan PERSE, kaikki vässykkätermit ovat kiellettyjä, kuten peppu, joka on perseestä sanana. Pyllykin vielä menee.

    • Anonyymi

      kiira korvella on upea perä!!

    • Anonyymi

      Semmoinen iso ja rasvoittunut herkkuperse on hyvä. Mehevä, pyöreä, läskinen, joka keinuu kävellessä ja vähän niin kuin tärähtää joka askeleella.

    • Anonyymi

      Hieman Pyörehkö mutta lintana kaltainen mutto suuhteellisen elegantti sekä rasvainen.

      • Anonyymi

        Kerran nain kaverin emäntää sillä leveäperä mutta kun sen laitto kumartamaan ja lykkäs takaa sisälle niin sinne se uppos ja lasti lähti uumeniin!
        Eipä tiedä kaveri tuosta vieläkään ja hyvää teki molemmille!


    • Anonyymi

      Seemmonen hyvin treenattu ja vähän päärynän muotoinen teinipeppu. semmonen 2 metriä levee laardi ei kiinnosta pätkääkään!

    • Anonyymi

      Onko sillä perseellä oikeasti noin paljon merkitystä...
      No mulla on aika leveä mutta ei paljoa muotoa. :(

    • Anonyymi

      Iso perse on ihan paras

    • Anonyymi

      Täydellinen persehän se olisi semmonen treenattu alaspäin kaartuva "petite"

    • Anonyymi

      Kauheita sanoja on enemmän.

    • Anonyymi

      Peppu on paras osa naisesta.

    • Anonyymi

      Häh oon 12

    • Anonyymi

      Kun sulka pysyy pakaroitten välissä.

    • Anonyymi

      VALITSE ITSE: 1,3,5,7,9 JA OMEN DAMEN ZEIT: IRONIOUS -4.

      UNCHANGEABLE!

      AMEN!

    • Anonyymi

      Täytyypä näin tärkeään aiheeseen itsekkin sekaantua. Monta muuta pienempää puutetta voi sietää jos perse on hyvä.

      Seksikkäin perse on pehmeä, iso ja läskinen. Alla tukevat reidet eli nainen on jollakin tavalla vähän niin kuin pulskassa kunnossa. Kohtuulinen selluliitti on siinä vain hyvästä.

      Mainoksissa näkee semmoisia treenattuja lihakinkku takamuksia ohuella vyötäröllä, jota kai jotekin pidetään ihanteena tai täydellisytenä. Omasta mielestäni tuommoinen on lähinnä jotenkin huvittava. Tulee semmoinen narttumainen halpa vaikutelma.

      Ylisuuria perseitä näkee vain ulkomaalaisilla.

    • Anonyymi

      Sanna Savikko Yle .
      Paras.

    • Anonyymi

      Eikö kauneus oo katsojan silmässä :D minunkin on pakko sekaantua tähän vaikkakaan aivan kaikkia "kriteereitä" täydellisestä naisen perseestä en osaakkaan sanoiksi muuttaa....
      Lähtökohtasesti takaapäin katsottuna ns. Sydän ylösalaisin, sen tyylinen perse on meikän makuun eli kuten esim ketjussa mainitulla Jessica Bielillä on :)
      Semmosia lähes täydellisiä perseitä näkee tänäpäivänä tosi harvoin livenä, usein on niin että hyvä perse pilataan vääränlaisilla mummo farkuilla missä vyötärö on melkein kainaloissa :O
      Sanna-Maria Seilamolla on myös tosi hyvä peppu ainakin instan videoissa mitä näkee, harmi vaan ku hänen naamavärkki pilaa kokonaisuuden, se ei jotenki istu silmään...

      Kerran näin turussa ihan buenon pepun kaupan jonossa mikä sitten tuli uniin monena yönä <3 ysärifestareilla näin toisen kerran aivan buenon farkku pepun

    • Anonyymi

      "Millainen siis on hyvä perse?"
      Hyvä perse on semmoinen jytäkkä ja tukevassa varressa tukevilla tolpilla.

      Joskus näkee semmoisia "täydellisiä vartaloita". Niistä tulee semmoinen narttumainen vaikutelma, kun on ohuessa varesssa on treenattu kinkku kuin jokin muurahaisen takaruumis.

    • Anonyymi

      No siis kyllähän se silmää miellyttää jos on iso ja muhkea perse , paljon treenattu on minun mielestäni paras mutta jos miettii niin paras on se jos naisella on jotkut tiukat urheilu leggingsit ja niistä näkyy selkeästi että on iso perse . En sano tätä pahalla mutta mielestäni naisen on sopivaa käyttää legginsejä vasta kun on perse joka on niin iso että ne housut melkeen ratkee omalla naisellani on kyllä oikein iso perse ja ihana kattoo kun sen perse pullottaa legginseistä

    • Anonyymi

      Mielestäni minun tyttöystävällä on hyvä perse ja hän on kyllä edistynyt hyvin sitä treenatessa ennen sillä oli semi pieni perse mutta nykyään niin iso että vanhat housut ei mee enää jalkaa vaikkapa esim yhdet farkku shortsit jotka on niin tiukat että kohta tyyliin repee toivon että hän jatkaa ahkerasti treenejä ja käyttää kivoja housuja et pääsee nopeemmin nauttimaan

    • Anonyymi

      Tärkeintä naisessa on miehen kannalta naisen suolistossa asumisen autuus. Mikään ei ole ihanampaa, kuin ryömiä sisään kauniin naisen peräaukosta sisälle syvälle suolistoon. Piehtaroida siellä ihanassa ulosteessa ja syödä sitä. Samaten saa nauttia ihanista tuoksuista, kun naisen suolisto tuottaa suolikaasuja. Tämän ihanampaa asiaa ei ole olemassa. Rakastan naisten suolistoja ja niiden sisältöä sekä tuotoksia!!!

    • Anonyymi

      Antava anaaliperä on melkein yhtä hyvä kuin imaseva vittu, etenkin marjastuksen aikana

    • Anonyymi

      Joka ei haise paskalle.

    • Anonyymi

      Reikä.

    • Anonyymi

      <a href="https://plusmeduk.uk">Viagra for sale uk</a>, Sildenafil, sold under the brand name <a href="https://plusmeduk.uk">buy viagra online uk</a> among others, is a medication used to treat erectile dysfunction and pulmonary arterial hypertension. It is unclear if it is effective for treating sexual dysfunction in women.
      <a href="https://plusmeduk.uk">Viagra uk</a> is used to treat erectile dysfunction (ED) in men.

    • Anonyymi

      Exällä oli.. Mutta pelkkä perse ei riitä kyllä pitää etupuolikin olla hyvän näköinen varsinkin kun pyllistelee.

    • Anonyymi

      Sellainen jossa 2 kannikaa ja reikä keskellä.

    • Anonyymi

      Kyllä perseen pitää olla muodokas ja saa siinä olla rasvaa jotta sen heilumaan kivasti. Lisäksi ryhti olisi naisella hyvä olla sellainen että perse ja rinnat korostuu, tämä on minun mieleen.

      Alushousut naisella pitää olla stringit ja sitten päälyhousut sen verran tiukat että menee perseeseen kivasti, sitä on mukava katsella.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moni muu asia naisessa on tärkeämpi esim. katse ja hymy. m>n

    • mustasusi

      Tämäkin on makuasioita. Joku tykkää runsaammasta ja joku toinen pienestä ja pyöreästä. Itse tykkään juuri jälkimmäisestä. Treenatut peput on aina ilo silmälle.

    • Anonyymi

      Noniin poikani, hyviä perseitä on kaikkialla ja niitä on monenmuotoisia. Jokainen perse on laulun arvoinen .

      • Anonyymi

        Nin ja kun on sen saman akan kanssa ollu pennut tehny ja perse levinny ei oo enää mitään merkitystä kuinka levee se perse on.
        Tärkeintä on enempi se kahden liitto kun joku ulkonäkö,tänäpäivänä liikaa katsotaan ulkoisia avuja kaikki muu onkin sitten mitä on,tuolla sitten tv ohjelmissakin näkee niitä tyhjäpää tyttöjä kun muuta ei oo kun isot tissit ja pirusti velkaa ja ongelmia.
        On toki miehiäkin ihan samassa suhteessa.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2419
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2164
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      188
      2098
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1267
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1232
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1205
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      17
      1204
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe