ihannemiäs

duracellfunis

semmost oo olemaskaa ...aina joutuu jostain tinkimään..

enempi tai vähempi

11

3035

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nyt*

      on sanomattakin selvää.

    • W__

      Lengendantappajan v-mäinen luonne tunnetaan :) RkO!

      • ööööööööööööööööö

        Kuinka säilytät ihannemiehen ihannemiehenä?

        Olet tapaamatta häntä toista kertaa.


        ;-))


    • sanotaan...

      Ihannetyöpaikkojakaan ei ole. Joka työssä on muutama v... juttu, ja sitten pitää vain päättää, mitä niistä sietää. = ihannetyöpaikka.

      Miesten kanssa on sama juttu. Päätät mitä v... juttuja kestät, ja mitä et kestä.

      Mä en esimerkiksi kestä alkoholin suurkäyttöä.

    • hildurvonhopsis

      Huonoo en huoli ja hyvää ei löydy. Siksi varmaan olenkin sinkku. Uskon kuitenkin joskus jostain löytyvän sellainen pitkä, raitis, tupakoimaton, urheilullinen, henkisesti tasapainoinen, älykäs, huumorintajuinen Ihana Mies. Ei tässä mitään hätää ole olla yksinkään.

      Usko vain niin tapaat vielä joskus jonkun joka "kolahtaa". Hoida sillä aikaa itseäsi ja vaali kaikkia muita ihmissuhteitasi.

    • Ninja-f

      kyllä on vaikeeta sinulla , kun olet ihana itse ja miehestä ei sellaista löydy.

      Voi sinua... tsemppihali...*wirn*

    • kurre72

      Ei varmaan ole täydellistä miestä, mutta yhtä varmasti on täydellisiä naisia ;))

    • peice

      kuulostat jotenkin sellaiselle joka on joutunu pettymään pahasti suhteessa.. kyllä mä ainakin uskon et jokaiselle meistä on tarkoitettu joku jonka kanssa voi elää loppuelämänsä..

    • ...noinhan se on, kuten ihannenaistenkin kohdalla. Ikääkin kaikille vajavaisille ehdokkaille tulee koko ajan lisää. Siksi niitä ehdokkaita ei kannattane ajatella ihannekumppaneina. Ihannetoiveet muuttunevat, kun erittäin hyvä osuu kohdalle. Ehkä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1078
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      774
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      625
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      573
    Aihe