Samaa sukua eri maata

vucy§

ELi samaa sukua eri maata sarjan tunnus musiikki, joka menee näin : sitä kaikkea juuri se on,arkemme niin .... hetket rakkauden pysy ..... Sellaista juuri se on?`'

22

14669

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiemminkin

Kyseessä on Jiri Nikkisen biisi. Sitä ei ole levytetty, eikä nimestäkään ole kunnolla tietoa..

• Honda

Oon miettiny kanssa että mikä toi biisi on.. ja lopputeksteissä se taisi vilahtaa mutta meni ohi=( tietääkö kukaan?

• biubau

joo o samaa mietin myös minä, vilahti mutta meni niin nopeesti ohi, joku jupiter siina luki mutta ei tahdo löytyä =/

• Sophie^

Minäkin tätä pohdin.. eikö siinä lukenut Jupiter Park? Sillä nimellä tosin ei netistä juuri mitää löydy..

• Mintukka-

Ihan sitä samaa kipaletta yritin minäki ettiä, mut eipä oikein taho löytyvä. Jos löydätte ni ilmotelkaaha :)

• biubau

mut ei yksi biisi voi noin vaan hävitä tai noh olla löytymättä =D

• nnannaE
        biubau kirjoitti:

mut ei yksi biisi voi noin vaan hävitä tai noh olla löytymättä =D

Eli Jiri Nikkisen biisi, joka on tehty yhteistyössä mainitsemanne Jupiter Parkin kanssa. Biisin on sanoittanut Hector ja sen nimi on "Sellaista juuri se on". Biisiä ei valitettavasti ole julkaistu, joten sitä ei mistään saa.

Sua katson kun sä kiljut peilille vaikka syytönhän se on, aamu vaan on joskus armoton
        Kun mustat paahtoleivät lentää halki ilmojen, sä nauratko vai itket nauraen?
        Sitä kaikkea juuri se on, arkemme niin koruton
        Hetket rakkauden pesii kätköissä sen, sellaista juuri se on

• AAlleexx
        nnannaE kirjoitti:

Eli Jiri Nikkisen biisi, joka on tehty yhteistyössä mainitsemanne Jupiter Parkin kanssa. Biisin on sanoittanut Hector ja sen nimi on "Sellaista juuri se on". Biisiä ei valitettavasti ole julkaistu, joten sitä ei mistään saa.

Sua katson kun sä kiljut peilille vaikka syytönhän se on, aamu vaan on joskus armoton

Eikös se biisi jatku vielä siinä lopputekstejen aikanakin? Miten ne loput sanat menee?

• Joiku
        AAlleexx kirjoitti:

Eikös se biisi jatku vielä siinä lopputekstejen aikanakin? Miten ne loput sanat menee?

Sä nukahdat taas kesken uutisten, vaikka siellä on ne häät. Mä luulen että meistä unta näät.

Sitä kaikkea juuri se on......

• heGGG
        Joiku kirjoitti:

Sä nukahdat taas kesken uutisten, vaikka siellä on ne häät. Mä luulen että meistä unta näät.

Sitä kaikkea juuri se on......

mullapas on tää biisi koneella! ihan kokonaisena, ja ai että on hyvä! :) "sua katson kun sä kiljut peilille, vaikka syytönhän se on..."

• sitä
        heGGG kirjoitti:

mullapas on tää biisi koneella! ihan kokonaisena, ja ai että on hyvä! :) "sua katson kun sä kiljut peilille, vaikka syytönhän se on..."

mitenkään laillisesti jakaa? Vaikkapa korvausta vastaan? Minäkin haluan, tai lakkaan hengittämästä!

• -----------
        sitä kirjoitti:

mitenkään laillisesti jakaa? Vaikkapa korvausta vastaan? Minäkin haluan, tai lakkaan hengittämästä!

Ainakin tuossa dvd- kokoelmassa löytyy se. Onhan se kallista, jos ostaa 14€:n tuotantokauden (7 jaksoa) vain yhden laulun vuoksi), mutta soi koko ajan tuossa valikossa, alkuteksteissä ja lopputeksteissä. :D

• DC++
        sitä kirjoitti:

päälle ja imase sieltä. Meni muutama sekunti eikä tarvinnu ees lopettaa hengittämistä...

• monenmonta
        DC++ kirjoitti:

päälle ja imase sieltä. Meni muutama sekunti eikä tarvinnu ees lopettaa hengittämistä...

kertaa mut tyhjää se löi. :

• Jupiter Park
        nnannaE kirjoitti:

Biisi on Jupiter Parkin tekemä (Peter Hägerstrand).
        Kappale on alunperin tehty englanninkielellä. Hector on tehnyt suomenkieliset sanat.
        Jiri Nikkisen osuus on ainostaan laulaminen.

terveisin,
        biisillä soittava rumpali.

• SSEM-äänittämiksaaja
        Jupiter Park kirjoitti:

Biisi on Jupiter Parkin tekemä (Peter Hägerstrand).
        Kappale on alunperin tehty englanninkielellä. Hector on tehnyt suomenkieliset sanat.
        Jiri Nikkisen osuus on ainostaan laulaminen.

terveisin,
        biisillä soittava rumpali.

Olen kuunnellut Jupiter Parkin levyn, jolla kyseinen alkuperäisversio oli, ja se on noin 10 kertaa parempi kuin Nikkisen vetämä. Eikä tämä tee Nikkisestä huonoa, mutta alkuperäinen oli todella hyvä esitys, ja sounditkin aivan eri luokkaa kuin tv-versiossa.

• Anonyymi
        AAlleexx kirjoitti:

Sä nukahdat taas kesken uutisten vaikka siellä on ne häät

• sannadeik
      • hku

Miten tuo kohta menee: "Mä iltapäiväruuhkaa... ??????"

• Mä iltapäiväruuhkaan raivannut oon tien taas kotiin päin. Ja mietin miksi kiirehdimme näin. Sä unohdit kai ostaa kahvin sen ja mä teettää avaimen. Mutta korjannut oon leivänpaahtimen.

• Leverlåda

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7536
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      53
      5643
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2683
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      205
      1504
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1139
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1101
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      31
      969
    Aihe