Kaapo pilaversio

diabolic : .

Eli kukaan sattuis tietää pikkukakkosesta tunnettu KAAPO ohjelman tunnarin pilaversion nimee??'

Joka menee jotenkin näin: oon vasta nelivuotias pääsin just vankilast sain nimen ?!?!?!?

23

18163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lodda1

Sen löytää youtubesta vissiin? :)

• sj3

oon neli vuotias hitlerin oppilas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää puuhailee bukkerissaan kaapo

• Kkkkk

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa aakoolla ampua huomenna soditaan ukrainaa vastaan.

• Anonyymi

Äijä ennusti tulevaisuuden

• Kekki

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa ampua aakoolla huomenna soditaan ukrainaa vastaan. Näin se menee.

• Anonyymi

Oon 4 vuotias pommittamaan innokas sain nimen hauskimmat Kaapo on paljon tehtävää pommitetaan venäjää

• Anonyymi

No en enkä kertos vaikka tietäisin!!!!

• Anonyymi

Oon neli vuotias Hitlerin oppilas sain nimen hauskimman raato on paljon tektävää pommittaa venäjää syö paljon keksiä harrastan seksi

• Anonyymi

On paljon tejtävää pommittaa venäjää sitten paskon housuun

• Anonyymi

Oranssipaska - Kaapo

• Anonyymi

Oon 4vuotias pääsin just vankilast paskon alleni kaapo en osaa tehdä mitään muuta kun vain paskoa luita

• Anonyymi

Oon neli vuotias seksin oppilas sain nimen hauskimman maato hypin kylillä kyrvän lyrvillä on nimeni maato

• Anonyymi00027

Täällä on pienenpiä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä on pienenpiä

Netissä ei oikein voi tommoselta välttyä
        🤷‍♀️

• Anonyymi

Oon neli vuotas pippelin puolikas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää

• Anonyymi00026

Ihan paska

• Anonyymi

oon neli kymppinen kansallis sosialistinen sain nimen hauskimman adolf

• Anonyymi

Oon nelivuotias hitlerin puolikas sain nimen hauskimman kaapo kirveen paskoja

• Anonyymi

Oon nelikymppinen kansallis sosialistinen Sian nimen hauskimman Adolf on paljon tehtävää boo pommittaa venäjä on kansa johdettava eurooppa valloitettava

• Anonyymi

Siuuuuuu

• Anonyymi

Se menee näin: oon satavuotias tsetseeni-sotilas Invalidi potilas Kaapo on paljon tehtävää voi pommittaa venäjää bunkerissa puuhailee aadolf

• Anonyymi

Tää on paras piisi

• Anonyymi

Oon satavuotias tsetseenisotilas invaliidipotilas KAAPO paljon on tehtävää pommittaa venäjää bunkkerissa puuhailee KAAPO

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe