Eli kukaan sattuis tietää pikkukakkosesta tunnettu KAAPO ohjelman tunnarin pilaversion nimee??'
Joka menee jotenkin näin: oon vasta nelivuotias pääsin just vankilast sain nimen ?!?!?!?
Kaapo pilaversio
18
12416
Vastaukset
- Lodda1
Sen löytää youtubesta vissiin? :)
- sj3
oon neli vuotias hitlerin oppilas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää puuhailee bukkerissaan kaapo
- Kkkkk
Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa aakoolla ampua huomenna soditaan ukrainaa vastaan.
- Kekki
Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa ampua aakoolla huomenna soditaan ukrainaa vastaan. Näin se menee.
- Anonyymi
Oon 4 vuotias pommittamaan innokas sain nimen hauskimmat Kaapo on paljon tehtävää pommitetaan venäjää
- Anonyymi
No en enkä kertos vaikka tietäisin!!!!
- Anonyymi
Oon neli vuotias Hitlerin oppilas sain nimen hauskimman raato on paljon tektävää pommittaa venäjää syö paljon keksiä harrastan seksi
- Anonyymi
On paljon tejtävää pommittaa venäjää sitten paskon housuun
- Anonyymi
Oranssipaska - Kaapo
- Anonyymi
Oon 4vuotias pääsin just vankilast paskon alleni kaapo en osaa tehdä mitään muuta kun vain paskoa luita
- Anonyymi
Oon neli vuotias seksin oppilas sain nimen hauskimman maato hypin kylillä kyrvän lyrvillä on nimeni maato
- Anonyymi
Oon neli vuotas pippelin puolikas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää
- Anonyymi
oon neli kymppinen kansallis sosialistinen sain nimen hauskimman adolf
- Anonyymi
Oon nelivuotias hitlerin puolikas sain nimen hauskimman kaapo kirveen paskoja
- Anonyymi
Oon nelikymppinen kansallis sosialistinen Sian nimen hauskimman Adolf on paljon tehtävää boo pommittaa venäjä on kansa johdettava eurooppa valloitettava
- Anonyymi
Siuuuuuu
- Anonyymi
Se menee näin: oon satavuotias tsetseeni-sotilas Invalidi potilas Kaapo on paljon tehtävää voi pommittaa venäjää bunkerissa puuhailee aadolf
- Anonyymi
Tää on paras piisi
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681