Kaapo pilaversio

diabolic : .

Eli kukaan sattuis tietää pikkukakkosesta tunnettu KAAPO ohjelman tunnarin pilaversion nimee??'

Joka menee jotenkin näin: oon vasta nelivuotias pääsin just vankilast sain nimen ?!?!?!?

23

17916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lodda1

Sen löytää youtubesta vissiin? :)

• sj3

oon neli vuotias hitlerin oppilas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää puuhailee bukkerissaan kaapo

• Kkkkk

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa aakoolla ampua huomenna soditaan ukrainaa vastaan.

• Anonyymi

Äijä ennusti tulevaisuuden

• Kekki

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa ampua aakoolla huomenna soditaan ukrainaa vastaan. Näin se menee.

• Anonyymi

Oon 4 vuotias pommittamaan innokas sain nimen hauskimmat Kaapo on paljon tehtävää pommitetaan venäjää

• Anonyymi

No en enkä kertos vaikka tietäisin!!!!

• Anonyymi

Oon neli vuotias Hitlerin oppilas sain nimen hauskimman raato on paljon tektävää pommittaa venäjää syö paljon keksiä harrastan seksi

• Anonyymi

On paljon tejtävää pommittaa venäjää sitten paskon housuun

• Anonyymi

Oranssipaska - Kaapo

• Anonyymi

Oon 4vuotias pääsin just vankilast paskon alleni kaapo en osaa tehdä mitään muuta kun vain paskoa luita

• Anonyymi

Oon neli vuotias seksin oppilas sain nimen hauskimman maato hypin kylillä kyrvän lyrvillä on nimeni maato

• Anonyymi00027

Täällä on pienenpiä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä on pienenpiä

Netissä ei oikein voi tommoselta välttyä
        🤷‍♀️

• Anonyymi

Oon neli vuotas pippelin puolikas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää

• Anonyymi00026

Ihan paska

• Anonyymi

oon neli kymppinen kansallis sosialistinen sain nimen hauskimman adolf

• Anonyymi

Oon nelivuotias hitlerin puolikas sain nimen hauskimman kaapo kirveen paskoja

• Anonyymi

Oon nelikymppinen kansallis sosialistinen Sian nimen hauskimman Adolf on paljon tehtävää boo pommittaa venäjä on kansa johdettava eurooppa valloitettava

• Anonyymi

Siuuuuuu

• Anonyymi

Se menee näin: oon satavuotias tsetseeni-sotilas Invalidi potilas Kaapo on paljon tehtävää voi pommittaa venäjää bunkerissa puuhailee aadolf

• Anonyymi

Tää on paras piisi

• Anonyymi

Oon satavuotias tsetseenisotilas invaliidipotilas KAAPO paljon on tehtävää pommittaa venäjää bunkkerissa puuhailee KAAPO

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Dannysta tulee isä 83-vuotiaana

Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll
      Maailman menoa
      185
      8521
    2. Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa

Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava
      Maailman menoa
      257
      4300
    3. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      136
      3639
    4. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      106
      3423
    5. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      19
      2430
    6. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      4
      2245
    7. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      27
      2076
    8. Kunnanjohtaja haista sinä

Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei
      Heinävesi
      41
      1779
    9. Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?

Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik
      Liharuoka
      61
      1633
    10. Loimaan k-citymarketilla puukotus

Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun
      Loimaa
      48
      1587
    Aihe