Eli kukaan sattuis tietää pikkukakkosesta tunnettu KAAPO ohjelman tunnarin pilaversion nimee??'
Joka menee jotenkin näin: oon vasta nelivuotias pääsin just vankilast sain nimen ?!?!?!?
Kaapo pilaversio
23
18163
Vastaukset
- Lodda1
Sen löytää youtubesta vissiin? :)
- sj3
oon neli vuotias hitlerin oppilas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää puuhailee bukkerissaan kaapo
- Kkkkk
Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa aakoolla ampua huomenna soditaan ukrainaa vastaan.
- Anonyymi
Äijä ennusti tulevaisuuden
- Kekki
Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa ampua aakoolla huomenna soditaan ukrainaa vastaan. Näin se menee.
- Anonyymi
Oon 4 vuotias pommittamaan innokas sain nimen hauskimmat Kaapo on paljon tehtävää pommitetaan venäjää
- Anonyymi
No en enkä kertos vaikka tietäisin!!!!
- Anonyymi
Oon neli vuotias Hitlerin oppilas sain nimen hauskimman raato on paljon tektävää pommittaa venäjää syö paljon keksiä harrastan seksi
- Anonyymi
On paljon tejtävää pommittaa venäjää sitten paskon housuun
- Anonyymi
Oranssipaska - Kaapo
- Anonyymi
Oon 4vuotias pääsin just vankilast paskon alleni kaapo en osaa tehdä mitään muuta kun vain paskoa luita
- Anonyymi
Oon neli vuotias seksin oppilas sain nimen hauskimman maato hypin kylillä kyrvän lyrvillä on nimeni maato
- Anonyymi00027
Täällä on pienenpiä
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Täällä on pienenpiä
Netissä ei oikein voi tommoselta välttyä
🤷♀️
- Anonyymi
Oon neli vuotas pippelin puolikas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää
- Anonyymi00026
Ihan paska
- Anonyymi
oon neli kymppinen kansallis sosialistinen sain nimen hauskimman adolf
- Anonyymi
Oon nelivuotias hitlerin puolikas sain nimen hauskimman kaapo kirveen paskoja
- Anonyymi
Oon nelikymppinen kansallis sosialistinen Sian nimen hauskimman Adolf on paljon tehtävää boo pommittaa venäjä on kansa johdettava eurooppa valloitettava
- Anonyymi
Siuuuuuu
- Anonyymi
Se menee näin: oon satavuotias tsetseeni-sotilas Invalidi potilas Kaapo on paljon tehtävää voi pommittaa venäjää bunkerissa puuhailee aadolf
- Anonyymi
Tää on paras piisi
- Anonyymi
Oon satavuotias tsetseenisotilas invaliidipotilas KAAPO paljon on tehtävää pommittaa venäjää bunkkerissa puuhailee KAAPO
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658