Kaapo pilaversio

diabolic : .

Eli kukaan sattuis tietää pikkukakkosesta tunnettu KAAPO ohjelman tunnarin pilaversion nimee??'

Joka menee jotenkin näin: oon vasta nelivuotias pääsin just vankilast sain nimen ?!?!?!?

23

18659

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lodda1

Sen löytää youtubesta vissiin? :)

• sj3

oon neli vuotias hitlerin oppilas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää puuhailee bukkerissaan kaapo

• Kkkkk

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa aakoolla ampua huomenna soditaan ukrainaa vastaan.

• Anonyymi

Äijä ennusti tulevaisuuden

• Kekki

Oon nelivuotias rynnäkkösotilas on paljon tehtävää pommita venäjää on paljon hauskempaa ampua aakoolla huomenna soditaan ukrainaa vastaan. Näin se menee.

• Anonyymi

Oon 4 vuotias pommittamaan innokas sain nimen hauskimmat Kaapo on paljon tehtävää pommitetaan venäjää

• Anonyymi

No en enkä kertos vaikka tietäisin!!!!

• Anonyymi

Oon neli vuotias Hitlerin oppilas sain nimen hauskimman raato on paljon tektävää pommittaa venäjää syö paljon keksiä harrastan seksi

• Anonyymi

On paljon tejtävää pommittaa venäjää sitten paskon housuun

• Anonyymi

Oranssipaska - Kaapo

• Anonyymi

Oon 4vuotias pääsin just vankilast paskon alleni kaapo en osaa tehdä mitään muuta kun vain paskoa luita

• Anonyymi

Oon neli vuotias seksin oppilas sain nimen hauskimman maato hypin kylillä kyrvän lyrvillä on nimeni maato

• Anonyymi00027

Täällä on pienenpiä

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Täällä on pienenpiä

Netissä ei oikein voi tommoselta välttyä
        🤷‍♀️

• Anonyymi

Oon neli vuotas pippelin puolikas sain nimen paskimman kaapo on paljon tehtävää pommittaa venäjää

• Anonyymi00026

Ihan paska

• Anonyymi

oon neli kymppinen kansallis sosialistinen sain nimen hauskimman adolf

• Anonyymi

Oon nelivuotias hitlerin puolikas sain nimen hauskimman kaapo kirveen paskoja

• Anonyymi

Oon nelikymppinen kansallis sosialistinen Sian nimen hauskimman Adolf on paljon tehtävää boo pommittaa venäjä on kansa johdettava eurooppa valloitettava

• Anonyymi

Siuuuuuu

• Anonyymi

Se menee näin: oon satavuotias tsetseeni-sotilas Invalidi potilas Kaapo on paljon tehtävää voi pommittaa venäjää bunkerissa puuhailee aadolf

• Anonyymi

Tää on paras piisi

• Anonyymi

Oon satavuotias tsetseenisotilas invaliidipotilas KAAPO paljon on tehtävää pommittaa venäjää bunkkerissa puuhailee KAAPO

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      157
      941
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      662
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      70
      639
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      539
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      520
    7. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      510
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      478
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      271
      476
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      45
      453
    13. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      431
    14. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      428
    15. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      425
    16. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    17. 21
      412
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      410
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      396
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      66
      393
    Aihe