Oletteko te huomanneet samaa Seppälän liiveissä, kuin minä. Minulla on parit seppälästä ostetut liivit ja kaarituet tulee heti pihalle niistä. Myöskin olkaimet on vähän huonot, koska ne ei pysy olkapäillä, jos niitä kiristää, niin kupit nousee liian ylös. Olen myös huomannut, että seppälän liiveissä koot olisivat suurempia, mitä niiden kuuluisi olla. Siis esim. 75B on kooltaan suurempi, mitä muissa kaupoissa. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen :)
Seppälän rintsikat
8
1817
Vastaukset
- Jep,jep_n
Itellä hajoilee olkaimet, ratkeilee saumat ja sitten ne kaarituet tulee ulos. En ole koneessa pessy. Olen nyrkkipyykillä pessy. On se kyllä kumma ku ei kestä. Nykyään tilaan josefssonilta liivit. Hienoja ja kestäviä.Ei pullaha tuet pihalle =)
- tissiliivit
olen kyllä huomannut että paska laatua ovat. mutta mun mielestä B75 on seppälän liiveissä pienempiä kuin missään muualla. Muutenkin tuntuu että kokoero B75 ja C75 välillä on tosi omituisen suuri.
- tosi on
seppälän liivit on kivoja ulkonäöltä, mutta muuten huonoja :/ niistä on vaikea löytää oikeaa kokoa ja hajoo heti. eli huomattu on
- huomaavainen (kö?)
Mullakin on kai jotain kolmet seppälän rintsikat. Olkaimissa on se ongelma etteivät ne pysy kiinni siitä kiinnityskohdasta, vaan jos olkaimia hiukan kiristää, niin vähän ajan kuluttua ne irtoavat. Grr.. Kaarituet? Juu.. ei mitään mahdollisuuksia että ne pysyisivät sisällä. Olen joutunut ompelemaan ne kiinni molemmista päistä etteivät ne karkaisi ;DD
- joku vaa.... =P
Mulla ne ei ainakaa oo mitää menny rikki ollenkaa.... o.O
Outoa kyllä.... kannattaa jatkossa ostaa nyt niitä seppälän rintsikoita.... jos ne vielä menee rikki niin ilmottakaa, että tehkää kestävämpiä ritsikoita... - pettynyt betty
Olen huomannut ihan saman asian. Joskus vuosia sitten jo ihmettelin niitä kaarien irtoamisia. Välillä meni varmasti 10 vuotta kun en sieltä yhtään liivejä ostanut.
Ostin reilu vuosi sitten Seppälästä kolmet sellaiset pehmeät, saumattomat liivit missä on myös kaarituet. Kaaret pysyy niissä paikallaan, mutta ne on venähtänyt käytössä tosin huonoiksi. Ensin yksistä repesi "sauma" edestä kuppien välistä, siis ne kankaat irtosi toisistaan (kupin reunasta, siitä missä vuori ja päälikangas on liimattu toisiinsa) ja siellä oleva vahvikekangas on revennyt. Toiset repesi hakasten johdalta selästä sillein, että se osa liiveistä missä kiinnityshakaset on, on melkein repeytynyt irti. Yhdet on vielä jotenkin käyttökelpoiset.
Liivit oli ihan oikeaa kokoa ostaessa, mutta jotenkin ne kupitkin on venähtänyt muodottomiksi.
Vaikka sainkin nuo tarjouksesta "ota 3, maksa 2", niin eipä tarvitse mennä enää sinne liiviostoksille. - MinäVaan-00
Mul on yhet seppälän liivit enkä tykkää käytää niitä :/
- Mymm
Vanha ketju näyttää olevan mutta,..
Itsellä muutama vuosi sitten seppälästä ostetut rintsikat ja edeleen mukavimmat liiveistäni pitää päällä. :) eivät ole hajonneet ja kaarituet kunnossa, ainoastaan ympärysmitta venähtänyt niinkuin kuuluukin. Olisi tosin ehkä jo aika löytää ne uudet lemppariliivit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921939Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781771Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3071575Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1831455Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em891040- 511007
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56968- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941