Epäonnistuneet kuppaajat!

yksi johon ei tehoa

Ihan lyhyesti: Kaikki joilla kuppaus ei ole tuottanut tulosta, ilmoittakaa itsestänne.

Kiinnostaa tietää,koska todennäköisesti ne, joilla homma ei ol toiminut, eivät täälllä kirjoittele kokemuksistaan niin hanakasti.

Itse kuppailin ahkerasti usean viikon ajan eikä syntynyt mitään, edes pienen pientä tulosta. Kurjaa, kadehdin niitä, jotka viimein löysivät ratkaisun. Toisaalta myös onnittelen teitä:)

3

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain

      itse olen kuppailut 5 päivänä, eilen jäi väliin ku alkoholin vaikutuksen alaisena ei saa kupata :D tänään vielä eessä.. vielä ei oo mitään tulosta syntynyt, vain karseat mustelmat jalkoihin, oikeasti niitä on tosi paljon.

      sanoit että olet kuppaillut usean viikon ajan tuloksetta. ymärtäisin jos olisit luovuttanut usean kuukauden jälkeen. miten voit odottaa muutamassa viikossa pääseväsi eroon ongelmasta joka on ainakin itselläni ollut vuosia...

      jatka vain kuppailua, ehkä niitä tuloksia tulee jos on tullakseen, jos ei tule niin sitten voi luovuttaa. itse en vielä noin aikaisessa vaiheessa luovuttaisi.

      ja tulipas vain mieleen sekin, että oletkohan kupannut oikein, jos ei minkäänlaista vaikutusta nämä kupit ole tehneet...

      itselläni on iho kiinteytynyt, tai ainakin tuntuu kiinteämmältä ja elävämmältä. jos ei muuta saa kupeilla aikaan niin ainakin kauniin ihon muhkuroiden päällä :D

      • yksi johon ei tehoa

        Silloin kun nuo kupit hankin, hankin ne ihka ensimmäisen kuppausketjun innoittamana. Sieltä luin että kuppauskuurin kesto on noin 5-6 viikkoa. Sen jälkeen siirrytään ylläpidolle, eli kuppaillaan vain kerran viikossa. Kuppailin myös tarkesti ohjeiden mukaan.

        Kaikki lukemani menestystarinat kuvaavat kuinka muutosta, jopa huomattavaakin on tuossa ajassa tapahtunut. Itselläni millejä tuli joihinkin kohtiin, mm reisiin ja pohkeisiin jopa lisää.

        Ruokavaliotani ja liikkumistani en muuttanut mitenkään. Söin ja syön edelleenkin terveellisesti ja liikun säännöllisen epäsäännöllisesti...

        Pelkäsin että senttejä tulee lisää ja sellu alkaa erottua selkeämmin jos jatkan. Kuppasin yhteensä tauotta kolme viikkoa. Ainoa mitä huomasin, oli ihon pehmeneminen, joka sekin johtui todennäköisesti säännöllisestä rasvauksesta...käytin kosteusvoidetta kuppailuun. Sellu sitä vastoin tuli mielestäni paremmin näkyviin:(

        En koskaan saanut muiden kuvailemia tuntemuksia kuppailun jälkeen: ei janoa tai lisääntynyttä vessassa juoksemista, ei parempia yöunia ja virkeämpää oloa. Nahka punotti hetken, siinä kaikki.

        Aion kyllä kokeilla uudestaan talven tullen, silloin ei niin haittaa jos jalat tulee pahemman näköiseksi. Luulin jo että ratkaisu oli löytynyt.


    • epäonnistunut

      Koska kukaan ei ole vastannut, oletan että kaikilla muilla kuppaus on tuottanut tulosta...harmi vaan ettei mulla... Tyydytään sitten kohtalooni.

      Onnea kuitenkin teille muille:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe