Pahoinpitely/hyväksikäyttö/oma vika??

jenna*

Minulla on ollut suhde naimisissa olevan miehen kanssa monta vuotta. Hän on hyvässä asemassa. Viimeisellä tapaamisellamme hän hakkasi minua pajuvitsalla. Se sattui älyttömästi, itkin ja valitin. Hän myös pakotti minut ulos ja retuutti siellä pitämällä kurkusta kiinni. Seksi hakkaamisen jälkeen oli hänen puoleltaan kovin rajua ja se sattui, hän nautti siitä selvästi. Tämä hakkaaminen liittyy miehen seksuaalisiin mieltymyksiin, hän pitää naisen alistamisesta. Olen tiennyt tämän puoli vuotta, en uskonut sitä ensin todeksi. Olen selvästi sanonut ja kirjoittanut sähköpostissa, ettei minua saa fyysisesti eikä muuten vahingoittaa, ei saa hakata eikä satuttaa, en saa siitä mitään mielihyvää, teen sen ainoastaan hänen takiaan koska haluan miellyttää. Sanoin myös etten uskaltaisi pyytää häntä lopettamaan, hän on sanonut että kaikki loppuu jos niin teen, sanoin luottavani häneen täysin. Viimeistä edellisellä kerralla hän läpsi minua kämmenellä, pyysin häntä lopettamaan, hän lopetti mutta jatkoi vähän ajan kuluttua uudelleen. Ilmoitin hänelle myös sähköpostissa jälkeenpäin, että vähempikin riittää. Sitäkään taustaa vasten en ymmärrä miksi hän teki tämän. Muilta osin olen näihin leikkeihin suostunut ja jopa sanonut haluavani, koska luulin tosiaan sillä saavani läheisyyttä ja ehkä enemminkin. Olen ollut vuosikausia todella yksinäinen. Hain tästä suhteesta helpotusta yksinäisyyteen, kuvittelin saavani läheisyyttä ja rakkautta. Halusin kovasti miellyttää ja olla täydellinen. Hän hävitti puhelimestani ennen tätä viimeistä tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka murhata minut, pyyhkii vain sormenjäljet ja häviää. Tämä oli hänen mukaansa vitsi. Kuusi päivää tapahtuman jälkeen kävin lääkärissä, lääkärintodistus siis on. Yritin jälkeenpäin keskustella asiasta miehen kanssa, kaikesta huolimatta olisin halunnut erota ns. ”ystävinä”. Hän sanoi, että olisin voinut kieltää. Hän sanoi, että ”kitisen” turhasta. Että kyse on oikeasti siitä, että olen häneen ja ehkä jopa itseeni pettynyt. Hän ei ole luvannut minulle mitään ja on sanonut sen usein puolen vuoden aikana. Tämäkö oikeuttaa hänen tekonsa? En saanut häneltä yhtään läheisyyttä, hän sanoi ettei ole sitä varten. Vastaus kysymykseeni välittääkö hän yhtään oli ”tällä hetkellä en välitä paskan vertaa, olen kyllästynyt sun kitinään!”. Onko tämä kaikki siis minun syytäni? Onko kokonaan oma vikani, että odotin edes vähän lämpöä, välittämistä ja normaalia kohtelua? Oma vikani, että hän hakkasi pajuvitsalla vaikka olin selvästi sanonut suostuvani vain kevyeen kämmenellä läpsimiseen? Oma vikani etten kieltänyt siinä tilanteessa? Oma vikani, että hän ei ymmärtänyt vaikerointiani ja itkuani, koska se kuulemma kuuluu asiaan? Oma vikani, että etsin läheisyyttä ja olin niin tyhmä että kuvittelin saavani sitä häneltä? Tapasimme tämän asian merkeissä vain kolme kertaa. Ensimmäisen kerran jälkeen hän sanoi itsekin, että epäilee onko minusta tähän, haen jotain ihan muuta. Hän sanoi pelkäävänsä, että käyttää minua vain hyväkseen. Hän näki sen itsekin. Kuitenkin hän lähti tähän, kuitenkin syy on minun. Eikö olisi pitänyt etsiä joku joka haluaa näin väkivaltaista seksiä, joku varattu ns. ”onnellisesti” naimisissa oleva nainen.

14

1515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juokse juokse juokse niin kauas hänestä kuin vaan pääset. Hän on sairas, sinä et.

      • rippeet

        ja juokse! Kyllä maailmasta löytyy vielä sinullekin ihminen joka ei ole sadisti ja osaa rakastaa.

        Sinun olisi pitänyt ilmoittaa moinen pahoinpitelijä poliisille.

        Älä enää ole yhtä tyhmä! Yksinäisyydestä huolimatta älä koskaan suostu mihinkään, mikä loukkaa ja haavoittaa sinua!


      • ...........

        se äijä on sairas todellakin ei kukaan tee tollasta ja sinun olis pitäny heti tehä ilmotus poliisille.ja kun et sitä tehny niin se äijä saattaa ton saman tehä seuraavalle naiselleen jopa pahempaakin kun päreet palaa...


    • ...mutta oma vika ja tyhmähän sinä olet,kuten varmaan itsekkin tajuat. Ukkomies,ei kai sillä ole mitään tarvetta kohdella jalkavaimoa muuten kuin kynnysmattonaan.Onko sinulla yhtään itsekunnioitusta !!! Katsoitko sunnuntaina tvstä,kun yksi valehtelija manipuloi nuoria opiskelijoita ja valehteli ihan hurjasti ja lypsi opiskelijoiden vanhemmilta vielä kaikki rahat. En voi ymmärtää moista sinisilmäisyyttä.Kokoa itsesi Puppe(Jenna) !

    • Gawin

      Jos totuuden haluat, niin ensimmäisellä kerralla kun nainen pahoinpidellään suhteessa, hän on uhri, sitä seuraavilla kerroilla vapaaehtoinen. Katsotaan hieman kuitenkin mitä sanot:

      "Onko kokonaan oma vikani, että odotin edes vähän lämpöä, välittämistä ja normaalia kohtelua? Oma vikani, että hän hakkasi pajuvitsalla vaikka olin selvästi sanonut suostuvani vain kevyeen kämmenellä läpsimiseen?"

      Mies kuulostaa suoraan sanoen täyssadistilta. Miten hän lieneekin alunperin tuonut esiin tuon väkivallankäyttöhalunsa, niin nuo tapaukset usein eivät jää "kevyeen läpsimiseen". Kannattaa vähintään ottaa selvää, mitä hän ymmärtää "kevyellä läpsimisellä".

      Hän epäilemättä pyrkii kuitenkin kokonaan murtamaan itsetuntosi ja suosittelen, että lähdet suhteesta heti.

      "Olen selvästi sanonut ja kirjoittanut sähköpostissa, ettei minua saa fyysisesti eikä muuten vahingoittaa, ei saa hakata eikä satuttaa, en saa siitä mitään mielihyvää, teen sen ainoastaan hänen takiaan koska haluan miellyttää...Ilmoitin hänelle myös sähköpostissa jälkeenpäin, että vähempikin riittää."

      Tuo kannattaa mieluiten sanoa hänelle kasvotusten ja ilman kiertelyä. Jos kirjaimellisesti sanoit tuon kaiken hänelle, se ei ollut erityisen fiksu teko, sillä osoitit hänelle heikkoutta, jota hän saattaa ilman pelkoa rangaistuksesta käyttää hyväksi. Erityisesti koska et sanonut sitä suoraan kasvotusten.

      " Yritin jälkeenpäin keskustella asiasta miehen kanssa, kaikesta huolimatta olisin halunnut erota ns. 'ystävinä'."

      Tämän kaltaisissa tilanteissa ei missään nimessä kannata miehen kanssa "keskustella ja mennä", vaan pelkästään mennä. Jos suhteesi häneen on jo kokonaan ohi, hyvä niin. Jos ei, niin suosittelen hankkiutumaan hänestä eroon pysyvästi viimeistään tässä vaiheessa. Älä keskustele, vaan mene pois suhteesta. Anna lakimiehesi hoitaa mahdolliset keskustelut.

      "Hän hävitti puhelimestani ennen tätä viimeistä tapaamistamme lähettämänsä tekstiviestit. Otti minua kurkusta kiinni ja totesi, että koska kukaan ei tiedä hänen olevan luonani, hän voi vaikka murhata minut, pyyhkii vain sormenjäljet ja häviää."

      Itse asiassa nuo viestit saattavat löytyä edelleen matkapuhelinoperaattoriltasi, varsinkin jos nostat syytteen häntä vastaan. Poliisi saattaa löytää ne jos hän todella aikoisi murhata sinut. Jälkien hävittäminen on hieman monimutkaisempaa kuin hänen käyttämänsä tapa.

      Säästä tuo lääkärintodistus, jonka olet saanut. Samoin kaikki sähköpostiviestit itsesi ja tuon tyypin välillä. Ne voivat olla vielä hyvää todistusaineistoa.

      Pysy yksinkertaisesti kaukana hänestä. Keinolla millä hyvänsä.

      • jenna*

        Tapamasimme asian tiimoilta kolme kertaa. Suhteemme loppui heti tähän hakkaamiseen. En tiennyt alunperin näistä hänen taipumuksistaan, olen tiennyt puolisen vuotta. Mieleeni ei tullut että hän hakkaisi minua vitsalla ennen kuin se tapahtui. En siis tosiaan tiennyt että hän halusi myös piikata minua.


      • hae heti
        jenna* kirjoitti:

        Tapamasimme asian tiimoilta kolme kertaa. Suhteemme loppui heti tähän hakkaamiseen. En tiennyt alunperin näistä hänen taipumuksistaan, olen tiennyt puolisen vuotta. Mieleeni ei tullut että hän hakkaisi minua vitsalla ennen kuin se tapahtui. En siis tosiaan tiennyt että hän halusi myös piikata minua.

        Toivottavasti osaat pysyä erossa ukosta. Ilmoita suhteestanne hänen vaimolleen myös. Mikähän tilanne kotona on?


      • Gawin
        jenna* kirjoitti:

        Tapamasimme asian tiimoilta kolme kertaa. Suhteemme loppui heti tähän hakkaamiseen. En tiennyt alunperin näistä hänen taipumuksistaan, olen tiennyt puolisen vuotta. Mieleeni ei tullut että hän hakkaisi minua vitsalla ennen kuin se tapahtui. En siis tosiaan tiennyt että hän halusi myös piikata minua.

        Mielestäni on hyvä, jos tuo suhde tosiaan on ohi. On myös ymmärrettävää, että halusit suhteeseen ennen kuin tiesit noista taipumuksista.

        "Mieleeni ei tullut että hän hakkaisi minua vitsalla ennen kuin se tapahtui."

        Sadistit nauttivat ihmisten nöyryytyksestä. Se, että niin sanotusti sait "enemmän kuin sovittu" on vain yksi tapa nöyryyttää sinua. Murtaa tahtosi ja alistaa... Sadistit eivät ole maailman luotettavimpia ihmisiä, etenkään silloin kun kyse on tuon hallintataipumuksen rajoittamisesta.

        Tuossa joku toinen neuvoi sinua ilmoittamaan miehen vaimolle. En suosittele. Jos mies on unohtanut sinut jo eikä enää pyri lähettyvillesi, hyvä niin. Tuo hänen vaimonsa sotkeminen kuvioon todennäköisesti aiheuttaisi sinulle mittavia harmeja -ihan turhaan- ennen kuin kaikki on ohi. Ei kannata herättää turhaan nukkuvaa karhua.

        Sinun kannattaa käydä jónkun ammattiauttajan (psykologi tms) puheilla, jos tuo asia vaivaa yhä. Luotettava keskusteluapu yleensä auttaa uskomattoman paljon ja psykologeilla on salassapitovelvoitteet.

        Mitä mieheen tulee, niin en suosittele olemaan minkäänlaisissa tekemisissä hänen kanssaan. Kannattaa olla lähettelemättä sähköpostia, tekstareita tms. Mitä perusteellisemmin hän unohtaa sinut, sen parempi.


    • Mies xyz

      Anteeksi nyt... mutta millloinka te naiset opitte edes vähän ajattelemaan loogisesti.

      "Olen ollut vuosikausia todella yksinäinen. Hain tästä suhteesta helpotusta yksinäisyyteen, kuvittelin saavani läheisyyttä ja rakkautta."

      Halusit läheisyyttä ja rakkautta... ja päädyit NAIMISISSA olevaan mieheen. Mieheen joka osoittaa läheisyyttä ja rakkauttaan vaimolleen... PETTÄMÄLLÄ häntä. Eikö kellot yhtään soi kun lähtötietoina on että tuossa on mies ja hän pettää vaimoaan. Kuvitteletteko että se on joku noita-akka joka on asella pakottanut sen naimisiin kanssaan ja vain sinä voit sen miehen pelastaa ja parantaa ja .... argh!!!


      "Hän on hyvässä asemassa."

      Ihan tiedoksi vaan että ns. hyvään asemaan ei päästä ollemalla reilu ja kiltti, rakastava jne. Hyvään asemaan haluaa kaikki ja sinne mennään aikalailla keinoja kaihtamatta 99% tapauksissa.

      Tuntuu niin täysin käsittämättömältä että tällaisia tarinoita saa lukea hyvinkin useinkin.... Hoh.. kai se sitten todistaa että naisen "alapää" ajattelee yhtä tyhmästi kun miestenkin....

      Niin... eli on siis sinun "oma vika" (Vaikka sen miehenkin voisi kaatopaikalle kantaa)..... Mutta parhaitenhan sitä oppii kantapään kautta. Toivottavasti menee ensi kerralla paremmin...

      • hyiHuora

        se on pikku HUORA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        MIKSI ET MENNYT VAIMOLLE SANOMAAN ,,,ONKO PERHES LAPSIA,,,LAPSILLE MENISIT SANOISIT ,,MÄ MÄ MÄ TULIN NUSSSIMAAAN teidän iskän kanssa


    • Vaikka puhelimesta poistaa datan, ei tiedot siitä mihinkään häviä, ne löytyy yhä puhelimesta. Pitää ostata vain oikean ohjelman avulla kaivaa ne sieltä. Lisäksi teleoperaattorilla on kaikki se data tallessa, mitä sun puhelimeen on lähetetty. Niitä tietoja ei saa pois vaikka puhelimessa oleva data olisi näennäisesti poistettukin. Lisäksi kotoasi löytyy takuuvarmasti sen miehen jälkiä. On tosi naivia ajatellakaan, että jollain "sormenjälkien pyyhkimisellä" ne pystyttäisiin poistamaan.

      Mä ainakin nautin sellaisesta retuutuksesta, mitä se mies suhun kohdisti. Yksi exäni oli hyvin samantapainen kuin hän. Ja osas kyllä keksiä kaikenlaista itseään tyydyttävää ja käyttää mua siihen ihan mun omalla luvalla. Olinhan mä suostunut hänen leikkikalukseen.

      Tottakai hän varmaan uskoi sun saavan siitä seksuaalista mielihyvää, koska sä sanoit "suostuvasi niihin leikkeihin ja haluavasi niitä". Ja koska sä "haluat miellyttää häntä".

      Tämäkö oikeuttaa hänen tekonsa? Vastaus kysymykseesi on, et sun olis pitäny viheltää leikki poikki siinä vaiheessa, kun hän alko läpsii sua pajunvitsalla. Tavallisestihan noissa sado-maso -sessioissa pitäis valita joku turvasana, jota sanomalla leikki keskeytetään. On sun oma vikas, ettet kieltänyt häntä siinä tilanteessa. Sado-maso -jutuissa on tavallista, et se purkautuu piiskattavan vaikerointina ja ehkä itkunakin, koska se kuuluu asiaan.

      Susta ei vain ollu siihen. Hän tosin varmaan näki sen itsekin ja olis voinu viheltää itse pelin poikki. Mut ei tajunnu tehdä niin kiihkoltaan. Niin et tavallaan hän on ihan yhtä syyllinen siihen sun kanssa.

    • nneksi

      Älä kuuntele näitä lässytyksiä. Hyvä kun pääsit eroon tyypistä. Älä sekaannu siihen enää, todennäköisesti joku hullu vainooja. Jos kaipaat tukea, niin ehkä terveyskeskuksesta voisi päästä jonkun juttusille purkamaan järkytystään? Ei kaikki maailman ihmiset noin kamalia ole kuin tuo mies, mutta törmäsit yhteen kamalista. Ehkä tämän jälkeen on aika tapahtua jotain parempaan?

    • itkuIIkka

      Jätä ajoissa tämä mies. Sinulle sattuu vielä tosi pahasti jos jatkat. Miehellä on luonnevika etkä sinä sitä korjaa!

    • huorantarina

      v 2007 ? hyi varatun kanssa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe