Varastomies, Finnish Freshfish Oy/Kalamesta, Helsinki
Haemme työntekijää saapuvan kalan vastaanotto- ja lähetystehtäviin ym. varastotehtäviin. Työhön koulutetaan tarvittaessa. Kalojen tuntemus eduksi.
2-vuorotyö, Työajat klo 02.00-9.30 ja 9.30-17.00
Mikä tässä paikassa on vikana kun jatkuvasti hakevat kyseiseen firmaan varastomiestä ja kalankäsittelijää? Onkohan palkkaus aivan suolesta vai työajat vaikuttavat sitten niin paljon? Vakkari paikka ja keskustan tuntumassa.
Varastomies, Finnish Freshfish Oy/Kalamesta, Helsinki
10
7401
Vastaukset
- fool543543
Ihan mutulla vastaan että palkka on todennäköisesti ihan minimi, jatkuva kiire töissä ja käpälät haisee kalalle.
- Muu teollisuusmies
Työnantajan"status"on ehkä kehno ja tympeä.Kun sokerin pohjalle vielä lisää huonon palkan ja määräaikaisen työsopimuskulttuurin, minä en ihmettele työvoimapulaa ja hakijoiden(katoamista)
yrityksen toimitiloista?.Tässä saattaa olla"kouluesimerkki"yrityksestä, joka on tämän ajan esimerkkejä ja tulevaisuuden(putoaja)työnantajana, näin luulen.Kyllä jatkuva hakeminen on"hälytysmerkki"ongelmista.Mutta ihmiset, käykää vaikka rekryä sinne ja kertokaa(tietoja)eteenpäin. - mhhmm
Muu teollisuusmies kirjoitti:
Työnantajan"status"on ehkä kehno ja tympeä.Kun sokerin pohjalle vielä lisää huonon palkan ja määräaikaisen työsopimuskulttuurin, minä en ihmettele työvoimapulaa ja hakijoiden(katoamista)
yrityksen toimitiloista?.Tässä saattaa olla"kouluesimerkki"yrityksestä, joka on tämän ajan esimerkkejä ja tulevaisuuden(putoaja)työnantajana, näin luulen.Kyllä jatkuva hakeminen on"hälytysmerkki"ongelmista.Mutta ihmiset, käykää vaikka rekryä sinne ja kertokaa(tietoja)eteenpäin.palkkaa tarjoavat 12xx euroa kuukaudessa harjoitteluajalta joka kestää kunnes opit hommat, sen jälkeisestä en tiedä. yötyötä pääasiassa. ei houkuttele, kun inexiltä tai keskolta saa jo peruspalkkaa enemmän, puhumattakaan lisistä. ilman harjoitteluajan vähennyksiä.
mukavan oloista porukkaa tosin, vielä kun tajuaisivat nostaa sitä palkkaa..
- saabirb4u
Mohamed Mohamed Hassan HAKEMUS
Säterintie 6 c 32
00720 HELSINKI
Puh. 0442528837 4.1.2008
minua kiinostaa erityisesti juuri tämä työ ja minulla on myös monenlaisia kokemuksia
Olen 20v ja suorittanut peruskoulun.
Suomessa olen asunut 5v
Olen ollun työharjoittelussa kaupassa 3kk.
Viimeksi olin Woodoo-Verstaalla puutöissä.
Kielitaito Suomi ja tyydyttävä Englanti . - savoo
yritin ite rekrytoida henkilökuntaa kyseiseen firmaan ,tosi vaikee homaa,kun karsittiin kaikki eri väriset ja vähemmistöosaajat. terveisii vain Jussille ja Eikalle
- tuttupaikka_
Kyselin joskus paikkaa tuolta, mutta maksoivat muistaakseni alle TES palkan, ts. palkka oli surkea. Tuo sama pulju hakee suoraan tai vuokrahuorauksen kautta jatkuvasti jo neljättä vuotta samaan hommaan orjatöihin. Toivottavasti löytyy oikea mies hommaan, työajat ovat hieman suolesta.
- eegfdgd
huijareita.
- Kalamestahaisee
Aleksi mattila on aivopesty paska duuniin ja työntekijöiden huijaaminen kuuluu puljun erikoisosaamiseen . Jukka leikkaamon Vastaava on robotti narsisti , omistajasta puhumattakaan iso rasisti isolla R:llä . Esa Ruskeapää on ehkä huonoin esimies joka ei edes tervehdi omia työntekijöitä jotka ovat muun maalaisia kuin suomalaisia . Työntekijät yritetään orjuuttaa paska palkkaan ja paskoihin työaikoihin ja palkkaa maksetaan jopa alle 10e että en ihmettele miksi tällä paska puljulla on haku päällä .
- Johnnyboy69
Aleksi Mattila ei ole rasisti.
- Tj0
No, Hu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1096953- 954451
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493945- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1913502
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482542
- 131924