Seroxatin vieroitusoireista

haluaisin tietää mitä muilla on ollut?

Mulla oli nämä:

-ensin epämääräinen huono olo; pää kipeä, oksetti, huimausta, kun käänsi päätä nopeasti näkökenttä ei oikein seurannut mukana(=epämääräistä huimausta, en osaa paremmin selittää...) Muutama päivä aina tätä kun pienensin annosta.

Mun annos oli 20mg/päivä. Kun lopetin;ensin otin 10 mg joka toinen päivä ja 20mg joka toinen. sitten otin joka päivä vain 10mg, sen jälkeen otin muutama viikko 10mg/5 mg. Sitten taas 5mg joka päivä muutama viikko jne. Lopetin siis noin 6 viikon ajan. Itse keksin tämän tavan; lääkärillä en käynyt koska söin lääkettä vain noin 6 kuukautta.
Olen lihonut noin 6 kiloa 6kk ajan.....Kiva...

Tänään olen ensimmäistä päivää kokonaan ilman lääkettä(otin viimeisen pillerin lauantaina ja tänään olisi pitänyt ottaa seuraava. Hikoilen ihan hirveästi ja huono olo. Lähdin aikaisemmin pois töistä kun oli niin ällöttävä olo. Mutta kyllä kai se tästä!
1232
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kantsisko syödä vielä "pientä" murua jonkun aikaa...aika nopeaan tahtiin teet lopetusta!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


näitä mulla oli; kirjoitti:

haluaisin tietää mitä muilla on ollut?

Mulla oli nämä:

-ensin epämääräinen huono olo; pää kipeä, oksetti, huimausta, kun käänsi päätä nopeasti näkökenttä ei oikein seurannut mukana(=epämääräistä huimausta, en osaa paremmin selittää...) Muutama päivä aina tätä kun pienensin annosta.

Mun annos oli 20mg/päivä. Kun lopetin;ensin otin 10 mg joka toinen päivä ja 20mg joka toinen. sitten otin joka päivä vain 10mg, sen jälkeen otin muutama viikko 10mg/5 mg. Sitten taas 5mg joka päivä muutama viikko jne. Lopetin siis noin 6 viikon ajan. Itse keksin tämän tavan; lääkärillä en käynyt koska söin lääkettä vain noin 6 kuukautta.
Olen lihonut noin 6 kiloa 6kk ajan.....Kiva...

Tänään olen ensimmäistä päivää kokonaan ilman lääkettä(otin viimeisen pillerin lauantaina ja tänään olisi pitänyt ottaa seuraava. Hikoilen ihan hirveästi ja huono olo. Lähdin aikaisemmin pois töistä kun oli niin ällöttävä olo. Mutta kyllä kai se tästä!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu