Au pair world

arhtert

Eli tietääkö kukaan miten tuo Au pair world toimii?
Kun kattelin sitä sivua niin sinnehän voi rekisteröityä ilman mitään henkilötunnuksia, eli mistä tietää onko se perhe edes olemassa?
Olen lukiossa ja sain Au pair tarjouksen nyt toukokuussa, kun koulua on jäljellä 2 viikkoa, mitenhän koulu suhtautuu näin myöhäiseen ilmoittamiseen, ettei tule ensi vuodeksi?

1

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BCc

Aupair world toimii oikeen mahtavasti, löysin omankin hostperheeni sitä kautta!

Siitä sitten vaan ekaks rekisteröitymään ja luomaan profiilia. Sen jälkeen voit itse selailla sopia perheitä ja perheet voivat myös nähdä luodun profiilisi. Niin perheet kuin aupparitkin voivat jättää yhteydenotto pyyntöjä sivujen kautta ilmaiseksi, mutta yhteystietojen saamiseen pitää maksaa "premium member" maksu. Itse en tuota maksua maksanut vaan peräti n. 100 kpl maksun maksanutta perhettä ( he saivat siis sähköpostiosoitteeni minun vastattua myöntävästi yhteydenotto pyyntöön)otti minuun yhteyttä kuukauden aikana! Nykyisen host perheen ensimmäistä mailiani lukiessani tajusin heti että tämä on se "oikea" perhe minulle!

Mailien lähettelyn lisäksi kannattaa tietenkin pyytää valokuvia, soitella puhelimella ja saada osoitteet ja muut yhteystiedot, jotta voi varmistaa ettei hommassa ole mitään mätää. Suosittelisin pyytämään myös suosituksia perheestä esim. ed. au paireilta, lasten hoitajilta tai muilta.. Itse mailaisin perheen edellisen au pairin kanssa!! Kannattaa muistaa myös kirjallinen työsopimus (löytyy esim. Suomi.fi englanniks) jo ennen lähtöä.

Aupairworldia tai muita foorumeita käyttäessä säästää tietysti välitys kuluissa ja järkevästi toimittuna se on mielestäni myös yhtä turvallista kuin järjestön kautta meneminen.

Järjestöissä on vaan hyvä puoli se, että itse pääsee huomattavasti vähemmällä työllä työsopimusten ja -lupien suhteen.. Itse sain soitella lähetystöön useamman kerran ennen kuin asiat selvisivät.

Tsemppiä perheen etsintään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe