Heips!
Haluaisin kokeilla kuppausta selluun, mutta ei ole hajuakaan miten ko. asia tehdään/mitä siihen tarvitaan/mistä saa? Olisiko joku ystävällinen ja kertoisi minulle kuppauksen ABCn :D tahtoo kokeilla...
miten kupataan?
4
1513
Vastaukset
- strawberries
Moikka,
lueskele tätä ketjua pidemmälle, löydät hyviä ohjeita! Kuppien kanssa tulee myös ohjevihkonen, ja netistä googlaamalla "kuivakupit" löytyy paikkoja joista tilata ja joitain ohjeitakin. sieltä löytyy myös linkkejä vanhoihin keskusteluihin.
Tervetuloa sellu-taistelijoiden kerhoon! :)- Ihan pihalla
Googlasin sanalla "kuppaus" ja hyi mitkä tulokset. Onko totta että laitatte ensin jotain kuppeja pepun tai reisille (ongelmakohtaanne) sitten nuo kupit poistetaan ja siihen tehdään pieni viilto ja imetään veri ulos??
Sanokaa että olen ymmärtänyt väärin.
Eikä googlaamalla "kuivakupit" saa mitään tuloksia... - TaniaDania
Ihan pihalla kirjoitti:
Googlasin sanalla "kuppaus" ja hyi mitkä tulokset. Onko totta että laitatte ensin jotain kuppeja pepun tai reisille (ongelmakohtaanne) sitten nuo kupit poistetaan ja siihen tehdään pieni viilto ja imetään veri ulos??
Sanokaa että olen ymmärtänyt väärin.
Eikä googlaamalla "kuivakupit" saa mitään tuloksia...Kokeiles vaikka hakusanoilla "kuivakuppaus", "imukuppihieronta" tai "Cuppingmassage". Pitäisi löytyä tietoa.
Kysesssä ei todellakaan ole verikuppaus! - ehdin jo pelästyä
TaniaDania kirjoitti:
Kokeiles vaikka hakusanoilla "kuivakuppaus", "imukuppihieronta" tai "Cuppingmassage". Pitäisi löytyä tietoa.
Kysesssä ei todellakaan ole verikuppaus!että eikai tuollaista nyt kotona voi tehdä - verikuppaus.
Mutta onneksi tarkoititte kuivakuppausta :D
Minun pitää ehkä kokeilla sitä, kun selluliittiä on pehvassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003284843- 162266
- 1942109
- 1071486
- 811407
- 741002
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57987IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2949Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119854Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59776