Eli vähän nuija kysymys, mutta onko sillä jotain merkitystä kummalla puolella, oikealla vai vasemmalla, lävistys on?
Jos hankin esim. nenälävärin, niin onko ihan sama kumpaan sieraimeen sen hankin, vai onko puolella merkitystä, kuten esim. korvakorun kohdalla
(koru oikeassa korvassa= avoimesti homo) on..?
Kysymys toispuolisista..
8
7513
Vastaukset
- messiah
sillä ole väliä eikä muuten ole korvassakaan.
- Maxi
Mulla on oikeassa korvassa rengas..ja kyllä mä ihan hetero olen...oon kuullu tollasen jutun viimeks joskus ala- tai ylä astella 90 luvun alussa ;)
- ..lävistyksistä..
...sulla vain oikeassa korvassa koru ja olet kuitenkin hetero?
Hmm... Olen aina kuvitellut, että jos on vain oikeasssa korvassa koru, on homo, jos molemmissa, niin voi olla homo, tai hetero ja jos vasemmassa, on hetero, tai kenties kaappihomo...
Mutta siis ei pidä paikkansa, vai? Taidan elää edelleen 90-luvulla... *noloilee* :)
- tietää
Jos on vasemmassa korvassa niin tarkoittaa että on homo. Oikeassa taas että on aina ollut homo.
- totta
voitteko te tosiaanki olla näin vitun tyhmiä??? anteeks nyt vaan, mut eikö oo vähän lapsellista sanoo et jos jollain on korvis niin on homo!!! hei haloo, herätkää nyt ollaan 2000 luvulla, ja se ei tarkota et on homo jos miehellä on korvis, eikä oo helvetti mitään väliä kummalle puolelle lävistyksen laittaa. mä en ees kehtais kysyä tuommosta!!!
- ..lävistyksistä..
totta kirjoitti:
voitteko te tosiaanki olla näin vitun tyhmiä??? anteeks nyt vaan, mut eikö oo vähän lapsellista sanoo et jos jollain on korvis niin on homo!!! hei haloo, herätkää nyt ollaan 2000 luvulla, ja se ei tarkota et on homo jos miehellä on korvis, eikä oo helvetti mitään väliä kummalle puolelle lävistyksen laittaa. mä en ees kehtais kysyä tuommosta!!!
...täällä kyselen, että saisin tietää pitääkö se vielä paikkansa, että jos koru on oikealla puolella, niin ikäänkuin ilmoittaa julkisesti olevansa homo/bi.
Muistaakseni 80- ja 90-luvulla vain "julkihomoilla" oli korvis oikeassa korvassa, mutta ilmeisesti se ei enää pidä paikkansa. - Huhhuh..
..lävistyksistä.. kirjoitti:
...täällä kyselen, että saisin tietää pitääkö se vielä paikkansa, että jos koru on oikealla puolella, niin ikäänkuin ilmoittaa julkisesti olevansa homo/bi.
Muistaakseni 80- ja 90-luvulla vain "julkihomoilla" oli korvis oikeassa korvassa, mutta ilmeisesti se ei enää pidä paikkansa.Ei sillä oo minkäänlaista merkitystä kummalla puolella koru on. Se on ihan oman maun mukaan päätettävä asia! Jos joku vielä uskoo tohon shittiin ja naljailee siitä, nii ihan on oma mokansa sitten!!! =)
- Anonyymi
Lapsellista. Ja välikö sillä kuka on homo tai lesbo tai bi tai mitä tahansa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768