Nouveau Nail-ammattilaistuotteet

kynsikäs

Olen tehnyt rakennekynsiä jo usean vuoden ajan ja vuosien varrella olen kokeillut seitsämää eri valmistajaa ja voin sanoa kokemuksella että, korkea hinta ei takaa laadukasta tuotetta. Nykyisen sarjani löysin sattumalta netistä kun etsin laadukasta ja silti kohtuuhintaista sarjaa jossa olisi sekä geeli- että akryylituotteet. Nouveau nail-sarjaa ei käsittääkseni saa suomesta, ainakin joudun itse tilaamaan tuotteet englannista.
Minua kiinnostaakin onko olemassa joku muu joka tekee kyseisellä sarjalla tai on siihen jossain (esim. messuilla) törmännyt?
Suosittelen eri valmistajien tuotteiden kokeilua, koska niissä on monesti suuria eroja ja ennenkaikkea hintavertailu on hyvä muistaa.
Maahantuojien pitämät koulutukset ei aina anna objektiivista kuvaa tuotteen laadusta, siksi kannattaa harkita tarkkaan minkä sarjan ottaa itselleen käyttöön. Tässä tärkeimmät...

23

2983

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumman sarja

      kiva että olet löytänyt hyvän sarjan, mulla on kans hakusessa, olen kanssasi samaa mieltä korkea hinta ei TODELLAKAAN takaa laatua!!!! Maahantuojat ratsastavat brändeillä ja itseasiassa suomessakin on eräskin merkki mitä mainostetaan sika hyvänä huippugeelinä. Todellisuudessa tämä kallis geeli ei kestä suomen ilmaston muutoksia.
      Minkä hintaista tuo löytämäsi geeli on ja mihin sitä voisi verrata, markkinoilla oleviin "tunnettuihin" tuotteisiin.?

      • geeli

        kyseessä? Käytän kahta kallista ja voisin vaihtaa halvempaan, jos kestääkin paremmin!

        Mistä tietoa, että kestää/ei kestä ilmastoamme? Kai ainakin saksalaiset luulisi olevan niin lähellä omaa ilmastoamme, että ne olisi tehneet kestäviä. Mutta mites USA/Britti tuotteiden laita? Apua?!


      • kynsikäs
        geeli kirjoitti:

        kyseessä? Käytän kahta kallista ja voisin vaihtaa halvempaan, jos kestääkin paremmin!

        Mistä tietoa, että kestää/ei kestä ilmastoamme? Kai ainakin saksalaiset luulisi olevan niin lähellä omaa ilmastoamme, että ne olisi tehneet kestäviä. Mutta mites USA/Britti tuotteiden laita? Apua?!

        Jenkkisarjoista olen testannut vain Suomessa aika tuntemattoman Supply Source-sarjan ja oli ihan ok, kesti hyvin ja sitoutui hyvin kynteen. Vaihdoin kuitenkin nykyiseen Nouveau Nail-sarjaan kun en tykännyt käyttää sarjaan kuuluvaan primerigeeliä. Brittisarjoista olen kokeillut tällaisia sarjoja kuin The Edge ja Nailite. Olen myös kokeillut saksalaista Alejandro-sarjaa joka oli mun käytössä ihan kökkö.
        vaikka olen tosi tyytyväinen nykyiseen sarjaani, voi olla et joku muu voi kokea asian erilailla.
        Yhden geelipurkin (30ml) hinnaksi tulee noin. parikymppiä, siis postituskuluineen ja se saapuu postitse enlannista viikon sisällä.
        Tämä järjestely on toiminut mun mielestä tosi hyvin.


      • 8
        geeli kirjoitti:

        kyseessä? Käytän kahta kallista ja voisin vaihtaa halvempaan, jos kestääkin paremmin!

        Mistä tietoa, että kestää/ei kestä ilmastoamme? Kai ainakin saksalaiset luulisi olevan niin lähellä omaa ilmastoamme, että ne olisi tehneet kestäviä. Mutta mites USA/Britti tuotteiden laita? Apua?!

        vähän on vanha ketju, mutta oletteko ajatelleet että ihan oikeesti britanniassa ja myös USA:ssa on kaikenlaisia ilmoja, myös pakkasta?


    • saisi lisää

      tuollaisia neuvoja!

      Mulla mennyt hitosti rahaa kalliisiin koulutuksiin eri merkeillä, enkä ole yhtään sen viisaampi, mikä niistä kannattaisi ottaa =(

      Uskallatko mainita millä 7:llä ole kokeillut ja minkälaisia kokemuksia niistä on tullut?

      Palan halusta tietää!!!

      • Testattu

        Osallistumpa minäkin keskusteluun. Olen käyttänyt LCN geelejä (hyviä, liian kalliita mutta olen tilaillut halvemmalla mm. virosta), Star Nail on onneton ja halpa, Axcent on Jenkki ja sieltä tilasin (hyvä mutta paha haju) , Professionails (aika ok, mutta en pidä jostain syystä).

        Minä myös kaipaan eri merkkien keskustelua.Kertokaa ihmeessä.


      • saa tilattua?
        Testattu kirjoitti:

        Osallistumpa minäkin keskusteluun. Olen käyttänyt LCN geelejä (hyviä, liian kalliita mutta olen tilaillut halvemmalla mm. virosta), Star Nail on onneton ja halpa, Axcent on Jenkki ja sieltä tilasin (hyvä mutta paha haju) , Professionails (aika ok, mutta en pidä jostain syystä).

        Minä myös kaipaan eri merkkien keskustelua.Kertokaa ihmeessä.

        Eli miten olet tilannut LCN:ää Virosta. Minkälaiset postimaksut sieltä menee?


      • Lcn
        saa tilattua? kirjoitti:

        Eli miten olet tilannut LCN:ää Virosta. Minkälaiset postimaksut sieltä menee?

        Viron maahantuojalta voit tilata.En halua tarkemmin näin julkisesti neuvoa. Ja käymällä myös siellä saa ostettua. Sakasastakin saa. Postimaksuista menee jotain mutta huomattavasti halvemmalla saa samaa tavaraa.

        Vaikka jollain firmalla olisi yksinmyynti /edustus Suomessa niin ei se laitonta ole tilata. Vastuu pikemminkin on sillä joka myy.


      • maahantuoja?
        Lcn kirjoitti:

        Viron maahantuojalta voit tilata.En halua tarkemmin näin julkisesti neuvoa. Ja käymällä myös siellä saa ostettua. Sakasastakin saa. Postimaksuista menee jotain mutta huomattavasti halvemmalla saa samaa tavaraa.

        Vaikka jollain firmalla olisi yksinmyynti /edustus Suomessa niin ei se laitonta ole tilata. Vastuu pikemminkin on sillä joka myy.

        Ei löydy??


      • Virosta löytyy
        maahantuoja? kirjoitti:

        Ei löydy??

        Etsivä löytää :)

        Kyllä saat sen selville. Jos haluat niin voithan soittaa/mailata Saksaan pääpaikalle ja kysyä.

        Ja Virolaiset salongit myös vastaavat siihen asiaan.


      • halua kertoa?
        Virosta löytyy kirjoitti:

        Etsivä löytää :)

        Kyllä saat sen selville. Jos haluat niin voithan soittaa/mailata Saksaan pääpaikalle ja kysyä.

        Ja Virolaiset salongit myös vastaavat siihen asiaan.

        mistä niitä voi tilata? Lcn on tosiaan hyvä merkki. Muakin kiinnostaisi.Voisiko joku kertoa? vaikka nettiosotteen.


      • Tilailija
        halua kertoa? kirjoitti:

        mistä niitä voi tilata? Lcn on tosiaan hyvä merkki. Muakin kiinnostaisi.Voisiko joku kertoa? vaikka nettiosotteen.

        En halua tulla tunnistetuksi täällä.Siksi en kerro julkisesti. Jokainen kykenee itsekin selvittämään loput mun neuvojen perusteella.
        Eräällä maahantuontifirmallahan on yksinmyyntioikeus tässä maassa LCN merkkiin. En halua riitaantua heidän kanssaan.

        Kysykää esim. sähköpostitse eri maiden maahantuojia Saksasta.


      • Josefiina-77
        Tilailija kirjoitti:

        En halua tulla tunnistetuksi täällä.Siksi en kerro julkisesti. Jokainen kykenee itsekin selvittämään loput mun neuvojen perusteella.
        Eräällä maahantuontifirmallahan on yksinmyyntioikeus tässä maassa LCN merkkiin. En halua riitaantua heidän kanssaan.

        Kysykää esim. sähköpostitse eri maiden maahantuojia Saksasta.

        Ymmärrän kyllä. Kiitos kuitenkin vinkeistä :)

        Aurinkoista alkukesää


    • Virosta

      Etsin viroa taitamattomana lcn-maahantuojaa (maaletooja??) ja päädyin samaan kuin Wilden sivut näyttää.., mutta siinä oleva sähköposti ei toimi ja vaikka löysin toisen sähköp.osoitteen ja
      lähetin sähköpostikyselyn (eng.) mutten ole saanut mitään vastausta =(

      Enkä löytänyt muita osoitteita. Ei se niin helppoa ole, kun ei ole kielestä paljon hajua.

      • vastailua

        Sieltä ei aina kovin nopeesti tule vastaukset. kärsivällisyyttä....ja sit uudestaan jos ei mitään kuulu


      • vastausta
        vastailua kirjoitti:

        Sieltä ei aina kovin nopeesti tule vastaukset. kärsivällisyyttä....ja sit uudestaan jos ei mitään kuulu

        Laitoin uudelleenkin, muttei vastausta =( Varmaan väärä osoite. Voitko edes vinkata mikä s-osoite on?? Oikeasti ei ihan iisi löytää. Entä mistä Saksasta olet tilannut? Suoraan LCN:ltä? Sieltäkään en saanut mitään vastausta. Hermot ja rahat menee!


      • seikkaillen netistä
        vastausta kirjoitti:

        Laitoin uudelleenkin, muttei vastausta =( Varmaan väärä osoite. Voitko edes vinkata mikä s-osoite on?? Oikeasti ei ihan iisi löytää. Entä mistä Saksasta olet tilannut? Suoraan LCN:ltä? Sieltäkään en saanut mitään vastausta. Hermot ja rahat menee!

        Minä tilasin Englannista satsin LCN kampetta. Sai edullisemmin kuin Suomesta.


    • 20+12

      Hiukan on vanha keskustelu, mutta kirjoitanpa kuitenkin.

      Itse kävin tuon Nail Nouveau- merkin kurssin. Harmittaa, kun tuolla koulutuksen järjestäjän verkkokaupassa ei ole kaikkia tuotteita mitä merkillä on. Jenkeistä löysin, mutta en ole varma saanko sitä kautta tilattua. Heillä olisi tuota hajutontakin nyt ja ihania värejä :)

      Ainoa miinus tässä merkissä on, että jo kurssilla tehdyt harjoituskappaleet olivat jotenkin harmaita. Mistä se johtuu? Kouluttaja ei sanonut siitä mitään :/

      • santra6

        Laura´s Beauty tilaa kaiken mitä haluaa vaikkei sitä olisikaan niiden verkkokaupassa, ite halusin geeliäkin eri koossa kun siellä oli, ja sain. Ne kyllä tilaa kun kysyy.


      • 17+2 :)

        Hei!
        Minkä koulutukse heillä kävit?
        Itse kovasti mietin tuota Rakennekurssi 1:stä, mutta jotenkin epäilyttää kun on muutaman tunnin et oppiiko siinä mitään..
        Ja pitääkö käydä paljon lisää kursseja lisää et oppis kaiken.. Eli olix siel esim tippien laitosta mitään? Koristeluita ym?
        Itse olen siis parturi kampaa ja haluaisin laajentaa osaamistani.

        Ymmärsin viestiketjusta että tuotteet ovat kumminkin laadukkaita?


    • 20+12

      Kävin sen peruskurssin.. SIihen kuuluu vain koulutus muotilla, ei muuta. Ja tosiaan harmaantuu se pinta, ei jää kirkkaaksi. Koristelukurssit yms on kaikki erikseen, kuten tippienkin laitto..

    • elli-melli

      Mä oon käynyt maahantuojalla noi kaikki NN geelikurssit ja tykkäsin tosi paljon. Peruskurssin jälkeen pääsi hyvin tekeen kynsiä, muut jatkokurssit kävin pari kuukautta myöhemmin. Ei mulla oo kyllä jäänyt harmaaksi.... Mulle ainakin sanottiin, että sähköpostilla voi kysyä neuvoa jos jotain tarvii ja aina on vastattu. Ja maahantuojan hinnat on tosi halvat. Niin kurssien hinnat kuin tuotteetkin.Paljon on itestään kiinni oppiiko vai ei. Nyt oon menossa seuraavaksi akryylikurssille.

      • hepsankeikkaa

        Nouveau Nailin tuotteita kaipaaville vinkki: www.nouveaunail.eu/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe