Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kaupan selluliittivoiteet?

Mitä olette mieltä?

Mitä olette mieltä kaupan selluliittivoiteista?

-Olen kokeillut Lorealin (vihree purnukka) yö ja päivävoidetta.
iso tasaantui hieman mutta ei hävittänyt selluliittii kylläkään.
-Garnier (keltainen purkki) ei auta mihinkään ja haisee tosi öklölle ja kun tuote kuivuu niin se alkaa hilseilee =(
eli turhia ostoksia kummatkin ja harmittaa et rahat meni kun kankkulan kaivoon..

nyt lueskelin yes rocheril et siellä on jotain lipophenol vegetal merkkistä ja se on testattu (NIINKU KAIKKI MUUTKIN =D) et se olisi mukamas tehokasta..
onko ?
sekin maksaa 17,90 tarjoukses (oikeesti 35€ :O)
kauheita hintoi opiskelijalle..huh huh..mut ainakin on kalliimpaa kun noi kaupan hömpötykset..

6

2032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei toimi!

      Ei toimi! Käytin sitä kuukauden reisiin aamuin illoin eikä mitään tuloksia. Lisäksi tuote sotkee vaaleat alusvaatteet ja housut. Älä siis turhaan hukkaa rahojasi vaikka kuinka olisi tarjouksessa!

    • strawberries

      .. saat tilattua hyvän olon tavaratalosta kuivakupit, jotka kestävät hyvin hoidettuna pitkään, ja kuppausketjujen ja omien kokemusten (6pv) perusteella toimivat, toisin kuin voiteet..

      .. itsekin olen ostanut purnukan toisensa perään, eikä mistään ole ollut oikeasti apua. toki eihän se kosteutus ikinä iholle pahaa tee. :)

    • miten se toimii?miten sitä ...

      miten tuo kuppaus sitten toimii?
      tarvitseeko siihen jotain rasvaa kun kuppaa?vai tuosta vaan alkaa kun paketti tulee postista?
      ja sattuuko se?tuleeko mustelmia yms?

      eilen vasta lueskelin ekaa kertaa kuppauksesta,en ole ikinä kuullutkaan että tuolla tavalla voisi selluliitti lähteä.

      • strawberries

        uusille kuppaajille tarkoitettu viesti. :)


    • Mari86

      kokeileppa sitä. Toimii! ainakin minulla

    • susa

      Valitettavasti mikään voide ei selluliittia poista. Kuten ensimmäisestä testituotteesta kerroit, iho tasaantui hieman, ja siinä kaikki. Kalliit voiteet kannattaa unohtaa, jos ei ole turhia rahoja. Itse olen opintojen ja kokemuksen kautta todennut venyttelyn poistavan selluliittia. Kireät lihakset painavat veri- ja imusuonistoa hidastaen nesteiden kiertoa. Kunnon venyttelyt ja talvella kunnolla vaatteita päälle. Kylmä EI jatkuvana olotilana tehosta verenkiertoa, vaan vahingoittaa suonten seinämiä. Kuivaharjauksesta on myös annettu positiivista palautetta. Liian raskasta liikuntaa kannattaa myös välttää, koska maitohappo vaikuttaa suotuisasti selluliitin syntyyn. Tässä lyhyesti pari juttua..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1400
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1307
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe