Evra ehkäisylaastari

Titiliini

Niinkuin tuolla aikasemmin jo mainitsin, että aloitin tämän Evran käytön, niin ihan tällänen kyssäri teille jotka nyt on tätä käyttäneet jo pidemmän aikaa, että oletteko lihonut Evran käytön aikana huomattavasti? Nythän on kesä jo tulossa ja oon aika hoikka niin en haluisi kyllä yhtään kiloa saada lisää :D
Mulla on ollu nyt 3 pvää tää laastari tossa yläselässä, ja kuukautiset on tosi runsaat... tulee tampoonista läpi jo muutamassa tunnissa :/ hyvä puoli on, että kipuja ei hirveemmin ole, joita on aikasemmin mulla kyllä aikalailla ollut. Saa nähdä nyt että kuinka kauan nää kuukautiset kestää... Onko teillä ollut muutoksia kuukautisten suhteen? Runsaammat tmv?

10

2206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miukkumaukku

En ole ainakaan henkilökohtaisesti huomannut eikä vaakakaan näytä että kiloja olis tullut lisää ja olen kuitenkin puolitoista vuotta käyttänyt laastaria.Evran myötä verrattuna pillereihin menkat on runsaammat ja Kivuliaammat!

• Ninja25

Ne kivut kuitekaa on nii pahoja ko miulla oli kuparikierukan kanssa?! Ei ees normi särkylääkkeet auttanu?

Piettekö niitä laastareita niissä paikoissa mitä on siinä pakkausselosteessa mainittu? Mie meinaan koitin sitä pakaraa ja se rupes siitä liikkuu heti ekan suihku kerran jälkee et miun oli sit pakko ottaa se kokonaan pois ja laittaa uus uuteen paikkaa ELI sisäreiteen, missä niitä aina oon pitäny. Vaikka tuota paikkaa ei niis ohjeis mainitakaan.

• Titiliini
        Ninja25 kirjoitti:

Ne kivut kuitekaa on nii pahoja ko miulla oli kuparikierukan kanssa?! Ei ees normi särkylääkkeet auttanu?

Piettekö niitä laastareita niissä paikoissa mitä on siinä pakkausselosteessa mainittu? Mie meinaan koitin sitä pakaraa ja se rupes siitä liikkuu heti ekan suihku kerran jälkee et miun oli sit pakko ottaa se kokonaan pois ja laittaa uus uuteen paikkaa ELI sisäreiteen, missä niitä aina oon pitäny. Vaikka tuota paikkaa ei niis ohjeis mainitakaan.

Pidän sitä laastarii yläselässä oikean käden takana, ja hyvin on pysyny... hieman tullu reunoihin paidasta nukkaa... Nyt loppu kuukautisetkin kun seinään :D Pientä vuotoo tulee välillä...

• Ninja25
        Titiliini kirjoitti:

Pidän sitä laastarii yläselässä oikean käden takana, ja hyvin on pysyny... hieman tullu reunoihin paidasta nukkaa... Nyt loppu kuukautisetkin kun seinään :D Pientä vuotoo tulee välillä...

Mie laitoin sen nyt siihe jalkaan ja siinä se ainakii pysyy eikä tartte epäillä mitää. Ei ees tunnu. Siinä se miulla oli aiemminki ja on toiminu ehkäsy.
        Menkat kyllä ei varmaa montaa päivää kestä, mut en mie valita. :p

• Titiliini
        Ninja25 kirjoitti:

Mie laitoin sen nyt siihe jalkaan ja siinä se ainakii pysyy eikä tartte epäillä mitää. Ei ees tunnu. Siinä se miulla oli aiemminki ja on toiminu ehkäsy.
        Menkat kyllä ei varmaa montaa päivää kestä, mut en mie valita. :p

Ei vaatteet hankaa, en ees muista sitä olleskaan :D Ainoo huono on just se, että reunat on nyt nukkaa täynnä (mustaa), ja laastarin keskellä on kupru. Laastari kuitenkin pysyny hyvin.

Kuukautiset oli runsaat, mutta ne kesti vaan kolmisen päivää :D normaalisti kestäis sen n. viikon. Halut on tähän asti pysyny ihan ennallaan (en tiedä onko vaikutusta vielä kun laastari ollut n. viikon.

Tosiaan, parina ekana päivänä kun laitoin ton laastarin niin sain jotain ihme itku-, ja raivokohtauksia, mutta nyt olo on jo ihan normaali. Itse asiassa voisin sanoa että noi pillerit on hieman rauhottanut mua, kun oon muuten aina niin kiukkunen luonne... :D Toivottavasti ei nyt tuu mitään tiputteluvuotoja sitte...

Tissit mulla on kyllä jotenkin turvoksissa, pursuaa tissiliiveistä... ja tuntuu jotenkin painavilta... tää ei oo hirveen kiva juttu kun mulla muutenkin aika isot tissit :/

Tuosta laastarin paikasta kaipaisin hieman neuvoja, en kyllä varmaan pidä sitä tuolla yläselässä enää, kun se kuitenkin on niin näkyvällä paikalla, esim. jos pitää jotai toppeja. Vaikuttaako sen laastarin paikka ehkäisytehoon? Kun pakkausselosteessahan lukee että joko yläselkään, tai sitten takapuolen, vatsan tai olkavarren seudulle pitäs laittaa? Jalastahan ei puhuta mitään...

• Titiliini
        Titiliini kirjoitti:

Ei vaatteet hankaa, en ees muista sitä olleskaan :D Ainoo huono on just se, että reunat on nyt nukkaa täynnä (mustaa), ja laastarin keskellä on kupru. Laastari kuitenkin pysyny hyvin.

Kuukautiset oli runsaat, mutta ne kesti vaan kolmisen päivää :D normaalisti kestäis sen n. viikon. Halut on tähän asti pysyny ihan ennallaan (en tiedä onko vaikutusta vielä kun laastari ollut n. viikon.

Tosiaan, parina ekana päivänä kun laitoin ton laastarin niin sain jotain ihme itku-, ja raivokohtauksia, mutta nyt olo on jo ihan normaali. Itse asiassa voisin sanoa että noi pillerit on hieman rauhottanut mua, kun oon muuten aina niin kiukkunen luonne... :D Toivottavasti ei nyt tuu mitään tiputteluvuotoja sitte...

Tissit mulla on kyllä jotenkin turvoksissa, pursuaa tissiliiveistä... ja tuntuu jotenkin painavilta... tää ei oo hirveen kiva juttu kun mulla muutenkin aika isot tissit :/

Tuosta laastarin paikasta kaipaisin hieman neuvoja, en kyllä varmaan pidä sitä tuolla yläselässä enää, kun se kuitenkin on niin näkyvällä paikalla, esim. jos pitää jotai toppeja. Vaikuttaako sen laastarin paikka ehkäisytehoon? Kun pakkausselosteessahan lukee että joko yläselkään, tai sitten takapuolen, vatsan tai olkavarren seudulle pitäs laittaa? Jalastahan ei puhuta mitään...

Ehehe, mainitsin tossa yhdessä vaiheessa sanan "pillerit", tarkoitin laastaria...

• Ninja25
        Titiliini kirjoitti:

jalassa oon pitäny, sisä reidellä. Serkku sen miulle sano et sinnekii voi laittaa ja sinne laitoin nytkii. Kokeilin pakaraa, mut eka suihku ja se irtoili ja oli siirtyny. Joten otin sen kokonaa pois ja laitoin tuonne jalkaan. Ja siellä aion sen pitääkin.

• Ninja25
        Ninja25 kirjoitti:

jalassa oon pitäny, sisä reidellä. Serkku sen miulle sano et sinnekii voi laittaa ja sinne laitoin nytkii. Kokeilin pakaraa, mut eka suihku ja se irtoili ja oli siirtyny. Joten otin sen kokonaa pois ja laitoin tuonne jalkaan. Ja siellä aion sen pitääkin.

Se musta (nukkareunus) tulee muualtakin. Se on pysyvä. Miul nyt 3 päivää tää laastari ollu ja jo on rinkula ilmestyny.

• puolen vuoden kokemuksella

Evra ei ole minua lihottanut, mutta halut ovat hiipuneet. Se tosin on tapahtunut minun kohdallani kaikkien hormooniehkäisyjen kanssa, joten nyt luovuon laastareistakin. Alussa oli runsaammat kuukautiset, mutta ongelma poistui muutaman jakson aikana. Kivut lisääntyivät ehkä hiukan.

• theoriginalsherlock

tassa hieman faktaa noista laastareista: ollaan kieltamassa esim. amerikassa sen takia etta naisilla on kohonneet verenpaine arvot ja tulppariskit suunnattomasti, ja todettu vaarallisiksi. Joukkokanne yhtiota vastaan on vetamassa.

Etta siita vaan tulevaa sydankohtausta hankkimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      3297
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      45
      1200
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1172
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      54
      1116
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1072
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1007
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      27
      900
    8. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      878
    9. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      877
    10. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      872
    Aihe