Meidän työpaikalla kukaan ei uskalla olla sairaslomalla. Tullaan sairaana töihin ja melkein kuollaan työpöydän äärelle. Äitiys- ja isyyslomat ehdottamasti kielletty. Kävin lääkärissä taannoin. Lääkäri kirjoitti viikon sairasloman pyytämättä. En uskaltanut olla pois töistä. Minulla oli "äkillinen stressireaktio"
Työpaikka on hyvä narsistipomosta huolimatta. Työkavereiden ja asiakkaiden kanssa menee hyvin. Pärjään pomon kanssa kun otan
sen kannan, "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan" (välillä pistää oikein vihaksi pomon käytös, mutta hänelläkin ovat tunteet. Puristusta ylhäältä ja alhaalta ja tulosta pitää tulla)
Tekisi mieli valittaa joskus konsernin johdolle pomosta, mutta mitäs se hyödytää ja ketä, ei minua ainakaan pitkällä juoksulla.
Ja sitä paitsi olen ollut työelämässä 35 v. ja pisin aika yhdessä on ollut 15 v. ja lyhin alle 4 kk. Nyt on kymmenes paikka. Ei se työpaikka vaihtamalla parane, ellei erityistä uraputkea ole luomassa ja haluaa aina vaan ylöspäin.
Olen siis kokenut kaikenlaisia pomoja vuosien varrella. Työpaikka kiusaamista jne. Ajojahtia ja
kateutta.
Nyt on viisautta ja järkeä sen verran päässä, että pikkujutut eivät enää hetkauta.
Minun työpaikkani
3
1285
Vastaukset
- ..................
Äitiyslomaa ei käsittääkseni voi oikein kieltääkään, siis siinä vaiheessa kun pullat on jo uunissa.
Tietty voidaan etukäteen pelotella, ettei raskaaksi pidä tulla. Kyllä äitiys ja isyysloman saa pitää. Laissa säädelyjä asioita ei voi työnantaja kieltää tai estää. Isyys lomaa voi luultavasti siirtää jos firman etu sitä välttämättä vaatii. Jos näistä syistä seuraa irtisanomis uhka niin ovat ammattiliitossa varmasti kiinnostuneita tapauksesta. Jos lakia rikotaan asiasta riippumatta esimies on pian entinen esimies jos ei noudata määräyksiä.
- "tiedostava työntekijä...
Nyt koko YRITYKSEN työntekijät laittamaan tuo rikollinen ja laittomuuksia harjoittava yritys ruotuun.Miksi ette ole sitä jo tehneet? Sinulla on"äkillinen stressireaktio"ja jatkat sinnittää edelleen.Ei ihmisen tarvitse sietää moukkamaista käytöstä ja uhkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409