Meidän työpaikalla kukaan ei uskalla olla sairaslomalla. Tullaan sairaana töihin ja melkein kuollaan työpöydän äärelle. Äitiys- ja isyyslomat ehdottamasti kielletty. Kävin lääkärissä taannoin. Lääkäri kirjoitti viikon sairasloman pyytämättä. En uskaltanut olla pois töistä. Minulla oli "äkillinen stressireaktio"
Työpaikka on hyvä narsistipomosta huolimatta. Työkavereiden ja asiakkaiden kanssa menee hyvin. Pärjään pomon kanssa kun otan
sen kannan, "metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan" (välillä pistää oikein vihaksi pomon käytös, mutta hänelläkin ovat tunteet. Puristusta ylhäältä ja alhaalta ja tulosta pitää tulla)
Tekisi mieli valittaa joskus konsernin johdolle pomosta, mutta mitäs se hyödytää ja ketä, ei minua ainakaan pitkällä juoksulla.
Ja sitä paitsi olen ollut työelämässä 35 v. ja pisin aika yhdessä on ollut 15 v. ja lyhin alle 4 kk. Nyt on kymmenes paikka. Ei se työpaikka vaihtamalla parane, ellei erityistä uraputkea ole luomassa ja haluaa aina vaan ylöspäin.
Olen siis kokenut kaikenlaisia pomoja vuosien varrella. Työpaikka kiusaamista jne. Ajojahtia ja
kateutta.
Nyt on viisautta ja järkeä sen verran päässä, että pikkujutut eivät enää hetkauta.
Minun työpaikkani
3
1415
Vastaukset 3
- ..................
Äitiyslomaa ei käsittääkseni voi oikein kieltääkään, siis siinä vaiheessa kun pullat on jo uunissa.
Tietty voidaan etukäteen pelotella, ettei raskaaksi pidä tulla. Kyllä äitiys ja isyysloman saa pitää. Laissa säädelyjä asioita ei voi työnantaja kieltää tai estää. Isyys lomaa voi luultavasti siirtää jos firman etu sitä välttämättä vaatii. Jos näistä syistä seuraa irtisanomis uhka niin ovat ammattiliitossa varmasti kiinnostuneita tapauksesta. Jos lakia rikotaan asiasta riippumatta esimies on pian entinen esimies jos ei noudata määräyksiä.
- "tiedostava työntekijä...
Nyt koko YRITYKSEN työntekijät laittamaan tuo rikollinen ja laittomuuksia harjoittava yritys ruotuun.Miksi ette ole sitä jo tehneet? Sinulla on"äkillinen stressireaktio"ja jatkat sinnittää edelleen.Ei ihmisen tarvitse sietää moukkamaista käytöstä ja uhkailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa401066Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164867
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197690Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118553Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as6510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467