Masturbaatio elämän sisältönä

TosiNörtti

Kuinka moni tunnustaa? Päivä rytmittyy masturbaation mukaan. Ensin runkkaan, sitten syön aamupalaa. Runkkaan uudestaan, lähden matkoihin, palaan aikanaan takaisin ja homma jatkuu. Aina välillä jotain joutavaa puuhastelua, kunnes alkaa taas tuntua siltä, että voisi vetää tumppuun. Päivästä toiseen sama meininki. Kylläpäs on tullut vajottua aika alas. Elämä on tasaista apatiaa, johon tuo väriä ainoastaan masturbaatio. Laskin, että arkena ehkä 5 ja pyhinä noin 7 kertaa päivässä. Puoli tuntia kerrallaan, eli melkein 20 tuntia viikossa. Se on paljon se.

Ajattelin tässä kerran, että voisin säästää rahaa ja käyttää sen "hyvään tarkoitukseen". Eli siis kävisin prostituoidun pakeilla. (Huomaa helvetin ironinen sananvalinta!) Jotenkin omatunto kolkuttaa pelkästä ajatuksesta, mutta ei sitä voi silti kieltää. Olisi mukava joskus saada edes jonkinlainen haju siitä, miltä seksi tuntuu. Ja tietysti pelkästään se, että koskisi toista ihmistä, tuntuisi varmasti mielenkiintoiselta. Viimeksi taisin kätellä jotakuta kollegaa 10 kuukautta sitten. Naista olen muistaakseni koskettanut viimeksi lakkiaispäivänä, kun oikein kädestä pitäen onnittelin erästä tyttöä. Siitä taitaa olla 6 vuotta. No, joskus olen kyllä vahingossa hipaissut lähikaupan kassaneidin kättä rahoja ojentaessani.

Hups, lipsuin aiheesta. Siis olisko se nyt niin tuomittavaa maksaa seksikokeilusta? Joku nyt varmasti sanoo, että ei se edes ole oikeaa seksiä. Sillä ei ole mitään väliä, koska se on kuitenkin 100% enemmän seksiä kuin masturbaatio. Jos vielä valkkaisin jonkun vähän hintavamman, selkeästi itsenäisen yrittäjän, en edes tukisi järjestäytynyttä rikollisuutta. Ei ole edes väliä vaikka joku saisi tietää; mainetta ei kuitenkaan ole pilattavaksi asti.

Varmasti jossain vaiheessa elämää kaduttaa, jos ei kokeile joskus. Mutta kaduttaako jälkeenpäin? Soimaako omatunto? Kuka osaisi kertoa?

60

5983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yawn

on sulla pienet puitteet.. hanki elämä?

• TosiNörtti

No olipa sivistynyt kommentti. Oikein ihmetellä täytyy. Ehkäpä olen itse tuon puitteiden pienuuden havainnut?

Elämän hankkiminen ei tule kysymykseen. Vertaus: Jos olet normaalivartaloinen ja keskimittainen, voit hankkia vaatteesi vaikka automarketista, sillä sinulle löytyy niitä mistä vaan. Jos taas olet vaikkapa jättiläismäisen lihava, joudut teettämään vaatteesi mittatilaustyönä. Ja sehän maksaa. Samalla tavalla minä en voi hankkia elämää tavallisella tavalla, koska olen niin toivoton tapaus. En ole edes niin rikas, että voisin sillä mitään korvata ja ostaa ystäviä.

Takaisin asiaan. Oliko kommentteja alkuperäiseen? Uskon, että joku ainakin tunnistaa itsensä.

• m81

No, itsellä ihan sama tilanne, eli en ole ikinä koskenut naisiin kun ehkä juuri kätellessä yms. En kuitenkaan harrasta masturbaatiota kun kerran päivässä, välillä on 2-3 päivää väliäkin. Tämä tosin johtuu varmaan paljolti siitä, ettei omaa rauhaa ole aina saatavilla.

Mitä maksullisiin naisiin tulee, niin unohda. Mielestäni pitää sen verran olla asennetta, että unohtaa sen seksin jos ei normaalein keinoin saa. Syitä on monia miksi etenkin miehet elää ilman seksiä, mutta sitä ei mielestäni voi eikä pidä korvata huorilla. Itse ainakin pitäisin älyttömän säälittävänä maksaa jollekin seksistä. Sitävastoin, en pidä säälittävänä sitä, että elelee ilman seksiä. Kuten sanottu, syitä on monia.

t: toinen nörtti :)

• TosiNörtti

Löytyihän sieltä joku. Olet kyllä harrastelija, ehdottomasti. Toivottavasti et koskaan saavuta tällaista ammattilaisuraa.

Olet tietysti oikeassa prostituution suhteen. Houkutteleva ajatus se on silti. Ehkäpä on parasta, että otan asian uudelleen harkintaan joskus 40 ikävuoden tienoilla.

• m81
        TosiNörtti kirjoitti:

Löytyihän sieltä joku. Olet kyllä harrastelija, ehdottomasti. Toivottavasti et koskaan saavuta tällaista ammattilaisuraa.

Olet tietysti oikeassa prostituution suhteen. Houkutteleva ajatus se on silti. Ehkäpä on parasta, että otan asian uudelleen harkintaan joskus 40 ikävuoden tienoilla.

Masturbaatiostahan ei ole mitään haittaa, että sinänsä onhan se ihan ok, vaikka tumputtaisi 10 kertaa päivässä. Tietysti jos se vie liikaa aikaa opiskelulta/työltä niin sitten voi tulla ongelmia. Toisinsanoen, mielestäni kannattaa vaan jatkaa samaa harrastusta ilman sen kummempia mietiskelyjä. :P

Mitä seksiin tulee, niin itse olen tullut siihen lopputulokseen, että se nyt vain on niin, että seksiä ei ole tarkoitettu kaikille. Käytännössä vika on aina tietysti itsessä, jos ei saa kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Yleensä ongelma on joko huono itsetunto ja/tai ulkonäkö. Tietysti myös ne järkevät ihmiset, jotka eivät käy baareissa dokaamassa, kuuluvat pelkästään jo sen takia riskiryhmään (Suomessa). Oli kuitenkin syy mikä tahansa, niin vika on jollain tapaa omassa itsessä. Joko ei uskalla tehdä mitään, tai sitten elää liian erilaista elämää suhteessa muihin kansalaisiin.

Itse olen vakuuttunut, että pelkkä akti ei varmasti ole sen parempaa kun masturbointi. Sitten, jos oikeasti olisi rakastunut ja mukana on tunnetta, se voi varmaan olla hienokin kokemus. Itse en kuitenkaan ole koskaan ollut rakastunut keneenkään, joten en usko että rakkautta on edes olemassa. Kiintymystä kyllä ja ehkä joskus ihastusta. Viimeksi ihastuin 15-vuotiaana. Ei sinänsä, kyllähän naiset on kiinostavia olentoja ja itsekin niitä vilkuilen salaa joskus. En kuitenkaan pidä siitä tunteesta, joka on aina läsnä jollain tasolla, kun on naisten läheisyydessä. Eli se tietty jännite, ei voi tuntea olevansa täysin rentona. Aina taustalla on se ajatus, että mitäköhän tuokin minusta ajattelee. Siitä jos pääsisi eroon, niin hyväksyisin naiset paremmin. Mielestäni naiset ovat tässä tilanteessa pelkästään ärsyttäviä, koska mitään hyötyä heistä ei ole, ainoastaan aiheuttavat tiettyä jännitettä arkielämään.

Oletko muuten hyväksynyt sen, että tulet ehkä viettämään elämäsi yksin, ilman kontakteja naisiin? Ongelmahan tosiaan on, että jos ei itse tee mitään, niin harvemmin mitään tapahtuu itsestään. Ei naiset lähesty kun todella komeita adoniksia, jos niitäkään.

Kuulostikohan tämä nyt hirveän katkeralta tilitykseltä? Toivottavasti ei ;) En nimittäin yllättävää kyllä ole katketa, koska olen täysin hyväksynyt ja tajunnut sen, että vika on omassa itsessäni eikä naisissa.

• TosiNörtti
        m81 kirjoitti:

Masturbaatiostahan ei ole mitään haittaa, että sinänsä onhan se ihan ok, vaikka tumputtaisi 10 kertaa päivässä. Tietysti jos se vie liikaa aikaa opiskelulta/työltä niin sitten voi tulla ongelmia. Toisinsanoen, mielestäni kannattaa vaan jatkaa samaa harrastusta ilman sen kummempia mietiskelyjä. :P

Mitä seksiin tulee, niin itse olen tullut siihen lopputulokseen, että se nyt vain on niin, että seksiä ei ole tarkoitettu kaikille. Käytännössä vika on aina tietysti itsessä, jos ei saa kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen. Yleensä ongelma on joko huono itsetunto ja/tai ulkonäkö. Tietysti myös ne järkevät ihmiset, jotka eivät käy baareissa dokaamassa, kuuluvat pelkästään jo sen takia riskiryhmään (Suomessa). Oli kuitenkin syy mikä tahansa, niin vika on jollain tapaa omassa itsessä. Joko ei uskalla tehdä mitään, tai sitten elää liian erilaista elämää suhteessa muihin kansalaisiin.

Itse olen vakuuttunut, että pelkkä akti ei varmasti ole sen parempaa kun masturbointi. Sitten, jos oikeasti olisi rakastunut ja mukana on tunnetta, se voi varmaan olla hienokin kokemus. Itse en kuitenkaan ole koskaan ollut rakastunut keneenkään, joten en usko että rakkautta on edes olemassa. Kiintymystä kyllä ja ehkä joskus ihastusta. Viimeksi ihastuin 15-vuotiaana. Ei sinänsä, kyllähän naiset on kiinostavia olentoja ja itsekin niitä vilkuilen salaa joskus. En kuitenkaan pidä siitä tunteesta, joka on aina läsnä jollain tasolla, kun on naisten läheisyydessä. Eli se tietty jännite, ei voi tuntea olevansa täysin rentona. Aina taustalla on se ajatus, että mitäköhän tuokin minusta ajattelee. Siitä jos pääsisi eroon, niin hyväksyisin naiset paremmin. Mielestäni naiset ovat tässä tilanteessa pelkästään ärsyttäviä, koska mitään hyötyä heistä ei ole, ainoastaan aiheuttavat tiettyä jännitettä arkielämään.

Oletko muuten hyväksynyt sen, että tulet ehkä viettämään elämäsi yksin, ilman kontakteja naisiin? Ongelmahan tosiaan on, että jos ei itse tee mitään, niin harvemmin mitään tapahtuu itsestään. Ei naiset lähesty kun todella komeita adoniksia, jos niitäkään.

Kuulostikohan tämä nyt hirveän katkeralta tilitykseltä? Toivottavasti ei ;) En nimittäin yllättävää kyllä ole katketa, koska olen täysin hyväksynyt ja tajunnut sen, että vika on omassa itsessäni eikä naisissa.

Seksiä ilman toki pärjää, mutta huolestuttavia tutkimuksia silloin tällöin julkaistaan. Keskimäärin kun läheisyyttä elämässään säännöllisesti kokevat ihmiset elävät useita vuosia pitempään kuin tällaiset arosudet. Kertooko se onnellisuuden puutteesta vai sitten elintavoista, en tiedä.

Olenko hyväksynyt sen, että tulen elämään yksin? En ole ajatellut asiaa tältä kannalta. Tarviiko tuota erikseen hyväksyä? Minä vain elän, vaikka tiedän tietysti, että 99% varmuudella vain villakoirat sänkyni jatkossakin jakavat.

En minä oikeastaan osaa sanoa mihinkään mitään järkevää. Miten voisi, kun ei ole edes kokenut mitään?

• M77
        m81 kirjoitti:

Nimittäin tuo teksti osui nyt lähinnä 100% omalle kohdalle. Olen täysin samoilla linjoilla ja ajatusmaailmassa naisten suhteen. Olen 25 kuitenkin jo ja sehän on se maaginen ikäraja jonka jälkeen ei ole elämää jos ei ole siihen mennessä sitoutunut parisuhteeseen. Mutta joka tapauksessa, asia tekstiä.

• Sibylla

sait minut nauramaan ja se on jotain se. Jos naisen saa nauramaan, niin eikös se ole puoli voittoa ;) Tiedän toki, että kirjoitit todellisesta elämästäsi, mutta ymmärsitkö kuinka loistavasti asian ilmaisit.

No, alkuperäiseen.. Olen siis nainen ja minun on vaikea ymmärtää kyseistä elämäntapaa. En tiedä johtuuko se naiseudestani, koska en ole kysellyt muilta naisilta, että kuinka usein he tyydyttävät itseään. Voipi olla että jotkut naiset epätoivon vimmalla sormeilevat itseään, mutta.. Itsestäni se tuntuu lähinnä sellaiselta, että sitä ei edes viitsi tehdä, siis kertakaikkiaan VIITSI, koska se on niin puuduttavan tylsää.

Tuli tuosta mieleeni, että sehän olisi hyvä jos siitä maksettaisiin, jos kerran sinulta menee 20 tuntia viikossa siihen, niin sehän on osa-aikatyöläisen työaika. Että pätkätyöläiseen :) verrattava sinä olet. No joo. Maksullisiin naisiin tuskin kannattaa mennnä, siitä tulee varmasti niin kauhea olo, että voi olla että tumppuun vetäminenkin tuottaa sen jälkeen vaikeuksia.

Sinä olet kyllästänyt itsesi negatiivisella ajttelulla, varmasti väreilet ympärillesi voimakkaita naisenkarkoitusenergioita. Sinun pitää lopettaa negatiivinen ajattelu ja tehdä jotain positiivista. Muuta tyyliä, mutta kuuntele itseäsi. Naura (itsellesi osaatkin jo nauraa ja se ei ole ihan pieni juttu), hymyile naisille. Nosta pääsi ylös. Älä masennu pakeista, kyllä sitä positiivistakin joskus tulee, kunhan itse ajattelet positiivisesti. Naiset muuten huomaavat, että jos ajattelet heistä negatiivisesti , niin tai itsestäsi. Onko sinulla naisen suhteen liian korkeat vaatimukset? Kuinka vanha olet? Et ilmeisesti vielä mikään ikäloppu. Hakeudu naisten seuraan. Toivoa on aina. Kevät tulee. ;)

• TosiNörtti

Jaa, että vielä nauretaan päälle? No voi prkl...

En oikein itsekään tiedä, missä kohtaa menee se raja, jossa siirryn itsestäni itseironiaan. Ehkä se on tyypillistä meille, jotka ovat täysiä vitsejä. Tuo kirjoitukseni oli enemmänkin ahdistunut purkaus kuin huumoria. En todellakaan uskonut, että se olisi jonkun mielestä hauskaa. Mutta auringon paistaessa voin todeta, että kyllähän se överiksi meni, eli naura sitten vaan. En ota nokkiini.

Masturbaatio ei ole tylsää, ei suinkaan. Mielikuvituksen kanssa ihan mukavaa. Tai toisaalta epäilen, että se voikin olla tylsää, mutta minulla ei ole vain parempaakaan tekemistä, ja siksi se tuntuu niin hilpeältä hommalta.

Vaatimuksia naisten suhteen? En minä tunne oikeastaan muita naisia kuin äitini. Miten minä osaisin heiltä jotain vaatia? En tiedä mistään mitään. Jos johonkin naiseen oikeasti tutustuisin, en todellakaan tietäisi, mitä odottaa. Toisaalta joidenkin miesten seurassa viihtyy ja toisten ei. Eiköhän sama päde naisiinkin.

Kiitoksia kehuista siis. Ja ohjeista, vaikka en sellaisia odottanutkaan.

• peek
        TosiNörtti kirjoitti:

En oikein itsekään tiedä, missä kohtaa menee se raja, jossa siirryn itsestäni itseironiaan. Ehkä se on tyypillistä meille, jotka ovat täysiä vitsejä. Tuo kirjoitukseni oli enemmänkin ahdistunut purkaus kuin huumoria. En todellakaan uskonut, että se olisi jonkun mielestä hauskaa. Mutta auringon paistaessa voin todeta, että kyllähän se överiksi meni, eli naura sitten vaan. En ota nokkiini.

Masturbaatio ei ole tylsää, ei suinkaan. Mielikuvituksen kanssa ihan mukavaa. Tai toisaalta epäilen, että se voikin olla tylsää, mutta minulla ei ole vain parempaakaan tekemistä, ja siksi se tuntuu niin hilpeältä hommalta.

Vaatimuksia naisten suhteen? En minä tunne oikeastaan muita naisia kuin äitini. Miten minä osaisin heiltä jotain vaatia? En tiedä mistään mitään. Jos johonkin naiseen oikeasti tutustuisin, en todellakaan tietäisi, mitä odottaa. Toisaalta joidenkin miesten seurassa viihtyy ja toisten ei. Eiköhän sama päde naisiinkin.

Kuten huomasit; naisilta ei heru myötätuntoa. Saat vaikka vetää ittes jojoks ja sekin on hauskaa naisten mielestä. Luonto on kertakaikkiaan järjestänyt sen niin. Osa miehistä on ylimääräisiä.
        Jos neuvoja pitäs antaa niin huorille ja heti paikalla. Huomaat, että ei se niin ihmeellinen juttu ole ja pystyt rauhallisemmin suhtautumaan maksuttomiin naisiin. Siis ei maksutonta naista ole, mutta huoralle maksetaan vain kerran..

• TosiNörtti
        peek kirjoitti:

Kuten huomasit; naisilta ei heru myötätuntoa. Saat vaikka vetää ittes jojoks ja sekin on hauskaa naisten mielestä. Luonto on kertakaikkiaan järjestänyt sen niin. Osa miehistä on ylimääräisiä.
        Jos neuvoja pitäs antaa niin huorille ja heti paikalla. Huomaat, että ei se niin ihmeellinen juttu ole ja pystyt rauhallisemmin suhtautumaan maksuttomiin naisiin. Siis ei maksutonta naista ole, mutta huoralle maksetaan vain kerran..

" Kuten huomasit; naisilta ei heru myötätuntoa."

Köhöm. Kuten en huomannut. En todellakaan tulkinnut sitä noin. Sinä voit toki tulkita, mutta se on oma asiasi. Toisaalta en myötätuntoa edes pyytänyt, enkä sitä vähääkään kaipaa. Omapahan on elämäni ja vikani.

Sen sijaan neuvoja otetaan tietysti vastaan, kiitosta vaan.

• sinä...
        TosiNörtti kirjoitti:

Köhöm. Kuten en huomannut. En todellakaan tulkinnut sitä noin. Sinä voit toki tulkita, mutta se on oma asiasi. Toisaalta en myötätuntoa edes pyytänyt, enkä sitä vähääkään kaipaa. Omapahan on elämäni ja vikani.

...yrität niihin naisiin tutustua? Vai yritätkö ollenkaan? Vanha totuushan on, että harvaa kukaan tulee kotoa hakemaan.... Entä nettitreffit? Jos ei nyt seksiä heru (eli suhde ei lähde etenemään) niin ainakin seuraa saa...ja kokemusta vaikka juttelusta ja treffeistä...voi olla sitten hyötyä joskus kun tapaat sen "oikean".

Kyllä tuo sun masturbaatio-juttusi oli aika mainio, osasit hyvin kuvailla epätoivoasi ja ironisesti "alennustilaasi". No minä olen tainnut sortua vähän samaan. Olin joskus parisuhteesssa, muutamassakin, mutta nyt en ole kait lähemmäs 10 vuoteen ollut kenenkään kanssa (joten olen erittäin pätevä neuvomaan, miten saat seuraa heh heh...). Harrastan kans masturbaatiota säännöllisesti, parempi sekin kun ei mitään. En nyt ihan "osa-päivätyönä", mutta ainakin melkein kerran päivässä. Ihmisen ihoa ja kosketusta kaipaan usein - se lyö päälle joskus täydellä teholla, kun joku vahingossa tulee liian lähelle ja aistii toisen ihon lämmön, kuumuuden, tuoksun.

En minä osaa yhdenyönjuttuja harrastaa, joskus kokeilin pari kertaan, ja niistä ei kyllä ainakaan naiselle mitään iloa ole. Kauhea moraalinen krapula, ja tosiaan tuo itsensä räpelöiminenkin on nautinnollisempaa seksisaralla. Jaa'a, neuvot on vähissä. Uskoisin kuitenkin huoran kanssa olemisen olevan tunnepuolelle aika rankkaa. Hyvässä seksissä kuitenkin on tärkeää läheisyys, välittäminen ja toisen tunteminen. Pumpattava Barbara? Vai saako niitä vielä? Ei tule sitä AIDSiakaan, kuten tuolla yhdellä palstalla se yksi mies kyselee Thaimaan (huora)reissunsa jälkeen [Yhden yön jutuissa].

• peek
        TosiNörtti kirjoitti:

Tollasta kutsutaan itsesäälissä kieriskelyltä..
        (nimimerkillä "kokemusta on")
        Ei kuitenkaan auta yhtään; aikaa vaan menee hukkaan.
        Näin on näreet.. Naiset pitää miehistä, joilla on itseluottamusta ja tekstisi perusteella itseluottamuksesi on pakkasen puolella. Mulla oli pahin vaihe 27 vee paikkeilla, mutta ohi menee; usko pois!

• TosiNörtti
        sinä... kirjoitti:

...yrität niihin naisiin tutustua? Vai yritätkö ollenkaan? Vanha totuushan on, että harvaa kukaan tulee kotoa hakemaan.... Entä nettitreffit? Jos ei nyt seksiä heru (eli suhde ei lähde etenemään) niin ainakin seuraa saa...ja kokemusta vaikka juttelusta ja treffeistä...voi olla sitten hyötyä joskus kun tapaat sen "oikean".

Kyllä tuo sun masturbaatio-juttusi oli aika mainio, osasit hyvin kuvailla epätoivoasi ja ironisesti "alennustilaasi". No minä olen tainnut sortua vähän samaan. Olin joskus parisuhteesssa, muutamassakin, mutta nyt en ole kait lähemmäs 10 vuoteen ollut kenenkään kanssa (joten olen erittäin pätevä neuvomaan, miten saat seuraa heh heh...). Harrastan kans masturbaatiota säännöllisesti, parempi sekin kun ei mitään. En nyt ihan "osa-päivätyönä", mutta ainakin melkein kerran päivässä. Ihmisen ihoa ja kosketusta kaipaan usein - se lyö päälle joskus täydellä teholla, kun joku vahingossa tulee liian lähelle ja aistii toisen ihon lämmön, kuumuuden, tuoksun.

En minä osaa yhdenyönjuttuja harrastaa, joskus kokeilin pari kertaan, ja niistä ei kyllä ainakaan naiselle mitään iloa ole. Kauhea moraalinen krapula, ja tosiaan tuo itsensä räpelöiminenkin on nautinnollisempaa seksisaralla. Jaa'a, neuvot on vähissä. Uskoisin kuitenkin huoran kanssa olemisen olevan tunnepuolelle aika rankkaa. Hyvässä seksissä kuitenkin on tärkeää läheisyys, välittäminen ja toisen tunteminen. Pumpattava Barbara? Vai saako niitä vielä? Ei tule sitä AIDSiakaan, kuten tuolla yhdellä palstalla se yksi mies kyselee Thaimaan (huora)reissunsa jälkeen [Yhden yön jutuissa].

Missä yritän tutustua naisiin? Arvasit oikein, en nykyisin enää missään. Ei minulla ole edes aikaa sellaiseen. Kaikki vapaa-aika menee tumputtamiseen. Ja sitä kun ei voi julkisella paikalla tehdä, ei siinä sivussakaan sattumalta tutustu kehenkään.

Tyhjän saa pyytämättäkin, sanotaan, ja tuohon ansaan olen itse suosiolla kävellyt. Kyllä joskus muinoin vielä pyysin mukavan oloista tyttöä kahvillekin, ihan sellaista saman alan opiskelijaa sain aikaiseksi lähestyä. Ei se kyllä lähtenyt. Sanotaan, että parisuhteesta toipumiseen voi mennä vuosia. Ehkä sellaiset kolme vuotta alkaisi minulle tältä osin riittää, kun tuo suhdekin kesti vain sen viisi sekuntia, jonka se tyttö hämmennyksissään sen EI-vastauksen generoimiseen tarvitsi.

Ajattelin, että alkaisin pyöriä vähän enemmän arjen sosiaalisissa tilanteissa, jos sitä kautta sitten vahigossa tutustuisi ihmisiin. Pesisin vaikka tuolla pyykkituvassa vanhoja vaatteitani kaiket päivät, ja samalla moikkailisin muita talon asukkaita ja juttelisin joutavia. Sitten luin tuolta erotiikkapuolelta jutun pyykkikorien pikkuhousudyykkareista ja ajattelin, että saattaa maine vähän kärsiä, jos alkaa pyykkituvassa jatkuvasti roikkumaan. Pitää varmaan keksiä jotain muuta.

Jeh, pumpattava barbara on hyvä idea. Niinhän sitä sanotaan, että pitäisi olla kumppani, joka on samalla tasolla. Meillä kävisi ainakin kemiat yhteen, kun on molemmilla yhtä hyvät sosiaaliset taidot.

Mutta kiitos kommenteistasi ja onnea matkaan sinullekin.

• TosiNörtti
        peek kirjoitti:

Tollasta kutsutaan itsesäälissä kieriskelyltä..
        (nimimerkillä "kokemusta on")
        Ei kuitenkaan auta yhtään; aikaa vaan menee hukkaan.
        Näin on näreet.. Naiset pitää miehistä, joilla on itseluottamusta ja tekstisi perusteella itseluottamuksesi on pakkasen puolella. Mulla oli pahin vaihe 27 vee paikkeilla, mutta ohi menee; usko pois!

OK, katsotaan sitten muutaman vuoden päästä uudestaan. Saattaahan se muuttua ihminenkin.

Tiesitkin sitten varmaan, että itsesäälin vallassa masturboiminen tuntuu vielä paremmalta kuin normaalissa mielentilassa. Hyödyllinen mielentila siis.

• peek
        TosiNörtti kirjoitti:

OK, katsotaan sitten muutaman vuoden päästä uudestaan. Saattaahan se muuttua ihminenkin.

Tiesitkin sitten varmaan, että itsesäälin vallassa masturboiminen tuntuu vielä paremmalta kuin normaalissa mielentilassa. Hyödyllinen mielentila siis.

tehdä yksinkertasesta asiasta monimutkasta!
        Ryhdistäydyt ja asiat alkaa sujumaan..
        Masturbointi on tuttua kaikille miehille ja kaikissa ikäluokissa; sinun osasi ei ole poikkeuksellisen ankea. Nolointa runkkaus on varmaan naimisissa oleville miehille, kun vaimo on ollut 'lakossa' kymmenen vuotta.
        Käy huorissa, jotta 'tarunhohtoisuus' asiaan katoaa ja vähennä runkkausta ja ala totuttelemaan vähitellen naisiin tutustumiseen. Ei ole vaikeeta, eihän.
        Aluksi voit harjotella jutustelua naisten kanssa ja niin edelleen..

• hemmetti..
        TosiNörtti kirjoitti:

..jos muuten terve nuorimies sanoo että "minulla ei ole vain parempaakaan tekemistä,ja siksi se tuntuu niin hilpeältä hommalta",niin onkohan silloin kysymyksessä viitseliäisyyskysymys,esim. hankkia töitä,kuin että mieluummin kököttää päivät pitkät kotonansa aina välillä kouraansa vedellen ja tietenkin sitten illalla ummistaessaan silmänsä miettien että "tulipahan tämänkin päivän "hommat" tehtyä".Jos päivät kuluvat yksinomaan tällaisten "harrastusten" parissa "kun ei ole muutakaan tekemistä",niin suosittelen mieluummin hakeutumaan hoitoon kuin että kirjoittelisi aiheesta esim. tänne ja samalla tekemällä itsensä naurettavaksi.Ja jos vielä kirjoittelet tästä aiheesta tänne,niin vaihda nimimerkkisi vaikka muotoon "TosiRunkku",tai jos esim. englanninkielinen versio "RealWanker" kuulostaa paremmalta niin siitä vaan,ainakin nuo kaksi kävisivät aiheesi kanssa paremmin yksiin.

• Sibylla
        peek kirjoitti:

ei heru naisilta vai. No voi p...e. Sitähän juuri yritin viestittää. Ilmeisesti naisten ja miesten ajattelutoiminta ei koskaan käy yksiin. Halusin rohkaista ottamaan kontaktia oikeisiin naisiin, eikä vain nettipyllistelijöihin, mutta sitähän peek ei tajunnut vai. No onneksi TosiNörtti ymmärsi yskän, vaikkei n.s. neuvoistani varmaan hullua hurskaammaksi tullutkaan.

Entäs ne "ylimääräiset" naiset sitten. Kuka ne sitten huolii? Kerropas peek se. Minusta tällä pallolla ei ole yhtään ylimääräistä ihmistä, piste.

"Ja maksutonta naista ei ole" Taas kirosanoja.......(joita en kirjoita). Siinä taas vanha konkari neuvoo nuorempaa. Toivottavasti TosiNörtti ei ota neuvojasi kovin vakavasti, sillä vanhoihin kyynisiin, katkeroituneisiin, kaiken nähneisiin, kaiken kauniin elämästä kadottaneisiin miehiin ei kannata uskoa.

Toivoa on aina. =)

• TosiNörtti
        hemmetti.. kirjoitti:

..jos muuten terve nuorimies sanoo että "minulla ei ole vain parempaakaan tekemistä,ja siksi se tuntuu niin hilpeältä hommalta",niin onkohan silloin kysymyksessä viitseliäisyyskysymys,esim. hankkia töitä,kuin että mieluummin kököttää päivät pitkät kotonansa aina välillä kouraansa vedellen ja tietenkin sitten illalla ummistaessaan silmänsä miettien että "tulipahan tämänkin päivän "hommat" tehtyä".Jos päivät kuluvat yksinomaan tällaisten "harrastusten" parissa "kun ei ole muutakaan tekemistä",niin suosittelen mieluummin hakeutumaan hoitoon kuin että kirjoittelisi aiheesta esim. tänne ja samalla tekemällä itsensä naurettavaksi.Ja jos vielä kirjoittelet tästä aiheesta tänne,niin vaihda nimimerkkisi vaikka muotoon "TosiRunkku",tai jos esim. englanninkielinen versio "RealWanker" kuulostaa paremmalta niin siitä vaan,ainakin nuo kaksi kävisivät aiheesi kanssa paremmin yksiin.

Ja missä kohtaa sanoin, että minulla ei ole töitä?

"suosittelen mieluummin hakeutumaan hoitoon kuin että kirjoittelisi aiheesta esim. tänne"

No häiritseekö sinua kovasti se, että kirjoitan tänne? Jos häiritsee, ongelma on sitten epäilemättä sinulla?

"..ja samalla tekemällä itsensä naurettavaksi"

No mutta minähän OLEN naurettava. En minä tästä miksikään muutu. Minusta tänne oli hauska kirjoittaa.

• TosiNörtti
        Sibylla kirjoitti:

ei heru naisilta vai. No voi p...e. Sitähän juuri yritin viestittää. Ilmeisesti naisten ja miesten ajattelutoiminta ei koskaan käy yksiin. Halusin rohkaista ottamaan kontaktia oikeisiin naisiin, eikä vain nettipyllistelijöihin, mutta sitähän peek ei tajunnut vai. No onneksi TosiNörtti ymmärsi yskän, vaikkei n.s. neuvoistani varmaan hullua hurskaammaksi tullutkaan.

Entäs ne "ylimääräiset" naiset sitten. Kuka ne sitten huolii? Kerropas peek se. Minusta tällä pallolla ei ole yhtään ylimääräistä ihmistä, piste.

"Ja maksutonta naista ei ole" Taas kirosanoja.......(joita en kirjoita). Siinä taas vanha konkari neuvoo nuorempaa. Toivottavasti TosiNörtti ei ota neuvojasi kovin vakavasti, sillä vanhoihin kyynisiin, katkeroituneisiin, kaiken nähneisiin, kaiken kauniin elämästä kadottaneisiin miehiin ei kannata uskoa.

Toivoa on aina. =)

" No onneksi TosiNörtti ymmärsi yskän, vaikkei n.s. neuvoistani varmaan hullua hurskaammaksi tullutkaan."

Älä huoli. Minä kyllä omaksun asioita ja kuuntelen kaikkia näkemyksiä. En nyt ehkä usko, että neuvoillasi taivas aukeaisi, mutta arvostan niitä silti.

Ylimääräiset naiset? Ei kai täällä ylimääräisiä ole, mutta kyllähän elämän realiteetit ovat sellaiset, että vaikka kaikki löytävät paikkansa, se paikka ei välttämättä miellytä. Kenelläkään ei ole oikeutta vihoitella siitä, että ei esimerkiksi kumppania löydä. Ketään ei voi syyttää, sillä onhan meillä jokaisella omat mieltymyksemme.

Elämäänsä saa olla tyytymätön, mutta toisia siitä on turha syyttää.

• totta
      • TosiNörtti

Kappas, niinpäs onkin. Oireetkin osuvat juuri kohdalleen! Myönnän, ette epäilemättä olen tuon sairauden uhri.

Valitettavasti tuossa ei kerrottu, miten tästä voisi parantua.

• häiritsee
        TosiNörtti kirjoitti:

Kappas, niinpäs onkin. Oireetkin osuvat juuri kohdalleen! Myönnän, ette epäilemättä olen tuon sairauden uhri.

poista olosuhteet jotka aiheuttaa riippuvuutta. Mutta jos ei häiritse niin ei sitten, sehän on vaan se miltä itsestä tuntuu, onko olo kuin orjalla.

Empatiaa et huorilta saa, seksikin kun kuitenkin aivoilla jalostuu, kuten varmaan fantasioivana ihmisenä tiedät.

• pitäisi...
        TosiNörtti kirjoitti:

....ettiä sellainen vakiseksikumppani - tekisi melkein mieli kutsua sinut tänne minun peittoni alle...vaikka kesämieheksi....mutta ethän sinä tällaisista vanhoista naisista piittaisi... ;-))

• TosiNörtti
        pitäisi... kirjoitti:

....ettiä sellainen vakiseksikumppani - tekisi melkein mieli kutsua sinut tänne minun peittoni alle...vaikka kesämieheksi....mutta ethän sinä tällaisista vanhoista naisista piittaisi... ;-))

Uh. Olipas rohkeaa tekstiä. Totta puhuen minua alkoi hieman hirvittää. Millainen onkaan vanhaksi itseään tituleeraava nainen, joka pitää tällaisista kokemattomista nuorista pojista?

Olen imarreltu silti.

(No en minä nyt tietysti mikään poika enää iän puolesta ole.)

• niitä löytyy
        TosiNörtti kirjoitti:

Uh. Olipas rohkeaa tekstiä. Totta puhuen minua alkoi hieman hirvittää. Millainen onkaan vanhaksi itseään tituleeraava nainen, joka pitää tällaisista kokemattomista nuorista pojista?

Olen imarreltu silti.

jos tunnet että elämäsi kaipaa suhdetta jossa seksillä on se pääpaino. Minun elämääni se häiritsi ja keskityin oman ikäiseeni. Mutta vanhemmat naiset oikeesti on kiinnostuneita meistä 20-30 vuotiaista. Parempi vaihtoehto kuin huorat, saat rakkautta ja lämpöä , jos tykkäät kokeneemmista ja vanhemmista .

• ja...
        TosiNörtti kirjoitti:

Olen imarreltu silti.

....ja elämänikäinen ura...arvaa missä ...punaisia lamppuja... :-))

Leikki leikkinä - mutta ihan totta. Sitä saa mitä pyytää?

10 vee vanhempi ja melko kokematon silti...

• mitä haluaa
        ja... kirjoitti:

....ja elämänikäinen ura...arvaa missä ...punaisia lamppuja... :-))

Leikki leikkinä - mutta ihan totta. Sitä saa mitä pyytää?

10 vee vanhempi ja melko kokematon silti...

sillä kyllä sen saa.

• tää on..
        mitä haluaa kirjoitti:

sillä kyllä sen saa.

...vanha viisaus.

Joten älä nyt lappua tai banderollia ovesi ulkopuolelle laita...siellä voi olla jono kohta. :-))

• TosiNörtti
        niitä löytyy kirjoitti:

jos tunnet että elämäsi kaipaa suhdetta jossa seksillä on se pääpaino. Minun elämääni se häiritsi ja keskityin oman ikäiseeni. Mutta vanhemmat naiset oikeesti on kiinnostuneita meistä 20-30 vuotiaista. Parempi vaihtoehto kuin huorat, saat rakkautta ja lämpöä , jos tykkäät kokeneemmista ja vanhemmista .

Vanhempien naisten suhteissa on seksillä pääpaino? Vanhemmat naiset ovat kiinnostuneita etupäässä seksistä? Seksistä kokemattomien tumpeloivien nuorukaisten kanssa? Hurja väite kerrassaan.

No uskotaan nyt kuitenkin, mistäpäs minä tietäisin. En kyllä ole ikinä katsellut vanhempia naisia sillä silmällä. En tosin pahemmin nuorempiakaan, mutta olin aina kuvitellut, että se pieni toivonkipinä pitäisi suunnata nimenomaan nuorempiin naisiin, koska he ehkä suvaitsevat epävarmuutta enemmän, koska ovat itsekin vielä sellaisia.

En minä kyllä etupäässä seksiä kaipaa, vaan läheisyyttä ja luotettavaa ihmistä. Mietin tässä sitäkin, että mahtaisiko sitä enää edes oppia asumaan jonkun kanssa, kun on ollut koko aikuisikänsä eristäytynyt. Osaisiko muuttaa omia omituisia tapojaan. Yleensähän miehet purnaavat siitä, että naisilla kaikki aina kestää. Kun pitäisi lähteä johonkin, nainen juuttuu kylppäriin ehostamaan loputtomiin. Mitenkähän nainen sulattaisi sen, että hän odottelisi vaatteet päällä valmiina illanviettoon lähtöä varten, ja meikäläisellä vain kestäisi. "Oota vielä ihan pikku hetki, ja sitten käyn vielä pesemässä kädet."

No joo, tietysti se nainen voisi tosiaan toimia lääkkeenä tuohon addiktioon.

• TosiNörtti
        tää on.. kirjoitti:

...vanha viisaus.

Joten älä nyt lappua tai banderollia ovesi ulkopuolelle laita...siellä voi olla jono kohta. :-))

Luen joskus deittinetistä miesten ilmoituksia. Niistä saa usein hyvää huvitusta. Kerran jos toisenkin törmää ilmoitukseen, jossa kokematon nuori mies etsii vanhempaa naista poikuuden poistoon tai opettamaan lemmen aakkosia muuten vain. En sitten tiedä, saavatko he mahdottomat kasat vastauksia.

• noin
        TosiNörtti kirjoitti:

Luen joskus deittinetistä miesten ilmoituksia. Niistä saa usein hyvää huvitusta. Kerran jos toisenkin törmää ilmoitukseen, jossa kokematon nuori mies etsii vanhempaa naista poikuuden poistoon tai opettamaan lemmen aakkosia muuten vain. En sitten tiedä, saavatko he mahdottomat kasat vastauksia.

mene, senkun astelee tanssiravintolaan missä sitä ikäluokkaa on ja sitä kautta tutustuu. Voi toimia toi deitti joillekin mutta nopeampaa on ravintolassa. Aika viileesti tarkkailet ja analysoit, taitaisi keskustelun sheriffinä toimiminen olla homma sinun makuun ;-)

• TösiNörtti
        noin kirjoitti:

mene, senkun astelee tanssiravintolaan missä sitä ikäluokkaa on ja sitä kautta tutustuu. Voi toimia toi deitti joillekin mutta nopeampaa on ravintolassa. Aika viileesti tarkkailet ja analysoit, taitaisi keskustelun sheriffinä toimiminen olla homma sinun makuun ;-)

No joo, en tiedä noista ravintoloista. Enkä kyllä deittinetistäkään. Ehkäpä tämän tietämättömyyden takia sitten viileästi tarkkailen, jos niin on. En kyllä oikein ymmärtänyt tuota sheriffi-kommenttia, mutta otan sen kohteliaisuutena.

No, lähden nyt kuitenkin pääsiäislomalle, joten saatte pohtia asiaa keskenänne.

• eli...
        TösiNörtti kirjoitti:

No joo, en tiedä noista ravintoloista. Enkä kyllä deittinetistäkään. Ehkäpä tämän tietämättömyyden takia sitten viileästi tarkkailen, jos niin on. En kyllä oikein ymmärtänyt tuota sheriffi-kommenttia, mutta otan sen kohteliaisuutena.

No, lähden nyt kuitenkin pääsiäislomalle, joten saatte pohtia asiaa keskenänne.

...et kuitenkaan uskalla sitten tarttua tilaisuuteen? Hauskat lomat! :-))

• totta...
        TosiNörtti kirjoitti:

Olen imarreltu silti.

...kuule...jos suhteen haluat, niin laajenna hieman reviiriä...ei se nyt maailmaa kaada, jos nainen on vaikka 5 vee vanhempi...ja yhtä hyvin kuule naisissa on niitä, jotka eivät ole kovin kokeineita...ja sellainen voisi jopa peremmin ymmärtää kokemattomuuspulmasi, kun on ehtinyt niitä itsekin pohtia.

Etsi itsellesi kiva kesänainen!

• TosiNörtti
        eli... kirjoitti:

...et kuitenkaan uskalla sitten tarttua tilaisuuteen? Hauskat lomat! :-))

Köhöm. Mihin tilaisuuteen? En ymmärrä.

Ja oli kiva loma, kaikin puolin.

• tietysti...
        TosiNörtti kirjoitti:

Köhöm. Mihin tilaisuuteen? En ymmärrä.

Ja oli kiva loma, kaikin puolin.

...kutsuuni tulla peittoni alle kesäksi! :-))

(Meni ohi jo...)

• TosiNörtti
        tietysti... kirjoitti:

...kutsuuni tulla peittoni alle kesäksi! :-))

(Meni ohi jo...)

Herrajumala sentään! Siitäkö sinä vielä puhuitkin?

No, en olisi kyllä tullutkaan peittosi alle. Olen huomannut, että kesällä on liian kuuma tumputtaa vällyjen välissä. Sitten jos siellä olisi joku toinenkin, olis varmaan vielä tukalampi olo.

Olen silti kovasti imarreltu.

• tästä..
        TosiNörtti kirjoitti:

Herrajumala sentään! Siitäkö sinä vielä puhuitkin?

No, en olisi kyllä tullutkaan peittosi alle. Olen huomannut, että kesällä on liian kuuma tumputtaa vällyjen välissä. Sitten jos siellä olisi joku toinenkin, olis varmaan vielä tukalampi olo.

Olen silti kovasti imarreltu.

..voi siis vetää johtopäätökset, että et kuitenkaan itse asiassa ole edes kiinnostunut naisseurasta?

• TosiNörtti
        tästä.. kirjoitti:

..voi siis vetää johtopäätökset, että et kuitenkaan itse asiassa ole edes kiinnostunut naisseurasta?

Menikö huumorini tällä kertaa ohi? Siitä edellisestähän voi vetää sen johtopäätöksen, että pihlajanmarjat ovat tämän repolaisen mielestä kovin happamia. Itselleni irvailin, en muille.

Ai että kun pistitkin pahan, oikeastaan. Seksuaaliviettiään ei mies oikein voi peittää, eli naisseuraa haluaa melkein jokainen. Aivan toinen asia on se, kuinkan moni uskaltaa sen naisen lähelleen päästää. Tai edes haluaa. Varmasti moni mies, niin kuin nainenkin, etsii huomaamattaan kumppania, joka olisi paikalla vain silloin kun häntä todella tarvitaan. Mutta en minä tuollaisia ajattele. Kaipaan naisen ääntä, kosketusta, hyväksyntää. Niistä olen kiinnostunut. En voi mitenkään tietää, osaisinko itse noita asioita naiselle antaa. Mistä tietäisin? Ei niitä ole kukaan minulta pyytänyt.

• korkialta...
        TosiNörtti kirjoitti:

Menikö huumorini tällä kertaa ohi? Siitä edellisestähän voi vetää sen johtopäätöksen, että pihlajanmarjat ovat tämän repolaisen mielestä kovin happamia. Itselleni irvailin, en muille.

Ai että kun pistitkin pahan, oikeastaan. Seksuaaliviettiään ei mies oikein voi peittää, eli naisseuraa haluaa melkein jokainen. Aivan toinen asia on se, kuinkan moni uskaltaa sen naisen lähelleen päästää. Tai edes haluaa. Varmasti moni mies, niin kuin nainenkin, etsii huomaamattaan kumppania, joka olisi paikalla vain silloin kun häntä todella tarvitaan. Mutta en minä tuollaisia ajattele. Kaipaan naisen ääntä, kosketusta, hyväksyntää. Niistä olen kiinnostunut. En voi mitenkään tietää, osaisinko itse noita asioita naiselle antaa. Mistä tietäisin? Ei niitä ole kukaan minulta pyytänyt.

...ja lujaa...

Eli tässä palaamme peruskysymykseen tuolta alusta: missä yrität sitten tehdä tuttavuutta tyttöihin? Et kai sitten missään - ja siihen sinun tosiaan pitäisi tehdä muutos. Jos nyt odotat vielä 10 vee, 20 vee...niin mahdollisuudet ei kuule ainakaan parane. Ja se seksivietti kuule on ihan luonnollinen, joskin ehkä pirun keksintö? Ja jos nyt yhtään lohduttaa, niin kyllä minä ainakin sinulle tuota hyväksyntää täältä lähetän - kuulostat ja vaikutat oikein fiksulta näissä viesteissä. Kuule, tee nyt itsellesi lupaus, että lähdet jo tällä viikolla jonnekin muitten seuraan - vappukin on tulossa. Ja helluntai.

• Antsa

...Pääsiäistä, TosiNortti, täytyy kyllä myöntää että verbaaliset kykysi ovat melkoiset.

• ainakin..

..hepulla "munarikas pääsiäinen" sanan varsinaisessa merkityksessään. *nauraa*

• Sibylla

TosiNörtti. Mietin tuossa juuri, että kun sinä olet tuollainen älykäs ihminen (eli homo sapiens:)) niin etkös voisi sillä älylläsi loistaa ja voittaa jonkun naisen puolellesi. Kyllä sinä keinot keksit kun oikein mietit. Hyvää kevättä!

• 23v

En koskenut, en suudellut, enkä seurustellut..

Ja pahinta on se, että en ole edes masturboinut!

Olen kyllä yrittänyt, mutta en saanut koskaan orgasmia. Joten unohdin koko jutun. Märkiä unia näen silloin tällöin, ja se siinä. Pornokuvia katselen joskus, ehkä pari kertaa kuukaudessa, mutta ei muuta..

PS: Ja kyllä mulla seisoo...

• wilbur

Siis jos et saa orgasmia, niin etpähän ole ainakaan minuuttimiehiä! Monet naiset voisivat olla ihan tyytyväisiä... :)

• TosiNörtti

Jos et kertakaikkiaan saa millään keinolla orgasmia, suosittelen toki käyntiä urologin juttusilla. Jos siis haluat. En tiedä tästäkään asiasta mitään, mutta uskoisin kuitenkin, että tuollaiseen asiaan on jokin syy, joka on korjattavissa.

No, tietysti se orgasmi ei ole mikään pakollinen juttu, joten aivan oman halusi mukaan asiassa toimit.

• sympatiaa

muutamien edellisten herrojen sekä varsinkin Sybillan ensimmäiseen vastaukseen olin erittäin tyrmistynyt.

Te ette ihmiset todellakaan tiedä, mikä miehen vihollinen tuolla jalkovälissä kiikkuu.

Itselläni ei ole ongelmia itsetunnossa/aloitteen tekemisissä tai etenkään ulkonäössä, nuoret neidit sen sijaan juoksevat perässäni, enkä silti ole (vielä) ketään suudellut, tai intiimisti kosketellut. Seurustelusta puhumattakaan. Syyt ovat omiani ja niinä tahdon ne pitää, mutta seksuaalista himoa ei silti voi jättää myöhemmäksi.

Ymmärrän hyvin, kuinka hommaan voi jäädä koukkuun, etenkin sen rutiininomaisuuden. Oma "harrastukseni" on vähentynyt viime aikoina. Lähinnä sen takia, että kiihottumiseeni tarvitaan nykyään muutakin kuin oman käden aloite (nyt vasta 20-vuotias), syynä on varmaankin myös rasittavat työtehtävät ja valvomiset. Syyt masturbointiini ovat olleet moninaiset. Joskus vain huviksi, joskus turhautuneisuuteen, vihaan tai surun helpotukseen. Joskus vain sen takia, että viikkoon ei ole tullut kasseja tyhjennettyä. Nykyään en mielelläni kuitenkaan laske mihinkään siemennesteitäni, vaan runkkaan päästämättä orgasmiin asti. Pelkän runkkaamisen rutiinin takia (ja vaikka paljon muutakin olisi tehtävää). Seisokkia on joskus vaikea edes pitää yllä, mutta hommaa on vain jatkettava jonkun ihmeen takia.
      Ehkä murrosiän rutiinista on tulemassa vähemmän rutiini, ja tarpeellinen asia, mutta minun on vain vaikea hyväksyä sitä.

Pahinta on joutinolo. Esim. lukiessa tai televisiota katsellessa. Tai kireät farkut painamassa nivusia, tai liian löysät alushousut hivelemässä ihoa, jolloin erektiota ei voi estää ja jälleen täytyy "raapia kutinaa".... vaikka on koko sen ajan tietoinen ajanhukasta.

Hyviä neuvoa en osaa antaa. Omaa "hätäähän" minulla ei periaatteessa ole, mutta ymmärrän hyvin miehiä, joille masturbointi on suurin/ainoa ilo elämässä.

Toivottavasti tämä keskustelutuokio on tuottanut edes sen verran tulosta, ettet huoriin koidu. Uskoisin, että sellaisessa aktissa vain vahvat naistenmiehet kokevat jotain hyvää. Arka ja utelias mies voi kokea kovia. Ehkä hetken voisi tuntua hyvältä, mutta itsesääli eg. orgasmin jälkeen & naisen vetäytyessä on aika varma.

Olet varmasti hyvä ihminen, tuo perkeleen lihanpala jaloissa on vain kaiken tiellä, etkä enää näe asioita selkeästi. Joitain hetkiä kuitenkin on elämässäsi, jolloin koko asia ei ole mielessä, ja niistä on hyvä lähteä liikkeelle.
      Ja yksinäisyys taas on aaaaaivan eri asia tässä tapauksessa...et siis elä apatiassa partnerin, vaan aktin puutteen (ja oman tavasi helpottaa sitä) vuoksi.

Addiktioita on monia, kenties voisit siirtää kiinnostuksen kohteen muuhun, kenties pelaamiseen, elokuviin, musiikkiin, taiteeseen? Ei tullut selväksi käytkö töissä, mutta asiaan varmasti se vaikuttaisi.
      Itse olen joskus ajatellut koko vehkeen poisleikkaamista, mutta se olisi vain aidan matalimmasta kohdasta menemistä, eikä kovin suotavaa muutenkaan.

Yritä tietoisesti vähentää kertojasi, merkitse ne vaikka kaikki ylös ja seuraa tilannetta. Vaikka yksi tumputus pois per viikko. Katso miten käy, ja miltä tuntuu. Uskoisin, että aikaasi jäädessä muuhun, itsetuntosi kohenee, myös huomatessasi pystyväsi oman ruumiisi kontrollointiin. Älä lannistu vaikka ei heti tulisikaan mitään, hanki harrastuksia - itämainen ajatusmaailma sisältää oikeasti todellisia kauniita asioita, sekä samalla rohkaisee itsehillintään, kuitenkaan kieltämättä asioita. Suosittelen lämpimästi esim. ammattimaista joogaa (astanga tms), tai chitä, tai meditointia, ne voisivat tuoda mukavaa vastapainoa ongelmaan. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että ne ovat erittäin palkitsevia, sekä henkisesti että hieman fyysisestikin.

Vaikutat muutenkin osapuilleen älyn lahjoista kiinnostuneesta henkilöstä, joten en uskoisi että karttaisit elämän syviä asioita tai ruumiin filosofiaa.

• TosiNörtti

Täytyi oikein hetkisen miettiä, mitä oikeastaan halusitkaan sanoa. En tunnista ajatusmaailmaasi ollenkaan. Minulle masturbaatio on oire. Oire joka johtuu muun elämän puutteesta. Lääke elämän tarkoituksettomuuteen. Taisin tuossa jossain kohtaa antaa ymmärtää, että se olisi aivan pakkomielteistä touhua, mutta käsittääkseni teen sitä pakkomielteisesti vain siksi, että se kohottaa mielialaa hiukkasen. Masturbaatio on minulle sosiaalisen elämän korvike.

Sinun toimintasi kuulostaa enemmän pakkomielteiseltä.

Minulla on joskus ollut moniakin harrastuksia, mutta olen menettänyt mielenkiintoni niihin. Joskus innostun vielä hieman jostain asiasta. Kokeilen vähän sitä sun tätä, mutta alkuinnostuksen jälkeen niistä tulee aivan yhtä merkityksettömiä kuin vanhoistakin harrastuksista. Luulen, että tämä innostuksen hiipuminen johtuu siitä, että jään niissä uusissakin harrastuksissa yksin. Menen johonkin ja kuvittelen, että saan siellä kavereita tai voin edes jutella jonkun kanssa. Sitten en kuitenkaan saa sanaa suustani ja vetäydyn kaukaisimpaan nurkkaan. Viimeksi kokeilin uutta harrastusta vuosi sitten, ja muutaman treenikerran jälkeen ihmiset alkoivat katsella jo vähän omituisesti. Taisivat ihmetellä, miksi tuo ei koskaan puhu kenellekään. Alkoi ahdistaa koko asia, eikä huvittanut mennä. Yritin harrastaa harrastamisen ilosta, mutta ei se onnistunut, kun ilo oli kadonnut. Huvittavaa on se, että vanhat kaverini, joita en tosin enää juuri näe, pitävät minua hyvin puheliaana ihmisenä.

Olen kyllä ajatellut sitä, että syventyisin johonkin asiaan niin, että unohtaisin kaiken vähäpätöisen. Mutta tätä kiinnostuksen kohdetta ei ole vielä löytynyt.

Olen lukenut elämässäni kohtuullisen paljon, mutta itämainen ajattelu on minulle outoa. Olisi kai se tutustumisen arvoista. Harkintaan.

Tulipas vuodatus. Oli kai lomalla liikaa aikaa miettiä asioita.

• yybernörtteli

mua masentaa runkkaaminen, siksi en sitä usein harrasta, aina huomaa, vitun runkku, ei naista, vaikka ikää on enemmän kuin laki sallisi, eikä tule koskaan olemaankaan koskapa ei rahnassa ole eikä tule, kiitos lainojen jotka jäi/jää maksamatta koskapa multa epärehellisin keinoin vietiin, erään ulkomaisen naisen toimesta, joka ensin ruikutti apua ja sitten syystä tai toisesta tyhmän avuliaalle nörtille suuttui, riittävästi jotta ne jäi päälle

• Salla

olet niin hauska heebo että voisit saada minulta ihan ilmaiseksi. Vähän vaihtelua käsitöihin. Huumorintajuisena miehenä sinulla on vielä paljon toivoa.

• TosiNörtti

Kiva että nauratti. Olen kyllä hämmästynyt. En edes muista, milloin joku olisi nauranut ääneen lausutuille jutuilleni, että ehkäpä tuo kirjallinen esitys on sitten parempi puoleni. Mutta pitäisiköhän yrittää joskus sanoa jotain jollekin? Kokeilemisen arvoinen idea.

Kiitos muillekin kommentoijille saman tien, oli hauska lukea.

• Mentori

Vähän jäi sellainen mielikuva, että ihmissuhdetaitosi ovat vähän heikot. Ainakin suullisen ulosannin osalta, tekstiähän osaat kirjoittaa.

Joten siitä vaan harjoittelemaan. Hanki harrastuksia, liity vaikka johonkin kerhoon/seuraan jossa tapaa ihmisiä ja etenkin naisia. Työnnä pääsi herkeämättä muurahaispesään. Kyllä ne taidot siitä kehittyvät ja kanssakäyminen naisten kanssa helpottuu. Jätä kanssa toi runkkaaminen vähemmälle, siitä on vain haittaa sosiaalisille suhteillesi. Ja maksullista naista en suosittele ekaksi kokeiluksi.

En tiedä miltä näytät tai millainen olet olemukseltasi jne, mutta naisista kannattaa myös muistaa se, että molemmin puolin kahtakymmentä naiset haluavat ulkonäköä ja itsevarmuutta, mutta kolmenkympin tietämillä he tietävät jo mitä miehet ovat ja vaatimuksetkin laskevat samalla. :)

• TosiNörtti

Niinpä, aika hyviä ohjeita nuo kai ovat. Pitäisi varmaan vain muuttaa oikein isoon kaupunkiin, että ei heti leimautuisi, kun muutaman kerran töppäilee.

Täytyy tosin muistaa, että runkkaaminen on oire, ei ongelma itse.

• Mentori
        TosiNörtti kirjoitti:

Niinpä, aika hyviä ohjeita nuo kai ovat. Pitäisi varmaan vain muuttaa oikein isoon kaupunkiin, että ei heti leimautuisi, kun muutaman kerran töppäilee.

Täytyy tosin muistaa, että runkkaaminen on oire, ei ongelma itse.

Muista että jokainen töppäilee. Ei siitä kannata välittää tai miettiä sen enempää, nekin ovat osa kokemusta ja vahvistavat. Alkuun ei kannata muuta kuin jutella ja silleen, harjoitella sitä kanssakäymistä. Ei se ilman harjoittelua onnistu keneltäkään, jotkut vain aloittavat aiemmin kuin toiset.

Minusta runkkaaminen on ainakin välillisesti myös itse ongelma tuossa mittakaavassa, koska se häiritsee muita aktiviteetteja.

• TosiNörtti
        Mentori kirjoitti:

Muista että jokainen töppäilee. Ei siitä kannata välittää tai miettiä sen enempää, nekin ovat osa kokemusta ja vahvistavat. Alkuun ei kannata muuta kuin jutella ja silleen, harjoitella sitä kanssakäymistä. Ei se ilman harjoittelua onnistu keneltäkään, jotkut vain aloittavat aiemmin kuin toiset.

Minusta runkkaaminen on ainakin välillisesti myös itse ongelma tuossa mittakaavassa, koska se häiritsee muita aktiviteetteja.

Niin, saatat olla oikeassa, ja yritän muistaa ohjeesi. Runkkaaminen voi olla välillinen ongelma siinä mielessä, että se tarjoaa pakotien todellisuudesta. Kun vetää jatkuvasti käteen, ei joudu kohtaamaan arkisia realiteetteja. Pitkät illat menevät joutuisasti, eikä ehdi pitkästymään. Minulle olisi hyvä, jos katkaisisin käteni. Silloin olisi pakko tehdä jotain muuta, kun ei voisi tumputtaa.

Itse asiassa voi olla, että monet muutkin ihmiset pakenevat omaa elämäänsä uppoutumalla johonkin harrastukseen, ja käyttävät siihen kaiken aikansa. Ehkä erona on se, että se harrastus tekee heidät oikeastikin onnelliseksi. Ainakin jotkut.

• -JP-

Mikäli tämä juttusi nyt on tosissaan kirjoitettu, ovat asiasi aika heikolla mallilla. Masturbaatiossa tai seksittä elämisessä ei sinänsä ole mitään väärää tai edes säälittävää, mutta koska sinulla kyse ei ole ainakaan tietoisesta valinnasta ei tilanteesi kuulosta hyvältä. Ymmärrän kyllä hyvin, sillä oma tilanteeni muistuttaa aivan liikaa kuvaamaasi, tosin sillä erolla että minulla on seksikokemuksia yhden naisen kanssa viikon ajalta.

Itselläni ongelma on se, että suurin osa naisista ei yksinkertaisesti kiinnosta minua, ja ne jotka kiinnostavat eivät yleensä ole kiinnostuneet minusta. Uusiin ihmisiin tutustuminen on minullekin hankalaa, en yksinkertaisesti osaa keskustella tuntemattomien kanssa minkä monet tulkitsevat ylimielisyydeksi. Baarista en edes kuvittele naisseuraa löytäväni, toisaalta tässäkin voi mukailla sanontaa siitä, että en haluaisi olla jäsen sellaisessa kerhossa joka ottaisi minut jäsenekseen. Uskon ja tiedän, että jotain parempaa on olemassa, mutta en tiedä mistä sen löytäisin.

Omalta kohdaltani voin sanoa, etten enää edes ajattele seksistä maksamista realistisena vaihtoehtona. Minulle seksi ei ole pelkästään fyysinen toiminto kuten joillekin miehille, joten pidän omaa kättäni parempana vaihtoehtona. Sinun pitää päättää mitä haluat ja pohtia, parantaako vai huonontaako maksullinen seksi tilannettasi.

• TosiNörtti

Kirjoitin aivan tosissani. Kuten sanoin, en alunperin osannut edes kuvitella, että kirjoitukseni olisivat hauskoja. Maksullisen seksin oikeutuksen pohtiminen oli hieman kärjistystä, en haluaisi sellaiseen sotkeutua.

Annat siis ymmärtää, että olet asettanut rimasi hieman liian korkealle? Tavoittelet saavuttamatonta? Minä olen kai huono neuvomaan, mutta aihe on kiinnostava. Mikä on vikana sen kerhon jäsenissä, jotka sinutkin jäseneksi ottaisivat? Onko se ulkonäkö, sivistys, tyyli, arvot... mikä?

Itse en tosiaan ole päässyt niin pitkälle, että osaisin sanoa, millaiset naiset minua kinnostavat.

• -JP-
        TosiNörtti kirjoitti:

Kirjoitin aivan tosissani. Kuten sanoin, en alunperin osannut edes kuvitella, että kirjoitukseni olisivat hauskoja. Maksullisen seksin oikeutuksen pohtiminen oli hieman kärjistystä, en haluaisi sellaiseen sotkeutua.

Annat siis ymmärtää, että olet asettanut rimasi hieman liian korkealle? Tavoittelet saavuttamatonta? Minä olen kai huono neuvomaan, mutta aihe on kiinnostava. Mikä on vikana sen kerhon jäsenissä, jotka sinutkin jäseneksi ottaisivat? Onko se ulkonäkö, sivistys, tyyli, arvot... mikä?

Itse en tosiaan ole päässyt niin pitkälle, että osaisin sanoa, millaiset naiset minua kinnostavat.

Omaa tilannettani loputtomasti analysoituani en ole kyennyt saavuttamaan sellaista lopputulosta, joka tyydyttäisi minua. Tässä kuitenkin joitakin ajatuksia.

Tarkkailtuani muiden miesten käytöstä olen todellakin tullut siihen lopputulokseen, että he ovat kiinnostuneita useammista naisista kuin minä. Tämä siis jo pelkän ulkonäön perusteella. Kyse ei kuitenkaan ole "kaunis-ruma" -vastakkainasettelusta, nainen voi olla mielestäni kauniskin mutta silti epäkiinnostava.

Saavuttamattoman tavoittelu on käynyt mielessäni. Voisi ajatella, että pelkään ihmissuhteita ja siksi asetan tavoitteeni sellaisiksi, etten kykene niitä tavoittamaan. Kuitenkaan en ole keksinyt, mitä oleellista eroa olisi viehättäväksi kokemieni naisten ja muiden välillä.

Omaan tuttavapiiriinkin kuuluu minua viehättäviä naisia, eivätkä he koe minua mitenkään vastenmieliseksi tai epämukavaksi henkilöksi. Jos olen antanut heidän ymmärtää olevani kiinnostunut, on suhtautuminen kuitenkin aina ollut kieltäytyvää. Kyse tuskin voi olla siitä, etteikö kiinnostustani olisi ymmärretty tai että se olisi ymmärretty väärin.

Kuten jo aiemmassa kirjoituksessani mainitsin, uusiin ihmisiin tutustuminen on minulle hankalaa. Tiedän, että antamani ensivaikutelma on monesti virheellinen, tämän olen pystynyt ystävieni avulla toteamaan. Baarissa en siis pysty uusia ihmissuhteita luomaan, ja kerhoonkuulumiskommentilla tarkoitin lähinnä sitä etten halua sellaista naista joka antamani esityksen jälkeen minusta kiinnostuisi...

Odotan innolla, että joku tätä viestiä lukemaan eksynyt kehoittaa tyytymään siihen mitä saa. Minä olen kuitenkin mieluummin yksin kuin sellaisessa suhteessa, johon en voi rehellisesti täysillä antautua. Siksipä minulla ei tähän päivään mennessä seurustelusuhdetta sanan varsinaisessa merkityksessä ole ollutkaan, aiemmassa kirjoituksessa mainitsemani yksi kokemus tapahtui hyvin erikoislaatuisissa olosuhteissa.

Palatakseni alkuperäiseen kirjoitukseesi, tunnen itse yhden henkilön johon kuvauksesi sopii täydellisesti (en tosin tiedä montako kertaa päivässä hän runkkaa). Hänelle minun olisi helppo antaa neuvoja, toisten elämäähän on aina helpompi elää kuin omaa. Hänen ongelmansa on liian kyyninen suhtautuminen toisten asioihin ja itsesäälissä vellominen. Sinua kun en tunne, en tiedä miten tuo pätee tapaukseesi.

• Runkkari

Joo kuulostaa todella tutulta. Tunnen muutaman naisenkin, jolle runkkaus päivittäin on erittäin tärkeää. Oon tähän ikään runkannut lähes päivittäin lähes 30 vuotta ja masturboinnista on tullut kiinteä osa päivittäistä elämää eli teen sitä aina kun siihen vain on mahdollisuus. Runkkaus myös ohjaa päivittäistä ajan käyttöäni, mutta olen sopeutunut siihen ja hyväksysynty sen. Olen varma, että meitä vastaavia löytyy paljon. Kirjottele aiheesta, jos aihe kiinnostaa olitpa mies tai nainen. T: AOnan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6544
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3910
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3335
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1794
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      920
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe