Uusille kuppaajille / kiinnostuneille

strawberries

Ajattelin laittaa uuden keskustelun uusille kuppaajille, kun olen jo useaan kertaan neuvonut samoilla sanoilla eteenpäin:

Lueskelkaa tätä viestipalstaa taaksepäin (huom! myös toinen sivu, jossa viime vuotisia kirjoituksia). Löydätte erinomaisia ohjeita ja vastauksia lähes jokaiseen kysymykseen. Googlettaa voi myös "kuivakuppaus" "cupping massage" "imukuppihieronta" ja tietoa löytyy valtavasti!

Tervetuloa kuppailemaan! 6 päivää takana ja vaikka senteistä en uskalla vielä sanoa mitään, niin iho on täysin eri näköinen ja muhkurat silenee. Mulla on todella pahan näköistä sellua reisissä, ei siis enää mitään appelsiini-ihoa, vaan lähinnä perunapeltoa ;) mutta kummasti se silenee..

4

1569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.e.i.t.i.X

Siis menettekö hierottajalle kuppaukseen?? Vai ??

• strawberries

..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.

• utelias_
        strawberries kirjoitti:

..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.

Mistä niitä voi ostaa tai tilata?

• mustalaisipana

Sain kupit maanantaina ja tiistaista asti olen imutellut. Olen ap:n kuppausklubilaisten kokemuksia lueskellut ja vaikuttaa siltä että yhtä sun toista janottaa aivan mielettömästi, itseäni ei vielä viiden päivän kuppauksenkaan jälkeen ole janottanut juuri lainkaan. pistää miettimään teenkö jotain väärin... vai voiko johtua esim siitä, että juon normaalistikin sen 2-3 litraa vettä päivässä? kuppailen jalkoja ja peppua, iho kihahtaa punaiseksi ja tekee vähän kipeää, jälkeenpäin tulee lämmin tunne, veri siis ainakin virtaa. pidän näitä hyvinä merkkeinä. mustelmathan ovat vain voiton merkkejä, eikö? onko kellään negatiivisia kokemuksia? ettei olisi toiminut tai muuta vastaavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe