Ajattelin laittaa uuden keskustelun uusille kuppaajille, kun olen jo useaan kertaan neuvonut samoilla sanoilla eteenpäin:
Lueskelkaa tätä viestipalstaa taaksepäin (huom! myös toinen sivu, jossa viime vuotisia kirjoituksia). Löydätte erinomaisia ohjeita ja vastauksia lähes jokaiseen kysymykseen. Googlettaa voi myös "kuivakuppaus" "cupping massage" "imukuppihieronta" ja tietoa löytyy valtavasti!
Tervetuloa kuppailemaan! 6 päivää takana ja vaikka senteistä en uskalla vielä sanoa mitään, niin iho on täysin eri näköinen ja muhkurat silenee. Mulla on todella pahan näköistä sellua reisissä, ei siis enää mitään appelsiini-ihoa, vaan lähinnä perunapeltoa ;) mutta kummasti se silenee..
Uusille kuppaajille / kiinnostuneille
4
1582
Vastaukset
- N.e.i.t.i.X
Siis menettekö hierottajalle kuppaukseen?? Vai ??
- strawberries
..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.
- utelias_
strawberries kirjoitti:
..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.
Mistä niitä voi ostaa tai tilata?
- mustalaisipana
Sain kupit maanantaina ja tiistaista asti olen imutellut. Olen ap:n kuppausklubilaisten kokemuksia lueskellut ja vaikuttaa siltä että yhtä sun toista janottaa aivan mielettömästi, itseäni ei vielä viiden päivän kuppauksenkaan jälkeen ole janottanut juuri lainkaan. pistää miettimään teenkö jotain väärin... vai voiko johtua esim siitä, että juon normaalistikin sen 2-3 litraa vettä päivässä? kuppailen jalkoja ja peppua, iho kihahtaa punaiseksi ja tekee vähän kipeää, jälkeenpäin tulee lämmin tunne, veri siis ainakin virtaa. pidän näitä hyvinä merkkeinä. mustelmathan ovat vain voiton merkkejä, eikö? onko kellään negatiivisia kokemuksia? ettei olisi toiminut tai muuta vastaavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204934
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741564Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561438Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041119Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064