Uusille kuppaajille / kiinnostuneille

strawberries

Ajattelin laittaa uuden keskustelun uusille kuppaajille, kun olen jo useaan kertaan neuvonut samoilla sanoilla eteenpäin:

Lueskelkaa tätä viestipalstaa taaksepäin (huom! myös toinen sivu, jossa viime vuotisia kirjoituksia). Löydätte erinomaisia ohjeita ja vastauksia lähes jokaiseen kysymykseen. Googlettaa voi myös "kuivakuppaus" "cupping massage" "imukuppihieronta" ja tietoa löytyy valtavasti!

Tervetuloa kuppailemaan! 6 päivää takana ja vaikka senteistä en uskalla vielä sanoa mitään, niin iho on täysin eri näköinen ja muhkurat silenee. Mulla on todella pahan näköistä sellua reisissä, ei siis enää mitään appelsiini-ihoa, vaan lähinnä perunapeltoa ;) mutta kummasti se silenee..

4

1616

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N.e.i.t.i.X

Siis menettekö hierottajalle kuppaukseen?? Vai ??

• strawberries

..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.

• utelias_
        strawberries kirjoitti:

..on siis kyse, eli kotona tehtävää imukuppihierontaa. Samaa hoitoa tarjotaan myös hoitoloissa, mutta selluliitin hoitoon tarvitaan vähintään 10hoitokertaa ja hinta on 25e ylöspäin - kotikuppaukseen tarkoitetut kupit maksavat n.35-45 e ja niillä kuppailee yksinkertaisilla ohjeilla helposti kotona.

Mistä niitä voi ostaa tai tilata?

• mustalaisipana

Sain kupit maanantaina ja tiistaista asti olen imutellut. Olen ap:n kuppausklubilaisten kokemuksia lueskellut ja vaikuttaa siltä että yhtä sun toista janottaa aivan mielettömästi, itseäni ei vielä viiden päivän kuppauksenkaan jälkeen ole janottanut juuri lainkaan. pistää miettimään teenkö jotain väärin... vai voiko johtua esim siitä, että juon normaalistikin sen 2-3 litraa vettä päivässä? kuppailen jalkoja ja peppua, iho kihahtaa punaiseksi ja tekee vähän kipeää, jälkeenpäin tulee lämmin tunne, veri siis ainakin virtaa. pidän näitä hyvinä merkkeinä. mustelmathan ovat vain voiton merkkejä, eikö? onko kellään negatiivisia kokemuksia? ettei olisi toiminut tai muuta vastaavaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3463
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2074
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1789
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1547
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1528
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      10
      1430
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1397
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1247
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1175
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1122
    Aihe