Onko kellään kokemusta hyvästä puuterista tai huomaamattomasta meikkivoiteesta?
Ise olen käyttänyt vain peitepuikkoa (Bodyshopin häivyttää tummat silmän alusetkin) mutta sitten kun Myyjä suositteli väritöntä meikkivoidetta, joka antaa puuterin lopputuloksen, päätin kokeilla. Se oli Diorskin Icone-pouder makeup-voide. tulos oli tosi hyvä ja huomaamaton-mutta Se Haju!! ei sitä voinut käyttää..palautin ja sain rahat takas.
Mutta olisko muuta jota kannattaa kokeilla ja joka toimii? Esim. Goultierin leMale-sarjan puuteri? toimiiko? Entä muut tuotteet-kommentoikaa ja kertokaa merkkikin, että tiedän ottaa oikeen purkin;) Eli joku meikkituote, joka tekee parikymppisen miehen ihosta upean?
Millä tuotteella ihosta upea?
4
1828
Vastaukset
- *maikki82*
Kannattaa mennä Sokokselle tai Stockalle, niistä saa pieniin purkkeihin ilmaiseksi näytteitä mukaan kaikista tuotteista. Voit sitten ihan rauhassa kokeilla kotona mikä sopii just sulle.
Kerro myyjälle mitä haluat niin hän valitsee sulle näytteet. Tosin ei kannata ottaa liian monta eri tuotetta kerralla, menevät helposti sekaisin (laittavat ne samannäköisiin pikkupurkkeihin). Näytteistä riittää usein pariin-kolmeen käyttökertaan, ehkä enempikin.- näytteet rules:)
Moikka maikki82!
toi tapa on kyllä tosi hyvä. olen saanut monesti hyviä näytteitä ja ihan reilustikin, kerran riitti jopa monta viikkoa. clinigue ja sitten se sveitsiläinen juvena on ollee ihan jees.
Cliniguen miesten voide on ollut hyvää, kun siihen laittaa bodyshopin corrector penciliä vähän päälle-finnit pois.
noilla on päässy aika pitkälle. - arpinaamaX
näytteet rules:) kirjoitti:
Moikka maikki82!
toi tapa on kyllä tosi hyvä. olen saanut monesti hyviä näytteitä ja ihan reilustikin, kerran riitti jopa monta viikkoa. clinigue ja sitten se sveitsiläinen juvena on ollee ihan jees.
Cliniguen miesten voide on ollut hyvää, kun siihen laittaa bodyshopin corrector penciliä vähän päälle-finnit pois.
noilla on päässy aika pitkälle.
- joku
Hintti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257