Millä tuotteella ihosta upea?

DiorSkin ei ainakaan toiminut.

Onko kellään kokemusta hyvästä puuterista tai huomaamattomasta meikkivoiteesta?

Ise olen käyttänyt vain peitepuikkoa (Bodyshopin häivyttää tummat silmän alusetkin) mutta sitten kun Myyjä suositteli väritöntä meikkivoidetta, joka antaa puuterin lopputuloksen, päätin kokeilla. Se oli Diorskin Icone-pouder makeup-voide. tulos oli tosi hyvä ja huomaamaton-mutta Se Haju!! ei sitä voinut käyttää..palautin ja sain rahat takas.

Mutta olisko muuta jota kannattaa kokeilla ja joka toimii? Esim. Goultierin leMale-sarjan puuteri? toimiiko? Entä muut tuotteet-kommentoikaa ja kertokaa merkkikin, että tiedän ottaa oikeen purkin;) Eli joku meikkituote, joka tekee parikymppisen miehen ihosta upean?

4

1828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *maikki82*

Kannattaa mennä Sokokselle tai Stockalle, niistä saa pieniin purkkeihin ilmaiseksi näytteitä mukaan kaikista tuotteista. Voit sitten ihan rauhassa kokeilla kotona mikä sopii just sulle.

Kerro myyjälle mitä haluat niin hän valitsee sulle näytteet. Tosin ei kannata ottaa liian monta eri tuotetta kerralla, menevät helposti sekaisin (laittavat ne samannäköisiin pikkupurkkeihin). Näytteistä riittää usein pariin-kolmeen käyttökertaan, ehkä enempikin.

• näytteet rules:)

Moikka maikki82!

toi tapa on kyllä tosi hyvä. olen saanut monesti hyviä näytteitä ja ihan reilustikin, kerran riitti jopa monta viikkoa. clinigue ja sitten se sveitsiläinen juvena on ollee ihan jees.

Cliniguen miesten voide on ollut hyvää, kun siihen laittaa bodyshopin corrector penciliä vähän päälle-finnit pois.
        noilla on päässy aika pitkälle.

• arpinaamaX
        näytteet rules:) kirjoitti:

Moikka maikki82!

toi tapa on kyllä tosi hyvä. olen saanut monesti hyviä näytteitä ja ihan reilustikin, kerran riitti jopa monta viikkoa. clinigue ja sitten se sveitsiläinen juvena on ollee ihan jees.

Cliniguen miesten voide on ollut hyvää, kun siihen laittaa bodyshopin corrector penciliä vähän päälle-finnit pois.
        noilla on päässy aika pitkälle.

http://www.sininetsivut.fi/innet/bion/

• joku

Hintti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      111
      6916
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      388
      6577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3317
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2869
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2460
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1940
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe