Hei :) kuinka kauan pitää kupata, että saisi reisistä noin 4-5 senttiä pois?? :) tiedän, että se on yksilöllistä, mutta haluaisin kuulla teidän "saavutuksista" :D käykö ERISAN todellakin kuppaukseen?? Siis ihan tavallinen rasva?? :) Voiko tehdä niin, että kuppaa ensin ja menee sen jälkeen suihkuun? (tyhmä kysymys, mutta eihän se laske tehoa ym??) Kiitos jo etukäteen! :)
Kuinka kauan????
3
631
Vastaukset
- käytän
erisania. en osaa sanoa senteistä koska olen kupannut itsekin vasta toista viikkoa. Suihkuun en voi olla menemättä kuppauksen jälkeen, pakko pestä ylimääräiset rasvat pois... :)
- :-D
senttien sulaminen on kyllä aika yksilöllistä.
Semmoisia määriä ei voi mennä lupaamaan kenellekään :-) .
Mulla oli haaveena saada muhkurat katoamaan, ne lähtivät. Kaupan päälle lähti reisistä muutama sentti pois.Vyötäröltä lähti myös senttejä, en enää muista minkäverran...olisko ollut 4-5cm..?
Vuosi aikaa niin en enää muista kunnolla.
Tavallinen öljytön kosteusvoide käy kuppaukseen hyvin. Mulla on tällä hetkellä Erisania. Jos alkaa imeytymään liikaa, niin sit voi valella hieman vedellä ;-) .
ap - piipoe
:-D kirjoitti:
senttien sulaminen on kyllä aika yksilöllistä.
Semmoisia määriä ei voi mennä lupaamaan kenellekään :-) .
Mulla oli haaveena saada muhkurat katoamaan, ne lähtivät. Kaupan päälle lähti reisistä muutama sentti pois.Vyötäröltä lähti myös senttejä, en enää muista minkäverran...olisko ollut 4-5cm..?
Vuosi aikaa niin en enää muista kunnolla.
Tavallinen öljytön kosteusvoide käy kuppaukseen hyvin. Mulla on tällä hetkellä Erisania. Jos alkaa imeytymään liikaa, niin sit voi valella hieman vedellä ;-) .
apöljystä?
Mulla on se garnierin keltasessa pummpupullossa oleva kiinteyttävä bodylotion, käykö se? Se ei siis ole se varsinainen selluliittivoidetuubi vaan ihan rasva vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433463- 362074
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301789- 161547
- 231528
- 101430
- 241397
- 141247
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781175- 221122