Mitäs te ihmiset teette, kun tulee tietsikan kanssa tenkkapoo vastaan? Osaatteko itse räpälätä kuntoon vai onko teitillä joku kelle soitatte heti?
Noitten printterien ja valokuvauskoneitten kanssa menee sekasin kaikki ja jumiin.
Ootteko kaikki nörttejä?
18
1314
Vastaukset
- klik klik
25v tietokoneiden parissa, kai sitä sitten on jonkin sortin nörtti. Minkä nuorena oppii....
- Voitit :(
Vasta 23 vuotta olen leikkinyt näillä (kotona).
- enkelitrio
Soitan siskon pojalle...
Ja aina olen apua saanut ja poika vatsan täyteen ruokaa.Näin meillä.tekee myös ruokapalkalla. Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin. Kuulemma vaikka silmät ummessa tai toinen käsi sidottuna selän taa.
T.
Paloma- w--
Paloma.se.co kirjoitti:
tekee myös ruokapalkalla. Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin. Kuulemma vaikka silmät ummessa tai toinen käsi sidottuna selän taa.
T.
Paloma"Asentaa mun uuden koneen ja kaikki tarvittavat ohjelmat alle puolen tunnin."
aina liioittelet, ei kukaan tuosta alle puolen tunnin selviä.
-----------
emme mekään, vaikkaka on saatu päivitäiset asiat ja
yli milli euroja jo säästöön.
- Mutsi vaan
Kaksi datanomiksi lukenutta lasta, joten itse en uskalla räplätä juuri mitään!
- ihmettelen,
kun ihmiset sanoo, että windows kaatuu ja ohjelmat sekoilee - ei mun koneessa vaan..
Joskus harvoin oon joutunut resetoimaan/boottaamaan, siinä kaikki. Mun kannettava toimii aina, paitsi silloin kun virtanappula hajos. Mut se on ihan eri luokan vika. Kone on käynyt kaks kertaa Saksassa takuuhuollossa. Kai se tykkää matkustelusta, kerran vuodessa. ;-) - Loistava.polku
vaikka en olekaan nörtti.
..kotona. Joskus se ei osaa, ja silloin tarttee soittaa aina jonnekin.
- Pirre*
tenkkapoot ratkeaa ihan ite räpläilemällä, niinkuin esim. rinnakkaislaitteitten asennukset.
P.s. anteeksi mutta mitä tarkoitat noilla jumimisilla? :)- tumpelo
.. tavallaan. Printterin pitäisi kaikkien merkkien mukaan printata, mutta mitään ei tule.
Aikaisemmassa koneessa koko järjestelmä kaatui printatessa ja lopulta sitä ei enää saanut auki ollenkaan. Sinne jäi kaikki tiedostot.
ps sulla sitten riittää hymyjä joka viestiin.
- circulosmeos
ja oikoo mutkat tarvittaessa, jos ehtii... Kas kun suutarin lapsilla ei ole kenkiä täälläkään...;)
- circulosmeos
ja on sitä tulllut opituksi itsekin jotain, kun kävin ahkerasti työnantajan kustantamilla kursseilla...
Minä yritän pärjätä itse tietsikkani kanssa, ja välillä menee hermot. Nytkin taistelin kauan, että sain kuvani galleriaan. Kun en meinannut osata, vika löytyi sitten, kun pienensin kokoa.
Ja sitä Photoshop Elements 5 olen yrittänyt taas ladata koekäyttöön. Osasin sen laittaa jo kerran, kun löysin sellaisen kuukauden kokeiluohjelman. Mutta sitten meni kuukausi täyteen ja nyt yritin uutta toisella osoitteella. Jotain nyt menee pieleen, en ole sitä saanut nyt auki.
Siis minä olen toisinaan tosi näppärä tietsikan kanssa, mutta sitten on kummallisia päiviä, kun tuntuu, etten osaa sitä minkä olin jo ennen osannut. Minä kyselen netistä apua, ja olen sitä keskustelupalstoilla saanutkin.
Hui kauhistus, mikähän vamma lienee tullut, heti kun täytti 50v, niin heti se dementia hyökkäsi!- a.mazon
Just noin on minullakin!
Tosinä päivinä kaikki onnistaa ja toisinaan tuntuu että alkeetkin tökkii. Itku meinaa tulla.
Oisko niin että kokeiluohjelmasta on jäänyt osia tietokoneellesi ja senvuoksi et ole "uusi" asiakas. - on sen verran
kieroja, että vaikka sen poistaa, niin koneeseen jää silti "jäljet" kokeiluajan päättymisestä eli uudestaan ei saman ohjelman kokeiluversiota saa toimimaan samassa koneessa. Tosin taitavalta tuon "jäljen" poistokin onnistuu ;)
- mikhaildenisov
aion kohta kameran kytkeä tähän!!
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815