Miks musta tuntuu, et melkein kaikilla on tosi läheiset välit äitiinsä ja voivat kertoa äidillensä kaiken? Mulla on ihan toisinpäin.
Mä pystyn kertomaan _ihan kaiken_ mun iskälle ja se on aina tosi reilu tyyppi ja se ei oo ikinä korottanut edes ääntä mun kuullen. Ja aina se jaksaa olla iloinen mun seurassa ja auttaa mua kaikissa pulmissa. Mun iskä puhuu aika paljon psykologiasta, filosofiasta ja Jeesuksesta mulle. Äitini kanssa me ei taas jutella mistään mitään.
Tuli vain mieleen ku kaveri kertoi et sen isä hakkaa sitä ja kaikkee hirveetä:( Ja toisella kaverillani ei ole mitään välejä isäänsä.
En tiedä mikä tämän keskustelun pointti on, mutta kaipa se, että kertokaas teijän ihanist iseistänne:P
tytär-isä-suhde
4
3590
Vastaukset
- wolfssoul
Ouggidoukki eli tulee Goof'ya kommenttia...
Tuo teksti voisi muuten olla oman tyttäreni kirjoittamaa, mutta "kiinni jäit" siitä, että minä en juttele Jeesuksesta. En muuten aio tässä jutella sen enempää uskosta tai uskonnollisuudesta muutenkaan. Sellaiset asiat ovat mielestäni niin henkilökohtaista asiaa, että niistä puhellaan vain harkitusti valituissa tilanteissa ja vain sellaisten ihmisten kanssa, jotka oikeasti kiinnostavat jutella sellaisista seikoista. Oman tyttäreni kanssa olemme näitä tarineet, mutta se on eriä tarinaa ja vain meidän juttumme.
Mitä suhteen pointtiin tulee, sanoisin, että aikasta hyvä pointti on hyvä olla väleissä ainakin toisen vanhempansa kanssa. Jos sinä olet hyvästi väleissä tytär-isä, niin ole ihmeessä!- mahtava tyttö.
Siis joo mulla olis ollut tollaset välit mun isääni jos se olis antanut. Se mokas ja mä petyin sit lopulta olikin kaikki ihan paskaa. Mä olisin ollut täydellinen tytär: rauhallinen,tasapainoinen enkä menevä. En vain saanut siihen mahdollisuutta.
- Aino-A
Mä olen myös tosi läheisissä väleissä isäni kanssa. Aina se ei ole niin ollu, mutta kyllä silti olen aina isintyttö ollut. :D Entistäkin enemmän välimme paranivat kun välit äitiini huononivat. Joten on ihanaa, että edes toisen kanssa voi olla todella hyvissä väleissä. Minulle on tärkeää, että voin valehtelematta kertoa niin hyvät kuin huonotkin asiat isälleni. Yleensä kysyn kaikkia asioita isältäni ennen kun teen päätöksiä. Hänen mielipide on tärkeä ja yleensä aika viisaskin! :) Aina hän ei ehkä ole ylpeä teoistani, mutta kuitenkin aina tukee eikä hauku mistään tekemisistäni. Hän on itsekin ollut menevä nuori joskus ja muistaa sen onneksi hyvin! ;)
Monet usein ihmettelevät ja naureskelevatkin, kun kerron isäni olevan melkein paras kaverini. Niin se vain on, vaikka tietysti jotkut asiat sensuroidaan isältä (esim. iltojen heilasteluja en pahemmin juoruile isälle :D).
Toivottavasti mahdollisimman monella olisi edes jommankumman vanhemman kanssa lämpimät välit. Tietysti jos molempien niiin aina parempi! :D Muista pitää hyvät välit isääsi. Näin elämässä on aina joku tuki ja turva. - ihana elämä..
miten voi olla mahdollista että mulla on täydelliset suhteet vanhempiini, vaikka perheessäni on monta muutakin jäsentä? ambolibabool! (eli ihmeellistä). he tukevat kaikessa, oi te vanhemmat! mitä tekisimmekään ilmän teitä.. sääliks käy orpoja :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,713515Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152664Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242247Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1052167Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072063MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.5991897Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673