Sovitut treffit??

Salamanteritar

Olen tavannut suomi24:ssa kiinnostavan ihmisen ja näinä lähiaikoina vain keskittynyt hänen kanssaan viestittelyyn ja mahdollisten treffien aikaansaamiseen.
Nyt kun päätimme tehdä treffit niin huomasin hänen olevan Online taas Suomi24:ssa, jossa itsen en ole ollut kirjautuneena viimeaikoina juuri sen takia että tahdoin vain keskittyä häneen sähköpostein/tekstarein..mutta tuli tunne tarkistaa tilanne.
Treffit olisi huomenna ja tuntuisi siltä että hän jo
halajaa muita seuraaville treffeille.
Eikö kannattaisi katsoa yksi asia kerrallaan?

64

4910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirnupiimä

Tiedän tasan mitä tunnet, noin on käynyt myös mulle. Tuli tosi ikävä fiilis, ihan kuin ei kelpaiskaan... Tsemppiä nyt kuitenkin, yritä olla ennakkoluuloton, mutta pidä varas.

• Salamanteritar

Kiitos..että on muitakin, jotka tuntevat täs tapaukses moisia tunteita..että "ettenkö ollutkaan tarpeeksi kiinostava"..

Varani pidän ja tietty liika ennakkoluuloisuuskin on pahasta..mutta paha mieli vaan tuli kuitenkin:)..

Hmm..jospa tässä nukkuisi muutaman tunnin ja miettisi asioita uudemman kerran..

Ehkä treffit vielä syntyvät mutta taidan missata kyllä huomiset:))..tuntuis vähän siltä..hassua kuinka se into vaan loppuu:)

• lksdlksdl

Omistan itse profiilin suomi24ssä ja viestitän usealle yhtäaikaa, en koe olevani kusipää/kärkkymässä useaa yhtäaikaa. Naiset tuppaavat vaan olemaan niin passiivisia noissa hommissa joten sitä etsii ja etsii sellaista joka olisi edes vähän aktiivinen ja osoittaisi kiinnostusta teoillaan.

Puheista päätellen olen huomannut "kiinnostusta" mutta en teoista, noin 90% kaikista yhteydenotoista tulee minun puoleltani, joten jutut aina lässähtävät kun en enää jaksa ottaa jatkuvasti yhteyttä ja sillon on hyvä jos on joku toinen valmiina jonka kanssa on turinat käynnissä.

Mutta se passiivisuus....ihmiskunta kuolis sukupuuttoon jos kaikki nämä hommat ois naisten harteilla.

• kirnupiimä

oho :) vai, että sukupuuttoon. Niin tai näin, ikävä fiilis jäi mulle, mutta tietty tosi hyvä, että hihnalla on sitten tulossa muitakin jos ei nappaa kierroksesssa oleva...

• Salamanteritar

On kuules ollut yritystä, aloitteellisuutta, jokapv.stä yhteydenpitoa puolin ja toisin..ja minä jopa olen itse pitänyt sitä yllä ettei tunnelma lopsahda ennen treffejä..
        että ei kyllä meikäläisen mielestä sukupuuttoon kuolla..tässähän olis ehtiny tehdä vaikka mitä mutta taitaa miehet vaan hömelöpäissään tehdä ohareita liiakseen..:))..ehkäpä he pitävät sitten aina jotakuta reservissä, jos ei yhden kanssa onnaa ja sinkuiksi päätyvät ennemmin tahi myähemmin..vaikka kyllä sen uuden tuttavuuden löytää sitten myöhemminkin eikä tarvi pitää montaa haaremissa yhtäaikaa...sekoo polla.

• onlinee
        Salamanteritar kirjoitti:

On kuules ollut yritystä, aloitteellisuutta, jokapv.stä yhteydenpitoa puolin ja toisin..ja minä jopa olen itse pitänyt sitä yllä ettei tunnelma lopsahda ennen treffejä..
        että ei kyllä meikäläisen mielestä sukupuuttoon kuolla..tässähän olis ehtiny tehdä vaikka mitä mutta taitaa miehet vaan hömelöpäissään tehdä ohareita liiakseen..:))..ehkäpä he pitävät sitten aina jotakuta reservissä, jos ei yhden kanssa onnaa ja sinkuiksi päätyvät ennemmin tahi myähemmin..vaikka kyllä sen uuden tuttavuuden löytää sitten myöhemminkin eikä tarvi pitää montaa haaremissa yhtäaikaa...sekoo polla.

joka päivä onlinee monta kertaa päivässä, jätä sellaiset tyypit, ne on koukussa, en ymmärrä, sun kanssa treffit ja toisia vokottelee ja valmistelee samaan aikaan. Itse tapailin yhtä hemmoa ja meidän treffien jälkeen niiltä lämpimiltä painui suoraan koneelle flirttaan muita, että se siitä, ei tuntunnnu mitenkään täysjärkiseltä toi homma.Ei tää oo mikään huora palsta.

• lskdlsdkl
        kirnupiimä kirjoitti:

oho :) vai, että sukupuuttoon. Niin tai näin, ikävä fiilis jäi mulle, mutta tietty tosi hyvä, että hihnalla on sitten tulossa muitakin jos ei nappaa kierroksesssa oleva...

sitä voisi keskittyä yhteen jos se yksi olisi myös aktiivinen, mutta ei, viestittelyissä olen pitänyt jopa usean päivän taukoja että jos se saisi naisen laittamaan viestiä ensin, mutta eihän ne laita. Menee varmaan useampi vuosi päästä passiivisen naisen kanssa minkäänlaisiin väleihin, sen takia "liukuhihna" systeemi on huomattavasti parempi tapa toimia.

Turhaan te "loukkaannutte" jos mies viestittää useammalle yhtäaikaa, eihän teidän välillä ole edes vielä mitään.

• ei enää sinisilmäinen

Olen sen oppinut, että ei ne miehet lopeta täällä käymistä vaikka tapaivatkin ja tapaisivat toisen kerran jne. Sit lopulta ne katoaa, kun parempi nappaa...
      Ei se varmaan aio panostaa suhun. Anteeksi nyt pessimistisyyteni. Vaikka oliskin sovittu uudelleen treffit miehen aloitteesta, niin sit mies vain katoaa...on varmaan saanut viestejä ihanammilta :).
      En itsekään enää ota profiilia pois, jos tapaan jonkun, kun oon ottanut opikseni.

• ensimmäistä

treffiä ei olla mihinkään sidoksissa ja etsintä jatkuu jollain tehoilla. Ensimmäisillä treffeillä vasta todennetaan kumppanin sopivuus ja päätetään että jatketaanko vai ei. Ikävä kyllä useilla naisilla on taipumus kertoa itsestään muutettua totuutta ja reaaliminä poikkeaa paljonkin tästä virtuaaliminästä.

Olin esimerkiksi viime viikolla deiteillä tapaamassa pulleaa "hoikkaa" likkaa. Ihmisessä on toki paljon muutakin kuin kehon muoro, mutta kun valehtelee siitä niin valehtelee monesta muustakin. Etsintä jatkuu ...

• Nxxx

Täysin normaalia toimintaa enkä tuomitsisi. En tästä vetäisi myöskään mitään johtopäätöstä, ettei ole kiinnostunut. Vasta muutaman tapaamisen jälkeen voi alkaa sulkea tosissaan muita vaihtoehtoja pois (ja poistaa profiilin tai ainakin laittaa passiivitilaan).

Ihmiset antavat itsestään varsin vääristynyttä tietoa etukäteen, kemioista tietää oikeasti vasta tapaamisen jälkeen jne. Jos hyvin menneiden n. kolmansien treffien jälkeenkin halajaa edelleen muita, niin sitten kannattanee palauttaa kiertoon.

• parempaa seuraa

Mä voin ainakin myöntää, että käyn välillä vakoilemassa tyypin profiilia (esim. pari kertaa päivässä ;), jos treffit on jo sovittu. Tottakai kiinnostaa, onko se siellä jatkuvasti online-tilassa. Pari tuollaista olen saanut kiinni, millä ei mitään muuta elämää olekaan kuin roikkua suomi24:n treffeillä. Treffit oon sitten jättänyt surutta välistä. Tuskin olen mitään menettänyt, kyllä mä ainakin haluan tutustua vain sellaisiin miehiin, joilla on muutakin elämää.

Mutta kyllä mun mielestä voi tietysti käydä viestit lukemassa, jos ei kerran ole treffejä vielä ollut. Vähän eri juttu sitten, jos samana päivänä siellä vielä käy katsastelemassa, kun ne treffit on. Tai jos tosiaan on tuntitolkulla siellä online-tilassa, silloinhan se etsii siellä tietysti jo uutta seuraa. Viestien lukemisessa nyt ei kauaa kestä.

Tämä on minun periaatteeni, mut kukin tyylillään. Ainahan näitä seltyksiä kuulee, miksi muka pitäisi olla siellä kirjautuneena tuntitolkulla. Yhtään hyvää selitystä en ole kyllä kuullut. Jos esim. lukee sähköposteja, niin ei ole online-tilassa, vaikka näin jotkut yrittävät väittää.

• jonkin verran

miten voit tietää, että mies roikuu tuntikausia Treffeillä roikkumatta siellä itse. Kohtalaisen huvittavaa, siinä pata kattilaa soimaa :))

• N25^
        jonkin verran kirjoitti:

miten voit tietää, että mies roikuu tuntikausia Treffeillä roikkumatta siellä itse. Kohtalaisen huvittavaa, siinä pata kattilaa soimaa :))

jos ei järki leikkaa. Justhan sanoin, että jos käyn pari kertaa päivässä katsomassa, onko online. Jos on molemmilla kerroilla valo vihreänä, niin päättele siitä... Ei ole tarvetta koko päivää kytätä.

Siinä taas yks onneton online-tyyppi, hohhhhoiiiijaaa...

• vielä enemmän
        N25^ kirjoitti:

jos ei järki leikkaa. Justhan sanoin, että jos käyn pari kertaa päivässä katsomassa, onko online. Jos on molemmilla kerroilla valo vihreänä, niin päättele siitä... Ei ole tarvetta koko päivää kytätä.

Siinä taas yks onneton online-tyyppi, hohhhhoiiiijaaa...

Katso bööna peiliin. Jos sulla on kokemuksia deittiesi jatkamivan surffailua, sä syyllistät siitä väärää päätä linjasta. Sä vain et pysty vakuuttamaan tulevaa deittiäsi itsestäsi... todennäköisesti, koska olet epävarma itsestäsi. Sen voi päätellä argumentoinnistasi. Jokainen taaplaa tyylillään ja sä omallas, mutta veikkaisin että menetät hyviä suhteita epävarmuudella ja hätäisten päätelmien tekemisellä, sitten itket täällä että kaikki miehet ovat epäluotettavia :))

• N25^
        vielä enemmän kirjoitti:

Katso bööna peiliin. Jos sulla on kokemuksia deittiesi jatkamivan surffailua, sä syyllistät siitä väärää päätä linjasta. Sä vain et pysty vakuuttamaan tulevaa deittiäsi itsestäsi... todennäköisesti, koska olet epävarma itsestäsi. Sen voi päätellä argumentoinnistasi. Jokainen taaplaa tyylillään ja sä omallas, mutta veikkaisin että menetät hyviä suhteita epävarmuudella ja hätäisten päätelmien tekemisellä, sitten itket täällä että kaikki miehet ovat epäluotettavia :))

nyt arvon online-mies. Olenhan mä vakuuttanut deittini, jos kerran treffeille halusivat. Ongelma on vaan siinä, ettei nämä onnettomat osaa pysyä poissa sieltä nettitreffeiltä, kun ei niillä yksinkertaiseti ole muuta elämää.

Nämä pari tyyppiä, joiden kanssa peruin ne treffit, olivat tuolla s24:ssä viime kesänä. Itse ehdin tässä jo välissä seurustella ja kun pari kuukautta sitten laitoin profiilini takaisin, niin kappas kummaa, siellä ne samat naamat on vieläkin!

Ei tuollaisia onnettomia mikään nainen saa vakuuttumaan, kun ei ne oikeaa elämää osaa elääkään. Kylläpä sinua tuntuu harmittavan minun mielipiteeni. Katsopa sinä sinne peiliin, josko sieltä löytyisi syy. :))))))

Ja olenko "itkenyt" että kaikki miehet täällä ovat epäluotettavia? En.

• johtaa typeriin

päätelmiin!
        Suomi24 on palvelu johon jäsen kirjautuu tunnuksillaan, tällöin aktivoituvat kaikki hänen käytössä olevat palvelunsa.
        Näitä ovat galleriasivu, sähköposti ja mahdollinen treffiprofiili.
        Kirjautumisen jälkeen ja aikana kaikki palvelut ovat online-tilassa, piste.
        Älkää väittäkö asioita joista ette tiedä, kokeilemalla voit todentaa asian -kun olet olevinasi noin nokkela niin keksit kyllä miten.
        Ärsyttävää kuinka näitä "maapallo on litteä"-väittäjiä on aina vain olemassa.
        Huvittavaa seurata kuinka tietämättömät typerykset sabotoivat omat mahdollisuutensa tavata ihmisiä :D

Tarkennuksena vielä, että minulla ei ole treffiprofiilia enkä tällä viestillä selittele kenenkään online-käyttäytymistä.

• N25^
        johtaa typeriin kirjoitti:

päätelmiin!
        Suomi24 on palvelu johon jäsen kirjautuu tunnuksillaan, tällöin aktivoituvat kaikki hänen käytössä olevat palvelunsa.
        Älkää väittäkö asioita joista ette tiedä, kokeilemalla voit todentaa asian -kun olet olevinasi noin nokkela niin keksit kyllä miten.
        Huvittavaa seurata kuinka tietämättömät typerykset sabotoivat omat mahdollisuutensa tavata ihmisiä :D

Tarkennuksena vielä, että minulla ei ole treffiprofiilia enkä tällä viestillä selittele kenenkään online-käyttäytymistä.

Miksi se sinua harmittaa, jos MINÄ en online-miehiä tapaa? Tapaan kyllä niitä fiksumpia miehiä, joilla on myös netin ulkopuolista elämää. Hauku sinä vaan tietämättömäksi typerykseksi, kun et muuta osaa. Haukkumisella yleensä osoittaa olevansa tosi fiksu! ;)

Ja mikäköhän on sinun motiivisi käydä tätä keskustelua, jos ei treffiprofiilia muka ole? Hevosetkin nauraa! :)))))))))))))))))))

Mä lähden nyt jumppaan. Jää sinä tänne kiukuttelemaan ja kirjoittamaan happamia kommenttejasi. Joillakin ihmisillä on kuule online-mies muutakin elämää. ;)

• ja ihmettelee
        N25^ kirjoitti:

nyt arvon online-mies. Olenhan mä vakuuttanut deittini, jos kerran treffeille halusivat. Ongelma on vaan siinä, ettei nämä onnettomat osaa pysyä poissa sieltä nettitreffeiltä, kun ei niillä yksinkertaiseti ole muuta elämää.

Nämä pari tyyppiä, joiden kanssa peruin ne treffit, olivat tuolla s24:ssä viime kesänä. Itse ehdin tässä jo välissä seurustella ja kun pari kuukautta sitten laitoin profiilini takaisin, niin kappas kummaa, siellä ne samat naamat on vieläkin!

Ei tuollaisia onnettomia mikään nainen saa vakuuttumaan, kun ei ne oikeaa elämää osaa elääkään. Kylläpä sinua tuntuu harmittavan minun mielipiteeni. Katsopa sinä sinne peiliin, josko sieltä löytyisi syy. :))))))

Ja olenko "itkenyt" että kaikki miehet täällä ovat epäluotettavia? En.

"Olenhan mä vakuuttanut deittini, jos kerran treffeille halusivat."
        Jos pidät heitä vakuutteina sinusta, ihmettelen miksi tunnet hermostunutta epävarmuutta sekä omistamisenhalua heistä jo etukäteen. TArve seurailla tulevia deittejäsi on minusta hieman huolestuttava piirre, eikä taatusti kerro itsevarmuudesta. Kannattaa myös muistaa, että tilanne on ennen deittejä ja sen jälkeenkin ilman jatkosta sopimista auki.

Mikäli he toimivat toisin kuin olette sopineet, asia on toinen ja deitit kannattaakin perua. Kommunikointi on tärkeää mailailuvaiheessa, on typerää jättää itselleen tärkeät asiat roikkumaan ja pitää niitä toiselle itsestään selvinä.

Sulla on joku tavoite ja toimintatapa ja kanssadeittailijoilasi on omansa. Katsot mailmaa tietysti vain omasta perspektiivistäsi, mutta osoittaisi kypsyyttä sinulta jos kykenisit ymmärtämään toistenkin perspektiiviä ja toimintatapoja ja keskustella niistä.

• täällä

Minä myös olen käynyt vaklaamassa ennen treffejä miehen profiilin, ja siellähän on ollut koko päivän online-tilassa, niinpä olen jättänyt treffit väliin. Itse ainakin haluan keskittyä kerralla yhteen ihmiseen ja odotan sitä myös mieheltä, ei voi mitään...kaikki ihmiset kun eivät ajattele ja tunne samoin. Ja miksei voi olla edes päivää pois sivuilta ennen treffejä? Jotenkin vaan ajattelen että se olisi kohteliastakin toista kohtaan, viestien lukeminen on tietysti eri asia, mutta että roikkua siellä tuntitolkulla?? Tulkitsen sen ilmanmuuta niin, että mies hakee parempaa...

• kokeiltu

päätelmiin!

ja monena muunakin päivänä. Ei näy treffeillä kun kirjautuu postiin. Joten otappa uusiks

• sellaisella
        ja ihmettelee kirjoitti:

Jos pidät heitä vakuutteina sinusta, ihmettelen miksi tunnet hermostunutta epävarmuutta sekä omistamisenhalua heistä jo etukäteen. TArve seurailla tulevia deittejäsi on minusta hieman huolestuttava piirre, eikä taatusti kerro itsevarmuudesta. Kannattaa myös muistaa, että tilanne on ennen deittejä ja sen jälkeenkin ilman jatkosta sopimista auki.

Mikäli he toimivat toisin kuin olette sopineet, asia on toinen ja deitit kannattaakin perua. Kommunikointi on tärkeää mailailuvaiheessa, on typerää jättää itselleen tärkeät asiat roikkumaan ja pitää niitä toiselle itsestään selvinä.

Sulla on joku tavoite ja toimintatapa ja kanssadeittailijoilasi on omansa. Katsot mailmaa tietysti vain omasta perspektiivistäsi, mutta osoittaisi kypsyyttä sinulta jos kykenisit ymmärtämään toistenkin perspektiiviä ja toimintatapoja ja keskustella niistä.

joka tietää mitä tahtoo. Ei kaikki halua nörttejä, jotka viettää tietokoneen ääressä koko elämänsä. Ei ole kyllä omistamisen halua ja epävarmuutta tuntenut, kun ei ole halunnut tavata koko miestä. Ihme logiikka äijällä...?????

• Vihreä
        täällä kirjoitti:

Minä myös olen käynyt vaklaamassa ennen treffejä miehen profiilin, ja siellähän on ollut koko päivän online-tilassa, niinpä olen jättänyt treffit väliin. Itse ainakin haluan keskittyä kerralla yhteen ihmiseen ja odotan sitä myös mieheltä, ei voi mitään...kaikki ihmiset kun eivät ajattele ja tunne samoin. Ja miksei voi olla edes päivää pois sivuilta ennen treffejä? Jotenkin vaan ajattelen että se olisi kohteliastakin toista kohtaan, viestien lukeminen on tietysti eri asia, mutta että roikkua siellä tuntitolkulla?? Tulkitsen sen ilmanmuuta niin, että mies hakee parempaa...

No eikö ole tullut mieleen, että vihreä online-merkki ei välttämättä tarkoita sitä että tyyppi olisi koko ajan tietokoneen äärellä? Itselläni käynyt monena iltana niin, että palvelu ruuhkautuu, enkä pysty loggaamaan ulos. Siten online-tila näkyy koko seuraavan päivän aina seuraavan sisäänloggauksen jälkeiseen uloskirjautumiseen saakka.

Itseasiassa jos ei koskaan loggaa ulos, vihreä onlinetila on aina päällä, eikä typerät kyylät pysty seuraamaan oletko oikeasti paikalla vai et.

• se ihmettelijä
        sellaisella kirjoitti:

joka tietää mitä tahtoo. Ei kaikki halua nörttejä, jotka viettää tietokoneen ääressä koko elämänsä. Ei ole kyllä omistamisen halua ja epävarmuutta tuntenut, kun ei ole halunnut tavata koko miestä. Ihme logiikka äijällä...?????

Sanotaan että internet-keskustelu paljastaa ihmisestä huonoimmat puolet anonyymiytensä ansiosta ... tai sitten se paljastaa ihmisen todellisen, suojatun minän, sen omakuvan. Mielestäni tämä keskustelu kanssasi kertoo sinusta ja itseluottamuksestasi paljon, tai sanotaan että tarpeeksi.

Nettideittien kanssa keskustelu on aivan oma juttunsa, kun on profiili ja mahdollisesti kuvat olemassa, ihmiset tavallaan markkinoivat itseään ja yrittävät pitää itsestään sitä parasta mahdollista kuvaa esillä.

Keskusteltaessa mailitse ja chatissa positiivisen profiilin kanssa yritän löytää sen todellisen minän. Monestikaan onnistumatta täydellisesti, tietynlaiset äärityypit sieltä olen kuitenkin oppinut löytämään. Todellisuus paljastuu viimeistään tavatessa.

Olen varma että osaat halutessasi antaa itsestäsi melko positiivisen kuvan, mutta terävimmät deittikaverisi ovat ehkä nähneet juttujesi läpi, eivätkä ole suhtautuneet sinuun kovin vakavasti ja jatkaneet sen optimikumppanin etsimistä.

• -mies-74-

tuollainen ennakkoluuloisuus on typerää. Itse olen valmis sitoutumaan, kun oikea nainen tulee vastaan, mutta odotan sen sitoutumisen alkavan yhteisestä keskustelusta niin, että se sitoutuminen on molemmin puolista. Sen odottaminen, että jo ennen ensi treffejä mies olisi "uskollinen", on minusta hölmöä. Sitä ei voi odottaa naiselta eikä myöskään mieheltä...paitsi jos asiasta on sovittu esim. sähköpostilla etukäteen.

• N25^
        se ihmettelijä kirjoitti:

Sanotaan että internet-keskustelu paljastaa ihmisestä huonoimmat puolet anonyymiytensä ansiosta ... tai sitten se paljastaa ihmisen todellisen, suojatun minän, sen omakuvan. Mielestäni tämä keskustelu kanssasi kertoo sinusta ja itseluottamuksestasi paljon, tai sanotaan että tarpeeksi.

Nettideittien kanssa keskustelu on aivan oma juttunsa, kun on profiili ja mahdollisesti kuvat olemassa, ihmiset tavallaan markkinoivat itseään ja yrittävät pitää itsestään sitä parasta mahdollista kuvaa esillä.

Keskusteltaessa mailitse ja chatissa positiivisen profiilin kanssa yritän löytää sen todellisen minän. Monestikaan onnistumatta täydellisesti, tietynlaiset äärityypit sieltä olen kuitenkin oppinut löytämään. Todellisuus paljastuu viimeistään tavatessa.

Olen varma että osaat halutessasi antaa itsestäsi melko positiivisen kuvan, mutta terävimmät deittikaverisi ovat ehkä nähneet juttujesi läpi, eivätkä ole suhtautuneet sinuun kovin vakavasti ja jatkaneet sen optimikumppanin etsimistä.

Tarkoitus oli osoittaa varmasti tämä "syväanalyysi" minulle? Sovitaan sitten, että olen todella ruma, tyhmä, itseluottamukseni on ihan nollassa ja enkä ikinä ole saanut yhtään miestä. Jos se sinusta onnellisen tekee? (Muuhun et taida tyytyä?) Olet todella outo ja säälittävä hyypiö, kun alat sättimään ihmistä, jota et edes tunne.

Ehkä olen torjunut sinut tuolla treffeillä? Olen pahoillani, mutta minä en hae mitään nörtsätyyppiä, joka istuu perse homeessa koneen ääressä 24 t/vrk. Ihan samantekevää, minkä takia se vihreä valo siellä palaa. Toivottavasti löydät ennen pitkää jonkun online-tytön sieltä, niin ei tarvitse turhautuneisuuttasi ja vihaasi minuun purkaa.

Lopuksi voin vielä heittää seuraavan kommentin puolestasi: "En mä sinua olisi huolinutkaan!"

Siihen vastaan: Hyvä, en minäkään sinua. :) Mieluummin pysyn sinkkuna lopun elämääni!

Säälin sinua. Mutta toivon silti, että löydät joskus online-tyttösi, jotta keksit parempaa tekemistä kuin vieraiden ihmisten analysointi, arvostelu ja haukkuminen.

• N25^
        ja ihmettelee kirjoitti:

Mielestäni sellaisella tyypillä on huono itsetunto, jonka täytyy yrittää löytää mahdollisimman monta naista/miestä "varalle", kun pelottaa niin paljon, ettei kelpaa treffikavereilleen kuitenkaan. Sitten voi aina pakit saatuaan lohduttautua ajatuksella, että onhan mulla vielä se varanainen/-mies nro 11. :))) Todella säälittävää. Tuollaiset haluan kiertää kaukaa.

• ainakin
        Vihreä kirjoitti:

No eikö ole tullut mieleen, että vihreä online-merkki ei välttämättä tarkoita sitä että tyyppi olisi koko ajan tietokoneen äärellä? Itselläni käynyt monena iltana niin, että palvelu ruuhkautuu, enkä pysty loggaamaan ulos. Siten online-tila näkyy koko seuraavan päivän aina seuraavan sisäänloggauksen jälkeiseen uloskirjautumiseen saakka.

Itseasiassa jos ei koskaan loggaa ulos, vihreä onlinetila on aina päällä, eikä typerät kyylät pysty seuraamaan oletko oikeasti paikalla vai et.

on profiili joka kerta loggautunut ulos, jos olen laittanut netin kiinni, vaikka en olisi päässyt loggaamaan itseäni treffeiltä ulos. Siinä on vaan joskus pieni viive.

• niin matala

päätelmiin!

älykkyysosamäärä ettei osaa sähköpostiin kirjautua, ilman että näkyy treffeillä kirjautuneena, niin ketä kiinnostaa :D Halooo..

• ihmettele
        N25^ kirjoitti:

Tarkoitus oli osoittaa varmasti tämä "syväanalyysi" minulle? Sovitaan sitten, että olen todella ruma, tyhmä, itseluottamukseni on ihan nollassa ja enkä ikinä ole saanut yhtään miestä. Jos se sinusta onnellisen tekee? (Muuhun et taida tyytyä?) Olet todella outo ja säälittävä hyypiö, kun alat sättimään ihmistä, jota et edes tunne.

Ehkä olen torjunut sinut tuolla treffeillä? Olen pahoillani, mutta minä en hae mitään nörtsätyyppiä, joka istuu perse homeessa koneen ääressä 24 t/vrk. Ihan samantekevää, minkä takia se vihreä valo siellä palaa. Toivottavasti löydät ennen pitkää jonkun online-tytön sieltä, niin ei tarvitse turhautuneisuuttasi ja vihaasi minuun purkaa.

Lopuksi voin vielä heittää seuraavan kommentin puolestasi: "En mä sinua olisi huolinutkaan!"

Siihen vastaan: Hyvä, en minäkään sinua. :) Mieluummin pysyn sinkkuna lopun elämääni!

Säälin sinua. Mutta toivon silti, että löydät joskus online-tyttösi, jotta keksit parempaa tekemistä kuin vieraiden ihmisten analysointi, arvostelu ja haukkuminen.

Sinulla pyörii teksteissä pelkästään kielteisiä kategorisointeja, kuten online-miehiä, rumia, tyhmiä, nörtsätyyppejä ... Ilmoitat että vakoilet mielelläsi tulevia deittejäsi. Toivot löytäväsi jotain kielteistä voidaksesi sitten purkaa kaiken esille raivosta kirskuvin hampain: "mitä minä sanoin!!"

Yritä tyttö hyvä korjata haavasi vihreistä valoista. Tapasi keskustella ja argumentoida puhuu paljon sen puolesta, että kaikki ei ole sinulla kohdallaan. On helppo mieltää sinut juuri sellaiseksi kuin negaatiolla yritit kieltää.

• N25^
        ihmettele kirjoitti:

Sinulla pyörii teksteissä pelkästään kielteisiä kategorisointeja, kuten online-miehiä, rumia, tyhmiä, nörtsätyyppejä ... Ilmoitat että vakoilet mielelläsi tulevia deittejäsi. Toivot löytäväsi jotain kielteistä voidaksesi sitten purkaa kaiken esille raivosta kirskuvin hampain: "mitä minä sanoin!!"

Yritä tyttö hyvä korjata haavasi vihreistä valoista. Tapasi keskustella ja argumentoida puhuu paljon sen puolesta, että kaikki ei ole sinulla kohdallaan. On helppo mieltää sinut juuri sellaiseksi kuin negaatiolla yritit kieltää.

enää minäkään. Sun koko elämäsi on tosiaankin täällä. :D

Korjaa sinä haavasi. Kaikki eivät todellakaan halua miestä, joka elää koko elämänsä internet-palstoilla. Toivottavasti ymmärrät hakeutua hoitoon, ennen kuin huomaat olevasi ypöyksin.

• ymmärtää
        N25^ kirjoitti:

Korjaa sinä haavasi. Kaikki eivät todellakaan halua miestä, joka elää koko elämänsä internet-palstoilla. Toivottavasti ymmärrät hakeutua hoitoon, ennen kuin huomaat olevasi ypöyksin.

Voih, tuo olisi voinut sattunut, ellet olisi osunut niin totaalisesti ohi. Yritä hieman kovemmin, niin voit saada edes ailahduksen mielipahaa. Olet niin läpinäkyvä pahanilkisyydessäsi.

• tämä onkin

...tutun kuuloista tekstiä. taitaa olla taas meidän nettipsykologi asialla?? :D löytänyt uuden kiusattavan hampaisiinsa. eikä antanu periksi, vaan sai taas viimeisen sanan sanottua. sillä tavalla. toiset saa noita onnen tunteita aikas vähäsestä.. onkohan muuten psykopaateilla mitään aitoja tunteita, tuumimpa tässä vaan itsekseni.................................

• kaddja
        -mies-74- kirjoitti:

tuollainen ennakkoluuloisuus on typerää. Itse olen valmis sitoutumaan, kun oikea nainen tulee vastaan, mutta odotan sen sitoutumisen alkavan yhteisestä keskustelusta niin, että se sitoutuminen on molemmin puolista. Sen odottaminen, että jo ennen ensi treffejä mies olisi "uskollinen", on minusta hölmöä. Sitä ei voi odottaa naiselta eikä myöskään mieheltä...paitsi jos asiasta on sovittu esim. sähköpostilla etukäteen.

Ei täs mistään sitoutumisesta ja uskollisuudesta puhuttu..vielä. Enempi toisen kunnioittamisesta ja arvostamisesta.. on se vähä loukkaavaa, jos esim samana päivänä kun olis treffit, kaveri onkin S24treffeillä etsimässä seuraa.. kyllä kertoo aika paljon kaverista.

• N25^
        tämä onkin kirjoitti:

...tutun kuuloista tekstiä. taitaa olla taas meidän nettipsykologi asialla?? :D löytänyt uuden kiusattavan hampaisiinsa. eikä antanu periksi, vaan sai taas viimeisen sanan sanottua. sillä tavalla. toiset saa noita onnen tunteita aikas vähäsestä.. onkohan muuten psykopaateilla mitään aitoja tunteita, tuumimpa tässä vaan itsekseni.................................

Osaan onneksi tunnistaa, jos tyypillä ei ole ihan kaikki kohdallaan. Turha sellaisen kanssa on alkaa riitelemään, se ei varmasti lopu koskaan. Sanokoon sitten viimeisen sanan, jos se tosiaan onnelliseksi tekee. Vähän kyllä ihmettelin, mistä moinen viha... Mutta ihan kiva tietää, etten ollut ainoa "uhri". Meitä riittää moneen junaan. ;)

• deittitohtori

Upeeta kun täällä jotkut sentään pitävät pintansa ja laittavat ojennukseen näitä netissä epärealistisella nosteella porskuttavia, livenä seiniä koristavia dooriksia.

• käänne
        deittitohtori kirjoitti:

Upeeta kun täällä jotkut sentään pitävät pintansa ja laittavat ojennukseen näitä netissä epärealistisella nosteella porskuttavia, livenä seiniä koristavia dooriksia.

että ilmaantui taas yksi fani, heti kun jäit alakynteen ;) Hei pikkuinen, sun uskottavuus on mennyt jo, ihan sama miten monta fania itsellesi kirjoitat................................kirjoita perkule saman tien kymmenen nasevasti argumentoivaa fania, niin tulee hyvä mieli.........:)))))))))))))))

• deittivälskäri
        käänne kirjoitti:

että ilmaantui taas yksi fani, heti kun jäit alakynteen ;) Hei pikkuinen, sun uskottavuus on mennyt jo, ihan sama miten monta fania itsellesi kirjoitat................................kirjoita perkule saman tien kymmenen nasevasti argumentoivaa fania, niin tulee hyvä mieli.........:)))))))))))))))

Ööö... voisinko päätellä kysymyksessä olevan keskusteluketjun dominointia yrittäneen N25:n? Kun lukee noita keskusteluja sinä näyt keskittyvän kaikkeen muuhun kuin oleelliseen.

• vielä tämänkin
        deittivälskäri kirjoitti:

Ööö... voisinko päätellä kysymyksessä olevan keskusteluketjun dominointia yrittäneen N25:n? Kun lukee noita keskusteluja sinä näyt keskittyvän kaikkeen muuhun kuin oleelliseen.

jälkeen se viimeinen sana, niin on hyvä mieli taas..... onko pää todellakin noin pipi? miksi et enää uskalla kirjoittaa sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi? ei kai fanit vaan loppunut kesken? aina voi kirjoittaa lisää...:))))) voi elämän kevät, kirjoita rauhassa kommenttejasi, ei sua kukaan kestä....................................

suomennan: jos joku ei tätä "nettipsykologiamme" vielä tunne: N25 ei yrittänyt dominoida keskustelua vaan vastaili idioottimaisiin argumentteihin, kunnes tajusi, ettei kannata riidellä tuon kanssa. joka muuten haluaa aina sanoa viimeisen sanan. keksi vielä jotain nasevaa. riitele rauhassa itsesi kanssa, taitaa todellakin olla parasta mihin pystyt ja kirjoita jokaiselle kommentille vielä monta nasevasti argumentoivaa fania................................:)))))))))))))

• deittivälskäri
        vielä tämänkin kirjoitti:

jälkeen se viimeinen sana, niin on hyvä mieli taas..... onko pää todellakin noin pipi? miksi et enää uskalla kirjoittaa sillä rekisteröidyllä nimimerkilläsi? ei kai fanit vaan loppunut kesken? aina voi kirjoittaa lisää...:))))) voi elämän kevät, kirjoita rauhassa kommenttejasi, ei sua kukaan kestä....................................

suomennan: jos joku ei tätä "nettipsykologiamme" vielä tunne: N25 ei yrittänyt dominoida keskustelua vaan vastaili idioottimaisiin argumentteihin, kunnes tajusi, ettei kannata riidellä tuon kanssa. joka muuten haluaa aina sanoa viimeisen sanan. keksi vielä jotain nasevaa. riitele rauhassa itsesi kanssa, taitaa todellakin olla parasta mihin pystyt ja kirjoita jokaiselle kommentille vielä monta nasevasti argumentoivaa fania................................:)))))))))))))

Hivenen outoa, mutta täytyy myöntää, että kohtalaisen energinen avautuminen. Mulla ei ole sua vastaan mitään, joten toivotan tässä kohtaa hyvää kesää ja onnistuneita deittejä.

• kuten myös
        deittivälskäri kirjoitti:

Hivenen outoa, mutta täytyy myöntää, että kohtalaisen energinen avautuminen. Mulla ei ole sua vastaan mitään, joten toivotan tässä kohtaa hyvää kesää ja onnistuneita deittejä.

oikein lämmintä ja mukavaa kesää :))

• Nimetön
        N25^ kirjoitti:

näytät täällä itsekin pyörivän...monta kertaa päivässä ;)

Jotkut ihmiset eivät muista kirjautua ulos palvelusta.Eli vihreä valo ei välttämättä tarkoita sitä että treffeillä istutaan tuntikausia.
        Joillakin on tapana pitää konetta auki ja touhuilla muitakin asioita.Itselläni jää joskus kone päälle vaik poistun kotoa.

Ja mielestäni ennen ensimmäisiä treffejä ei voi olettaa toiselta uskollisuutta ja sitoutumista ja keskittymistä yhteen ihmiseen.

Ja olen muuten melko varma että kun mies rakastuu naiseen oikeasti niin ei se silloin muita treffaile.

yks nainen

• kyylä84 ;o)
        täällä kirjoitti:

Mie kyttään kans ja miun kaverit. Taitaa olla tosi yleistä.. Yhellä kaverilla on jopa "kyttäysprofiili" millä saa nalkkiin kaikki kusipäät. ;D

• kyylä75
        kyylä84 ;o) kirjoitti:

Mie kyttään kans ja miun kaverit. Taitaa olla tosi yleistä.. Yhellä kaverilla on jopa "kyttäysprofiili" millä saa nalkkiin kaikki kusipäät. ;D

kyylääminen on kivaa.Mun yx tuttu laitto himaan liikkeeseen ja ääneen reagoivat kuuntelu ja videointilaitteet jotta vois kyylätä muijaansa.Se pääsis kerhoon helposti.

• nähnyt ja kokenut :)

Eiköhän tämä deittailu mene niin että sitkeimmät linjoilla pysyvät korjaavat hedelmän.Joissakin tapauksissa vain palloteltavimmat jää :)

Olen mies ja kokemukseni perusteella ensisilmäyksellä etsitään ne mahdolliset partnerit.
      Ja kun näihin muutamiin alkaa tutustua niin aikaa myöten jo kirjoittelussa osa putoaa pois ja treffeillä vain kyllin hyvä tai paras jää olemaan.

Eihän kukaan voi olettaa että parilla rivin pätkällä voi sen loppuelämän kaverin löytää.Ja kun on niinkin että kukaan ei näytä niitä "huonoja" puoliaan tavatessa.
      Yhteiselossa voi sitten huomioida onko puheet ja kirjoitukset pitäneet paikkaansa.

Minulle on kuulkaas käynyt jopa sillälailla että omillaan toimeentuleva nainen alkoi pyytää minulta laskuihinsa rahaa ja suhde loppui kun rahaa ei löytynyt.
      On käynyt niinkin että lemmikkieläimen pitäjä osoittautui sellaiseksi ettei pitänyt minua edes koiran arvoisena ja suhde loppui kun pimeässä kompastuin koiraan.
      On käynyt niinkin että minun olisi pitänyt luopua yhteydenpidosta omiin aikuisiin lapsiini ja suhde loppui kun sanoin että omat lapset tulee aina olemaan etusijalla ihmissuhteissa.

Tällaisia asioita voi sattua kenelle hyvänsä mutta tarviiko noista nyt niin hirveesti huudella.
      Meitä miehiäkin on moneen lähtöön ja nuo kyseiset naiset roikkuu vieläkin näillä listoilla mutta jääköön kuitenkin henkilöllisyydet vain omaan tietooni.

Noihin treffeihin pitää hyvät ihmiset lähteä pilke silmäkulmassa eikä rakennella mitään pilvilinnoja muutaman rivin tai ekatreffien jälkeen.
      Ja naiset....ne ekat treffit sitten yleiselle paikalle vaikka niinhän oletan teidän tekevänkin.

• riittää

Tämä on nettitreffeissä ennemminkin sääntö kuin poikkeus. Itselläni on kyllä parikin kertaa hyytynyt into tutustua mieheen, kun asianomainen näyttää pääasiassa olevan vain "online". Ei kiinnosta meikäläistä sellaiset herrat.

• ååååååååååå

juup, ei kiinnosta ei.

• samaa ajatellut

Mutta miten voit vaatia, että hän sitoutuu sinuun, jos et ole edes tavannut???? Yksi ystäväni (mies) sanoi minulle, kun ruikutin samaa asiaa, että jos se mies vaikka tapaa jonkun muun...hän sanoi, että mitä se on sinulta pois. Anna sen tavata muita. Jos oot sille sopiva, niin kyllä se sut valkkaa.

• iamaman

suusta. Näin on. Jos jonkun kanssa mätsää, niin silloin kyllä loppuu ennemmin tai myöhemmin muu deittailu. Jos ei lopu, niin ei ollut se ihminen sinun arvoinen.

• se menee
        iamaman kirjoitti:

suusta. Näin on. Jos jonkun kanssa mätsää, niin silloin kyllä loppuu ennemmin tai myöhemmin muu deittailu. Jos ei lopu, niin ei ollut se ihminen sinun arvoinen.

kunhan ei tosiaan asu siellä treffisivuilla :D

• Lapsellinen keskustelu

Hmm.. naurattaa.. todellakin.. koko tämä viestiketju. Seurataan toista ja mietitään että miksi vihreä valo palaa..

Olen nainen ja treffeillä myös profiili. Ei tulee mieleenkään että kävisin tsekkaa milloin toinen on online.. se näkyy.. saa näkyä.. so what?

Itsellänikin on kone aina auki kun olen kotona.. belive me.. elämää löytyy myös muualta.. ja töitä kun tekee koneella.. pystyy pitämään myös sivut auki.. niin että ollaanko sitä aikuisia vai lapsia hiekkalaatikolla?

Jos jokin ärsyttää/ottaa päähän.. niin suorasukkaisuus on aina parasta.. vaikeata.. mutta loppujen lopuksi palkitsevaa.. Olenkohan liian vähän aikaa ollut treffipalstoilla.. ehkä.. mutta en omaa tulevaisuutta sen varaan muutenkaan rakenna.. se on vaan yksi hauska tapaa tutustua uusiin ihimisiin..
      Tsemppiä vaan kaikille jolle se on elämää tärkeämpi asia.. ;)

• kenellekään

elämää suurempi asia. ;o)) Täällä nyt keskustellaan... kaikesta. Hauskahan se on mielipiteitä vaihtaa asiasta kuin asiasta! :o)

• deittivälskäri

Hauska lukea selväpäisiä kommentteja näinkin suuria tunteenpurskahduksia sisältävässä ketjussa.

Ymmärrän, että muiden profiilien vilkuilu saattaa tuntua jostakusta loukkaukselta tulevien treffien kynnyksellä, mutta vakoileminen ei tunnu aikuisten tekemisiltä.

Treffailu on hauska asia ja siihen pitää lähteä pilke silmäkulmassa!!

• sinkkumimmi.........

kyllä minäkin koneella töitä teen, mutta en silti ole jatkuvasti kirjautuneena treffeille. Tulis kyllä itselle sellainen olo, että on "tyrkyllä" jatkuvasti. Jotenkin hävettäisi jos olisi naamavärkki siellä jatkuvasti esillä. No mulla onkin tosiaan kuvallinen profiili..

• isopahamies
        sinkkumimmi......... kirjoitti:

kyllä minäkin koneella töitä teen, mutta en silti ole jatkuvasti kirjautuneena treffeille. Tulis kyllä itselle sellainen olo, että on "tyrkyllä" jatkuvasti. Jotenkin hävettäisi jos olisi naamavärkki siellä jatkuvasti esillä. No mulla onkin tosiaan kuvallinen profiili..

ajateltu. minä teen aina "online"-hakuja ja on se aika keljun näköistä jos sielä on joka kerta samojen muijien naamat ;-)

• blaaaaaaaaa

blaaaaaaa.. miten te jaksatte???? tää on netti, halooooooo, täällä leikitään ,pidetään hauskaa, tapetaan aikaa,.. kuka täälltä mitään ihmissuhteita luulee saavansa. hahah... voi näitä keskusteluita...;-))

• asiaaaa!

käpäsin tuossa justiinsa heittää koko rundin läpi ;-) määäää maaaaalaispoikaaa oooonn... ja tyttöjä riiiaillen.... :-)

• oppinut...

JÄTTÄKÄÄ surffailemaan online tilaan tyyppi, joka sovittujen treffienkin jälkeen surffaa onlinessa. Ei maksa vaivaa edes mennä treffeille, koska 99 prosenttisestikin on treffien jälkeen online tilassa, etsien sitä aina vain parempaa.

Nämä ovat niitä, jotka ovat addiktuneita, ikideittailijoita, joille mikään ei riitä.
      Heiltä puuttuu KYKY, joko sitoutumiseen, toisen ihmisarvon kunnioittamiseen, koska he eivät osaa kunnioittaa edes itseään.

• lallalaa

Vittu mitä paskaa nää luuserit heittää

• et ole
        lallalaa kirjoitti:

luuseri, vaan?

• täällä tosiaan
        lallalaa kirjoitti:

tunteet pinnalla! :D Juu, en suosittele minäkään kenellekään noita ikideittaajia! Kannattaa tosissaan kiertää kaukaa..

• ...kaipaava

Sehän se pulma juuri onkin. Ei niinkään se, että jos nyt profiili keikkuu näkösällä, kun mies on menossa ensitapaamiselle vielä käytännössä tuntemattoman naisen kanssa. Mutta kun profiili keikkuu parrasvaloissa vielä useankin tapaamisen jälkeen. Eräskin herra Online totesi: "Suahan mä vaan tapailen, mutta jos se sua häiritsee, niin voin ottaa profiilin pois." No, eipä ottanut profiiliaan näkösältä eikä kyllä päässyt enää tapaamaan meikäläistäkään!

• Joo..o!

Oletko Varma,että ei Ole Varattu? Näitä *jännitystä elämään* hakevia miehiä kun tuntuu riittävän...Vai kiinnostaako varatut? (uskottelevat,vaikka ja mitä,mutta...)
      Sori,karkea teksti,mutta vit...aa suunnattomasti nuo "Uskolliset avio/avomiehet" & "uskolliset avio/avovaimot" .....

• valot päällä

yötä päivää ennen treffejä, ettei tarvitse tuollaisia kyttääjiä elävänä tavata.

• suosittelen

Sittenhän kaikki ovat tyytyväisiä. :) Kannattaa saman tien jättää ne valot päälle ainakin seuraavaksi viideksi vuodeksi, se on yleinen käytäntö "valot päällä" -miehillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55