mieki "pääsin" tänne isojen tyttöjen palstalle. Olo on vielä jotenski hutero, mutta enköhän mää tästä totu olemaan kuuvellakymmenennellä....:)
No nyt sitten
11
738
Vastaukset
- tammikuun likka
Tästä se alkaa, kohti kuuttakymmentä. Tulikos kovasti juhlittua :)
- Magrat K
Ja tervetuloa! Minä olen täällä jo jonkun aikaa harjoitellut, vaikka virallistun vasta kesäkuun alussa.
- mies_vm56
tyttöjen? Älähän yritä omia palstaa teille tytöille, yhtä lailla tämä on meidän isojen poikienkin palsta;)
Onneksi olkoon vaan ja tervetuloa!- untuvikko:)
myös isojen poikien palstalle:) Ja kiitos paljon tervetulotoivotuksista. Juhlin synttäreitäni Rodoksella:)
- Pirre*
Siitä se olo tasaantuu, ja tervetuloa :)
Minä olen myös yrittänyt nyt ekskertoja tänne tutustua. Jotenkin tuntuu vaan, että en minä halua kuulua tänne. Pakko se on vaan nöyrtyä ja yrittää sekaan.
- Leine
Kun lukee näitä viestejä tulee oikein paniikki että mihin sitä joutuu syksyllä.Ej kai se ikää niin masentava voi olla.
- a.mazon
Leine kirjoitti:
Kun lukee näitä viestejä tulee oikein paniikki että mihin sitä joutuu syksyllä.Ej kai se ikää niin masentava voi olla.
Jää tänne. Mutta älä paljasta kenellekään että olet jo 60.
;)) a.mazon kirjoitti:
Jää tänne. Mutta älä paljasta kenellekään että olet jo 60.
;))Minä olen tuhat vuotta, seitojen kanssa.
a.mazon kirjoitti:
Jää tänne. Mutta älä paljasta kenellekään että olet jo 60.
;))meni väärälle, taidan olla jo kännissä. sori.
- a.mazon
miljoona kirjoitti:
meni väärälle, taidan olla jo kännissä. sori.
Tunnen minäkin joskus itseni tuhatvuotiaaksi!
Kun viisaus painaa hartioita. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511