piereskely

metaaaani

puhutaanpas hetkonen pieruista.

1)tuntuuko miehestä oudolta päästää flatus ilmoille naisen seurassa jota on tapaillut jo jonkin aikaa?

2)mitä tuntemuksia herättää jos tempun tekee nainen samassa tilanteessa?

jokunen sana myös kakasta.

käyttekö vapautuneesti kakkailemassa naisen/miehen luona jota tapailet? yritätkö peitellä ääniä ja hajuja jotenkin?

ihmiset ovat niin outoja. eniten peitellään asioita mitkä ihan joka ikiselle ovat kuitenkin yhteisiä :)

28

1522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olkaa niin hyvät

      1) Ei.

      2) Alussa ärsytti kun tyttöystävä otti oikeaan asiaksi varoa sitä. Ei pierut minua häiritse. Eikä hänkään nykyään varo.

      Suljetun oven takana hoidetaan ne asiat. Itse en peittele mitenkään, mutta avovaimo (tuo samainen, joka ensin oli tyttöystävä) laittaa joskus hanan päälle. Ja varoituksen sanan saatamme tuoksuista mainita tarvittaessa. Niin, ja nuo samat säännöt päti myös kun asuimme erillään. Aamukakalla ei saa käydä ennen kuin vaimoke on pessyt hampaansa :)

      • että...

        repesin, mut ihan hyvä,
        mukavampi pestä hampaat raittiissa ilmassa ;)))


    • Mä en mitään..

      .. pierujaakkoa katselis. On täysin luonnollista pieraista joskus, mut jos ihmisellä ei ole mitään käsitystä siitä, missä sitä saa avoimesti tehdä, niin ei hyvää päivää.

      Kakkimista ja vessassa käyntiä harrastaa kaikki, joten sellasta hienohelmaukkoa en ymmärrä, jonka edessä asiasta pitäis tehdä joku tabu. Totta tietysti, että jos uusi tuttavuus on kyseessä ja ekoja kertoja kylässä, sitä nyt varmaan yrittää välttää ainakin isompia jöötimaratoneja. *khh;D*

      Miksi tämä aihe kiinnostaa sinua noin paljon?:/ Oikea palsta kuitenkin varmaan sikäli, että monet miehet on innostuneita paskahuumorista Tälle aiheelle tuskin on myöskään omistettu omaa palstaa. *;D*

      Nimim. Todettua.

      • on luonnollista

        Myös suolistokaasujen muodostuminen on täysin luonnollista ja poishan ne pitää päästää. Jotkut päästelevät niitä tietämättään, äänettömästi ja hajuttomasti, toisille asia ei ole niin yksinkertainen. Ei siitä leikkiä tai esitystä tarvitse tietenkään tehdä, mutta kyllä jokaisella on oikeus kotonaan piereskellä niin paljon kuin sielu sietää, vaikka sitten siellä vessassa. Kaasun pidättely on terveyshaitta.

        Myös kaasuja päästelee kaikki. Tavalla tai toisella. Tuskin miehelle voi suuttua ripulista tai ummetuksestakaan, miksi sitten ilmavaivoista?


      • sinä nyt, että
        on luonnollista kirjoitti:

        Myös suolistokaasujen muodostuminen on täysin luonnollista ja poishan ne pitää päästää. Jotkut päästelevät niitä tietämättään, äänettömästi ja hajuttomasti, toisille asia ei ole niin yksinkertainen. Ei siitä leikkiä tai esitystä tarvitse tietenkään tehdä, mutta kyllä jokaisella on oikeus kotonaan piereskellä niin paljon kuin sielu sietää, vaikka sitten siellä vessassa. Kaasun pidättely on terveyshaitta.

        Myös kaasuja päästelee kaikki. Tavalla tai toisella. Tuskin miehelle voi suuttua ripulista tai ummetuksestakaan, miksi sitten ilmavaivoista?

        ..sinä selitit aivan samaa asiaa, kuin mäkin? Mähän olin samaa mieltä sun kanssasi. Just niin, prikulleen. Suolistokaasujen muodostuminen on luonnollista.

        Kun sanoin, etten mitään pierujaakkoa ottais, tarkoitin ihmistä, jota sais hävetä sen takia, ettei se ymmärrä, ettei julkisella paikalla oo välttämättä kovin nastaa laittaa itsensä huvittamiseksi pieruskabaa päälle.

        Tietenkään miehelle ei suututa ripulista, ummetuksesta tai ilmavaivoista. Ja kotonaan saa piereskellä kuka tahansa. Tavoista mä puhuin, en piereskelyn kieltämisestä.;D


      • ei, en huomaa
        sinä nyt, että kirjoitti:

        ..sinä selitit aivan samaa asiaa, kuin mäkin? Mähän olin samaa mieltä sun kanssasi. Just niin, prikulleen. Suolistokaasujen muodostuminen on luonnollista.

        Kun sanoin, etten mitään pierujaakkoa ottais, tarkoitin ihmistä, jota sais hävetä sen takia, ettei se ymmärrä, ettei julkisella paikalla oo välttämättä kovin nastaa laittaa itsensä huvittamiseksi pieruskabaa päälle.

        Tietenkään miehelle ei suututa ripulista, ummetuksesta tai ilmavaivoista. Ja kotonaan saa piereskellä kuka tahansa. Tavoista mä puhuin, en piereskelyn kieltämisestä.;D

        Käsittääkseni aloittajan viesti koski käyttäytymistä seurustelukumppanin luona hänen seurassaan. Et vastauksessasi viitannut mitenkään julkisiin paikkoihin, joten siitä syntyi mielikuva, että sinun seurassasi piereskely on luvatonta, paitsi joskus.


      • sisälukutaitoa, pliis.
        ei, en huomaa kirjoitti:

        Käsittääkseni aloittajan viesti koski käyttäytymistä seurustelukumppanin luona hänen seurassaan. Et vastauksessasi viitannut mitenkään julkisiin paikkoihin, joten siitä syntyi mielikuva, että sinun seurassasi piereskely on luvatonta, paitsi joskus.

        "Et vastauksessasi viitannut mitenkään julkisiin paikkoihin, joten siitä syntyi mielikuva, että sinun seurassasi piereskely on luvatonta, paitsi joskus."

        Joo en viitannu julkisiin paikkoihin, mut en viitannu myöskään mihinkään muihinkaan paikkoihin.

        Piereskely on kyllä yleisesti ottaen ehdottomasti aihe, mistä täällä voi keskustella. Siirryn suosiolla suosimaan näitä aiheita.;D


      • ei, en huomaa
        sisälukutaitoa, pliis. kirjoitti:

        "Et vastauksessasi viitannut mitenkään julkisiin paikkoihin, joten siitä syntyi mielikuva, että sinun seurassasi piereskely on luvatonta, paitsi joskus."

        Joo en viitannu julkisiin paikkoihin, mut en viitannu myöskään mihinkään muihinkaan paikkoihin.

        Piereskely on kyllä yleisesti ottaen ehdottomasti aihe, mistä täällä voi keskustella. Siirryn suosiolla suosimaan näitä aiheita.;D

        Niinpä niin, etpä viitannutkaan muuhun. Mutta koska vastasit viestiin, voidaan olettaa että aloitusviestillä ja sen vastauksella on välillään jonkinlainen yhteys. Ja jos et viestissäsi ilmoita puhuvasi muunlaisesta tilanteesta, kuin mihin aloittaja antaa ymmärtää viittaavansa, on ihan sisälukutaitoisenkin ihmisen aiheellista olettaa, että puhut aloittajan mainitsemasta asetelmasta.

        Tuo viestin osan copy-pastettaminen riskialtista hommaa vuorovaikutteisessa keskustelussa, joissa viestit ja niiden osat liittyvät toisiinsa. Minulla itselläni on tapana lukea vastaukset kokonaisina ja kysymykseen / aloitukseen liitännäisinä.

        Mielenkiintoinen aihe kylläkin, piereskely.


      • Täl tavalla mä..
        ei, en huomaa kirjoitti:

        Niinpä niin, etpä viitannutkaan muuhun. Mutta koska vastasit viestiin, voidaan olettaa että aloitusviestillä ja sen vastauksella on välillään jonkinlainen yhteys. Ja jos et viestissäsi ilmoita puhuvasi muunlaisesta tilanteesta, kuin mihin aloittaja antaa ymmärtää viittaavansa, on ihan sisälukutaitoisenkin ihmisen aiheellista olettaa, että puhut aloittajan mainitsemasta asetelmasta.

        Tuo viestin osan copy-pastettaminen riskialtista hommaa vuorovaikutteisessa keskustelussa, joissa viestit ja niiden osat liittyvät toisiinsa. Minulla itselläni on tapana lukea vastaukset kokonaisina ja kysymykseen / aloitukseen liitännäisinä.

        Mielenkiintoinen aihe kylläkin, piereskely.

        .. viittasin paikkoihin:

        "On täysin luonnollista pieraista joskus, mut jos ihmisellä ei ole mitään käsitystä siitä, missä sitä saa avoimesti tehdä, niin ei hyvää päivää."

        Jännää, että joku vetää tosta päätelmiä, että mun seurassa ei saa pieraista kuin joskus.;D

        Sisälukutaito taito siinä, missä muutkin. Piereskely on kyllä sellanen juttu, et ei siitä hirveesti jaksa argumentoida, you know.:/ Ei tietty pahalla. Pus, pus.

        Nimimerkillä: piereskely ei ole synti.;D


      • Anonyymi
        sinä nyt, että kirjoitti:

        ..sinä selitit aivan samaa asiaa, kuin mäkin? Mähän olin samaa mieltä sun kanssasi. Just niin, prikulleen. Suolistokaasujen muodostuminen on luonnollista.

        Kun sanoin, etten mitään pierujaakkoa ottais, tarkoitin ihmistä, jota sais hävetä sen takia, ettei se ymmärrä, ettei julkisella paikalla oo välttämättä kovin nastaa laittaa itsensä huvittamiseksi pieruskabaa päälle.

        Tietenkään miehelle ei suututa ripulista, ummetuksesta tai ilmavaivoista. Ja kotonaan saa piereskellä kuka tahansa. Tavoista mä puhuin, en piereskelyn kieltämisestä.;D

        On täysin luonnollista että pierumaakarit häpeävät piereskelyään, koska se on vihreän luonnollista.

        Eli lantaa puskee!


    • synonyymeja

      Mun kokemuksen mukaan miehillä ei ole mitään vaikeuksia piereskellä missä tai koska tahansa.

      • en tiiä, mut

        .. leimallista miehille on kyllä tietynlainen estottomuus ton asian kanssa. Naisen kuin naisen painajainen on joutua miesporukan telkkari- maraton iltaan tältä osin. Monet miehet kun harrastavat piereskelyä myös kilpailumielessä.;D


    • Tyttis79

      Sitte ollaan tuttuja toisille, kun aletaan piereksiä toisen seurassa...siis mies varmaan yleisemmin. Sitä voi varmaan pitää melkein kohteliaisuutena miehen puolelta(?) ;)

    • -k32v-

      nii eihä pierussa olis juurikaa muuta pahaa, kui haju. koska tuskin ketää se ääni niinku häiritsis :D :D hähää

      et niinku jos osais päästellä hajuttomii, nii ei kai siinä mitää.

      naiset väittäis, et niitte pierut ei haisis, mut se ei kyllä pitäis paikkaansa. vierestäki kuuluis just, et kaikki ei haisis, mut se ei varmaan tietäis mist se puhuis :D :D hähä kyllä ne haisee. tai oikeastaan pahempi tosta olis vaan sellane älyttömän kitkerä äänetön leija, koska sit ei tietäis edes siitä äänestä, et jotain olis omituista odotettavissa :D :D hähää

      tosta kakkaamisesta vois varmaan puhuu pidempäänki, mut antais nyt olla kuitenki. et lärveiset täält "korsost" vaan koko köörille :)

    • tortut

      sinun sohvallesi.

    • Papeete1

      Johan on aihe.. Pakko silti ottaa osaa :D

      Mä olen noiden suhteen hienohelma, itse en tee niitä muiden nähdessä tai kuullessa mutta myönnän että totakin tapahtuu piilossa.
      Miehen vastaavia juttuja en ihmettele kummemmin paitsi jos täytyy vartavasten vieressä kokoajan tuhnautella, niin sitten saatan huomauttaa.

      Edellisellä poikaystävällä oli raivostuttava tapa haista autossa ja aina ne samat ärsyttävät jorinat "henget puhuu" "lapsen pieru ei haise" tms ja hekottelut perään jos oli hyvät aromit. Mulla tietysti keitti ja huusin sille monet kerrat aiheesta "voisit SAATANA pieraista ENNEN autoon menoa eikä heti kun auton ovet saadaan kiinni ja auto liikkeelle". Se teki sen meinaan joka kerta ja heti, varmaan oikein pidätteli tunnin, kun tiesi että pääsee autoon. Minä en sitä huumorilla ottanut ja alkoi oikein ällöttään se mutta kiellot ei tehonnut joten tarvittiin hieman räväkämpää opetusta.
      Kerran kun lähdettiin liikkeelle ja TAAS 100m ajon jälkeen se pieras, niin polkasin jarrut pohjaan ja pysäytin auton keskelle tietä (katsoin toki tarkkaan ettei takana ollut autoa) ja heitin sen pihalle. Ilmoitin kylmän viileesti, että sä sitten kävelet loppumatkan ja näin käy joka kerta tästä lähtien, kun pieraset minun autossani. Kyllä se sen sitten vihdoinkin uskoi ja eipähän enää haisevat henget puhunut mun autossa *wirn*

      • SupremeSatan

        Papeete nauruista :). En tosin tajua miten joku voi olla noin herkkä pierujen suhteen, mut mä olenkin päinvastasta koulukuntaa.


      • Papeete1
        SupremeSatan kirjoitti:

        Papeete nauruista :). En tosin tajua miten joku voi olla noin herkkä pierujen suhteen, mut mä olenkin päinvastasta koulukuntaa.

        Mua ellottaa se haju yms ja onhan se "hieman" epäkohteliasta. Pahimmat raivarit saan autossa, koska sitä lemua ei pääse pakoon ja saa talvipakkasillakin pitää ikkunoita auki että saa happea.


    • asiaa :)

      Ärsyttää kun tuon ukon täytyy aina ilmottaa millon se menee paskalle. Ei mun kaikkea tarvi tietää. Siinä kun vaikka syön, niin ei tarttis kertoa.

      • Tyttis79

        kuulostaa niin tutulta. Lähinnä tuli puolta kotopuolesta kotona-asumisajalta flash backejä, kun asuin veljen ja isän kanssa. "Ihanaa" scheissellemenoläppää sai kuulla ihan tarpeeksi...lisää vettä myllyyn vaan, jos nyrpistin nenääni niitten jutuille. Leikillä sitten samaan sävyyn kyseltiin kummalla hädällä olin ollut, jos satuin sopivalla hetkellä tulemaan vessasta...Jeejee, äijäenergiaa...Aina ei jaksa "hyvät" jutut naurattaa :) :D


      • Tyttis79

        se vielä lehtipinon mukaan vessaan ja ilmoittaa juhlillisesti istunnon alkavan kohta? :)


      • SupremeSatan
        Tyttis79 kirjoitti:

        se vielä lehtipinon mukaan vessaan ja ilmoittaa juhlillisesti istunnon alkavan kohta? :)

        niinku minä. Paskalle menosta ilmotetaan kaikille, otetaan suurieleisesti mahdollisimman paksu kirja mukaan ja istunnon päätyttyä vielä kuvaillaan tuntemuksia. Pierun tullessa sanotaan aina "oho", jonka jälkeen haistellaan teatraalisesti ilmaa ja varmistetaan, että kaikki paikallaolijat huomaavat tuotoksen.


      • Tyttis79
        SupremeSatan kirjoitti:

        niinku minä. Paskalle menosta ilmotetaan kaikille, otetaan suurieleisesti mahdollisimman paksu kirja mukaan ja istunnon päätyttyä vielä kuvaillaan tuntemuksia. Pierun tullessa sanotaan aina "oho", jonka jälkeen haistellaan teatraalisesti ilmaa ja varmistetaan, että kaikki paikallaolijat huomaavat tuotoksen.

        allekirjotan omalla kohdalla vaan ton vessalukemisen mukaanottamisen. Tuon kyllä lehdet takaisin pois vessasta. Kokemuksesta tiiän, että tota vessalukemista tulee harrastettua kun on yksin kotona. Jostain syystä ei silloin, jos on muitakin, ei ujostelusta vaan yksinkertaisesti sitä ei vaan tapahdu. Mainoksista on kiva kattella kivojen huonekalujen tai vaatteiden kuvia tai sit ihan joku hyvä aikakausilehti esim. Anna mukaan.


      • SupremeSatan
        Tyttis79 kirjoitti:

        allekirjotan omalla kohdalla vaan ton vessalukemisen mukaanottamisen. Tuon kyllä lehdet takaisin pois vessasta. Kokemuksesta tiiän, että tota vessalukemista tulee harrastettua kun on yksin kotona. Jostain syystä ei silloin, jos on muitakin, ei ujostelusta vaan yksinkertaisesti sitä ei vaan tapahdu. Mainoksista on kiva kattella kivojen huonekalujen tai vaatteiden kuvia tai sit ihan joku hyvä aikakausilehti esim. Anna mukaan.

        sitä tuntitolkulla voi hyysissä olla, jos muitakin on paikalla.


      • Anonyymi
        SupremeSatan kirjoitti:

        sitä tuntitolkulla voi hyysissä olla, jos muitakin on paikalla.

        Käytän lehden lehdet perseen pyyhitään, kun olen lukenut lehden.

        Näin vihreä kierrätys soveltuu myös ruskeaan kierrätykseen. Apun lehdet ovat vähän liian kovaa ainesta herkälle perseelle

        Myös anoppi on kiittänyt ruskeaa kierrätystä.


    • enää stressata moisista asioista. Jos pierettää niin silloin pieraisen, jos alkaa pidätteleen niin ei tuu kuin vatsapuruja. Tosin sen verran hienovaraisuutta pitää olla et syömässä tai naidessa ei piereskele ja muutenkin ottaa vähän välimatkaa kaiken pahan varalta :-) Eukko ehkä hienostelee pikkasen enemmän kuin mä mut ei paljoa, kyl sekin päästelee ihan munkin kuullen.

      Mulla oli tossa muutama vuosi sitten jotain juttua yhden muijan kans joka oli ihan saatanan ujo näitten asioiden suhteen. Mä en usko et se uskalsi käydä kakilla vaikka oli koko vkl mun luona joskus. Mä kyllä yritin laittaa telkkariin / stereoihin helvetisti ääntä aina silloin kun se meni vessaan mut silti sen masusta kuulu aina viikonlopun loppua kohti sellaista murinaa et oksat pois.

      • Tyttis79

        niin sanotusti räjäyttää pöntön ;) jos tolle kuvaamallesi vatsanpuruosastolle menee kohti sunnuntai-iltaa...et varmaan mieluiten se sit räjäyttää sen oman pönttönsä maanantaina himassaan :D

        Toinen mikä on ihan kauheeta, on et jos/kun joku heila piereskelee pokkana julkisilla paikoilla...siis vaikka tietty et yrittää sellasis paikois, ettei ketään oo kuulemas ja yrittää silleen sievästi ja hiljaa....Voi elämä, kyllä suolensa pitäis ees sen verta hallita ettei nyt ihmisten keskuudes julkisilla paikoilla...


    • Anonyymi

      1=ei
      2=vituttaa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8256
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe