mitenkäs tuo nyt sitten lasketaan että saadaan virrankulutus amppeereina. Tehonkulutus: keskim. 40 W
Prosentuaalinen käyntiaika: 23% 20°C ympäristölämpötilassa, 35% 32°C ympäristölämpötilassa, molemmissa sisälämpötila 5°C
Virrankulutus = tehonkulutus x prosentuaalinenkäyntiaika .onko se niin että 40w x 23%=0,92 Amppeeria.
venejääkaappi
8
3667
Vastaukset
- lasketaan
40W 12 V jännitteellä vie 3,3 A tunnissa. laske siitä se 23%. tuntikulutus siis 0,766 A, joka on vuorokaudessa n 9,2 Ah. helteellä sitten meneekin jo 14 Ah
- h puuttuu
Tuntikulutus on siis 0,766 Ah (amppeerituntia).Ei A joka on virran voimakkuuden yksikkö eikä kulutuksen.
Lienee kuitenkin ollut vain huolimattomuutta joten anteeksi vilkunviilaamiseni.
Mutta näin on. Kulutus on aina Ah eli virtaa tunnissa. (vähän kuin km/h=kilometriä tunnissa)
- jotain.
40W * 12 V = 4,8 A mutta helteillä tuo ei riitä alkuunkaan.
Oleellista olisi saada kompressori mahdollisimman viilään paikkaan ja /tai jatkuva lisäsähkö esim. aurinkokennoilla.- vielävielävielävielä
Nestekaasu ei kuluta yhtään amppeeria
- Matkapurjehtija
meni.
P=U*I eli tästä kaavasta saadaan I=P/U,
virta on teho jaettuna jännitteellä.
I= 40w/12v siitä sitten käyntiajan mukaan kokonaiskulutus. - laskelmat
onnistuvat paremmin polttoaineen kulutusta arvioitaessa sekö navigoinnissa.
laitoin sen ensimmäisen vastauksen, jossa laskut oli tehty oikean kaavan mukaan, mutta useimmat eivät taida edes lukea vastauksia, ennen kuin heittävät omat kehiin. - parasta...
...pitää sormet pois näppikseltä, jos asiasta ei mitään tiedä ja varsinkin jos oikeakin vastaus on tuossa edellä annettu...
- Hermostu
parasta... kirjoitti:
...pitää sormet pois näppikseltä, jos asiasta ei mitään tiedä ja varsinkin jos oikeakin vastaus on tuossa edellä annettu...
Vaikka joku tietämätön yrittää.
Olethan nyt jo 2 kertaa mainostanut aikaisemmin laitamaasi vastausta.
Ottaako noin koville kun joku ei hoksannu vastaustasi?
Lunkisti vaan.
Relax.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685