Mikä on miehen sopiva koko..

ei vakavasti

minkä kokoinen olisi sopiva miehen mitta,että hän olisi vielä mellyttävän näköinen eikä mikään lihava ja kaksimetrinen korsto :)

37

3203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisiko

      Se 180/80-90kg ?

      • a.mazon

        Johan sattui! Sama otsikko keksittiin!


      • joskus näin
        a.mazon kirjoitti:

        Johan sattui! Sama otsikko keksittiin!

        Hauskaa iltaa sinulle toinen Jaa-a :))


    • a.mazon

      No kuinka pitkä olet ja paljonkos painat, niin katsotaan kelpaako. ;)

      • äsken...

        vaa`lla ja hitusen alle 80 kg, pituutta on tasan 180 cm, vyötärön ympäryys 87 cm, että silleen.


      • pulskempi
        äsken... kirjoitti:

        vaa`lla ja hitusen alle 80 kg, pituutta on tasan 180 cm, vyötärön ympäryys 87 cm, että silleen.

        .. saisit olla.


      • a.mazon
        äsken... kirjoitti:

        vaa`lla ja hitusen alle 80 kg, pituutta on tasan 180 cm, vyötärön ympäryys 87 cm, että silleen.

        Pituus ja paino OK! Piti tarkistaa tuo vyötärösi mittanauhalla, että millainen lenkki se 87 on.
        Ei pömpötä vatsasi. Kelpaa. :)


    • Sanojensa mittainen!hih hih

    • makuasia

      ei laiha missään tapauksessa.

    • mies_vm56

      olla osoitettu lähinnä naisille mutta vastaan silti. Minun mielestäni "ei fyysiset" mitat ovat niin paljon tärkeämpiä (oli kyse miehistä tai naisista), että fyysisillä mitoilla ei ole enään merkitystä.
      Itse taidan kuitenkin olla liian pieni.

      • a.mazon

        Yltääkö jalat maahan? Jos yltää yleensä, ei mitään hätää!:)


      • minäkään, että

        mittanauha tai puntari ovat osviittoja yhteensopivuudessa.
        Itselleni kumppanin mahdollisimman hyvä ÄO ja sydämen hyvyys ovat eduksi.


      • mies_vm56
        a.mazon kirjoitti:

        Yltääkö jalat maahan? Jos yltää yleensä, ei mitään hätää!:)

        ja aika tukevasti maassa pysyvätkin, ei tosin liian painon takia.


      • sanoi, että

        paino on aivan ihannemitoissa, mutta pituutta pitäisi olla seitsemänkymmentä senttiä lisää.


    • riittävä.......

      Älykkyysosamäärä, se on tarkeää minulle :)

      nainen

      • kysyinkin..

        kokoa, en älyä.


      • on sopivankokoinen
        kysyinkin.. kirjoitti:

        kokoa, en älyä.

        ihminen?

        tv. Sivusta seuraaja.


    • minun...

      mielestä puolestaan nainen saisi olla enintään miestä olkapäähän, olipa mies minkä mittainen hyvänsä,,minun tapuksessa noin 168 cm ja paino enintään65kg.

      • Sirkku Sirkuttja

        tarkoitan että tuntuu kunnolla.Harvassahan sellaisia tietty on.


      • mitä...
        Sirkku Sirkuttja kirjoitti:

        tarkoitan että tuntuu kunnolla.Harvassahan sellaisia tietty on.

        tarkoitit mutta paremmin heinä kutittaa kuin halko ;)


      • Sirkki Sirkuttja
        mitä... kirjoitti:

        tarkoitit mutta paremmin heinä kutittaa kuin halko ;)

        ppi


    • Ihan mukiin menevä!hih hih

    • Pirre*

      koko on sopiva.

    • jpntar

      Voihan se kaksimetrinenkin olla miellyttävä ja sopivan kokoinen käteenkin...:))No...rotevuutta pitää olla ainakin eikä kaljamahaa...:(

      • Minimini.

        Ei sovi kaksmetrinen minun kännyyn, hyvä että syliinkään mahtuu!
        Mutta voinhan minä aina pikkusormesta pitää kiinni. :)


      • jpntar
        Minimini. kirjoitti:

        Ei sovi kaksmetrinen minun kännyyn, hyvä että syliinkään mahtuu!
        Mutta voinhan minä aina pikkusormesta pitää kiinni. :)

        Ei sen tarvitsekaan sinun syliin mahtua....Pääasia, että itse "mahdut" tuon korston syliin...:))))


      • Minimini.
        jpntar kirjoitti:

        Ei sen tarvitsekaan sinun syliin mahtua....Pääasia, että itse "mahdut" tuon korston syliin...:))))

        Mulla aina joskus noi roolit menee sekasin.
        Kyllä minä hyvin sovin kaksmetrisen syliin, vaikka poikittain! :))


    • 10cm pitempi ja 5-10kg painavampi kuin nainen joka mittailee

    • jotain tällaista ehkä

      Itseäni suurempi ja rotevampi. 180/80 roteva näyttää hyvältä. Sellainen olis sopivan kokoinen tällasen 165/57 silmissä...
      Itseäni pienempää en taitaisi noteerata kyllä edes mieheksi. Enkä kovin lihavaa ja velttoa, koska en itsekään ole sellainen.
      Kukas sitä nyt näin pinnallisesti ulkonäöstä välittäisi - en minä ainakaan :)

    • sopis

      174 cm - 180, paino 75-85. Ei sais olla laiha eikä hormonihiiri.

      • mitat on tärkeitä

        174 senttiä pituutta ja 82kg painoa tällä kertaa.


      • ei ne mitat
        mitat on tärkeitä kirjoitti:

        174 senttiä pituutta ja 82kg painoa tällä kertaa.

        mulle muuten tärkeitä ole, ainoastaan tykkäisin (ei vaatimus), että mies olis mua pitempi, ite olen 164, painoa on pullukan vaan ei läskin verran.

        Mut mä en sekaannu toisen naisen mieheen, se on maailman isoin varmuus, on ollu ja on aina.


    • Pikkuisen

      Eli, yli 20 cm pidempi ja lähes 30 kg painavampi, mutta muuten sopivankokoinen.

    • on sitten

      itse minkä kokoinen, näköinen tahansa. Jos täytät perimälläsi miesten vaatimukset, sitten voit asettaa rajat ketä tahdot treffailla, muutoin voit vain unelmoida ihanasta miehestä. Äijät valitsevat ja katsovat oikeudekseen aina saada kaunista naista. Huoks.. : ((

      • jotain tällaista ehkä

        Aloittaja ei kysynyt parinvalintaperusteita. Minusta silmät ovat katselua varten... Eiköhän ihmiset etsi vertaistaan pariksi.
        Ei kai kukaan halua kaikenmaailman äijien käytössä olla ilman että kukaan välittää ihmisenä. Saavathan äijätkin haaveilla silti.


      • Seikku
        jotain tällaista ehkä kirjoitti:

        Aloittaja ei kysynyt parinvalintaperusteita. Minusta silmät ovat katselua varten... Eiköhän ihmiset etsi vertaistaan pariksi.
        Ei kai kukaan halua kaikenmaailman äijien käytössä olla ilman että kukaan välittää ihmisenä. Saavathan äijätkin haaveilla silti.

        Olet oikeassa, silmät ovat katselua varten.
        Mies saa olla vähän pulskakin, luonne on silti TÄRKEIN!!
        Empaattinen, naista arvostava, huumorintajuinen,
        avulias.
        "Pulskuuteen" voi vaikuttaa laihduttamalla,
        mutta ei liikaa.


    • Angel of The Morning

      Kaunista katseltavaa olisi aika pitkä, sopivan lihaksikas, karvainen, tumma, ruskeasilmäinen ja pitkähiuksinen. Sellaiseen voi katse vähäksi aikaa jäädä kiinni. Katsoa saa mutta ei muuta.
      Pelkkä koko on aika vaikea määritellä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe