uusi

caravaanari :)

Pitääkös asuntoauton kaasujärjestelmä tarkistuttaa tietyin väliajoin ja jos tarvii niin kuka valvoo että laitteet on huollettu ajan tasalle.???

6

680

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi tms tarkistusta..

Kukaan ei valvo erikseen että laitteet toimivat, mutta omistajan on huolehdittava että ne pelaavat => tarkastutettava (tai tarkistettava itse)

Itse koeponnistan laitteet aina ennen katsastusta, vaikkakaan sitä ei siellä kysytä.

• on harvassa

Katsastus on joka vuosi ja kun yleensä auto huolletaan ainakin kerran vuodessa, niin olisi suositeltavaa suorittaa myös kaasujärjestelmän koeponnistus, varsinkin vanhemmissa vehkeissä.
      Itse teetän huollon joka toinen vuosi (vaunu).

• xxyyxx

Kaasujärjestelmän koeponnistus ei paljon maksa. Kaasuasennusluvat omaavan henkilön suorittaessa koeponnistuksen, hän liimaa siitä todistuksen työstään kaasupullokotelon seinään. Katso, koska viimeksi on järjestelmä tarkistettu.

• Anonyymi00004

Kävin painekokeessa retkeilyauton kanssa ja pieni vuoto oli. Olipa hyvä että tuli käytyä.

Lueskelin tätä keskustelua, kuinkakohan moni karavaanari ei ikinä käy tarkistuttamassa?

En kyllä lähde itse ponnistamaan, oli sen verran haastava juttu, ennen kuin vuoto löytyi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kävin painekokeessa retkeilyauton kanssa ja pieni vuoto oli. Olipa hyvä että tuli käytyä.

Lueskelin tätä keskustelua, kuinkakohan moni karavaanari ei ikinä käy tarkistuttamassa?

En kyllä lähde itse ponnistamaan, oli sen verran haastava juttu, ennen kuin vuoto löytyi.

Eli ei katsastuksessa katsottu onko kaasujärjestelmä tarkastettu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli ei katsastuksessa katsottu onko kaasujärjestelmä tarkastettu.

Ei tarvii katsastukseen tarkistuttaa mutta ihan omaksi ja muiden turvaksi syytä käyttää testauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe