uusi

caravaanari :)

Pitääkös asuntoauton kaasujärjestelmä tarkistuttaa tietyin väliajoin ja jos tarvii niin kuka valvoo että laitteet on huollettu ajan tasalle.???

6

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosi tms tarkistusta..

Kukaan ei valvo erikseen että laitteet toimivat, mutta omistajan on huolehdittava että ne pelaavat => tarkastutettava (tai tarkistettava itse)

Itse koeponnistan laitteet aina ennen katsastusta, vaikkakaan sitä ei siellä kysytä.

• on harvassa

Katsastus on joka vuosi ja kun yleensä auto huolletaan ainakin kerran vuodessa, niin olisi suositeltavaa suorittaa myös kaasujärjestelmän koeponnistus, varsinkin vanhemmissa vehkeissä.
      Itse teetän huollon joka toinen vuosi (vaunu).

• xxyyxx

Kaasujärjestelmän koeponnistus ei paljon maksa. Kaasuasennusluvat omaavan henkilön suorittaessa koeponnistuksen, hän liimaa siitä todistuksen työstään kaasupullokotelon seinään. Katso, koska viimeksi on järjestelmä tarkistettu.

• Anonyymi00004

Kävin painekokeessa retkeilyauton kanssa ja pieni vuoto oli. Olipa hyvä että tuli käytyä.

Lueskelin tätä keskustelua, kuinkakohan moni karavaanari ei ikinä käy tarkistuttamassa?

En kyllä lähde itse ponnistamaan, oli sen verran haastava juttu, ennen kuin vuoto löytyi.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kävin painekokeessa retkeilyauton kanssa ja pieni vuoto oli. Olipa hyvä että tuli käytyä.

Lueskelin tätä keskustelua, kuinkakohan moni karavaanari ei ikinä käy tarkistuttamassa?

En kyllä lähde itse ponnistamaan, oli sen verran haastava juttu, ennen kuin vuoto löytyi.

Eli ei katsastuksessa katsottu onko kaasujärjestelmä tarkastettu.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eli ei katsastuksessa katsottu onko kaasujärjestelmä tarkastettu.

Ei tarvii katsastukseen tarkistuttaa mutta ihan omaksi ja muiden turvaksi syytä käyttää testauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      68
      2542
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      56
      1767
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      41
      1717
    4. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      25
      1488
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      91
      1470
    6. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      139
      1206
    7. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1092
    8. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      956
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      244
      940
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      17
      903
    Aihe