Hei! Olen tehnyt jo aika pitkää yövuoroja ja mieltäni on alkanut vaivata syöminen. Että miten usein yöllä tulisi syödä ja mitä sitä uskaltaa syödä, sillä olen herkkä vatsainen ja vatsani on joka yövuoron jälkeen sekaisin....
ruokailusta...
1
1309
Vastaukset
- yökkö myös
Itsekin teen yövuoroja, kuten tälläkin hetkellä ;)
En tiedä, miten usein yövuorossa pitäisi syödä, mutta minulla on toiminut hyvin se tapa, että varaan yötä varten jotain pientä "naposteltavaa". Ennen yövuoron alkua syön kotona kunnon aterian ja yön aikana sitten tulee syötyä mm. jugurttia, hedelmiä ja vihanneksia. Itsellänikin vatsavaivoja(krooninen tulehdus) mutta tällä tavoin olen saanut ne vähenemään. Hyvin raskaasti syöminen saa ainakin minut tuntemaan väsymystä, joten minulle sopii tämä tyyli. Toki aamuisin, kun pääsee kotio, tulee ennen nukkumaan menoa napattua voileipä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865