Millaisia teidän miehet on sängyssä? Mun mies varmaan aika tavallinen, suorastaan toisinaan aika huonokin.. Laittaa sisään puoli minsaa kestäneen esileikin jälkeen.. Hmm. Kommenttia!
G: Millaisia miehet sänkyhommissa?
48
9351
Vastaukset
- rohkelikko-vaimo
Toistaa aina samaa kaavaa, eli haluaa suihinoton, sitten sisään ensin edestä sitten takaa, sitten tulee..Aikaa kaikkiaan max 15 min.
Soon sitä avioseksiä kai mitä muillakin?
Oispa hauskaa tietää onko kellään aikaa enää toisilleen kun on lapset, arki, koirat, harrasteet, autot, veneet jne.jne..Ja totakin ehkä semmosen kerran kuussa.- hot cat
No semmoista aika pidättyväistä ja virkamiesmäistä, jossa coitus suoritetaan yleisimmin aviovuoteessa totutun kaavan mukaan. Taputetaan pepulle, sanotaan hohhoijaa, tuliks sulta ja aletaan nukkuun. Mä kyllä tykkäisin vaikka keittiön työpöydällä taikka jos mentäis yhdessä sovitteleen alusvaatteita sovituskoppiin. Joskus mä houkuttelen miestä autossa silittelemällä sen soturia, mutta siitäkin se sanoo, et lopeta tai ollaan kohta ojassa ja sit loppumatka sujuukin hartaan hiljaisuuden vallitessa. Se moittii mua liian aktiiviseksi ja seksihlluksi, joka mä ehkä sitten oonkin :))
- otan osaa
olettekos te naiset tyytyväisiä tuollaiseen?
Miksette keskustele, jos ei onnaa, niin sitten teette jotain radikaalia.
Yllätätte miehenne kerran oikein kunnolla!Mikä on hurjin seksifantasianne? Voiko sen oikeesti toteuttaa?
Älkää moittiko miehen avuja, mutta kuiskikaa korvaan pikku pyyntöjä seksin aikana tai ohjatkaa hänen kättään, esim.
Ei perhe ja miljoona arkista asiaa ole este upealle seksielämälle.
Jos homma ei pelaa, on syy yhtälailla naisen kuin miehen. Ovatko miehet tyytyväisiä? Eivätkö he unelmoi kiimaisesta vaimosta/naisesta? Jos, niin mikseivät he sitten kysy ja kokeile miten se nainen syttyy ja milloin parhaiten?
Onhan läheisyys ja hyvä seksielämä tärkeä osa ihmisen normaalia elämää ja terveellistäkin!!
Oppikaa ihmiset puhumaan kaikesta, myös seksistä. - äitiäs naimaan
otan osaa kirjoitti:
Yllätätte miehenne kerran oikein kunnolla!Mikä on hurjin seksifantasianne? Voiko sen oikeesti toteuttaa?
Älkää moittiko miehen avuja, mutta kuiskikaa korvaan pikku pyyntöjä seksin aikana tai ohjatkaa hänen kättään, esim.
Jos homma ei pelaa, on syy yhtälailla naisen kuin miehen. Ovatko miehet tyytyväisiä? Eivätkö he unelmoi kiimaisesta vaimosta/naisesta? Jos, niin mikseivät he sitten kysy ja kokeile miten se nainen syttyy ja milloin parhaiten?
Onhan läheisyys ja hyvä seksielämä tärkeä osa ihmisen normaalia elämää ja terveellistäkin!!
Oppikaa ihmiset puhumaan kaikesta, myös seksistä.Et kai tosissas luule, että aikuinen nainen ei tietäis eikä olis kokeillut kaikkea tuota. Mut sori vaan, elämä ei aina mene kuten haluais eikä seksi ole aina miehellekään välttämättä mikään helppo pala. Vaikka miehet mielellään antaa sellaisen kuvan, että kyllä he mut vaimo ei anna. Yhtä hyvin miehet on pihtareita, estyneitä, osaamattomia ja hemmetin ujoja, joilta ei vaan puhuminen onnistu. Kyllä kai naiset puhua osaa, noin yleensäkin.
Ja nyt sitten varmaan toteat, että menkää terapiaan tai erotkaa. No, ei se varmaan auta, jos vain toinen menee pariterapiaan enkä erotakaan aio, vaan meinaan yrittää edelleen kerta toisensa jälkeen. - rohkelikko-vaimo
otan osaa kirjoitti:
Oppikaa ihmiset puhumaan kaikesta, myös seksistä.Olenko tyytyväinen?En.
Olenko keskustellut, ehdottanut, vihjaillut, kertonut fantasioistani? Olen.
Mieheni ei keskustelun perusteella halua kiimaista vaimoa, syystä, että sellainen pelottaa häntä.
Hän ei ole kiinnostunut siitä mitä voisin haluta, oma tyydytys riittää.
Olen tyytynyt osaani.
Läheisyyttä ei ole, enkä halua enää edes keskustella syvemmin näistä asioista. Kyllästynyt, mutta kai tää on sitä, mitä avioliitto on. Eletään yhdessä ja ollaan äiti ja isi. - tehdään
hot cat kirjoitti:
No semmoista aika pidättyväistä ja virkamiesmäistä, jossa coitus suoritetaan yleisimmin aviovuoteessa totutun kaavan mukaan. Taputetaan pepulle, sanotaan hohhoijaa, tuliks sulta ja aletaan nukkuun. Mä kyllä tykkäisin vaikka keittiön työpöydällä taikka jos mentäis yhdessä sovitteleen alusvaatteita sovituskoppiin. Joskus mä houkuttelen miestä autossa silittelemällä sen soturia, mutta siitäkin se sanoo, et lopeta tai ollaan kohta ojassa ja sit loppumatka sujuukin hartaan hiljaisuuden vallitessa. Se moittii mua liian aktiiviseksi ja seksihlluksi, joka mä ehkä sitten oonkin :))
Meillä vaimo tekee samoin kun edellisessä. Tylsää kun ei oo mitään uutta.
- puutteenkujalta
tehdään kirjoitti:
Meillä vaimo tekee samoin kun edellisessä. Tylsää kun ei oo mitään uutta.
Usko pois, mä ymmärrän sua aika hyvin. Mä oon monesti miettinyt, että millä sen solmun sais aukaistua. OOn yrittänyt erilaisia lähestymistapoja, mutta kun ei niin ei.
- ottaa eteen sopivasti
hot cat kirjoitti:
näinhän se menee... kysyntä ei aina kohtaa tarjontaa.
Meillä vähän toisinpäin... olisinpa sun ukkos... - ...kevennys!!
hot cat kirjoitti:
Ethän asu Keuruulla, sieltä löytyy katuosoite Puutteenkuja????
- kevennykseen...
...kevennys!! kirjoitti:
Ethän asu Keuruulla, sieltä löytyy katuosoite Puutteenkuja????
No, en asu, nimi oli lähinnä kuvainnollinen, mutta vois toki olla oikeestikin. Toivon hartaasti, etteivät mainitussa osoitteessa asuvat keuruulaiset rouvat elä nimenmukaisissa suhteissa ja liitoissa :) Mut mä luotan teihin Keuruun-miehet!
- puutteenkujalta
ottaa eteen sopivasti kirjoitti:
näinhän se menee... kysyntä ei aina kohtaa tarjontaa.
Meillä vähän toisinpäin... olisinpa sun ukkos...Kyllä täs on aina välillä vilahtanut mielessä toi parempi kohtaanto. Tämmöinen aikuistunut eläväinen nainen on semmoinen epeli, että miehestä on päällimmäisenä mielessä hyvä seksi. Ei mikään akrobatia eikä tarkoituksellinen temppuilu, vaan säännöllinen, vaihtelunhaluinen, mielikuvituksellinen, avoin ja hyvälaatuinen seksi sekä tietysti arkielämän erotiikka.
- Laiskottelija
Ollaan oltu yhdessä kolme ja puoli vuotta, seksi on hyvää onneksi edelleen. Seksi oli tärkeällä sijalla meillä kummallakin puolisonvalinnassa. Mies ei olisi huolinut lahnaa, enkä minä tyytynyt "sisään, ulos, ravistus" -tyyppiin.
Parasta seksiä on vapaapäivänä, jolloin ei ole suunniteltu mitään ohjelmaa. Voidaan käyttää suuri osa päivästä sängyssä tyyliin: seksiä, läheisyyttä, lehtien lukua, taas seksiä... Minusta kiire ja stressi ovat pahimpia seksintappajia.- tuleva vaimo
Millaista teidän seksielämänne sitten oli aiemmin ennen avioliittoa? Latistuuko se seksi todellakin tuollaiseksi jonkun vuoden päästä ja kaiken lisäksi harvasaantiseksi? Ei oikein avioliitto oikein innosta jos tuo on lopputulos seksin saralla....
- Nimetön
tuleva vaimo kirjoitti:
Millaista teidän seksielämänne sitten oli aiemmin ennen avioliittoa? Latistuuko se seksi todellakin tuollaiseksi jonkun vuoden päästä ja kaiken lisäksi harvasaantiseksi? Ei oikein avioliitto oikein innosta jos tuo on lopputulos seksin saralla....
Vastanneet naiset olivat miestä valitessaan painottaneet muitakin seikkoja kuin seksiä. Tiedoksesi että nillä pariskunilla joille syntyy lapsia, on naisten keskimääräinen palkkatulo noin 60% miesten vastaavasta. Naiset valitsevat yhä siippansa kokonaisvaltaisesti. Ne naiset jotka käyttävät muita perusteita saavat hyvää seksiä. nih!
- heikkojako?
Nimetön kirjoitti:
Vastanneet naiset olivat miestä valitessaan painottaneet muitakin seikkoja kuin seksiä. Tiedoksesi että nillä pariskunilla joille syntyy lapsia, on naisten keskimääräinen palkkatulo noin 60% miesten vastaavasta. Naiset valitsevat yhä siippansa kokonaisvaltaisesti. Ne naiset jotka käyttävät muita perusteita saavat hyvää seksiä. nih!
Tuleva mieheni on ainut joka on saanut minut kokemaan orgasmin ja joka ikinen kerta kun harrastamme seksiä on aina aivan taivaallista vaikka olisi menty samalla kaavalla jo pitkään, lopputuloksena on kuitenkin aina 2 tyydytettyä ihmistä. Yksi painava syy rakastumiseeni oli myös tämä fyysinen yhteensopivuus.
Kuvittelen että tämä rakastuminen on yksi tekijä mikä auttoi minua rentoutumaan mieheni kanssa niin että pystyn nauttimaan seksistäkin aivan eri tasolla kuin aiemmin. Menevätkö ihmiset naimisiin todellakin kun löytävät kumppanin jolla on ne vaaditut ominaisuudet kuten tietty tulotaso, ulkonäkö, koulutus etc. ja sitten pitäydytään siinä ihmisessä tunnepuolesta välittämättä. Ja itse olen jo 31-v. eli luulisin jo tajunneeni jotakin tästä maailmasta mutta ehkä en kuitenkaan? - heikkoa.on
heikkojako? kirjoitti:
Tuleva mieheni on ainut joka on saanut minut kokemaan orgasmin ja joka ikinen kerta kun harrastamme seksiä on aina aivan taivaallista vaikka olisi menty samalla kaavalla jo pitkään, lopputuloksena on kuitenkin aina 2 tyydytettyä ihmistä. Yksi painava syy rakastumiseeni oli myös tämä fyysinen yhteensopivuus.
Kuvittelen että tämä rakastuminen on yksi tekijä mikä auttoi minua rentoutumaan mieheni kanssa niin että pystyn nauttimaan seksistäkin aivan eri tasolla kuin aiemmin. Menevätkö ihmiset naimisiin todellakin kun löytävät kumppanin jolla on ne vaaditut ominaisuudet kuten tietty tulotaso, ulkonäkö, koulutus etc. ja sitten pitäydytään siinä ihmisessä tunnepuolesta välittämättä. Ja itse olen jo 31-v. eli luulisin jo tajunneeni jotakin tästä maailmasta mutta ehkä en kuitenkaan?Tulet vielä huomaamaan, että miehesi tulotaso, ulkonäkö ja koulutus ovat liian vähäisiä sinulle.
Paitsi ehkä sitten ei, jos et olekaan suomalainen nainen.... - joo ja jetsulleen.
No 3,5 vuotta on aika lyhyt aika.. Katsotaan sitte 20 vuoden kuluttua että miten seksi luistaa..
- Laiskottelija
tuleva vaimo kirjoitti:
Noinko huonosti ilmaisin itseni? Sait kirjoituksestani kuvan latteasta seksistä?
Ei ole latteata. 1-2 kertaa päivässä harrastetaan, ja sitten vielä joskus nuo ihanat koko-sunnuntain-paneskelut. Mieheni on hyvä rakastaja, paras mitä minulla on ollut. - kyynistä
heikkoa.on kirjoitti:
Tulet vielä huomaamaan, että miehesi tulotaso, ulkonäkö ja koulutus ovat liian vähäisiä sinulle.
Paitsi ehkä sitten ei, jos et olekaan suomalainen nainen....Kuinka ihmeessä tällaiseen lopputulokseen päädyit? Olen supisuomalainen ja niin on miehenikin.
- ----lasta??
niinpä? nimim. ok.
- JJJJp
tuleva vaimo kirjoitti:
Kyllähän se toisen naaman kattelu vuodesta toiseen tekee tehtävänsä. Lapset siihen ja a`vot...
No mun kohdalla tuo vaimo ei koskaan ole mikään seksipeto ollutkaan, paitsi ihan suhteen alkuaikoina. Keskusteltu on tuhansia kertoja asiasta.
Ahistaa aina olla aloitteen tekijänä ja toteuttajan, toinen aika pitkälle vaan on "paikalla". Olenkin tässä päättänyt olla tekemättä aloitteita. Niin kuin monesti ennenkin.
Kohta taas käydään itkunsekainen keskustelu asiasta ja hommat menee ehkä paremmin pari viikkoa sitten taas luisutaan samaan.
Pelottavinta tässä on, että ku ei enää itseäkään nappaa paskan vertaa selvitellä ongelmia. Vaimosta en tiedä.
- tyydyttävä
Mieheni on aloitteellinen ja osaa lämmittää minua jo ennakolta. Hellät hyväilyt ja suukot edeltävät varsinaista esileikkiä, johon mies aina käyttää yli puoli tuntia, kunnes olen malttamaton ja tulikuuma jo. Kaksi tai kolme orgasmia saan, sitten puolen tunnin köllöttely ja hyväily. Tämä on hyvin vähäistä vaihtelua sisältävä kaava, ei nyt sentään aina samana viikonpäivänä tai samaan kellonaikaan, mutta mielikuvituksetonta. Kyselee mies kyllä, mitä haluaisin, mutta niin myöhään, että en ehdi ajatella enää mitään, ja sopimatonta olisi puhua niistä vaikka ruokapöydässä.
Mies on hellä ennen kaikkea, hienotunteinen ja tarkoin seuraa koko ajan miten reagoin. Kaipaisin rajumpaa ja kokeilevaa, sitä mies ei oivalla. Haaveilen toisesta miehestä, joka tulee ja ottaa minut niin kuin haluaa, väkisin, ehkä toisen vieraan pitäessä kiinni. Se kiihottaa jo ajatuksena enemmän kuin mieheni hyväilyt.- klo09
jos näillä "palstoilla" pitää kehua niin...
- menen töihin!
voi mies parka!!!!!
- Tyytyväinen vaimo
Meillä ainakin ihan hyvää. Tietty jo lasten myötä ja vuosia takana, joskus meinaa jumittua tiettyihin kaavoihin. Mutta minä olen kokeilun halunen, ja en suostu tiettyihin kaavoihin.
Johtuisiko siitä, että meillä on uusioperhe.. molemmat olivat välillä pitkän ajan ilman seksiä, joten sitä oppi arvostamaan toisella tavalla..
Toki muutkin asiat pitää olla kunnossa jotta sängyssä hommat pelaa. Ei tarvita lehtiä ja nettiseksiä.. vaikka joskus vähän filmiä katotaankin,mutta sitäkin porukassa;) - muuta
kuin kuivana kakkoseen niin on hyvä mieli
- mun mies
Hallitsee hommat hyvin,tietää,mistä tykkään,ja pitää huolen että olen "valmis" ennen kuin tulee sisään.
Avioon menon myötä meillä seksielämä vain paranee.Kai se johtuu siitä ettei nyt niin tarvitse ujostella,on helpompaa kertoa toiselle mitä haluaa,ja mikä tuntuu hyvältä..mistä fantasioi jne. - Touhu Tiina
ikävää jos sulle on sattunut noin mielikuvitukseton mies!
Meillä 29 avioliitto vuodenkin jälkeen on vilkas seksielämä, eikä mitään geriatrista seksiä.
Varmaan suurimmaksi osaksi on erittäin viriili mies, hyvässä hoikassa kunnossa oleva, ei mikään p...kamaha, mielelläni häntä nakuna katselen!
Ainut joka estää intoa harrastaa seksiä pitkään ja hartaasti on kotona vielä jonkin aikaa asuvat nuoret aikuiset pojat. Mutta kohta meillä on huusholli vain meille kahdelle ja ihanaa kun saa harrastaa seksiä milloin haluaa ja missä haluaa!
Ja mies saa minut aina tuntemaan halutuksi ja seksikääksi ja silloin kokee olevansa rakastettu. Ja kaikkein tärkeintä on se että kunnioitamme toisiamme paljon, silloin seksinkin yhteispeli sujuu!- Toimen Tytti
kun tuntuu, ettei energiat ja synergiat millään kohtaa. Rakkautta kyllä olisi, mutta se toisen pidättyväisyys ja haluttomuus...no, sen tiedätte millaista se on. Viriili nainen on aikuisessa iässä semmoinen otus, joka kaipaa miehessä oikeastaan päällimmäisenä kunnollista, viipyilevää ja säännöllistä seksiä. Mulla on toisinaan jopa semmoinen olo, että tässähän menee yksi hyvä nainen ihan hukkaan...pitäisköhän alkaa miettiä elämänmuutosta...
- aviovaimo
Ollaan oltu naimisissa pian 1,5 vuotta, eli ollaan aika aloittelijoita vielä avioseksissä.. Tällä erää kuitenkin mies on kaikkea mitä toivoa voi. En ole kyllä pitänyt seksiä minään parinvalintakriteerinä, eikä varmasti mieskään, kun kerran minut valitsi. ;)
Minulle seksi ei kyllä muutenkaan ole suorittamista, en kaipaa hirveästi vaihtelua tai uusia juttuja, kaipaan läheisyyttä, hellyyttä.. ja tyydytystä. Ja mies osaa sen kyllä antaa. On kiva joskus myös tehdä mies tyytyväiseksi, vaikka itseä ei huvittaisikaan, mutta mies saa kyllä silloin tehdä alkulämmittelyt pitkän kaavan mukaan ettei tunnu pahalta. Monesti kyllä vaimollakin mieli muuttuu valmistelujen aikana, niin että loppujen lopuksi molemmat ollaan tyytyväisiä.
Avioliitto on tehnyt meille hyvää. Mies sanoo että tunne on ihan erilainen kun tietää olevansa oman vaimonsa kanssa.. ja pakko todeta että ei se alkuaikoina niin hienoa ollut muutenkaan, nykyään on upeata kun mies tietää tasan tarkkaan mitä tehdä että saa kerjäämään lisää.. - Näinpä näin
Muistaiskin...
Esileikki: parin minuutin vaativa tuijotus huoneen toiselta laidalta ja kysymys: "Mennäänkö nukkumaan?"
Tästä eteenpäin ei olekaan viime vuosina päästy.
Keskusteluista ei tule mitään. Kauan sitten puhuin miehelleni kertoakseni, mitä minä haluaisin. Mies sanoi tietävänsä paremmin, mitä naiset haluavat ja teki sitten niin. Kerroin myös, että menee fiilikset, kun mies ei keskity rakasteluun, vaan pomppaa välillä katsomaan televisiota tai ikkunasta ulos. Ahdistuin esileikin puutteesta. Olen oikeasti aika nopeasti syttyvä tyyppi ja "aina valmis", mutta tarraaminen suoraan rintoihin tai persauksiin saa ihoni kananlihalle. Ehdotin, että mieheni koskisi vaikkapa aluksi ihan hellästi kasvojani. Siihen loppuivat kaikki kosketukset.
Suudelmastakin olen vain haaveillut viimeiset kymmenen vuotta. Viimeisin päättyi minun itkuuni, sillä kesken kaiken mies alkoi nauraa katketakseen.
Ei tuo mies ole minua varten, enkä minä häntä.- Aitolehti
Mä olen kyllä saanut orkun mieheni kans ja saisin varmaan joka kerta jos vaan olis viitseliäisyyttä. Saan vaan klitan kautta.. Me taas ollaan jotenki niin kiireisiä että jos ei oltas pikasesti niin sitte ei oltas ikinä! Kerran luin kirjaa kun mieheni harrasti seksiä kanssani! :)
- Itsekin vailla
Jatka vaan sitä vaatimista. Minä olen koittanut saada omaa vaimoani puhumaan avoimesti asioista jo kohta kymmenen vuotta. Yhdessä ollaan oltu jo 21 vuotta. Alku meni mukavasti koska minä hoidin hommat sen enempää vaatimatta itselleni mitään mutta viimeiset pari kolme vuotta olen vaatinut vaimoltani huomattavasti enemmän aktiivisuutta. Heikolla menestyksellä. Minä olen kekseliäs, aktiivinen, huomioonottava. Jopa niin että pidän huolen että vaimoni saa useimmitten ensin ja sitten vasta minä.
Annan suuseksiä, mielelläni, hyväilen ja olen hellä. Joskus kun tuntuu olen raju.
Nyt on kausi menossa ettei mikään oikein saa innostumaan. Kun on tarpeeksi kauan ollut saamatta vastapalveluksia ehkäpä naisen "väsytystaktiikka" alkaa purra. Minustakin tulee samanlainen....
- Hyvin :D
Hyvin menee,kun olemme alusta saakka osanneet toisillemme kertoa/keskustella toiveistamme ja haaveistamme.
Olemme olleet yhdessä n.3v. ja olemme kait sitten ottaneet kumpanenkin opiksemme edellisistä liitoista. (M40 ja N39)
Haluamme että saamme kumpanenkin nautinnollisista "hetkistämme" irti mahdollisimman paljon.
Ja tietysti rankan työpäivän jälkeen ymmärretään jos jompi kumpi ei halua tai jaksa,muuta kuin olla vaan lähekkäin.
Olen erittäin tyytyväinen mieheeni.... ja vaikuttaa tuo mieskin ihan tyytyväiseltä. ;)- Laiskottelija
Mekin ollaan suunnilleen teidän ikäisiä, eikä kyseessä ole ensimmäinen liitto.
Ehkä tosiaan on niin, että kokemuksesta (huonosta) oppii arvostamaan nautinnollista seksiä osana onnellista avioliittoa. Ehkä nuorempana ei vielä ymmärrä seksin olevan niin merkityksellistä kuin vanhempana (viisaampana) tietää sen olevan.
- pettynyt oon
Vaginan ja kalan yhteydestä on suuri määrä evidenssiä:
(i) naisten on todettu haisevan kalalle
(ii) pillun on todettu haisevan kalalle
(iii) sana klitoris on luultavasti kehittynyt sanasta ''''kalatorisi''''
(iv) Pohjois-Amerikan intiaaneilla on myytti, jossa naisen vaginan sisällä oletetaan elävän kala.
(v) Joissain kielissä, esim. englannissa on lukemattomia idiomeja, joissa kala rinnastetaan vaginaan.
(vi) nainen ja kala on varsin yleinen yhteisesiintymä taiteessa, esimerkkeinä Mormon viimeviikkoiset kuvat kuvapalstalla, jotka osaltaa tekivät minut vakuuttuneeksi, että naisessa ja kalassa on jotain yhteistä.
(vi) naisen ja kalan yhteisesiintymä kuvassa sävähdyttää jollain tavalla. Subjektiivista? Ehkä, ehkei.
En siis pidä suinkaan sattumana, että monet miehet ovat todenneet pillun haisevan kalalle.
Luulen, että kalapillu (ploploplo) teoriaan liittyy jonkin sortin salaliitto. Pillun kalanhaju (ja huomattavasti vahvemmat väitteet esim että pillu ON kala) on selvästikin tabu; siitä ei käydä juuri muualla keskustelua kuin netissä tietyillä blogg-luontoisilla sivuilla, joihin jokainen voi kirjoittaa anonyyminä. Olen huomannut, että jokainen, joku yrittää keskustella aiheesta, tyrmätään heti. Kysymyksiä ei saa esittää. Syitä tähän varmaan on monia, yhtenä syynä on että pillun kalanhaju on myyttinen totuus, jota ei ole soveliasta päästä liian lähelle. Milloin olemme kypsiä näkemään totuuden? Milloin olemme kypsiä sisäistämään Ferenczin nerokkaan vision?
lisää infoa saa >>> http//:www.smsfinland.com sivustosta- .................
No mille se miehen päivän housuissa muhinu kulli haisee? Niinpä..
- kaveri, mutta
tekstistäsi päätellen sä taidat olla vielä ihan prosessissa...
- mikä se siellä haisee
sä oot nyt fiksaantunut liikaa aiheeseen. Tiedoksi vaan että miehen muna haisee kalalle myöskin muhittuaan housuissa pari tuntia! Ja pallit löyhkää ummehtuneelle spermalle vaikka niitä hinkkais millä pesuaineella. Todistettu vuosien varrella monen monta kertaa.
- murkoli
miehet sängyssä? eiköse sängyssä mene juuri noin.mutta sexiä voi harrastaa vaikka paloautossa. (ei vielä kokeiltu ehdokaista huutava pula).
olen kerran harrastanut sexiä ajaessani autoo sillosen vaimon kanssa. ja tykkäsin. muut moottoritietä ajavat ehkä eivät. empä kerro enempää menee matsoilux ja siitä en pidä. - vasta 15 vuotta yhdessä
Joka päivä harrastetaan. Pitkään ja hartaasti nautiskellen. En ole kuullutkaan huonoista miehistä tai naisista. Vai eikö ne huonot naiset olleet niitä yleisiä- ainakin ennen olivat- ennen ymmärsin sillä tarkoitettavan myös sitä, ettei miesten kannattanut nähdä niiden vuoksi vaivaa... Onkohan huonot miehet sitten samaa sarjaa? Ei tämmönen yli viiskymppinen oikein tahdo ymmärtää ylläkuvattuja ongelmia.
- Virtojensoutaja
Olen jo iäkkäämpi mies. Käsittääkseeni seksi on naisille paljon tärkeämpää kuin miehille. Jahka mies on päässyt eroon testosteronikaudestaan (15-30), ovat fyysiset paineet vähissä.
Naiset sitä vastoin ilmeisesti kolmenkympin yli mentyään ja lapset saatuaan rupeavat innostumaan seksin nautinnoista. Ja miehellä 'kalun' tuntoherkkyys on jo aikoja sitten mennyt.
Selvittäkääpä arvon Daamit, jos teillä on vireätä seksielämää pitkässä liitossa ja ikänne on 35plus, niin ovatko miehenne todella innostuneita?
Minä kun saan miehenä jatkuvasti toisenlaista palautetta. Jatkuva jyystäminen kyllästyttää.
Olisiko siis aika puhua totuuden sanoin? Naaras on seksuaalinen olento lapsensa synnytettyäänkin. Uros ei ole kovin seksuaalinen enää 'testosteronipiikin' mentyä ohitse, vaan mielellään keskittyy muuhun. - edellinen...
Virtojensoutaja kirjoitti:
Olen jo iäkkäämpi mies. Käsittääkseeni seksi on naisille paljon tärkeämpää kuin miehille. Jahka mies on päässyt eroon testosteronikaudestaan (15-30), ovat fyysiset paineet vähissä.
Naiset sitä vastoin ilmeisesti kolmenkympin yli mentyään ja lapset saatuaan rupeavat innostumaan seksin nautinnoista. Ja miehellä 'kalun' tuntoherkkyys on jo aikoja sitten mennyt.
Selvittäkääpä arvon Daamit, jos teillä on vireätä seksielämää pitkässä liitossa ja ikänne on 35plus, niin ovatko miehenne todella innostuneita?
Minä kun saan miehenä jatkuvasti toisenlaista palautetta. Jatkuva jyystäminen kyllästyttää.
Olisiko siis aika puhua totuuden sanoin? Naaras on seksuaalinen olento lapsensa synnytettyäänkin. Uros ei ole kovin seksuaalinen enää 'testosteronipiikin' mentyä ohitse, vaan mielellään keskittyy muuhun.Mieheni on yli 60v. ja haluaa edelleen seksiä jatkuvasti. Mieluiten 2 kertaa päivässä. Itse haluaisin välillä tehdä töitäkin - tuppaa olemaan liian raukea olo loppupäivän... eli voisin jättää sen iltapäiväosion väliin. Mieheni odottaa tosin aina minun puoleltani aloitetta/toimia aiheeseen... Ei juuri koskaan toisinpäin.
Virtojensoutaja kirjoitti:
Olisiko siis aika puhua totuuden sanoin? Naaras on seksuaalinen olento lapsensa synnytettyäänkin. Uros ei ole kovin seksuaalinen enää 'testosteronipiikin' mentyä ohitse, vaan mielellään keskittyy muuhun.Olen aina luullut asian olevan päinvastoin ja miesten olevan tuntosarvet pystyssä tutkailemassa,missäpäin on joku kiimainen ..... Ehkä vertaan eläinkuntaan.Uroot kun ikään katsomatta ovat aina valmiita astumaan.
- kymppisiä..
ja meillä seksi on nyt melkeinpä parempaa kuin kymmenen vuotta sitten.Jälkikasvu heiluu paljon jo kavereillaan ja on aikaa enempi parisuhteelle.
Siispä rutinoidusta ilta seksistä ennen nukkumaan menoa on tullut päiväseksiä ja milloin mitäkin.Välillä pyörähetään keittiön pöydälläkin.
Mies ottaa hyvin huomioon.Usein hoitelee minut valmiiksi ,ennen siirtymistä varsinaisiin hommiin.
Muuten kaava on monesti poskihoitoa ,perinteistä ,takaapäin jne.Musta tuntuu että mulla on aika hyvä rakastaja aviomiehenä.Iän myöte oma itseluottamus ja naiseus van kehittyy ja kukoistaa. - eräs 30-vuotias
Tämä nyt ei suoraan liity yo. topiciin vaan heräsi mieleeni tässä näitä vastauksia lukiessani. Arvelen, että tää voi loukata joitakuita, mutta oikeesti tarvitsisin tähän jotain kommenttia. Eli:
Miksi mulla on jo pitkään ollut sellainen tuntuma, että osa n. 50-vuotiaista on tänä päivänä jollain lailla seksihurahtaneita tms.? Usein on erottu jo kerran pintaselityksenä "seksi ei vain toiminut" ja sitten lähdetty pää kolmantena jalkana etsimään "mielikuvituksellisempaa" seksiä ja kun sitä sitten löydetään otetaan uusi heppu kylkeen ja kaikki on muka hyvin??? Jotain kamalaa tuossa mun mielestä on!
Voi tietysti olla, että seksistä ei osata puhua kuin jotenkin tosi "ronskisti" ja riettaasti (sillä tapaa tästä osa puhuu täällä), mutta itse tilanteet onkin sitten tosi "helliä", mutta miksi mä en oikein usko täysin tuota..
Onko se jotain 60-luvun jälkiseurausta vai naisten kuvitelma "itsenäisyydestä" ja miesten pakoa herkkyydestä vai mitä? Mulle 80-90-luvun kasvatille tuo vain ei aukea ja näyttää ja kuulostaa häiritsevältä.
Koittakaa nyt sedät ja tädit selittää mulle jotain mietittyä juttua älkääkä turhaan suuttuko, koska oikeeeesti ois vaan tarve voida edes hintsusti kunnioittaa vanhempia ihmisiä. Tuota taustaa vastaan on myös pakko sanoa, että parempi kunnioituksen kannalta vaikkakin surullinen mieli tulee niiden puolesta, jotka kituvat seksin puutteessa. Älkää silti lähtekö ruotsinlaivalle etsimään "onneanne" -pliis.
Kiitos kaikille jo tässä kirjoittaneille ja myös mahdollisille tuleville huomioitsijoille.- tutustukaa
Löytyy tällainen linkki: www.seksialamaa.fi
Siinä ainakin asiat on esitetty kauniisti, silti todellisuudentajuisesti. Nykyään tosiaan riettaus viesteissä rehottaa. Tämä lohduttaa. - hytyorakas
Tarjosin luettavaksi linkkiä www.seksielamaa.fi
Lähetin painovirheellisen viestin. Tässä oikea osoite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741