korkokengät miehellä

Paha susi

Kertokaahan mielipiteitä kun mies käyttää korkoja. Olen itse käyttänyt joskus ja naiset ovat olleet asiasta hyvin kiinnostuneita, "kerrankin joku uskaltaa ..jne" olen siis hetero mutta korkokengät ovat minusta kivat ja niinpä käytän niitä kun huvittaa.
Noh..

171

15305

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pojkke

      ... ja kiinnostunut korkokengistä. En oo uskaltanu pitää kuin muutaman kerran ja silloinkin niin ettei oikeestaan kukaan oo ees huomannut. Ihanan ryhdikäs tunne niillä tulee heti vaik vaan seisoo paikoillaan. Ois tosi kiva harjotella enemmänki niiden käyttöö. Eikä mitään piikkikorkoja eikä heti liian korkeita vaan aluks 5-6cm, ehkä 7cm max.

      • ??????

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa


      • eevaliini
        ?????? kirjoitti:

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa

        magee ajatus, kertoisi miehestä paljon,,persoonallinen, rohkea oman tie kulija .. siitä vaan, korot eivät ole vain naisten omaisuutta,, muuten historiassa sekä miehet että naiset käyttivät korkoja


      • pekkars
        ?????? kirjoitti:

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa

        naisten juttu? entäs ku kravaatti on muotia naisten kaulassa, onko sellaset naiset sitte automaattisesti lesboja?
        Olet epävarma omasta naiseudestasi, siks käyttäydyt noin.


      • Taneli.
        eevaliini kirjoitti:

        magee ajatus, kertoisi miehestä paljon,,persoonallinen, rohkea oman tie kulija .. siitä vaan, korot eivät ole vain naisten omaisuutta,, muuten historiassa sekä miehet että naiset käyttivät korkoja

        Mutta ei juuri kaupoissa ole näkynyt kokoja yli 43. Heittäkää nyt linkkijä, mistä voisi edullisesti tilata kokoa 45.


      • älä repee...
        ?????? kirjoitti:

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa

        No käytkö juoksulenkillä sitte korkkareilla? HÄ? Et. Käytät "miesten" lenkkareita.


      • Grenouille
        ?????? kirjoitti:

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa

        Anteeksi vain, mutta korot tulivat alun perin miesten kenkiin ratsastuksen ja "arvovallan" takia. Naiset käyttivät pitkiä ja raskaita hameita, joten mitäpä he korkokengillä.

        Ja muuten olen sitä mieltä, että nainen korottomissa kengissä on ihan lässähtäneen näköinen. Suomessa näitä ryhdittömästi hipsiviä tasapohjatonttuja on valitettavan paljon. Hiippalakki päähän ja kulkunen kilisemään niin "eleganssi" on täydellinen...


      • p-korko
        Taneli. kirjoitti:

        Mutta ei juuri kaupoissa ole näkynyt kokoja yli 43. Heittäkää nyt linkkijä, mistä voisi edullisesti tilata kokoa 45.

        joyboots.fi sieltä löytö kyllä 45 vitosta


      • kyllä löytyy
        Taneli. kirjoitti:

        Mutta ei juuri kaupoissa ole näkynyt kokoja yli 43. Heittäkää nyt linkkijä, mistä voisi edullisesti tilata kokoa 45.

        Katso sexshopfinland


      • vaihtelua arkeen.

        Olisihan mukavaa vaihtelua ainakin kaupungissa. voisin kokeilla.
        Voisihan muoti heittää häräpyllyä. Ainakin aurikokungas aikanaan käytti, kun oli ilmeisesti lyhyt. Ei niitä 43-44 löydy ku harvasta paikasta. Onhan puutseissa korkoakin jonkun verran. Ilmeisesi sullekin rohkeutta. Ilmeisesti naiset ei ehkä pitäisi, jos löytäisivät korkkarit kaapista.

        Kaipa Marskinkenkäkaupasta löytyy isojakin kokoja


      • harmaan vaihtelua
        eevaliini kirjoitti:

        magee ajatus, kertoisi miehestä paljon,,persoonallinen, rohkea oman tie kulija .. siitä vaan, korot eivät ole vain naisten omaisuutta,, muuten historiassa sekä miehet että naiset käyttivät korkoja

        naiset rohkaiskaa, että mihet käyttäisivät korkkareita. Olen muutaman keran kokeillukkin. Historiassa miehet ovat käyttäneet korkkareita,esim aurinkokuningas.


      • rohkeuttamiehiin

        minkä merkkisii oot aatellu?


      • Historiaa tutkimaan
        ?????? kirjoitti:

        kyl korot kummiskii on vissii naisten juttu.. varmaa repeisin ku näkisin jonkuu jätkän kävelevän korolliset kengät jalas vastaan.. ja heti aattelesin .. et hitto mikä hintti :P hahaa

        Itseasiassa korkokengät on tehty mieheille aikoinaan.
        Kuten myös sukkahousut.


      • IronFist fani
        rohkeuttamiehiin kirjoitti:

        minkä merkkisii oot aatellu?

        IronFistillä on hienoja.



      • Anonyymi
        Taneli. kirjoitti:

        Mutta ei juuri kaupoissa ole näkynyt kokoja yli 43. Heittäkää nyt linkkijä, mistä voisi edullisesti tilata kokoa 45.

        Korkokengät olivat miesten juttu. Aurinkokungas käytti hallitsijoista ensimmäisenä ja vieläpä punaisisa. Naiset seurasivat perässä.


    • Koppalakkinen

      Kokopartainen, virkapuku, kravatti ,paksusankaiset silmälasit ja ainakin 13cm korot, numeroa 46 ! Olihan ilmestys. Kuvastaa tullien mielen laatua, ei ne suomessakaan töppösiä käytä.

    • mutta muista

      että korkokengät voivat aiheuttaa ainakin rasitusta ja vääränlaista kuormitusta jalalle. Mulla naisena ainakin päivän käytön jälkeen on ilmennyt tyypillistä varpaiden puutumista ja kipua. Kauniitahan nuo korkkarit mokomat vaan on...

      • Suvaitsevainen myös..

        Voi jumankauta! Mitä vielä?? Miehellä korkokengät!! Ja lässyn lässyn. Sori, mut joku mättää ja pahasti ja ei sitä nyt voi verrata naisten kravaatin käyttöön.
        Tekosyitä voi aina keksiä omille ja toistenkin oikuille!
        Olkoon millanen friikki kuka tahansa..jokainen ihminen päättää itse omasta elämästään ja eläköön mun puolesta miten haluaa,(niin kauan kun ei toisia vahingoita)MUT ELKÄÄ NYT YLEISTÄKÖ "NORMAALIKS" JOKA OIKKUA mitä näette toisten tekevän tai tunnette halua tehdä.
        Joo,on hetero miehiä,joiden feminiininen puoli on korostunu kiinnostuksena meikkaukseen,naisten alusasuihin,korkokenkiin,hameisiin,mekkoihin,koruihin monesti myöhemmin myös kiinnostus miehiin.
        Ei kannata teeskennellä mitään!
        Jos terve hetero mies haluaa kävellä naisten korkeilla korko kengillä, NII OK! MUT EI SE NYT VAAN OLE NORMAALIA;Sitä on turha uskotella itselleen,saati muille!!
        Olkaa rehelliset itsellenne.


      • kirjoittaa kokemuksesta,
        Suvaitsevainen myös.. kirjoitti:

        Voi jumankauta! Mitä vielä?? Miehellä korkokengät!! Ja lässyn lässyn. Sori, mut joku mättää ja pahasti ja ei sitä nyt voi verrata naisten kravaatin käyttöön.
        Tekosyitä voi aina keksiä omille ja toistenkin oikuille!
        Olkoon millanen friikki kuka tahansa..jokainen ihminen päättää itse omasta elämästään ja eläköön mun puolesta miten haluaa,(niin kauan kun ei toisia vahingoita)MUT ELKÄÄ NYT YLEISTÄKÖ "NORMAALIKS" JOKA OIKKUA mitä näette toisten tekevän tai tunnette halua tehdä.
        Joo,on hetero miehiä,joiden feminiininen puoli on korostunu kiinnostuksena meikkaukseen,naisten alusasuihin,korkokenkiin,hameisiin,mekkoihin,koruihin monesti myöhemmin myös kiinnostus miehiin.
        Ei kannata teeskennellä mitään!
        Jos terve hetero mies haluaa kävellä naisten korkeilla korko kengillä, NII OK! MUT EI SE NYT VAAN OLE NORMAALIA;Sitä on turha uskotella itselleen,saati muille!!
        Olkaa rehelliset itsellenne.

        nimittäin omasta.


      • suvaitsevainen myös..
        kirjoittaa kokemuksesta, kirjoitti:

        nimittäin omasta.

        ...kokemustahan se vaan tietenkin jos ei ole samaa mieltä jonkun pienen marginaali porukan halujen kans.
        No,korkokenkiä käytän ,lähes päivittäin myös hametta,jatkuvasti naisten alusasuja ja olen kiinnostunut vain Miehistä,mut sillä erotuksella näihin "korkokenkämiehiin", että olen nainen..hih.
        Vakavasti..EI mua ärsytä tai haittaa SE,et jokunen mies haluaa käyttää naisten mitä naisellisimpia kenkiä eli korkkareita, Vaan se,et siitä annetaan niiiin teennäinen kuva et "ah,viiihdoinki mies Uskaltaa! voi kun hienoa! ihquuuuu!"

        Just just...ymmärrän barokki ajan korkoineen, mega perukkeineen,puuterit ja huulipunat miehillä...SILLON.

        Siis,kaikilla on oikeus saada olla mitä on ja pukeutua,meikata ja muokata ulkonäköään aivan kuten itse haluaa.Elää ainut kertasen elämänsä just miten parhaalta tuntuu.
        Ei sen tai minkään muunkaan TARVITSE olla ns."normaalia".
        Kyl te tajuutte mitä tarkotan.
        En mä ivaa... En todellakaan.
        Muistakaa päkiäpehmusteet,ojentuvat polvet,lyhyt askel,pitempi lahje,kunnon korkolaput(korot kestää paremmin,ei "lipsu"),ritilät voi katkoa korot,hyvä ryhti auttaa tasapainossa ja säästää nilkkoja..Eikun siitä vaan arvon miehet :)


      • Kun ei saa
        suvaitsevainen myös.. kirjoitti:

        ...kokemustahan se vaan tietenkin jos ei ole samaa mieltä jonkun pienen marginaali porukan halujen kans.
        No,korkokenkiä käytän ,lähes päivittäin myös hametta,jatkuvasti naisten alusasuja ja olen kiinnostunut vain Miehistä,mut sillä erotuksella näihin "korkokenkämiehiin", että olen nainen..hih.
        Vakavasti..EI mua ärsytä tai haittaa SE,et jokunen mies haluaa käyttää naisten mitä naisellisimpia kenkiä eli korkkareita, Vaan se,et siitä annetaan niiiin teennäinen kuva et "ah,viiihdoinki mies Uskaltaa! voi kun hienoa! ihquuuuu!"

        Just just...ymmärrän barokki ajan korkoineen, mega perukkeineen,puuterit ja huulipunat miehillä...SILLON.

        Siis,kaikilla on oikeus saada olla mitä on ja pukeutua,meikata ja muokata ulkonäköään aivan kuten itse haluaa.Elää ainut kertasen elämänsä just miten parhaalta tuntuu.
        Ei sen tai minkään muunkaan TARVITSE olla ns."normaalia".
        Kyl te tajuutte mitä tarkotan.
        En mä ivaa... En todellakaan.
        Muistakaa päkiäpehmusteet,ojentuvat polvet,lyhyt askel,pitempi lahje,kunnon korkolaput(korot kestää paremmin,ei "lipsu"),ritilät voi katkoa korot,hyvä ryhti auttaa tasapainossa ja säästää nilkkoja..Eikun siitä vaan arvon miehet :)

        omaa mielipidettään julki muuten kuin HUUTAMALLA. Tuntuu varmaan hyvältä huutaa kun asiat ei mene niin kuin itse niiden haluaisi menevän.
        Jos nainen käyttää miehen vaatteita, sitä pidetään aivan normaalina. Jos taas mies pukeutuu naisen vaatteisiin heti leimataan homoksi tai transsekuaaliksi. ?????????????????


      • kauppis
        Kun ei saa kirjoitti:

        omaa mielipidettään julki muuten kuin HUUTAMALLA. Tuntuu varmaan hyvältä huutaa kun asiat ei mene niin kuin itse niiden haluaisi menevän.
        Jos nainen käyttää miehen vaatteita, sitä pidetään aivan normaalina. Jos taas mies pukeutuu naisen vaatteisiin heti leimataan homoksi tai transsekuaaliksi. ?????????????????

        Sano kuka mitä tahansa niin kravaatti naisella on sama kun mies kukkamekossa ja hellehatussa. Ihan ääliömäistä käytöstä että joku voi olla niin unelo että voi väittää toisin.. tai sitte niillä on joku syy, ovat varmaan lesboja tai jotain telaketjufeministejä.


      • Tais saada
        Kun ei saa kirjoitti:

        omaa mielipidettään julki muuten kuin HUUTAMALLA. Tuntuu varmaan hyvältä huutaa kun asiat ei mene niin kuin itse niiden haluaisi menevän.
        Jos nainen käyttää miehen vaatteita, sitä pidetään aivan normaalina. Jos taas mies pukeutuu naisen vaatteisiin heti leimataan homoksi tai transsekuaaliksi. ?????????????????

        sanomasa ja asian perille.
        Älä ny ala saivarteleen mimmin tekstiä jos et kerta ymmärrä sen pointtia,ok.
        Ja ilmanen vinkki: Isot kirjaimet ei aina tarkota HUUTAMISTA,varsinkin jos niit käytetään harvoin eli siten KOROSTETAAN jotain pointtia kun ei ole kirjainten lihavointi mahkua.Mut eipä paljon näytä auttavan.
        Kyllä se niin onkin et kundit pysyköön omas lestissään.Ja toi palkkikorko kaverikin puhuu ihan asiaa. Jos korot on oltava,olkoon ne sit pekkarisen miehekkäät korot!


      • epänormaali
        Suvaitsevainen myös.. kirjoitti:

        Voi jumankauta! Mitä vielä?? Miehellä korkokengät!! Ja lässyn lässyn. Sori, mut joku mättää ja pahasti ja ei sitä nyt voi verrata naisten kravaatin käyttöön.
        Tekosyitä voi aina keksiä omille ja toistenkin oikuille!
        Olkoon millanen friikki kuka tahansa..jokainen ihminen päättää itse omasta elämästään ja eläköön mun puolesta miten haluaa,(niin kauan kun ei toisia vahingoita)MUT ELKÄÄ NYT YLEISTÄKÖ "NORMAALIKS" JOKA OIKKUA mitä näette toisten tekevän tai tunnette halua tehdä.
        Joo,on hetero miehiä,joiden feminiininen puoli on korostunu kiinnostuksena meikkaukseen,naisten alusasuihin,korkokenkiin,hameisiin,mekkoihin,koruihin monesti myöhemmin myös kiinnostus miehiin.
        Ei kannata teeskennellä mitään!
        Jos terve hetero mies haluaa kävellä naisten korkeilla korko kengillä, NII OK! MUT EI SE NYT VAAN OLE NORMAALIA;Sitä on turha uskotella itselleen,saati muille!!
        Olkaa rehelliset itsellenne.

        Juu, naisellehan mikä vain on pukeutumisessa normaalia, miehelle vain se yksi pukeutumisvaihtoehto, se joka nähtiin eurovisiovoittajan yllä.


      • korkkarifani hetero
        Suvaitsevainen myös.. kirjoitti:

        Voi jumankauta! Mitä vielä?? Miehellä korkokengät!! Ja lässyn lässyn. Sori, mut joku mättää ja pahasti ja ei sitä nyt voi verrata naisten kravaatin käyttöön.
        Tekosyitä voi aina keksiä omille ja toistenkin oikuille!
        Olkoon millanen friikki kuka tahansa..jokainen ihminen päättää itse omasta elämästään ja eläköön mun puolesta miten haluaa,(niin kauan kun ei toisia vahingoita)MUT ELKÄÄ NYT YLEISTÄKÖ "NORMAALIKS" JOKA OIKKUA mitä näette toisten tekevän tai tunnette halua tehdä.
        Joo,on hetero miehiä,joiden feminiininen puoli on korostunu kiinnostuksena meikkaukseen,naisten alusasuihin,korkokenkiin,hameisiin,mekkoihin,koruihin monesti myöhemmin myös kiinnostus miehiin.
        Ei kannata teeskennellä mitään!
        Jos terve hetero mies haluaa kävellä naisten korkeilla korko kengillä, NII OK! MUT EI SE NYT VAAN OLE NORMAALIA;Sitä on turha uskotella itselleen,saati muille!!
        Olkaa rehelliset itsellenne.

        olet kurja runkkari ja täysin ahdasmielisyyteesi jämähtänyt Paska!


    • w.h.

      Onhan meitä miehiä jotka käyttää korkeakorkoisia kenkiä. Omassa käytössä on paksu/tolppakorkoisia kenkiä, ei mitään piikkikorkoja tai piikkikärkiä; ne on mun mielestä paremman näköisiä naisten jalassa kuin miehillä ;-)

      Vähän pidempi lahje, konservatiivinen kärki ja tolppakorot... juurikaan kukaan ei edes kiinnitä kenkiin mitään huomiota. Muutamia homo-kommentteja on tullut ja vastaavasti muutamia kehuja (lähinnä naisilta) mutta suurin osa kanssatallaajista ei kiinnitä mitään huomiota jalkinevalintoihini.

      Kaippa se kokonaisuus tyylin suhteen on se mikä vaikuttaa eniten, sama se onko kengässä 2cm miestenkantaa vai 5-8cm vähän korkeampaa.

      • Neitonen vaan

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku neitimäinen mies...Hyi yäk! Samoin kuin jätkämäinen nainenkin on aika karsea näky. Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät korkkareilla sipsuttelevat miehet auttamatta hinttareiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)


      • Poikanen vaan
        Neitonen vaan kirjoitti:

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku neitimäinen mies...Hyi yäk! Samoin kuin jätkämäinen nainenkin on aika karsea näky. Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät korkkareilla sipsuttelevat miehet auttamatta hinttareiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku miesmäinen nainen...Hyi yäk! Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät matalilla koroilla tepsuttelevat naiset auttamatta lesboiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)


      • w.h.
        Neitonen vaan kirjoitti:

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku neitimäinen mies...Hyi yäk! Samoin kuin jätkämäinen nainenkin on aika karsea näky. Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät korkkareilla sipsuttelevat miehet auttamatta hinttareiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)

        Jokaisella on oikeus mielipiteisiin ja ennakkoluuloihin mutta sanat 'neitimäinen' ja 'sipsuttelija' ei todellakaan päde suurimpaan osaan korkoja käyttävistä miehistä :-)


      • kiinnostunut mies
        w.h. kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus mielipiteisiin ja ennakkoluuloihin mutta sanat 'neitimäinen' ja 'sipsuttelija' ei todellakaan päde suurimpaan osaan korkoja käyttävistä miehistä :-)

        Tulkkaanko keskustelua oikein; naisten on melko sopivaa olla valtavirrasta poikkeavia, mutta miesten ei -- jos tosiaan keskimäärin ajatellaan, on meidän miesten tehtävä asiasta tasa-arvokysymys -- siis salut niille/meille, joita silloin tällöin korot omissa jaloissa kiinnostaa. Korot ei muuten muuta heteroa homoksi, eikä muuten homoa heteroksi. Miksi miehet eivät saisi olla kiinnostuneita korkokengistä .. aikoinaan miesten korvakoru oli mahdottomuus ..


      • sexysaapas.com
        kiinnostunut mies kirjoitti:

        Tulkkaanko keskustelua oikein; naisten on melko sopivaa olla valtavirrasta poikkeavia, mutta miesten ei -- jos tosiaan keskimäärin ajatellaan, on meidän miesten tehtävä asiasta tasa-arvokysymys -- siis salut niille/meille, joita silloin tällöin korot omissa jaloissa kiinnostaa. Korot ei muuten muuta heteroa homoksi, eikä muuten homoa heteroksi. Miksi miehet eivät saisi olla kiinnostuneita korkokengistä .. aikoinaan miesten korvakoru oli mahdottomuus ..

        Mahtuu muuten isommankin miehen jalalle.
        Kokoja aija 46:een, ja on korkkaria, saapasta ja reisisaapasta.

        http://www.sexysaapas.com


      • joyboots.fi
        sexysaapas.com kirjoitti:

        Mahtuu muuten isommankin miehen jalalle.
        Kokoja aija 46:een, ja on korkkaria, saapasta ja reisisaapasta.

        http://www.sexysaapas.com

        ... Joyboots http://joyboots.fi/ (Kannattaa miettiä kahdesti ennen kuin tilaa tuolta...vinkkinä vaa...


      • Neitonen vaan kirjoitti:

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku neitimäinen mies...Hyi yäk! Samoin kuin jätkämäinen nainenkin on aika karsea näky. Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät korkkareilla sipsuttelevat miehet auttamatta hinttareiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)

        Itse käytän transvestiittinä korkoja noin kerran viikossa, silloin kun naisena ulkosalla kuljeksin. Muutaman kerran on kyllä vahingossa käynyt niin, että muutaman päivän matkalle kun olen tyttönä lähtenyt ja suunnitellut palaavani kotiin miehenä, niin matalat kengät ovatkin unohtuneet kotieteiseen.

        Silloin olen farkkuasussa ja korollisissa kävelykengissä törmännyt lähinnä teinityttöjen päivittelyihin. Kun olen kysynyt, mikä heitä niin huvittaa, ovat vaan kääntäneet selkänsä ja lähteneet pakoon. Ei erityisen kohteliasta ole jättää vastaamatta, kun ihmistä puhutellaan. Sain tytöistä kovin epävarman kuvan. Paljon on heillä vielä elämän taipaleella opittavaa!


      • .............
        Poikanen vaan kirjoitti:

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku miesmäinen nainen...Hyi yäk! Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät matalilla koroilla tepsuttelevat naiset auttamatta lesboiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)

        Suomessa näitä "lesboja" riittää! Kun vielä lisätään täysin epäviehättävä, epänaisellinen ja jätkämäisen reteä humalakäytös ja yleinen tyylitajuttomuus, onkin suomimuijan kuva hahmoteltu.


      • boyt
        Neitonen vaan kirjoitti:

        Mikään ei ole kauheemman näköstä, kuin joku neitimäinen mies...Hyi yäk! Samoin kuin jätkämäinen nainenkin on aika karsea näky. Sori vaan, mutta enemmistö leimaa teidät korkkareilla sipsuttelevat miehet auttamatta hinttareiksi. Ja niinkai yleensä olettekin ;)

        Haista sä kuule páska!


    • designers

      en oo pitkään aikaan nähnyt mitään niin siistii ku edellisessä(?) muodin huipulle -jaksossa sillä yhellä kaverilla (..santino?) ne mustat kiiltonahkakorkkarit, leveät housut ja hattu. siinä tyylikäs, lahjakas mies.
      yleensä tollaset ahdasmieliset tyrmäyskommentit tuleekin sellasilta lähiöleenoilta ja -lasseilta jotka eivät mitään ymmärrä ja joiden mielipiteillä ei ole edes mitään väliä.
      rohkeudella!

      • pvc_forever

        Pakko liittyä tähän keskusteluun. Itse olen hetero mies ja käytän viikoittain naisten 6cm koron omaavia valkoisia cowboy bootseja. Löytyy myös mustana. Ovat muuten hyvin naisellisen näköisiä. Onneksi mun jalka on niin pieni (41) ja muoto jotenkin naisellinen että varsinkin nuo valkoiset menee jalkaan kuin nakutettu. Vielä kopisee hienosti. Usein myös pidän ratsastussaappaaita sekä nahka tai pvc housuja sekä nahkatakkia päällä enkä välitä muiden mielipiteistä pätkääkään. Naisten farkkiuja käytän myös. Mitä kireämmät sen parempi. Perse näyttää hienolta niissä. Käyttäköön muut miehet vaan niitä lökäpöksypaskafarkkujaan. Haluan rikkoa raja aitoja. Mikään ei ole niin ärsyttäävä kun ajatellaan kato tolla on pvc housut jalassa se on varmaan hintti. Mutta auta armias kun joku nainen tulee semmoisissa niin on se hienoa joo. Sama juttu nahkahousuissa... Itse asiaa noin nahkikset ovat vielä leggingsit. Hah! YLEISTÄMINEN VITUTTAA JA RANKASTI!


    • Mielipiteeni tämä

      Riippuu hieman mitä meinaat korkokengillä. Kyllä ainakin useissa miesten pukukengissä on sellainen korko, joissain hieman isompikin. Sellaiset vielä menevät, mutta ei nyt mitään sellaisia korkoja, joita näkee naisten korkkareissa.

    • Fashion91
      • osa-aikatyttö

        Olen samoilla linjoilla kuin Fashion91. Jos tavallinen suomalainen aikuinen mies tulisi verkkareissa ja pitkävartisissa naisten saapikkaissa vastaani niin kyllä se herättäisi lähinnä hilpeyttä minussa. Mutta ei kait kengät miestä pahenna. Jos mies haluaa käyttää naisten kenkiä niin ok. Oikeastaan sisäinen varmuus heijastuu tässäkin. Jos mies on sinut itsensä kanssa ja tyylikkyytensä tai muun sisäistämänsä seikan vuoksi varmoin askelein käyttää naisten kenkiä niin se on näky joka ei välttämättä herätä huomiotani lainkaan. Mutta jos mies toteuttaa arasti ja kainostellen vaikkapa fetissiään niin se näkyy jo olemuksesta enkä tuosta plussapisteitä jalkinevalinnasta antaisi.

        Asia sinänsä on tiitit jotka muutenkin pukeutuvat naiseksi ja ovat joskus todella katu-uskottavia. Heille tottakai asuun sopivat naisten kengät ovat osa kokonaisuutta. Ehkä aloíttelava ja kokematon tiitti on enemmän hassun näköinen kuin katu-uskottava, mutta kokeneempi ja oman tyylinsä löytänyt tiitti ei oikeasta naisesta juuri erotu tai ehkä joskus jopa edukseenkin.

        Onpa miehellä mikä tahansa syy käyttää naisellisia jalkineita niin sen hänelle suon. Tietysti toivon oman tyylin ja sopivan asukokonaisuuden löytämistä ettei räikeitä silmiin hyppäämisiä tulisi. Mutta ei naisillakaan aina jalkinevalinnat osu kohdalleen saati miehillä.

        Omia piirteitään saa ja pitääkin korostaa. Meillä suomalaisilla on vielä matkaa kirittävänä muuhun eurooppaan nähden. Seurataan onnistuneiden jalanjäljissä, koroilla tai ilman.


    • sipppu

      On se kyllä vähän kumma homma, jos miehellä olisi korkkarit.. Mutta kyllähän niitä kaikenmaailman pitkätukkia ja meikkaavia miehiäkin on, että mikäs siinä. Ota huomioon se, että sinua todennäköisesti saatetaan pitää homona, mikä vähentää huomattavasti naisten kiinnostusta.. Ite en vois ikinä seurustella kenenkään korkokenkiä käyttävän kanssa.

      • Olen itse tällainen pitkätukkainen korvakoruja käyttävä, kulmakarvansa muotoillut ja värjännyt androgyynimies ja samalla transvestiitti. Homottelua en ole muutoin kuullut kuin pari kertaa Länsi-Suomessa käydessäni.

        Tuosta naisten kiinnostuksesta - heh! Suurin osa varmasti kiertää tällaisen kaverin kaukaa ja hyvä niin. Jos pelkkä korkokengän näkeminen miehellä saa voimaan pahoin, niin eipä sellaisesta naisestakaan iloa ole tässä tapauksessa. Toista on sellainen nainen, joka lähtee mukaan vaikkapa tanssilavalle ja nauttii siitä, että saa olla vietävänä mekkoasuisen, T-remmikenkäisen, naiseksi pukeutuneen miehen käsivarsilla tanssin pauloissa.

        On siis olemassa joukko naisia, joita miehen erilaisuus ja omaperäisyys kiehtoo valtavasti. Osalle heistä kyse on uteliaisuudesta, mutta osalle kysymys on paljon vakavampi. Naisellinen mies voi hyvinkin vastata heidän tarpeitaan.

        Suuria yleistyksiä ei siis kannata tehdä. On iloinen asia, että on erilaisia ihmisiä. Löytyy miehekkäitä miehiä, naisellisia naisia ja monia variaatioita siltä väliltä. Näin ihmisillä on laajempi tarjotin poimia tuosta massasta sellainen ihminen, joka häntä miellyttää.

        Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on. Keneltä se on pois, jos miehellä on kantapohjan ja maan välissä kuuden sentin korko kahden sentin sijaan?


      • Näin se on
        Minna-Maaria kirjoitti:

        Olen itse tällainen pitkätukkainen korvakoruja käyttävä, kulmakarvansa muotoillut ja värjännyt androgyynimies ja samalla transvestiitti. Homottelua en ole muutoin kuullut kuin pari kertaa Länsi-Suomessa käydessäni.

        Tuosta naisten kiinnostuksesta - heh! Suurin osa varmasti kiertää tällaisen kaverin kaukaa ja hyvä niin. Jos pelkkä korkokengän näkeminen miehellä saa voimaan pahoin, niin eipä sellaisesta naisestakaan iloa ole tässä tapauksessa. Toista on sellainen nainen, joka lähtee mukaan vaikkapa tanssilavalle ja nauttii siitä, että saa olla vietävänä mekkoasuisen, T-remmikenkäisen, naiseksi pukeutuneen miehen käsivarsilla tanssin pauloissa.

        On siis olemassa joukko naisia, joita miehen erilaisuus ja omaperäisyys kiehtoo valtavasti. Osalle heistä kyse on uteliaisuudesta, mutta osalle kysymys on paljon vakavampi. Naisellinen mies voi hyvinkin vastata heidän tarpeitaan.

        Suuria yleistyksiä ei siis kannata tehdä. On iloinen asia, että on erilaisia ihmisiä. Löytyy miehekkäitä miehiä, naisellisia naisia ja monia variaatioita siltä väliltä. Näin ihmisillä on laajempi tarjotin poimia tuosta massasta sellainen ihminen, joka häntä miellyttää.

        Jokaisella on oikeus olla sellainen kuin on. Keneltä se on pois, jos miehellä on kantapohjan ja maan välissä kuuden sentin korko kahden sentin sijaan?

        Naiset pelkää menettävänsä etuoikeutensa pukeutumisessa. Itseasiassa jalkaterapeutit sanovat, että välillä miehenikin tulisi käyttää Korkeampia kenkiä. Ja miksi korkokengät miehellä on niin ällöttävää!!??!!? Kuulee te ällöäjät olette niitä ällöttäviä


    • katselin eilen muodinhuipulla ohjelmaa ja huomasin kaverilla, kaksi, kiilakorkokengät -- aivan mainion kivan näköistä, pitää uskaltaa, tehdä mitä haluaa,,, mitä naiste ajattelevat asiasta
      mies 46

    • minikorento

      pieni korko on aina hyvästä, miehilläkin. Ja ihan oikeasti, se parantaa ryhtiä huomattavasti.
      Korkokengät vaan kaapinpohjalta esiin ja tielle tallustamaan :)

      • mies40+

        on sitä tullu tallustettua koroissa. kaapista löytyy korkkareita 8-12cm koroilla. löytyy myös hameita ym naisten vaatteia.


    • korot kaikille

      Miehet ovat käyttäneet jo 1800-luvulla korkokenkiä =) (googlaa,jos et tiennyt) ....myös korsetteja =) (googlaapa tämäkin) ....Naiset ovat vieneet miehiltä korkokengät ja korsetit =( ...hienoa,jos miehet ottavat nämä takaisin !!! Mikä olisi sen hienompaa,kun katukuvaan ilmestyisi ryhdikkäitä miehiä sexikkäissä 15 cm:ssä korkokengissä =) ....MIEHET !!! Ensi kevään katukuvassa olisitte silmiähivelevä näky !!! Shoppailemaan miehet : Korkokengät Saappaat.com =) ...sieltä löytyy....Ihanaa kevään odotusta kaikille!!!

      • fetishparty

        korkkarit miehille on ihan ok. Tämä siksi, että olen itse ihastunut naisten sandaaleihin, joita käyn silloin tällöin hankkimassa. Fetissistä tässäkin on kyse, ei mistään muusta. Kuka mies muuten käyttäisi naisten korkkareita? Ostaminen itsessään on ihanan kiihottavaa, kun saa kokeilla eri malleja naismyyjän silmien alla. Sandaaliostoksille kannattaa mennä ohuissa sukkahousuissa ja kynnet lakattuina, jotta sävyt osuvat kohdilleen. Sitten baanalle hakemaan huomiota; varsinkin naiset on antaneet ihanaa palautetta; FASCINATING!.


    • sirkuttaja

      up

    • Korkosaappailla

      Olen käyttänyt monesti ruotsinlaivalla korkosaappaita. Mulla on ollut sellaiset 9 cm tolppakorot 3 cm korokepohjalla eikä kukaan ole edes huomannut mitään, kun on ollut pitkät lahkeet päällä. Kokeilin kerran myös korokepohja piikkikorkosandaaleja 12 cm samalla menetelmällä yöllä täydessä yökerhossa eikä sitäkään kukaan huomannut. Diskossa on kiva tanssia korkosaappailla lasinpalojen ja muun roskan päällä, kun ei tunne jaloissa mitään toisin kun tavallisissa ohutpohjaisissa kengissä.

      • Tai luuli sveduks

        Ehkä huomasi, mutta ei tehnyt siitä "numeroa".


      • 123456789

      • Normaali nuori teini

        Hyi helvetti saatana!!! *oksentaa*


    • paluu versaihin

      Katoppas aurinkokuninkaan muotia aikanaan. Tuolloin miehilläkin oli lupa käytellä. Ketju aloittaja on muuten oikeassa

    • korkkarix

      Up

    • Kenkäfriikki mies

      Olen keski-ikäinen mies ja olen nyt syksyllä päättänyt, että käytän joka päivä julkisesti vähintään 2 tuntia korkokenkiä. Käytän n 10-14 cm korkoja 41 kokoisissa kengissä. Olen muuten 177 cm ptkä pituus ei ole koskaan ollut minulle pulma, olen myös täysi hetero, naimisissa, lapset jo possa kotoa. Kenkäni ovat esim jeffrey campbell lita, buffalo tower.. Jne persoonallisia,, naiset eivät tunnu pahoittavan asiasta mieltään lainkaan,, nuorille asia on jotenkin oudoksuntaa herättävä,, olenko hullu, miten jatkan, kommentoikaa

      • w.h.

        Hulluutta on monenlaista, kenkähulluus ehkä yksi niistä harmittomimmista :) Jatka samaan malliin vaan. Kuten tästäkin keskustelusta käy ilmi, on meitä muitakin miehiä jotka käyttävät kenkiä joissa on korkoa.

        Itse ostin juuri Dinskosta uudet nahkaiset nilkkurit syyskengiksi, 7cm tolpahkolla korolla, jokapäiväiseen arkikäyttöön.


      • Litat
        w.h. kirjoitti:

        Hulluutta on monenlaista, kenkähulluus ehkä yksi niistä harmittomimmista :) Jatka samaan malliin vaan. Kuten tästäkin keskustelusta käy ilmi, on meitä muitakin miehiä jotka käyttävät kenkiä joissa on korkoa.

        Itse ostin juuri Dinskosta uudet nahkaiset nilkkurit syyskengiksi, 7cm tolpahkolla korolla, jokapäiväiseen arkikäyttöön.

        Tänään käytin koko päivän julkisesti Jeffrey Campbellin Lita nilkkureita, olen niihin kertakaikkiaan ihastunut. Kaksi naista tiedusteli mikä juttu tämä on, mutta sanoivat ok, mikäs siinä kun vastasin että kunhan nyt satun pitämään korkokengistä. Olen hetero mies 46 v


      • iltakävetyllä
        Litat kirjoitti:

        Tänään käytin koko päivän julkisesti Jeffrey Campbellin Lita nilkkureita, olen niihin kertakaikkiaan ihastunut. Kaksi naista tiedusteli mikä juttu tämä on, mutta sanoivat ok, mikäs siinä kun vastasin että kunhan nyt satun pitämään korkokengistä. Olen hetero mies 46 v

        mä tilasin keskiviikkona korkosaappaat netistä.niissä piikkikorkoo10 cm - platformi 2,5 cm. käyttöön otan ne heti kun vaan tulevat,aluksi pimeän turvin aattelin niiden käytön aloittaa iltakävelyillä.suunnitelmissa pitää niitä vieraalla paikkakunnalla myös päivällä.ajatus kovasti kiinnostaa ja kiihottaa.


      • 20v koroissa
        iltakävetyllä kirjoitti:

        mä tilasin keskiviikkona korkosaappaat netistä.niissä piikkikorkoo10 cm - platformi 2,5 cm. käyttöön otan ne heti kun vaan tulevat,aluksi pimeän turvin aattelin niiden käytön aloittaa iltakävelyillä.suunnitelmissa pitää niitä vieraalla paikkakunnalla myös päivällä.ajatus kovasti kiinnostaa ja kiihottaa.

        Korkokengät vaan jalkaan myös miehet, jos ne mukavalta tuntuvat. Itse nuorempana en oikein kehdannut niitä pitää kuin hämärissä, mutta avioiduttuani vaimoni rohkaisi minua niiden köytössä ja nykyisin melkein aina minulla on korkokengät jalassa. Kenkäni ovat jonkin verran leveäkorkoisia 5-8 cm korolla olevia. Vuosi sitten talvikenkiä kokeillessani kenkäkaupassa myyjä suositteli kiilakorkoisia saappaita, pidin niitä heti liian korkeina (8cm) joka päiväiseen käyttöön, mutta yllätys, ne sopi kuin hanska käteen, niistä tuli erinomaiset käyttökengät, joten keväällä ostin samalla lestillä olevat nilkkurit, että ei se koron korkeus aina ole määräävä mukavuus tekiä. Itse työskentelen naisvaltaisella työpaikalla, enkä öle saanut kuin hyväksyviä kommentteja kenkävalinnoistani joka on myös rohkaissut minua entisestään. Vielä mainitakseni minulla on mieheksi pieni ja kapea jalka no:40. Rohkeasti vaan miehet korkoja käyttämään


      • 20v koroissa
        iltakävetyllä kirjoitti:

        mä tilasin keskiviikkona korkosaappaat netistä.niissä piikkikorkoo10 cm - platformi 2,5 cm. käyttöön otan ne heti kun vaan tulevat,aluksi pimeän turvin aattelin niiden käytön aloittaa iltakävelyillä.suunnitelmissa pitää niitä vieraalla paikkakunnalla myös päivällä.ajatus kovasti kiinnostaa ja kiihottaa.

        Korkokengät vaan jalkaan myös miehet, jos ne mukavalta tuntuvat. Itse nuorempana en oikein kehdannut niitä pitää kuin hämärissä, mutta avioiduttuani vaimoni rohkaisi minua niiden köytössä ja nykyisin melkein aina minulla on korkokengät jalassa. Kenkäni ovat jonkin verran leveäkorkoisia 5-8 cm korolla olevia. Vuosi sitten talvikenkiä kokeillessani kenkäkaupassa myyjä suositteli kiilakorkoisia saappaita, pidin niitä heti liian korkeina (8cm) joka päiväiseen käyttöön, mutta yllätys, ne sopi kuin hanska käteen, niistä tuli erinomaiset käyttökengät, joten keväällä ostin samalla lestillä olevat nilkkurit, että ei se koron korkeus aina ole määräävä mukavuus tekiä. Itse työskentelen naisvaltaisella työpaikalla, enkä öle saanut kuin hyväksyviä kommentteja kenkävalinnoistani joka on myös rohkaissut minua entisestään. Vielä mainitakseni minulla on mieheksi pieni ja kapea jalka no:40. Rohkeasti vaan miehet korkoja käyttämään


      • Hetero mies 42
        Litat kirjoitti:

        Tänään käytin koko päivän julkisesti Jeffrey Campbellin Lita nilkkureita, olen niihin kertakaikkiaan ihastunut. Kaksi naista tiedusteli mikä juttu tämä on, mutta sanoivat ok, mikäs siinä kun vastasin että kunhan nyt satun pitämään korkokengistä. Olen hetero mies 46 v

        Zalando.fi toimitti minulle jeffrey campbellin punwiset Lautrec kiilakorkosaapaat, pidän muuten ihan noin kaupunkiasioilla, mitäs kommentoitte siitä!


    • Ilman saumaa

      Olisi kiva saada kunnon talvisaapikkaat. Ei kovin korkeilla koroilla ja kunnon
      kuvio liukkautta vastaan. Minulla on yhdet nilkkurit koko 43, mutta niillä sain
      murtuman olkapäähän, kun eivät lumella yhtään pitäneet. Malli saisi olla
      leveänlainen kärjestäkin, kun nuo varpaat on mitä on. Minulla on yhdet
      polven alle yltävät mustat, mutta korko saisi olla hiukan korkeampi värikin
      jokin muu (vaikka mokkaakin). Muita kauppoja kuin Kenkä-Marski ?

      • Käväisepä Bellissimassa Fredalla! Ei kannata luitaan katkoa, kun tarjolla lienee sirojakin kenkiä pitävällä pohjalla.


      • w.h.
        NiruNaruNeiti kirjoitti:

        Käväisepä Bellissimassa Fredalla! Ei kannata luitaan katkoa, kun tarjolla lienee sirojakin kenkiä pitävällä pohjalla.

        Ja kenkiin kannattaa vaihdattaa suutarilla vähintään pitävämmät korkolaput ja jos pohja on liukas niin laitattaa samalla keikalla pitävät pohjat. Kannattaa sijoittaa se muutama kymppi suutarille niin saa kunnolla pitävät kengät myös talveksi.


      • Kyllä! lisää!
        w.h. kirjoitti:

        Ja kenkiin kannattaa vaihdattaa suutarilla vähintään pitävämmät korkolaput ja jos pohja on liukas niin laitattaa samalla keikalla pitävät pohjat. Kannattaa sijoittaa se muutama kymppi suutarille niin saa kunnolla pitävät kengät myös talveksi.

        Olen nainen 38 v. Tapasin baarissa miehen, jolla oli jalassaan korkeat kiilakorkosaappaat, jotka herättivät huomioni, joka sai miehenkin huomaamaan minut. Tutustumme ja vietimme myös nautinnollisen yön yhdessä. Minua kiinnosti mies koroissa, siitä vaan miehet, lisää tätä erikoisuutta minulle ainakin, jotenkin ristiriitaisuus miehisyyden ja naiseuden välissä kiinnostaa, hmmm!


    • korkoa 12,5%

      Korkkarit ovat intohimoni ja parhaillaankin on jaloissani nailonit sukkanauhoin, sekä tietenkin korkeakorkoiset piikkarit!
      Aivan mahtavat fiilikset. Suosittelen toisillekin miehille.
      Kokeilkaa ja kokekaa ihmeessä korkkareiden taikaa!

      • Töissä

        Keksikäähän työ, jossa mies voisi esiintyä ja käyttää yleisön / asikkaiden nähden korkosaapaita tai kenkiä,, ei nyt mitään striptease-gay juttuja, vaan ihan jotakin oikeaa työtä? Mites kirjakaupan myyjä entäs baarimikko, vaatemyyjä ja kampaaja ainakin on ok.


      • jehuveikko
        Töissä kirjoitti:

        Keksikäähän työ, jossa mies voisi esiintyä ja käyttää yleisön / asikkaiden nähden korkosaapaita tai kenkiä,, ei nyt mitään striptease-gay juttuja, vaan ihan jotakin oikeaa työtä? Mites kirjakaupan myyjä entäs baarimikko, vaatemyyjä ja kampaaja ainakin on ok.

        Kyllä vaikka pubimyyjänä olisi kiva seurailla jotakin erilaista tai mikä jotta ei ihan tavis konttoritöissä jokin nilkkurityyppiset saappaat koroilla menisi -pokkaa vaan ja korot jalkaan!


    • w.h.

      No pojat, kertokaapa lisää juttuja joko omista kokemuksista korkokengissä tai haaveista käyttää niitä.

      Itse olen viikon sisään ollut liikenteessä viisi kertaa erilaisissa korollisissa kengissä, kertaakaan ei ole tullut kommentteja puolesta tai vastaan. Jennifer Lopezin konsertissakin tuli hilluttua koroissa, siellä useampikin kiinnitti kenkiini huomiota, mutta eipä kukaan kokenut tarvetta alkaa kommentoimaan tai osoittelemaan sormella tai muutakaan. Fiilis ollut hyvä aina kun on korot jalassa ja tämän menneen viikon kokemukset vain lisäävät itsevarmuutta ja tyytyväisyyttä.

      Jos joku mies siellä vielä pohtii että uskaltaisiko sitä vetää korkkarit jalkaan niin sanon että anna mennä vaan! Kun jalkinevalinta, korollinen tai koroton, on muun vaatetuksen mukainen ja tyylinen, ei kukaan kiinnitä mitään huomiota siihen onko puntin alla korkoa vai ei.

    • platform

      kuinka korkeita korkokenkiä te miehet käytätte.

      • Korkoa on 5". Kyllä niillä kotioloisssa voi tallustella.
        Ehkä kadulle pitää hankkia 4" koroilla olevia kenkiä.


      • w.h.

        5-7cm ns. normikäytössä ja joskus 10cm jos oikein innostuu. Koron malli on minun kengissä lähes käytännössä aina tolppa, variaatioita löytyy jonkun verran mutta mitään piikkareita en julkisesti käytä.


      • korko friikki

        Nyt on jalassa 17cm korkkarit


      • milla463
        korko friikki kirjoitti:

        Nyt on jalassa 17cm korkkarit

        No missä kävit nuo jalassa, tuliko kommetteja, tai kuonoon?


    • Jussi:

      Hurjimmat omani julkisesti, joskin rajoitetusti pubissa ovat olleet jeffrey campell night lita nilkkurit. Pokkana vaan, ei ole turpiinkaan tullut, naiset ensin kommentoi, mut ei kukaan noihin korkoihin ole jumittanut, juttu on jatkunut muihin asioihin. Eivätköhän nuo erilaiset kengät sittekin vain lisää heidän kiinnostustaan ajatuksistani! Suosittelen.

    • käyttäkääjoshuvittaa

      Ei mua kiinnosta käyttääkö joku korkokenkiä vai ei. Siinäpä kulkekoon missä tahtoo. Aika neutraalisti siis suhtaudun. En ehkä lähestyis helpolla romanttisessa mielessä miestä jolla on korkokengät. Tottunut siihen että mies saattaa ollakin homoseksuaali (tällasen mallin olen saanut ystäväpiiristäni jossa on useampikin homomies joka tykkää käyttää korkokenkiä)... Kateellisena toki saatan katsoa jos kävely sujuu mallikkaasti -itse kun en osaa ollenkaan korkokengillä kävellä.

    • Sami Kuupas

      Mun bootseissa on 3-4 cm, mutta viistot korot näyttää ehkä korkeammaltakin. Ihan tarpeeksi tuntuu keräävän katseita.

      Androgyyninen oon minäkin (vähä muusikon näkönen tyyliin Mike Monroe/Jonne Aaron), mutta ton ”naisellisempia” popoja en ole koskaan halunnut pitää.

      Korkkareiden naisellisuus on vähän niin ja näin, alun perin ne on miesten jalkineet ja koron korkeus oli status symboli. Mitä korkeammat, sitä isompi herra. Naiset, kersat ja orjat oli paljain jaloin.

    • Korkkarit ovat kokonaan muuta, kuin bootsit.
      Niiden seksikkyys on täysi 0 !

      • w.h.

        Tuota tuota, kyllä bootsit on korolliset kengät siinä missä avokkaat tai nilkkurit tai saappaat, malli on vain erilainen. Seksikkyys on sitten ihan eri asia, mutta se ei liity mielestäni tähän 'voiko mies käyttää korollisia kenkiä vai ei' -keskusteluun laisinkaan. Seksiin liittyvät kenkäasiat kuuluu myös toiselle osastolle suomi24:n keskusteluissa, käsittääkseni tämä on alue jolla puhutaan kenkiin liittyväst' muodista ja tyylistä, ei seksistä.

        Tosiasiahan on se, että yleisesti miehillä hyväksytään vain kahden tyyppisiä korollisia kenkiä; bootsit tai 'puukkarit' joissa on myös korkoa enemmän kuin 'normaaleissa' miestenkengissä.

        Mutta onneksi omasta esimerkistäni voi todeta, mielipiteet ovat tässäkin selvästi keventyneet eikä minun korollisia kenkiä katsota pahemmin vinoon ollenkaan.


    • w.h.

      Uusi vuosi ja uudet kujeet, vai mennäänkö edelleen vanhoissa kengissä?

      Itse kävin tänään sovittamassa varmaan kymmenen paria erillaisia korollisia nilkkureita ja saappaita alennusmyynneissä, mutta ei löytynyt yksiäkään hyviä mitkä olisi pitänyt omaksi ostaa. Hauskaa oli silti, kenkien sovittaminen on aina kivaa :)

      • jore 35

        Tänään Tampereella baariin 14 cm kiilapohjilla, saapa nähdä, mitä kommentteja tulee, kommentoikaa tekin.. nämä ovat Jeffrey Cambell*in Tardy-malli, vihreät.


      • Utelias3
        jore 35 kirjoitti:

        Tänään Tampereella baariin 14 cm kiilapohjilla, saapa nähdä, mitä kommentteja tulee, kommentoikaa tekin.. nämä ovat Jeffrey Cambell*in Tardy-malli, vihreät.

        Mistä ostit kengät? Siellä ei varmaankaan ole suuria kokoja, 44-45? Millaisia kommentteja tuli?


      • jore 35
        Utelias3 kirjoitti:

        Mistä ostit kengät? Siellä ei varmaankaan ole suuria kokoja, 44-45? Millaisia kommentteja tuli?

        Netistä, kokoni on 41 joten löydän hyvin. Kommentit,, hmm naisilta pelkästään hyväksyvää, joskin välillä pitkien katseiden kera, miehiltä no joo, vaihtelevasti laidasta laitaan,, jotkun jumali, että "uskallan" (ilmeisesti heidän itsenäkin tekisi mieli.. mutta rohkeus puuttuu) toiset taas .."..oletko joku homo ,,meinigillä.." pääosin kommentit 9 ei jään juttu minulla tähän!


      • Jussi45X
        jore 35 kirjoitti:

        Netistä, kokoni on 41 joten löydän hyvin. Kommentit,, hmm naisilta pelkästään hyväksyvää, joskin välillä pitkien katseiden kera, miehiltä no joo, vaihtelevasti laidasta laitaan,, jotkun jumali, että "uskallan" (ilmeisesti heidän itsenäkin tekisi mieli.. mutta rohkeus puuttuu) toiset taas .."..oletko joku homo ,,meinigillä.." pääosin kommentit 9 ei jään juttu minulla tähän!

        Juuri tilasuin Zalendosta Jeffrey Campbellin Damsel saappaat, käytän baaressa ja menoissa, t mies 45 v, 176 cm 80 kg... Upean kutittava fiilis, suosittelen!


    • korkoa korolle

      Valitettavasti Zalendon korkkareiden kokonumerointi päättyy kokoon 42!
      Olen ihastunut muutamiin nilkkureihin ja olisi tilannutkin, mutta eipä ole kokoa 43.

    • M 50

      Kyllä korkkarit korostavat ihanasti pakaroita myös miehellä.

    • Pertti 456

      Näin eilen hesassa keski-ikäisellä miehellä korkea kiilakorkosaapikkaat tai kengät. Kaveri käveli ihan pokkana eräällä kirpparilla muiden mukana kuin ei mitään. Onko tuo nyt jotenkin muotia vai mitä ajattelisin, olen lähinnä hämmästynyt, varmaan jotenkin kiinnostunutkin?!

      • w.h.

        Voi Pentti, voi Pentti, vedä ne kiilakorkosaapikkaat jo omiin jalkoihin ja lähde reippaasti ja rohkeasti ulos vaan. Tekee kipeää lukea kerta toisensa jälkeen miten haaveilet toisiin projisoituja unelmia erilaisten kenkien käytöstä... uskalla olla oma itsesi, maa ei vajoa altasi kun lähdet korkokengät jalassa ulos ihmisten ilmoille. Suurinta osaa kanssatallaajista ei kiinnosta tuon taivallisen vertaa mitä olet jalkaasi laittanut.

        Laita ne kengät jalkaan ja mene ulos, ihan oikeasti, elämä on paljon helpompaa kun antaa itselleen luvan toteuttaa ne vuosien haaveet... varsinkin kun on kysymys näinkin viattomasta asiasta kuin erilaisten kenkien käytöstä.


    • jone123456

      w.h., ja sinäkö käytät ilman kummempaa kummastelua mitä kenkiä tahansa julkisesti, mahdanko ihan uskoa tuotakaan?

    • w.h.

      Pentti, jone, tai millä nimimerkillä milloinkin kirjoittelet, kyllä varmasti minun kenkävalintoja ihmettelee monikin, mutta pointti olikin siinä, että kukaan ei oikeasti loppupeleissä ole kiinnostunut minun kenkävalinnoista niin paljoa että siitä mitään satunnaista tuijottamista pahempaa olisi seurannut. Minulla on vapaus vetää jalkaan lenkkarit tai korkonilkkurit tai pukukengät tai sandaaalit tai kiilakorkosaappaat tai mikä jalkinevalinta milloinkin muuhun habitukseeni ja mielentilaani milloinkin sopii, ja tiedätkö mikä siinä on hienoa? Se, että sama vapaus on meillä jokaisella, sinullakin. Oikea kenkävalinta tilanteen mukaan saa aikaan sen, että on itse sinut asian kanssa eikä asia silloin loista muidenkaan silmille sen kummemmin. En minä laita 15cm piikkareita ruokakauppaan jalkaan, eikä muuten laita kovin moni nainenkaan. Extreme-korot kiinnittäisi huomiota yhtälailla naisen kuin miehenkin jalassa. Toisaalta taas maltilliset 5-8cm tolpahkot korot puoliksi lahkeilla peitettynä ei kiinnitä juuri kenenkään huomiota siellä ruokakaupassa, ei miehen eikä naisen jaloissa, kas kun ollaan liikenteessä tilanteeseen sopivilla jalkineilla.

      Aamuhuimat, myötähäpeät, hämmästelyt ja jotenkin kiinnostuneet viestit vuodesta toiseen vain kiinnittävät huomiota; kun on kerran niin kova halu käyttää korollisia kenkiä julkisesti niin anna mennä vaan. Pointti on siinä, että pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel ja huomata että maa ei halkea allasi eikä suurinta osaa muista ihmisistä oikeasti kiinnosta tippaakaan mitä jalkaasi olet laittanut, kunhan jalkinevalintasi sopii muun vaatetuksen ja tilanteen ja paikan suhteen yhteen. Toki joidenkin silmissä olet friikki ja kummajainen, mutta mitä sitten? Miesten korkojen käyttö ei tule koskaan saamaan 100% hyväksyntää valvatäestön ajatuksissa, muttä mitä sitten? Kyllä meillä jokaisella on oikeus olla oma itsensä ja ilmentää mieltymyksiään myös julkisesti jos siltä tuntuu, niin kauan kuin varsinkaan tämä ei suoraan loukkaa ketään tai ole haitaksi sivullisille.

      Ja toisaalta, maailma on täynnä kaikenlaista erilaisuutta, kyllä me miehet koroissa mahdutaan mukaan elämään täyttä elämää kaikkien muiden tavallisten ja tavattomien sekaan siinä missä kaikki muutkin :)

    • 26v
      • korkkarit kiiloitta

        Minua ei ainakaan kiinnosta kiilakorkoiset kengät, olkoonpa sitten vaikka minkämoiset.
        Tietysti noissa voi käyskennellä vähemmän huomiotaherättävästi yleisilläkin paikoilla.
        Itselläni on 5" piikkikorkoavokkaita ja niillä sipsuttelen lähinnä kotona vaimon poissa ollessa. Hän ei valitettavasti halua ymmärtää mieltymystäni korkkareihin ja tottakai siihen liittyy myöskin nailonit sukkanauhaliivein.
        Olen kieltäytynyt seksistä hänen kanssaan ja jatkunee hamaan tulevaisuuteen saakka, ellei muutosta tule.
        Hän pukeutui akoinaan kyllä seksysti kyseisiin kamppeisiin, mutta saatuaan tietää minulla olevan myöskin korkkari, niin seksi on loppunut.
        Olen normaali?? näitä pieniä harrasteitani lukuunottamatta.


      • Gunnart
        korkkarit kiiloitta kirjoitti:

        Minua ei ainakaan kiinnosta kiilakorkoiset kengät, olkoonpa sitten vaikka minkämoiset.
        Tietysti noissa voi käyskennellä vähemmän huomiotaherättävästi yleisilläkin paikoilla.
        Itselläni on 5" piikkikorkoavokkaita ja niillä sipsuttelen lähinnä kotona vaimon poissa ollessa. Hän ei valitettavasti halua ymmärtää mieltymystäni korkkareihin ja tottakai siihen liittyy myöskin nailonit sukkanauhaliivein.
        Olen kieltäytynyt seksistä hänen kanssaan ja jatkunee hamaan tulevaisuuteen saakka, ellei muutosta tule.
        Hän pukeutui akoinaan kyllä seksysti kyseisiin kamppeisiin, mutta saatuaan tietää minulla olevan myöskin korkkari, niin seksi on loppunut.
        Olen normaali?? näitä pieniä harrasteitani lukuunottamatta.

        Sopu teidän tuohon kyllä pitäisi tehdä-tavalla tai toisella, ne on kuitenkin vain kengät, tuo nykytilanteenne ei ole kuin välirauha. Kyllä vaimosikin seksistä tykkää, luota siihen, uskon myös, että hänelläkin on jokin erityispiirteensä, jopa fetissi. ,, no tässä on helppo sivusta kommentoida, mut kumminkin.. Mä ite käytän melko julksesti korkoja, mut en virkatyössä, tietäköön huomatkoon ivatkoon ihastelkoon kuka sit mitäkin.. Vaimo kyl tietää, mut ei kans salli, enkä sitä häneltä vaadikaan, kulkea seurassani kun mulla korot.. On tää ihmeellinen asia!! Fetissit kumminkin on elämälle rikkaus,, kumma juttu..


      • w.h.

        26v, tuollaiset tennarit erittäin pätevät kengät kun haluaa käyttää korkoja mutta ei herättää yhtään huomiota. Pistä hommaten vaan :)


      • Pieni jalkainen mies

        Mielestäni tällaiset kiilakorolliset tennarit sopivat erittäin hyvin myös miesten jalkaan jos vain numeroita löytyy, ne kun ovat täysin huomaamattomat. itse olen kauan käyttänyt korollisia kenkiä, mutta vaan kohtuullisella enintään 6 sentin korolla
        sekin vielä leveällä korolla. Viime syksynä menin taas uusia talvisaappaita ostamaan tarkoitus oli korkeintaan 5sentin korolla, mutta tuttu myyjätär kehotti kuitenkin kokeilemaan kiilakorollisia joissa korkoa olikin 8 senttiä, ja täytyy sanoa että sen istuvampia kenkiä, joilla myös on erittäin hyvä kävellä jalan väsymättä ei minulla ole ennen ollut. Olen kyllä täysin hetero naimisissa oleva mies, mutta
        pienen jalkakokoni vuoksi naisten lestillä olevat kengät sopivat jalkaani paremmin
        Vielä kiilakoroista yleensäkin,että ne ovat melko huomaamattomat koska sopivan mittainen housunpuntti peittää koron.


    • juuanpelto

      No wee ja joo. On vaan tullu tuota agressiomassaa(lihasta) sen verran ja pituutta parisen metriä. Mutta kuullostaa miehenkiintoiselta.Johan naiset on jo varastanut miehisen garderoobin tyystin.On naisten boxereita ja legginsejä.Koska ne nukkues leikkaa meiltä munat omiinsa

    • w.h.
    • Anttijuhanixx

      Kiitos vinkistä! Zalandon kiilakorkotennarit, tilasin samalla kahdet, toiset Niket ja toiset halvemmat. Nyt tämä mies hyppää korkokenkiin :) Kommentteja luvassa myöhemmin.

      • w.h.

        Loisto homma, kerro kokemuksista tänne kun niitä kertyy. Kokemusten jakaminen rohkaisee muitakin uskaltamaan ja ylittämään itsensä :)


    • Koroilla elämää
    • ajxx
    • korkkarimies_47

      Zalandolla on upeita korkkareita ja nilkkureita, mutta ei vaan ole kokoa 43!
      Ajaxin suosittelemia kenkiä en laittaisi jalkoihini.
      Kyllä korkoa pitää olla ja mieluummin piikkikorkoa!

    • toinen korkkarimies

      Ostin Nike lenkkarit 7cm koroilla ja todella hyvät kävellä, paljon paremmin tukee jalkaa kuin tavalliset tasapohjaiset lenkkarit ja selkäkin tykkää.
      Mikä parasta näyttävät tavalisilta lenkkareilta, saa rauhassa kävellä korkkareilla ettei kukaan ihmettele mitään.

    • Ajxx

      No niin. Zalandon paketti tuli eilen ja tänään oon sitten ulkoillut ensimmäisen päivän koroilla. Tuntee kyllä, että korkoa alla, muttei liiaksi. Mahtavaa siis. Hyvä hankinta. Kun tuli kotiin oli outoa kun kengät riisuttuaan kävellä lätysti eteenpäin. Koron korkeudeksi ilmoitetaan 8 cm, mutta todellisuudessa luku on n 6cm. Mielestäni juuri sopiva. Korot muokkaavat kävelytyyliä, mun ainakin, muttei liikaa. Suosittelen kaikille koroista pitäville! Korkeavartiset tennarit Even ja Odd olivat yllätys yllätys vielä paremmat kuin Niket. Koron ilmoitettu korkeus sama 8cm.

    • jussi 46

      On tullut korkkareitakin pidettyä aika paljonkin.
      Mukavan tuntuiset jalassa kun on sopivan kokoiset.

    • w.h.

      Innostuin sitten ostamaan myös tuollaiset kiilakorkoiset tennarit, kävin Spirit storesta ostamassa ja sovittamassa että tuli hankittua oikean kokoiset kengät. Myyjä auttoi ilman silmän räpäystäkään, ei ollut mitään ongelmaa siinä että mies ostaa korollisia kenkiä.

      Samana iltana pistin uudet tennarit baariin jalkaan, ei taaskaan mitään ongelmia. Jos joku vielä arpoo ensimmäistä kokemusta koroissa, että miten sen voisi tehdä varmasti huomaamattomasti mutta silti ihmisten ilmoilla, suosittelen ehdottomasti tuollaisia kiilakorkoisia tennareita hankintalistalle.

    • voi pitää

      Hyvin mieskin voi pitää korkkareita.
      Itse ainakin olen pitänyt ihan julkisilla paikoillakin.

    • w.h.
      • pieni jalkainen mies

        Samanlaisia nilkkureita kuin w.h. käytän minäkin, leveäkorkoisia 5-7sentin korolla Tosin kerran ostin Janitan ohutkorkoiset nilkkurit, hyvät jalassa, mutta herätti liikaa katseita. Nyt pidän jo viime syksynä ostamiani kiilakorko nilkkureita, on niin hyvät pitää ja kävellä vaikka koko päivän jalan väsymättä, vaikka korkoa on 8 senttiä.
        Vielä näistä kiilakorkoisista, että ovat hyvin huomaamattomat ja sen vuoksi varmaan ostan seuraavatkin nilkkurit kiilakorolla, uskallan suositella muillekin.


    • Noh...

      Ihan ok jos tykkäät mutta seksikästä tai vetoavaa se ei ole. Suoraan frendilinjalle menisit mun kirjoissa.

    • sami12345

      Ihan mageita, upeata on, että teet ja toteutat juurikin juttuja, mitä haluat tehdä, tähän eivät monet tämänkin viestin lukijat nimittäen pysty. Olen 50 v mies ja käyttelen vapaa-aikanani aikas usein n 10-14 cm korkoa. Yllättävän hyväksyttävältä touhuni vaikuttaa, yleensä saan vaan hyväksyntää ja kehuja asiasta. Miten jopa, pitäisikö etsiä työ tai jopa ammatti, missä mies hyväksyttäisiin ammattilaisena töissä -korkokengissä!!, nyt olen virassa. -- mitähän tekisin..

    • ChristianLouboutin

      Kampaaja? Kenkäkauppias? Kosmetiikkamyyjä? Vaatemyyjä? Muotikonsultti? Suutari? Muusikko? On kans tullut mietittyä aihetta.

      Voi kun saisi 44 koon Louboutin Pigallet, huoh...

    • Olisikko mitään piristettä korkkarikeskusteluun?
      Vai olisikkohan aika alkaa uusi ketju inhokkien iloksi!

      • mies 40v

        Tarvitseeko välttämättä uutta ketjua.
        Eihän sielläkään voi jutella normaalisti, ettei joku tule sitä pilaamaan.

        Minulle oli ainakin piristettä siinä kun sain itselleni parit uudet korkokengät.

        Sinulla lisbeth1 noi punaiset kengät tosi hyvän näköiset.
        Todella hyvin sopii mustien sukkahousujen kanssa.


    • aaa2

      Kuinka moni käyttää sukkahousuja korkokenkien kanssa?

      • mies koroissa

        Korkokenkä tuntuu paremmalta paljaassa jalassa ja kaiken liäksi on mukavampi kävellä kun jalka ja paino ei luista alaspäin päkiälle.


    • Sannnnnnni

      Kysymys ei ole siitä saako mies käyttää korkkareita (tietysti saa) vaan *millaisia* korkkareita ja *miten*. Henk.koht olen sitä mieltä että jos aikoo jättää sääret paljaiksi niin ne voisi sheivata ettei näytä Rocky Horrorilta, muuten paksummat sukkikset, tai pitkät housut/ hameet. Lyhyemmillä miehillä hillitön korkeus koroissa/ platformeissa voi näyttää epävarmuudelta. Ja jos aikoo käyttää korkkareita niin niissä pitää osata kävellä; bambillinen vaappuminen on karmeaa kaikilla sukupuolilla. (Isosilmäisissä fishneteissä tai "whaleneteissä" yhdistyy sukkisten hauskuus mutta ihon parempi ote).
      Ja joo, ei ole normaalia, ja jos avaa historiankirjan tai vaikka matkaoppaan niin huomaa että eipä ole mikään muukaan. Kulttuuri on sitä miksi sen teemme. (Itse heteronaisena katselen mielelläni miehiä jotka panevat ulkomuotoonsa vaivaa; korot ovat vaikea mutta oikein pidettynä palkitseva valinta).

    • kengät
    • Hei!

      Onkohan missään päin suomea sellaista tapahtumaa, jossa me korkokenkämiehet voisimme olla yhdessä ilman irvailijoita?

      Olisin halukas osallistumaan sellaiseen tapahtumaan.
      Korkkarikävelykisaa, säärimissikisaa (vain jalat näkyvissä) yms hauskaa..

      Korkkarinaiset voisivat olla myöskin mukana antamassa-oppimassa jotain harrastuksen saloista!

    • mukana1

      Sellainen tapahtuma pitäisi järjestää ja niitä voisi olla useamminkin.
      Myös minä haluaisin kanssa osallistua mukaan.

    • Miehet Korkokengissä

      Alkakaa järjestämään tapahtumia, ei ne itsekseen minnekkään pystyyn pompsahda odottamaan että miehet sankoin joukoin rynnivät paikalle korkokenkineen.

      Perustakaa ensin vaikka suljettu ryhmä mielikuvituksekkaalla nimellä vaikkapa Miehet Korkokengissä tai Korkokengät Miehille ja sitten alkakaa pitämään siitä melua sopivissa paikoissa että saatte porukkaa ryhmään. Suljetun ryhmän ideana tietysti se, että mukana on vain ne joita homma oikeasti vain kiinnostaa. Ryhmään pääsy anomalla jäsenyyttä ja pääsyvaatimukseksi kuva käyttäjästä korkkarit jalassa.

      Sitten kun on porukkaa mukana, alatte suunnittelemaan ja toteuttamaan niitä miittejä ympäri suomen, luotte facebookkiin tapahtuman ja pyydätte porukkaa ilmoittamaan osallisumisestaan vaikka sitä kautta. Siten tapaamisen järjestäjä tietää sitten suurinpiirtein että kuinka paljon porukkaa on tulossa ja osaa varata fasiliteetit sitten sen mukaan esim. varata jonkun ravintolan yksityistilaisuutta varten (että ne ujotkin korkojen käyttäjät voivat tulla paikalle).

      Sitten keräätte yhdessä esim. ravintolan vuokran verran rahaa kasaan vaikka pääsymaksun muodossa etukäteen, ei jää koko homma sitten järjestäjän maksettavaksi.

      Tai sitten vaan porukalla jonnekkin ravintolaan tai minne vaan sovitte tapaamisen ilman sen kummempia järjestelyitä, paikalle tulee ken uskaltaa.

      • Lisbeth10000

        Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että tapahtma olisi hyvä ja ehkäpä suosittukin.
        Mutta pitäisi löytyä sellainen henkilö, joka organisoisi tapahtuman.
        Siellä voisi olla korkkarikävelykisa esim. Ja säärikilpailu verhojen takaa, ettei koko kroppa Ole näkyvissä.
        Myöskin vapaamieliset naiset olisivat tottakai tervetulleita tapahtuman tuomareiksi.
        Muutakin musiikkiohjelmaa (karaokea ?) voisi olla myöskin.
        EI siis mitkään nakujutut vaan teemana korkokengät miehillä.


    • Lisbeth10000

      Upitetaan.

    • jannu12345

      Hei, kyllä se on niin, että en mä karjuista ole kiinnostunut, mut kivoista naisista, jotka dikkaisivat tällaisia "outoja" jannuja olisi kiva tavata. Tulen mukaan, jos myös kenkänaisia tulee mukaan tapahtumaan!!

      • korkomies

        Sama täällä kyllä mäkin ennemmin naisille esittelen korkokenkiäni, eli ei tulis lähdettyä mihinkään miesten keskiseen juttuun kun ihan hetero olen.


      • w.h.
        korkomies kirjoitti:

        Sama täällä kyllä mäkin ennemmin naisille esittelen korkokenkiäni, eli ei tulis lähdettyä mihinkään miesten keskiseen juttuun kun ihan hetero olen.

        Eiköhän tuossa haeta enempi sellaista tukiryhmä-tyyppistä "meitä on monta samanlaista eikä kukaan meistä katso toisiaan kieroon" lähestymistä kuin korkokenkäsokkotreffi-tapaamista?


    • lyhyt mies

      Minuakin kiinnostaa tämä keskustelu. Ihan vain siksi, että olen lyhyt mies ja haluaisin mielelläni pituutta lisää jonkinlaisten "korkokenkien" avulla. En kuitenkaan käyttäisi mitään selkeästi naisten kengiltä näyttäviä kenkiä. Mutta jos joku osaa kertoa, myydäänkö miehille koroilla varustettuja (semi miehekkäitä) kenkiä ja missä, niin kuulisin asiasta mielelläni.

      • high heels

      • Angel Infantes

        Ainakin täällähttp://www.brandos.fi/kengat#!/angel-infantes on piilokorkokenkiä miehille. Itselläni ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta, mutta kiinnostaisi myös.


      • Sunset Superman
        Angel Infantes kirjoitti:

        Ainakin täällähttp://www.brandos.fi/kengat#!/angel-infantes on piilokorkokenkiä miehille. Itselläni ei ole kokemusta kyseisestä kaupasta, mutta kiinnostaisi myös.

        Kiitti vinkistä. Täytyy pistää tilausta kehiin.


      • Angel Infantes
        Sunset Superman kirjoitti:

        Kiitti vinkistä. Täytyy pistää tilausta kehiin.

        Oletko jo saanut piilokorkokengät? Millaisia kokemuksia, onko hyvät kävellä?


    • Kesä kuluu ja korkkarikeskustelu näivettyy!

    • Mattiesko123

      Tänään pistelin pokkana 10cm kiilakorkotennareilla shortseissa, yksi juopunut nainen kysyi, miksi sinulla on naisten kengät,, well sanoin nää on kivat,, ja se jäi sit siihen,, senkun käytteleen korkoja kuka sit tahtokin!

    • w.h.

      Kiilakorkotennarit on kyllä kivat. Itselle ostin kesäksi käyttöön Adidaksen Neo tennarit. Korkoa mukavat 8 cm.

      http://aijaa.com/6T8HeC

      • Lenkkikengiksi

        Ostaisin myös jos löytyisi riittävän suuria kokoja. Tuollaiset ovat suunniteltu nuorien muitikengiksi ja sen vuoksi vain pieniä kokoja. Lääkäri määrännyt että kengissä on oltava aina korkoa, siksi lenkkikengätkin pitäisi olla korolliset.


      • w.h.
        Lenkkikengiksi kirjoitti:

        Ostaisin myös jos löytyisi riittävän suuria kokoja. Tuollaiset ovat suunniteltu nuorien muitikengiksi ja sen vuoksi vain pieniä kokoja. Lääkäri määrännyt että kengissä on oltava aina korkoa, siksi lenkkikengätkin pitäisi olla korolliset.

        Mikä on riittävän suuri koko? Netistä löytyy 5 min hakemisella ihan peruskauppoja joissa on kiilakorkotennareita/lenkkareita kokoon 43 asti. Erikoisliikkeistä saa varmasti isompiakin kokoja.


    • Kaupassa käyty korkkarit jalassa.( korkosandaalit)
      Ei kukaan esittänyt kommentteja, vaikka varmaan näkivät ja kuulivat kävelyni.
      Oli oikein mukava fiilis!

    • No joo... Tavan hupaisa ketju. Kun kulkee koko ajan naisasuissa, kenkinä kaikki vaihtoehdot, niin kieltämättä huvittaa tällainen "rohkeus", kuin mitä täällä moni osoittaa.

      Kyllä kai nyt ihmisen on uskallettava olla oma itsensä!

      • w.h.

        Ikävä kyllä monikaan ei uskalla olla oma itsensä. Yhteisön paine johonkin sanattomasti määritettyyn normaliuuteen ja läheisten reagoinnin pelko on niin suuri, että omat halut tukahdutetaan.

        Siksi on tärkeää, että on meitä jotka uskaltaa. Vertaistuki on hyvä rohkaisu niille jotka vielä empivät, että uskaltaisiko sitä esim. laittaa jalkaan kengät joita oikeasti haluaisi käyttää vaikka kaikki eivät siitä satakympillä pitäisikään.

        Se ensimmäinen askel on kaikista isoin, sen yli kun pääsee niin jatkossa helpottaa. Sen ensimmäisen kerran kun ne korkkarit jalassa pääsee ovesta ulos ja oikeasti kävelee ihmisten ilmoilla... alkukauhun jälkeen kun huomaa että kukaan ei hauku, osoittele, pilkkaa tai tee mitään muutakaan... se hetki ja tunne on euforinen.


      • Yks nainen

        Vastaan sulle (Minna-Maaria) nyt tähän uudempaan tältä vuodelta olevaan viestiin, mutta kommentoin samalla yhtä sun aiempaa muutaman vuoden takasta tän saman ketjun viestiä. Mua viehättää myös naisellisemmat miehet ja voisin aivan hyvin olla myös tiitin kanssa (tarkotan seurustella tai asua yhessä ei pelkkää seksiä tai voisin olla ystävä ). On kyllä totta, että naisellisempaa miestä ja tiittejäkin pidetään monesti homoseksuaaleina. Tiitteys ja homoseksuaalisuus ei kulje käsikädessä. Valtaosa tiiteistä on heteroita, mutta tiitti voi olla myös homoseksuaali tai bi niijn kuin myös sellainen, joka ei ole tiitti. Ja se miten pukeutuu tai muuten laittaa itsensä ei vielä kerro seksuaalisuudesta mitään. Ja jos mies haluaa laittaa korkkarit jalkaan, niin siitä vaan. Vastasin myös yhessä toisessa ketjussa sulle, mutta se sun juttu oli jo paljon vanhempi kuin nää tässä olevat. Kyllä ihmisellä on oikeus olla oma itsensä, mutta kaikki eivät vain uskalla, kun pelkäävät toisten kommentointia ja hylätyksi tulemista ja muuta tai vain yleinen rohkeus puuttuu tai on sosiaalisten tilanteiden pelkoa yms. Minä hyväksyn tällaisen (tiitteys) enkä näe siinä mitään pahaa. Valitettavasti, kun meitä on niin moneksi, kaikki eivät hyväksy ja jotkut ei vielä hyväksy heitä, jotka hyväksyy ja haluaa puolustaa tällaista.


      • Yks nainen kirjoitti:

        Vastaan sulle (Minna-Maaria) nyt tähän uudempaan tältä vuodelta olevaan viestiin, mutta kommentoin samalla yhtä sun aiempaa muutaman vuoden takasta tän saman ketjun viestiä. Mua viehättää myös naisellisemmat miehet ja voisin aivan hyvin olla myös tiitin kanssa (tarkotan seurustella tai asua yhessä ei pelkkää seksiä tai voisin olla ystävä ). On kyllä totta, että naisellisempaa miestä ja tiittejäkin pidetään monesti homoseksuaaleina. Tiitteys ja homoseksuaalisuus ei kulje käsikädessä. Valtaosa tiiteistä on heteroita, mutta tiitti voi olla myös homoseksuaali tai bi niijn kuin myös sellainen, joka ei ole tiitti. Ja se miten pukeutuu tai muuten laittaa itsensä ei vielä kerro seksuaalisuudesta mitään. Ja jos mies haluaa laittaa korkkarit jalkaan, niin siitä vaan. Vastasin myös yhessä toisessa ketjussa sulle, mutta se sun juttu oli jo paljon vanhempi kuin nää tässä olevat. Kyllä ihmisellä on oikeus olla oma itsensä, mutta kaikki eivät vain uskalla, kun pelkäävät toisten kommentointia ja hylätyksi tulemista ja muuta tai vain yleinen rohkeus puuttuu tai on sosiaalisten tilanteiden pelkoa yms. Minä hyväksyn tällaisen (tiitteys) enkä näe siinä mitään pahaa. Valitettavasti, kun meitä on niin moneksi, kaikki eivät hyväksy ja jotkut ei vielä hyväksy heitä, jotka hyväksyy ja haluaa puolustaa tällaista.

        Olipa ilo lukea ajatuksiasi tällä palstalla miesten korkokenkien käyttäjistä.
        Itsellänikin on kaiketi n. 200 paria erilaisia naisten korkokenkiä, korkosaappaita jne 35 - 41 kokoja
        Malleja eri vuosilta.
        Moni mies salaa pitää naisten kenkiä.
        Monella miehellä on naisten korkokenkä fetissi ja jota ei ymmärrä henkilö jolla ei ole vetoa eikä fetissiä.
        Mukava aiheesta keskustelu ajatusten vaihto naisten kanssa ois ilo molemmille


      • Tekijä62
        juovikas.k kirjoitti:

        Olipa ilo lukea ajatuksiasi tällä palstalla miesten korkokenkien käyttäjistä.
        Itsellänikin on kaiketi n. 200 paria erilaisia naisten korkokenkiä, korkosaappaita jne 35 - 41 kokoja
        Malleja eri vuosilta.
        Moni mies salaa pitää naisten kenkiä.
        Monella miehellä on naisten korkokenkä fetissi ja jota ei ymmärrä henkilö jolla ei ole vetoa eikä fetissiä.
        Mukava aiheesta keskustelu ajatusten vaihto naisten kanssa ois ilo molemmille

        Tein juuri tunnin lenkin 14 cm nilkkureilla, kivaa ja nilkkoja kasvattavaa puuhaa, koittakaahan! T mies 52


    • oma itsensä

      Kävin kävelemässä 5km lenkin 7cm koroissa kyllä tuntui hyvältä.

    • ZSCHNAAA

      Joo olen aina haaveillut jonkin tyyppisistä koroista, koska olen Adam Lambertin fani ja Lambert on käyttänyt erilaisia korkoja niin kiiloista leveäpohjaisiin 8cm korkoihin, joten tilasinpa Zalandolta 36€ korkkarit sillä sattuikin löytymään kokoa 43. Olen tosiaan 18-vuotias 166cm mies, joten koen, että minulla on oikeus ostaa korot sillä olen lyhyt!! Tyylini koostuu muutenkin mustista, nahkaisista ja kireistä vaatteista sekä meikkaan ja käytän kaikenmaailman koruja ja nahkahansikkaita. Ja olen siis heteroseksuaali (bi-curious) mutta en määrittele bi-curious seksuaaliseksi suuntautumiseksi, sillä en voisi kuvitellakkaan seurustelevani miehen kanssa ja seurustelen tälläkin hetkellä naisen kanssa. Odotan innolla päästä kulkeilemaan koroilla sillä niissä on jtn kiehtovaa kun katsoo esimerkiksi naisartisteja esiintymässä ja tanssimassa koroilla.

    • Näin on

      Olen käytellyt piikkikorkoja, kiilakorkoja, joskus hyvinkin naismaisia, useasti ja julkisesti. Kerran olen joutunut tönityksi jo kolhituksi kenkieni vuoksi. Olen mies 50 v 176cm ja haluan tehdä mitä minua huvittaa. En ole homo, sitä kuitenkin ajattelette, enkä halua imitoida olevani nainen. En koe olevani kuin tavallinen, mutta koen kyllä ettei laillani tulisi korkoja käytellä. Olen syrjitty siis, teenkö väärin vai oikein? Olisi kiva löytää ymmärtäjä kivasta naisesta kaveriksi.

    • High Heel man

      Olen käyttänyt naisten korkeakorkoisia nilkkureita ja saappaita muutaman vuoden lähes julkisesti. Sitä ennen ainakin 10 vuotta käytin pimeässä tai piilossa. Piikkikorot 12-15cm on suosikkini. Eniten nuoret on tirskuneet korkojen käytölleni. Nyt haluaisin huippukorkeat metallipiikkisaappaat. T: keski-ikäinen mies.

      • syy?

        Oletko siis muuten äijämäisissä vaatteissa ja kävelet 12-15cm koroilla? Ei ihme, että nuoret tirskahtelevat.


      • w.h.
        syy? kirjoitti:

        Oletko siis muuten äijämäisissä vaatteissa ja kävelet 12-15cm koroilla? Ei ihme, että nuoret tirskahtelevat.

        Nuoret nyt tirskahtelee milloin millekkin, ihan sama onko äijällä vaatteet päällä ja kengät jalassa tai ei. Huono provo.

        Jos mies haluaa käyttää korkoja ja miesten vaatteita, niin käyttää, ei siinä tarvitse miettiä mitä keskenkasvuiset teinit tai juntit asiasta on mieltä :-)


      • high heel man too

        Olen nyt samassa tilanteessa että käyn pimeällä kävelemässä korkosaappailla tai korkonilkkureilla. Paikat on yleensä puistoja tai muita paikkoja joissa korot ei kopise ja asiaan kuuluu myös likaantuneiden kenkien hoitaminen kotona. Korot on 8-10 senttisiä piikkikorkoja.


    • Näin maailmalla
    • High Heel man

      Korkeakorkoisilla kengillä kun kopisen, niin yllä on usein naisten nahka-asu ja kireät nahkasormikkaat. Nahkaleggingsejä on ihana pitää. Piikkikorkoihin on pitänyt pistää metalli korkolaput, niin kestää paljon pitempään. Korkojen terävää kopsetta on mahtava kuunnella. Tästä kaikesta huolimatta naiset on mielenkiinnon kohde.

      • S.M 19.12

        Itsellä on n. 6cm korolla olevat mokkakankaiset nilkkurit ostettu (cellbess), kun kävelee niiden kanssa kävelen yleisillä paikoilla hieman varovasti, ettei kopisisi niin kovasti. Olen huomannut että varsinkin naisten päät kääntyilee katsomaan tosi helposti kun mies kävelle kopisevilla koroilla. Jalassani on tietysti naisten farkut hieman kireät ostettu myös cellbess.


    • Tahvo63

      Aivan pokkana olen käytellyt kauppareissuillani ja iltamenoissa korkosaappaita. Perään katselijoita riittää mutta en jaksa välittää, teen mitä haluan ja mistä pidän, mitä se muille kuuluu. Onneksi jotkut naiset pitävät erilaisuudesta ja heitä tietysti kavereiksi haluankin! Kaikki hyvin!

      • korkojen käyttäjä

        Sama täällä. Muutaman kerran ollut korkokengät jalassa kaupassa käydessäni tai sitten ihan kaupungilla. Pitämäni kengät olleet matalia korkokenkiä. Saappaita en omista.
        Muutenkin olen samaa mieltä, mitä Tahvo63 kirjoitti.


    • Olen etsiskellyt itselleni korkonilkkureita, mutta ainakaan oman kaupungin puodeista ei löydy kokoa 43.
      Miellyttävä malli olisi esim Janina F:n eräs malli jossa korkoa n. 8 cm.
      JJ.Housessa olisi aika hyvännäköisiä nilkkureita, mutta sopivuus pitäisi päästä testaamaan ennen ostopäätöstä.
      Tänänkin täytyy tyytyä käyskentelemään kotosalla korkosandaaleissa.

    • Kristiinamies
    • Anonyymi

      Vaimoni halusi, että käyttäisin korkosaappaita, ja oli ostanut sellaiset minulle. Kokeilin niitä, hyvin meni jalkaan, mutta en pysynyt pystyssä niillä. Vaimoni kehitti tehovalmennuksen minulle. Hän sai joltakin tuttavalta vanhat korolliset kumisaappaat (malli oli kuulmma Lena). Harjittelin ne jalassa kotioloissa, ja hyvin pysyin pystyssä. Viikon kotiharjoittelun jälkeen uskalsin mennä postilaatikolle, en kaatunut. Lisäsin ohjelmaan kävelyä ulkona, ja kohta lähdin kauppaan Lenat jalassa. Muutaman viikon kuluttua kokeilin vaimoni osatamat korkosaappaat, harjoittelin niillä kotona. Kohta tuli se hetki, että menin ne jalassa kauppaan. Tavoite oli siis saavutettu.

      Mutta edelleen käytän mieluummin Lena-saappaita, pelkään kyllä että ne kuluvat loppuun. Mistähän saisin samanlaiset? Huutonetissä myydään kyllä pieniä korkokumppareita, mutta ei kokoa 41 tai 42.

      • Anonyymi

        Äkkiseltään kuulostaa, kun vaimosi on sinulle ostanut hurjan korkeilla koroilla olevat korkosaappaat!


    • Anonyymi

      Käytin kauan Lena korolliset kumisaappaat kauppareissulla. Nyt ne menivät roskiskuntoon. Nyt löysin Anita korkokumppareita, muuten samaa lestiä kuin Lenat, varsi liian lyhyt. Pitäisi löytää Lenoja jostain.

    • Anonyymi

      70 luvulla kaikilla miehillä oli 50-80 millisiä korkokenkiä ainakin nuoremmilla. Nykyään miehillä ei ole mitään muotisuuntausta. Kaikki on " vain " naisille kuuluvaa muotia.
      Miesten on hyvä ottaa pukeutuminen itse päätettäväksi, sitä ei naiset eikä homottelijat päätä. Itseluottamuskin kohoaa kun on ennakkoluuloton.

      • Anonyymi

        Ei nyt kaikilla ollut, mutta monella kyllä. Suorat korot oli hyvinkin 60-100 mm ja ylikin.
        Kartiomaiset boots korot ylsi helposti 10 cm mittaan, jotka myöhemmin siirtyi naisten saappaisiin.
        Naisilla oli korkeita kiilakorkoja ja tolppakorot kohosi helposti 15 cm korkeuteen.


    • Anonyymi

      Jotenkin tuntuu että muotivirtaukset kyllä toistuu ajoittain mutta koskee vain naisten muotia. Miesten pykeutumismuotia on jotenkin pakolla supistettu ja tukahdutettu. Mikä tämän takana lienee ?

    • Anonyymi

      Käytän ihan usein korkokenkiä, kivaa! Olwn keski-ikäinen mies, siisti asu muuten, joskus myös naisten vaatteita, jokainen saa pukeutua ihan just niin kuin haluaa. Ajattelin ensi kesänä käytellä avokkaita koroilla ihan noin vain arjessa!!

    • Itse ostin 7paria korkkareita koron korkeus 6-10cm tykkään käyttää niitä koska rakastan korkkareita.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe