SÄÄKSI NURMIJÄRVI

Sääntöjä

Ihme että siellä saa edes hengittää!!! Ettei mene vero siitäkin. Sääntöjä, sääntöjä.... Ei ikinä mitään positiivista ihmisille! Tietty porukka vetää tiiviisti yhtä ja karkottaa haluamansa pois vaikka väkisin. Ja yleensä lähtijä lähtee mielellään, ei halua olla aina hampaissa. Sais loppua koko Sääksin hommat.

28

13900

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainittu

paikka on joku karavaanarialue niin voin sanoa että, kaikki ne on samanlaisia sääntö- ja kieltopaikkoja. En mene niihin.

• kokemuspiiri

vai mistä johtuu ynseä asenne.
        OLetko koskaan kuullut että "talossa talon tavalla."
        Tule ihmeessä iloiseen Itä-Suomeen , täällä on paljon vapaampaa ihmisen oleminen.
        Täällä ei määrätä että "aisapyörän paikka on pilkulleen tuossa" niinkuin lännessä.

• onkelma ?

kysyntä ja tarjonta kohtaavat.haluavat sinut pois, ja sinä haluat pois.eikös kaikki ole silloin hyvin? on niitä suopeampia alueita, vaihda vaan reilusti.

• tässäkin

Ihan tässä miettiessä sanaa sääntö tulee mieleen, että onko mitään edes olemassa, missä ei ole jotain sääntöjä, jopa tällä saitilla on omat sääntönsä!

• sääntö

siellä on liikaa? Kerro nyt vaikkapa yksi,että saa sääntöjen laatijat pohtia asioita uudelleen.

• löytyy paljon

Lueppas SF-Caravan Hyvinkään seudun nettisivut tai Kuutoset lehti, siellä niitä sääntöjä on.
        www.kolumbus.fi/sfcaravan.hyvinkaa

• ja sanktiot
        löytyy paljon kirjoitti:

Lueppas SF-Caravan Hyvinkään seudun nettisivut tai Kuutoset lehti, siellä niitä sääntöjä on.

Paskapaikka. En aio mennä ikään!!!!!!!

• täyttä on
        ja sanktiot kirjoitti:

Ei tarvi, koska kuulemma kausipaikoille on pitkä jono.........siis täynnä, mistähän kova suosio alueelle johtuu????

• sen paikan mainetta
        täyttä on kirjoitti:

Ei tarvi, koska kuulemma kausipaikoille on pitkä jono.........siis täynnä, mistähän kova suosio alueelle johtuu????

olen aikoinani oppinut uimaan siinä rannassa n 50 v sitten ja syntynyt olen siitö n 2 km päässä

• mYÖSkin
        ja sanktiot kirjoitti:

YÖPYMISPAKKO kuukausittain tai tulee lisämaksuja,mutta ei ole kauan koko aluetta.

• xxyyxx
        ja sanktiot kirjoitti:

Ei Sääksin ahdas ja haluttu alue saa ollakaan mikään vaunuvarasto, mihin vaunut tuodaan vain turvalliseen säilytykseen. Maapohjan omistaja (metsähallitus) on jo asettanut omat rajoituksensa alueen käytölle, ja päävuokralainen (Hyvinkään kaupunki) oman lisänsä. Tulijoita paikoille on jonoiksi asti, kaikista säännöistä huolimatta tai juuri siksi.

• höh
        mYÖSkin kirjoitti:

YÖPYMISPAKKO kuukausittain tai tulee lisämaksuja,mutta ei ole kauan koko aluetta.

Vaunujen säilytykseen on parempia paikkoja olemassa.
        Sääli hyvän paikan menettämistä kohtaan. Paikan rakentamiseen ja kohentamiseen uhrattuja varoja ja talkootunteja ei saa millään takaisin. Samalla tavalla on käynyt monelle muullekin yhdistykselle, kun ovat vuokraajan mielenmuutosten armoilla.

• on hyvä
        löytyy paljon kirjoitti:

Ihan muuta kuin sääntöjä. Niin kiitokset lehden tekijöille, lehti on oikein hyvä, jatkakaa samaan malliin lukijoita riittää.

• omistaja sanoo
        xxyyxx kirjoitti:

Ei Sääksin ahdas ja haluttu alue saa ollakaan mikään vaunuvarasto, mihin vaunut tuodaan vain turvalliseen säilytykseen. Maapohjan omistaja (metsähallitus) on jo asettanut omat rajoituksensa alueen käytölle, ja päävuokralainen (Hyvinkään kaupunki) oman lisänsä. Tulijoita paikoille on jonoiksi asti, kaikista säännöistä huolimatta tai juuri siksi.

kun vedet valutetaan luontoon (harmaavesi) ym.
        Tehkääpä tarkastuksia!!!!!!!

• xxyyxx
        omistaja sanoo kirjoitti:

kun vedet valutetaan luontoon (harmaavesi) ym.
        Tehkääpä tarkastuksia!!!!!!!

Ilmoitus Nurmijärven kunnan terveystarkastajalle. Terveystarkastajan on jo virkansa puolesta puututtava ilmenneisiin todennettuihin ympäristön saastuttamisiin ja lupaehtojen laiminlyönteihin.
        Ellet uskalla tehdä ilmoitusta, taidat panetella turhaan.

• jäsen minäkin
        xxyyxx kirjoitti:

Ilmoitus Nurmijärven kunnan terveystarkastajalle. Terveystarkastajan on jo virkansa puolesta puututtava ilmenneisiin todennettuihin ympäristön saastuttamisiin ja lupaehtojen laiminlyönteihin.
        Ellet uskalla tehdä ilmoitusta, taidat panetella turhaan.

-siksi juuri en tee ilmoitusta, koska olen jäsen!
        Ei voi tehdä ilmoitusta. Itse kannan vedet tyhjennyspaikkaan, mutta suututtaa että toiset laskee luontoon.

• Wetkutin
        on hyvä kirjoitti:

Ihan muuta kuin sääntöjä. Niin kiitokset lehden tekijöille, lehti on oikein hyvä, jatkakaa samaan malliin lukijoita riittää.

Kyllä Sääksissä pärjää kun ei tallo Hallituksen ja Puheenjohtajan varpaille. Kevään uusi nerokas sääntömuutos on ettei grillikodassa saa seurustella, vaan ainoastaan ruokailla. Onneksi
        pojat keksivät että, kun paistaa kiviä folion
        sisällä, niin voi istua vähän pidempään.

• no jo on alue

On kummallinen paikka se Sääksi. Kyllä täällä keskisuomessa Grillit on tarkotettu nimenomaan seurusteluun ja hauskanpitoon. Pankaa vaihtoon sellaset holhoavat päättäjät, jotka ei ymmärrä
      vaunuporukan alkuperäistä tarkoitusta yhdessäolosta.

• Sääksi

Kävin katsomassa sivut ja olihan niitä ohjeita siellä aika lailla. Onko ihmiset todella niin typeriä että noita ohjeita pitää olla noin paljon. En muista missään kohdanneeni moista, terve järki sanoo mitä tehdä. Nautitaan lyhyestä kesästä.

• viime kesä
        Sääksi kirjoitti:

Kävin katsomassa sivut ja olihan niitä ohjeita siellä aika lailla. Onko ihmiset todella niin typeriä että noita ohjeita pitää olla noin paljon. En muista missään kohdanneeni moista, terve järki sanoo mitä tehdä. Nautitaan lyhyestä kesästä.

Eikä ohjeet ja säännöt, mutta kun niitä tulkitaan kuin asukkaat olis pelkästään vaivaksi.
        Viime kesänäkin vanha sairas mummo toimitettiin
        putkaan kun oli ermielisyyttä paikallisen juntan
        kanssa.

• paikalla ollut
        viime kesä kirjoitti:

Eikä ohjeet ja säännöt, mutta kun niitä tulkitaan kuin asukkaat olis pelkästään vaivaksi.
        Viime kesänäkin vanha sairas mummo toimitettiin
        putkaan kun oli ermielisyyttä paikallisen juntan
        kanssa.

ei ensinnäkään ollut vanha eikä niin kovin sairaskaan.Paitsi henkisesti.Pienten lasten äitinä en voi muuta kuin toivoa ettei kyseistä henkilöä enää koskaan alueella tavata.Tai että hänelle saisi lähestymiskiellon koko alueelle.Sen verran pelottavasti ja sekopäisesti käyttäytyi kyseisenä kertana että alueen valvojat tekivät todellakin oikein kutsuessaan virkavallan paikalle-ties kenen kimppuun olisi vielä sekopäisenä käynyt.

• muut enemmän
        paikalla ollut kirjoitti:

ei ensinnäkään ollut vanha eikä niin kovin sairaskaan.Paitsi henkisesti.Pienten lasten äitinä en voi muuta kuin toivoa ettei kyseistä henkilöä enää koskaan alueella tavata.Tai että hänelle saisi lähestymiskiellon koko alueelle.Sen verran pelottavasti ja sekopäisesti käyttäytyi kyseisenä kertana että alueen valvojat tekivät todellakin oikein kutsuessaan virkavallan paikalle-ties kenen kimppuun olisi vielä sekopäisenä käynyt.

Satuin olemaan alueella, joten voin kiistää sekopäisyyden. Oli vain kiusattu ko. alueella!!
        Mutta saahan sitä kirjoitella.......
        Lapsia täällä vois olla vähemmän, ei vanha ihminen jaksa niitä katsella ja kuunnella, häiriöksikin ovat aikalailla ja huonotapaisia.

• paikalla ja
        muut enemmän kirjoitti:

Satuin olemaan alueella, joten voin kiistää sekopäisyyden. Oli vain kiusattu ko. alueella!!
        Mutta saahan sitä kirjoitella.......
        Lapsia täällä vois olla vähemmän, ei vanha ihminen jaksa niitä katsella ja kuunnella, häiriöksikin ovat aikalailla ja huonotapaisia.

olen samaa mieltä, että solidaarisuutta ja ymmärtämystä tarvitaan ko. yhteisöissä. Ollaanhan yhtä suurta perhettä. Mutta tämä paikka on niin riitaisa, ettei koskaan parane.
        nimim. toivo mennyt

• täry

Minä olen itse ollut sääksissä pelkällä uimaalueella mutta myös leirintä alueella. itse en tykkää paikasta! mutta kyllä siellä kivaa oli kun oli hyvää seuraa :D

• Anonyymi

Suomalainen tarvitsee sääntöjä muuten kaikilla on paha olla örveltäjät valtaa vapaan tilan
        Sääksi on yksi parhaista alueista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen tarvitsee sääntöjä muuten kaikilla on paha olla örveltäjät valtaa vapaan tilan
        Sääksi on yksi parhaista alueista

Mitenhän lienee ? Aloitus täyttää 15vuotta aika pian.

• Anonyymi

Säännöt ne on oltava ja niistä pidettävä kiinni!
      Se joka ei sääntöihin taivu niin menköön puskaparkkeihin ryyppäämään.

• Anonyymi

Miksi toimitat ryyppäämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      76
      3418
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe