mistä hyvä ripsentaivutin suorille ja jäykille

ripsille?

eli ongelmani on suorat ja jäykät ripset joita on vaikea saada kaartumaan kunnolla.ainakun taivutan niitä,ne on vähän aikaan kaarevat mut sitten kun laitan ripsarin sen jälkeen,ni kohta ne on taas vähemmän kaarevat.. mul on aika raskaat luomet joten nekin hieman painaa ripsiä alaspäin..usein joudun taivuttamaan ripsiäni vielä ripsarinlaiton jälkeen vaikkei niin saisi tehdä..=( eli mikä ois hyvä ja laadukas ripsentaivutin joka auttais tähän ongelmaan?tällä hetkellä käytössäni muovinen ripsentaivutin..

5

3255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Ongelmasi ei ole ripsentaivuttajissa vaan ripsivärissä. Vesiliukoinen ripsari suoristaa taivutuksen lähes poikkeuksetta joten vaihdan vedenkestävään tai unohda kaarevat ripset.

• jaja

kannattaa puuteroida ripset ennen taivutusta.

• Susa

Shiseidon taivuttimet mielestäni ehdottomasti parhaat! Mulla on myös lookfantastic.comista tilattu paristolla toimiva taivutin "curl power", johon myös olen tyytyväinen. Kun haluan oikein kunnon räpsyripset, taivutan noilla molemmilla ja tulos on kyllä hyvä. Mutta hanki vaan Shiseidon taivuttimet (vähän alle 20 eur); niillä taipuu ja pysyy :)

• Nimetön

seppälästä saa hyviä.

taivuta ja laita vedenkestävää ripsiväriä.

• Tanjuussa

Kokeile lämmittää metallisia ripsentaivuttimia hiustenkuivaajalla ja taivuta sitten. Varo kuitenkin polttamasta ripsiäsi ja luomiasi. Toimii hyvin kunhan vähän harjoittelee. Hyvät ripsentaivuttimet ovat tarpeeksi napakat ja oikean kokoiset silmällesi. Liian pienellä taivuttajalla et saa muuta kuin osan ripsistä taipumaan. Ripsiä ei kannata taivuttaa ripsarin laiton jälkeen - ripset katkeilevat ja ripsari paakkuuntuu ja varisee poskille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe