Elikkäs mikä on parhaimman tuoksuinen axe deodoranteista/suihkugeeleistä?
paras Axe?
32
8345
Vastaukset
- taju lähtee
ei siis mikään
- ......
n/t
- ON...
Axe Africa... löytyy netistä myös LYNX nimellä. Hyvät on hajut ;)
- axe_africa
Citymarkettiin (ainakin Sellossa) on tullut iso erä Axe Africaa hintaan 1,50€.
Tuoksuu juuri siltä, miltä miesten suihkusaippua pitääkin tuoksua. Eihän tuon jälkeen pysty enää käyttämään mitään nyky-axeja tai rexonaa, niveaa tms.
- karseeta paskaa!
Mikään ei ole hyvää.
- kokenut
Paras on kun jätät axet hyllyyn. Axe=teinix
- kjentgirtg
ja nimenomaan niistä tulee mieleen joku hätinä 12-vuotias pikkujätkä, joka lotraa puol pulloa tököttiä kerralla..
- yäk
axe on halvan miehen merkki!!! yäk yäk yäk
- zsiodjf
Tekeekö se ihmisen sitten "kypsemmäksi" kun leikkii jotain snobia ja ostaa jotain kalliimpaa dödöä? Tosin ainoa ero minkä huomaa käytännössä on että siinä menee paljon enemmän massia ja veikkaan vahvasti että ylemmät kommentoijat eivät axea edes erottaisi tuoksun perusteella niistä oih ihanan hienostuneista dödöistä.
- axee
Turhaa on todellakin tunkea iho täyteen kaikenmaailman kemikaaleja ja vieläpä maksaa niistä. Ymmärrän ja pidänkin naisista jotka käyttävät hajuvesiä mutta mielestäni me miehet emme tarvitse kovin äkäisiä hajuja, koska eivät ne ole luonnollisia. Itse käytän Axe Dark Temptationia ja tykkään hajusta vaikka en ole maksanut purkista 50 euroa. Enkä suihkuttele kuin ihan vähän tarpeen tullen. On muitakin asioita mihin voi rahansa sijoittaa.
- axe musk
Axe Musk on edelleenkin ylivoimaisesti paras Axe. Suomessa sitä ei enää myydä, mutta aina voi tilata Saksasta (esim. dambiro.de). Se on paljon parempi kuin useimmat kalliitkin stockan partavedet, kannattaa kokeilla niin ymmärtää miten Axesta on tullut niin suosittu brändi verrattuna lagerfieldiin, chaneliin tai ysl:ään jne.
- H.Aju
Itse tykkään ehdottomasti eniten Axe VICE :stä, se on myös naisten mielestä paras Axe.
Tosin käytän Axea harvoin, mulla on yleensä joku laatumerkki käytössä, tällä hetkellä Rochas Man. - axetin
Phoenix
- dtjdtjdjdj
Mitä mieltä olette Axe Excitesta? Se uus axe, johon enkelitkin lankeavat. Itse en ole mikään axe fani, vaan käytän useita hyviä hajuvesiä, mutta tämä axe tuoksuu ihan siedettävältä, kun suihkauttaa kohtuullisesti.
- axe excite
Ei tarvitse etsiä enempää, jos haussa on karkkituoksu teinipojille.
Jos tykkäät tästä tuoksusta, niin kuuntele Madonnan biisi "Candy Perfume Girl", pääsee fiiliksiin.
I'm your candy perfume girl
Your candy perfume girl
I'm your candy perfume girl
Candy, candy
You're a candy perfume boy
A candy perfume boy
You're a candy perfume boy
You're candy
- 17.v poika
Axe on kuraa. Axet kuuluu hyllyyn tai jollekkin 11-13.v verkkari housuselle nörtille joka haisee, eikä käy suihkussa kun kerran kuukaudessa ja luulee saavansa tyttöystävän jollain tv:ssä mahtavalla dödöllä. Axe näyttää tv:ssä hyvältä, mutta sitä se ei ole. Adidas kannattaa on paljon parempi ominaisuuksiltaan ja paremmat touksut. Olen yhden Axen kokeillut ei ollut hyvä.
- ohikulkija2
Nyt vähän nostan tätä aihetta, mutta nyt sen teen.
AXE on antipersperanttina ihan älyttömän huono. Hiki paistaa läpi jo muutaman tunnin jälkeen ja olo on epämukava. Deodoranttina en sitä käytä, edes antipersperanttiversiota. AXE tuoksuu muuten ihan pirun hyvälle, kun sitä suihkauttaa kohtuullisesti vaatekerraston päälle, tarpeeksi kaukaa tottakai. Itse tajusin sen kikan (varmaan tyhmänä vähän viiveellä) ja tuoksuupas muuten ihan hemmetin kauankin vaatteissa, joten ei tarvitse silleen lisäillä päivän mittaan. Mä luulen kans, että AXE:n tuoksu menee läpi monista hyvistä varteenotettavista hajuvesistä, kun sitä ei kukaan tiedä. Oikeasti. - hyvä valinta
Axe (mikä tahansa niistä) on loistava valinta, jos tarkoitus on sammuttaa ympärillä olevien ihmisten elämänhalu. Samoin se on loistava valinta, jos tarkoitus on lisätä päänsärkylääkkeiden menekkiä, niskakipuja ja akuutteja pahoinvointikohtauksia.
Tosin käyttäjän itsensä on ensin täytynyt saada voimakas isku aivojen hajuaistinkeskukseen. - ohikulkija2
Jos sama tökötti ois lyöty Hugo Bossin pakkaukseen, niin ihmiset ei kritisois sitä varmastikkaan yhtä pahasti. Tosin Hugo Boss on muutenki pahaa, kaikki haisee ihan eläkeikäisille hienostopapoille.
- hyvä valinta
Onko olemassa ihminen, jonka mielestä joku hugo boss on jotain hienoa?
- Axea arvostetaan
http://www.basenotes.net/ID26121022.html
Axe apollo on saanut valtaosin positiivisia arvioita basenotesissa. Siis paljon paremmat arviot kuin hugo bossin mikään hajuvesi.
Ei loput axet, cK, armani tai muutkaan tavaratalo litkut ole kovin korkealle arvioituja basenotesissa, mutta axe apollo on poikkeus (ja syystäkin kun se on niin hyvän tuoksuista) ja edt:tä löytyy lähimmästä s-marketistakin.
- zxcvbnm7
Axe instinct
- girl :)
Axe anarchy tai se uus apollo :)
- Ihanille miehille
Toivottavasti joku vielä eksyisi lukemaan tämän. Nuoret pojat ja miehet ei oikeastaan tarvitse kuin esim. Nivean for men dödöt ja myös vanhemmillekin miehille tuotettu tuote. Sitten mitä muihin hajusteisiin tulee mieleeni tulee, mieheni käyttämä Adidas-tuotesarja, joita on kyllä joka makuun tällöin suihke dödö paras. Hei ihmiset testatkaa hajusteenne niin miehet kuin naiset, tytöt kuin pojat, johonkin ranteesta aloittaen ja siitä ylöspäin ja aina joku mukana, joka kertoo sopiiko, koska itse ei välttämättä haista itselleen ei niin sopivan tuoksuista.Itse olen aina tuoksutellut vastaan tulevia miehiä ja useimmat tuoksuvat aivan käsittämättömän hyvälle.
- ihminen232
Minusta joku adidaksen dödö on hyvä ja sitten vielä asusteen päälle joku hajuvesi adidaksen dödös ei minusta ainakaan kainalot valu tai tule pahahaju.
- Köyhät lemuaa Axelle
Näin kesällä, kun ajelen avoautolla, niin joskus jossain Siwan nurkilla haistan tuon köyhälistön Axe/Adidas lemun. Hyi saatana!
- Tällästä
Itse en enään axea käytä mutta ehkä Apollo oli aika hyvä.
- Axe tappaa enkelit
Ei mikään. Axe on liian hyökkäävä ja voimakas. Henki loppuu kun joku tuota kärpäsmyrkkyä suihkinut itseensä. Mikä tahansa rexona tai vastaava miedommaksi tuoksuinen on parempi.
- peace paras
Axe Peace (musta pullo) tuoksuu ihan samalta kuin Christian Diorin Fahrenheit. Paras axe tähän mennessä, vaikka ei kovin omaperäinen olekaan, on silti parempi kuin apollo ja muut liian karkkimaiset axet.
- näitä minä käytän
itse en käytä ollenkaa axe deoderanttia vaan näitä
- tommy hilfiger
- hugo boss
- diesel
ja kaikkea muuta- axe samaa tavaraa
Samoilta lisenssivalmistajilta tulee niin Axet, Hugo bossit, Hilfigerit sun muut. Mikään noista puljuista ei itse valmista partavesiä, vaan tuoksu tilataan joltain ammattiparfumööriltä, ja litkut ja pullot tilataan kiinalaisesta kemiantehtaasta. Ihan samankaltaista synteettistä tavaraa ne ovat, eivät juurikaan poikkea raaka-aineiltaan ja valmistuskustannuksiltaan.
Ostaako axen vai hugo bossin, siinä maksaa pelkästä brändistä ja elitistisemmästä mielikuvasta, mutta itse tavara ei ole laadullisesti sen parempaa. Axe ehkä vain paljon isompana talona maksaa parfumöörille paremman korvauksen ja saa ammattimaisempia reseptejä, kuin nuo pienemmät ja harvinaiset luksusmerkit, givenchyt, bossit, ym. Axe käyttää myös tv-mainontaan moninkertaisesti enemmän rahaa.
- jonne oon mä
axe on kirves lol oon jonne
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744001447- 1891094
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11932Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10917- 64911
- 64876