On työpaikkasi ikkunasta?
Mikälaiset
13
822
Vastaukset
- Seikku
Kirkko, rivitaloja ja vallan mahdottoman paljon
lehtipuita. - mies_vm56
ikkunasta? No on siellä kyllä ikkunoita, pitkä rivi, mutta ei niistä ulos näy. Voipi olla parempikin näin kesäaikaan, jaksaa paremmin olla se kahdeksan tuntia siellä...
- kadun toisella.......
puolella, joten aurinko ei pääse juuri päivällä näyttäytymään. Ei mikään kaunis todellakaan ole näkymä täällä Hesassa.
Terveisiä sairaslomalta Piha ja pihalla runsaasti ulkokäyttöön tarkoitettuja taideteoksia ja patsaita.
- Pirre*
puolen´; toiselta aitta, piha- alue metsä, grillimaja,.. niin ja ukkohan se kävellä köpöttää siellä :)
- jpntar
Köpöttää se siellä....:)))...:)
Mainitsemasi työympäristö vaikuttaa viihtyisältä... jpntar kirjoitti:
Köpöttää se siellä....:)))...:)
Mainitsemasi työympäristö vaikuttaa viihtyisältä...kotimme kun on samassa osoitteessa, miljöössä :)
- Aikuinen mies
Teen etätyötä,eli työni kotona ja ikkunani alta alkaa Helsingin keskuspuisto,eli näkymä on maaseutumainen ja lunnonläheinen.Ei uskoisi
että keskustaan on vain 10 km.Työnikin
kannalta maisema on varsin positiivinen ja
inspiroiva. - hukkeli
Minun pitää kävellä monta askelta, ennen kuin näen ikkunasta ulos, eikä näkymä mieltä ylennä. Vain vastapäisen talon seinä, harmaa betoni ja säleverhojen peittämät seinät. Kun käännän katseen oikeaan, näen erimalliset ikkunat, ja kun katson vasempaan, näen uudemman talon taas erilaiset ikkunat ja kerrosten välisen betonin. Ei puuta, ei taivasta, ei ihmisiä, ei autoja.
- vautsi!
Korkeassa koivussa, ikkunani tasalla, rastaspariskunta ruokkii pesuettaan. On muuten tosi viehättävää seurattavaa!
- Angel of The Morning
Talo Helsingin keskustassa pienellä kadulla. Ikkunasta näkyy toisen talon asukkaiden ikkunoita. Jos katsoo alaspäin, näkyy pieni katu ja rivistö jalopuita. Ei mikään kaunis näkymä.
- yks kottarainen
niin korkealla, että näkyy vain puiden latvat ja taivasta, kattoikkunoista vain taivasta.
- Sinimarjanen
Näkyy ja hyvinkin kauas on näkymät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511