On työpaikkasi ikkunasta?
Mikälaiset
13
807
Vastaukset
- Seikku
Kirkko, rivitaloja ja vallan mahdottoman paljon
lehtipuita. - mies_vm56
ikkunasta? No on siellä kyllä ikkunoita, pitkä rivi, mutta ei niistä ulos näy. Voipi olla parempikin näin kesäaikaan, jaksaa paremmin olla se kahdeksan tuntia siellä...
- kadun toisella.......
puolella, joten aurinko ei pääse juuri päivällä näyttäytymään. Ei mikään kaunis todellakaan ole näkymä täällä Hesassa.
Terveisiä sairaslomalta Piha ja pihalla runsaasti ulkokäyttöön tarkoitettuja taideteoksia ja patsaita.
- Pirre*
puolen´; toiselta aitta, piha- alue metsä, grillimaja,.. niin ja ukkohan se kävellä köpöttää siellä :)
- jpntar
Köpöttää se siellä....:)))...:)
Mainitsemasi työympäristö vaikuttaa viihtyisältä... jpntar kirjoitti:
Köpöttää se siellä....:)))...:)
Mainitsemasi työympäristö vaikuttaa viihtyisältä...kotimme kun on samassa osoitteessa, miljöössä :)
- Aikuinen mies
Teen etätyötä,eli työni kotona ja ikkunani alta alkaa Helsingin keskuspuisto,eli näkymä on maaseutumainen ja lunnonläheinen.Ei uskoisi
että keskustaan on vain 10 km.Työnikin
kannalta maisema on varsin positiivinen ja
inspiroiva. - hukkeli
Minun pitää kävellä monta askelta, ennen kuin näen ikkunasta ulos, eikä näkymä mieltä ylennä. Vain vastapäisen talon seinä, harmaa betoni ja säleverhojen peittämät seinät. Kun käännän katseen oikeaan, näen erimalliset ikkunat, ja kun katson vasempaan, näen uudemman talon taas erilaiset ikkunat ja kerrosten välisen betonin. Ei puuta, ei taivasta, ei ihmisiä, ei autoja.
- vautsi!
Korkeassa koivussa, ikkunani tasalla, rastaspariskunta ruokkii pesuettaan. On muuten tosi viehättävää seurattavaa!
- Angel of The Morning
Talo Helsingin keskustassa pienellä kadulla. Ikkunasta näkyy toisen talon asukkaiden ikkunoita. Jos katsoo alaspäin, näkyy pieni katu ja rivistö jalopuita. Ei mikään kaunis näkymä.
- yks kottarainen
niin korkealla, että näkyy vain puiden latvat ja taivasta, kattoikkunoista vain taivasta.
- Sinimarjanen
Näkyy ja hyvinkin kauas on näkymät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815