ylpeänä "komea" minivogue päässä ja naurettava muovinen mitali kaulassa odottamassa kohtuullisen huonoa todistusta... miten teillä?
38 vuotta sitten
8
743
Vastaukset
- mies_vm56
parempi todistus kuin itsellä aikoinaan.
Siis mikä muovinen mitali?- Baile_Atha_Cliath
yritti "komistaa" lisää... siis tuo aivan itse kaupasta ostettu naurettavan näköinen muovinen kullattu mitali ketjuineen:))
Tyyppi, eli minä oli ulkonäöltään kuin -Australian Pölkkypää- kisojen ensimmäisen palkinnon saaja:) - sitroen.
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin... - Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
ilman prenikoita ja ylpeyttä sain koulun parhaan todistuksen ja stipendin, 200 mk puhtaana käteen.
Koulusta valmistui noin 500 henkilöä silloin...hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
- sitroen.
Baile_Atha_Cliath kirjoitti:
hyvästä suorituksesta näin jälkikäteen...
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
- Baile_Atha_Cliath
sitroen. kirjoitti:
Jotenkin ne asiat silloin nuorena jäi päähän lähes lukematta. Nyt on kaikki toisin...
kuvia... siitä aloitukseni? Tuntuu siltä, että mikäli nykyoppilaat katsovat 38-vuoden kuluttua omia
kuviaan niin naurettavuus ei ehkä ole aivan samaa luokkaa kuin 38- vuotta sitten otetuissa kuvissa... 76- vuotta kuvilla väliä... no täytynee tarkistaa asia ja vertailla niitä "kohta" :)))
Minulle taisi tulla ehdot.
- hukkeli
abiluokan pitkätukkaisimpana karvanaamana istuin penkillä epätietoisena, millainen todistus tulee, kun en ollut käynyt mitään ennalta urkkimassa. Jätin viime tinkaan myös valkolakin hankinnan ja vein sen vasta edellisenä iltana kouluun; kävin ostamassa sen jälkeen kun olin nähnyt lehdessä nimeni uusien ylioppilaiden luettelossa.
Yo-todistus oli selvästi luokan paras, lukion päästötodistus keskitasoa, stipendiä en saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604976Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362259Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti612134- 2062081
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2131334Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä181118- 89956
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai47923- 66877
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12839