heips!
kannattaako hiuksien olla märät kun aloittaa kreppauksen? mitä muuta kannattaa ottaa huomioon kun aloittaa krepata hiuksia??
Kiitoksia vastauksistanne!!!
kreppaus
5
6560
Vastaukset
- *kia
Itse en käytä kreppirautaa, mutta lainerautaa sitäkin enemmän. Parhaimman tuloksen minä saan ainakin niin, että pesen hiukset ja suihkin niihin kampausnestettä tai laitan muotovaahtoa, kun ne ovat märät. Sitten annan kuivua rauhassa melkein kuiviksi asti.
Tällä tavalla minä ainakin saan kivat laineet, jotka kestävät kauniina seuraavaan pesuun asti :) - oaljdgnvh
älä missään nimessä kreppaa märkiä tai kosteita hiuksia!jos niin teet niin ne palaa. eikä hirveesti mitään muotovaahtoo ennen kreppaamista. joku lämmöltä suojaava hiuksiin jätettävä hoitoaine olis hyvä laittaa ekaks.
- xsLOI
olla kuivat ja puhtaat.
sitten vaan kreppaat osion kerrallaan :)
muistat vaan että se kuluttaa hiuksia, jos kreppaat liian usein. - susa
Ei kannata hiusten antaa olla märät,kun ainakaan meidän raudalla ei sitte saa tehtyä kunnollisia kreppikiharoita vaan ne jää suoraksi,eli hiusten kannattaa olla semmoset kuivat on hyvät ja joku lämpösuoja voide olis aiva hyvä.niin ja raudan saa antaa lämmetä ihan kunnolla :))
- Kreppisiantuntija
Älä MISSÄÄN nimessä kreppaa/suorista hiuksiasi jos ne ovat kosteat tai märät! Ne voivat palaa ja voi saada sähköiskun. Kannattaa ottaa huomioon aika eli kuinka pitkään pidät kreppirautaa hiuksissasi. Jos pidät liian pitkään, ne palaa ja puolestaan jos liian vähän, ei tule edes laineita. Kuittaan :) Ni ja kannattaa käyttää sellasta lämpösuojasuihketta tai voidetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975