Goottinaiset

Joonas H

Olen jo pitkän aikaa miettinyt, että mitä nämä naiset kuvittelevat saavuttavansa pukeutumalla naurettaviin tolppapohjakenkiin ja mauttomiin korsetteihinsa.
Kuvittelevatko he kenties, että miesten mielestä on seksikästä ja kaunista, kun nainen näyttää aivan kadunkulmasta tempaistulta huoralta sotamaalauksineen, kirkkaiksi värjättyine hiuksineen ja verkkosukkahousuineen?

Ketä tällaiset naiset oiken kuvittelevat
viehättävänsä?
Itse olen aina kiertänyt moiset kuvotukset kaukaa eikä kaveripiirissänikään ole tuttuja, jotka olisivat tunnustaneet goottityttöjä viehättiviksi.

On varsin surullista, että suurin osa näistäkin naisista voisi näyttää sangen kauniille, jos he tajuaisivat lopettaa tuon lapsellisen vaatteiden kanssa pelleilynsä ja keskittyä pukeutumaan tyylikkäämmin.

Alla on pari esimerkkilinkkiä aiheesta ja voisin vaikka lyödä vetoa, että suurin osa tämänkin foorumin kävijöistä löytää ylemmän linkin naisen paljon tuota goottiporttoa viehättävämpänä.

http://www.siliconeer.com/past_issues/2006/june2006_files/Page-Guft-Priyanka-Bluffmas.jpg

Gootti:
http://isa.webpark.pl/gothic_girl.jpg

35

4123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja puuhelmelliset

      purkkapoppipojat tykkää itseään vastaavista naisista. Niin uskomattomalta kun tämä saattaakin kuulostaa, niin naiset eivät valitse vaatteitaan sinun tai sinun kaveriesi tai edes tämän foorumin miesten "preferenssin" mukaan. Sun mielestä toi on surullista, mun mielestäni fuck-me bootsilliset miss sixtyt ovat niitä surullisia tapauksia.

    • .......

      Ootpa naurettava väitteines.Me gootti tytöt nyt vaa ollaa nin viehättäviä,ei varmaa sun mielest,mutta monenki.Itse olen gootti ja todellakin saan seuraa.kierrän kaukaa nää tavikset,mitättömineen vaatteineen blondi hiuksineen.Gootti kundit on kaikenlisäks hyvän-näkösiä suurin osa,verrattuna johku,en viitti ees sanoo:)Suurin osa barbi lookkia pitävistä naisista,vasta huoran-näkösiä onkin kadunkulmissa lyhyine minihameineen ja tiukois paidois,sekö seksikästä,todella halpaa,ja tätä mieltä on moni muukin,eihä sille mitää voi jos huorat viehättää:)Sä et ilmeisesti tajua goottiudesta yhtää mitää,joten oiskohan parasta pitää se turpa kiinni.Mikä sä oot muita arvostelee.Paremmin me itse tiedetään mitä ollaan.

      • Breaker89

        Olipas siinä monta yhdys sana virheitä.

        Mahtuu muuten aika monta tyylisuuntaa huoramaisen ja gootin väliin. Mitä aloittaja ei tajua goottiudesta? Mitä siinä on edes tajuttavaa? Aloittaja ei myöskään kertonut, mistä tyylistä hän itse pitää.

        Hoh hoijaa, kun kesällä taas näkee porukkaa mustissa vaatteissa helteellä. :D Ei taida hissi näillä yltää ihan ylimpiin kerroksiin. Pakko osoittaa, että minähän se goottirockia kuuntelen.


    • En ole gootti, mutta...

      Tuskin kukaan gootti pukeutuu niin miesten takia. Joku kysyi joskus että ottaako nainen tatuointeja sen takia kun ne olisi seksikkäitä ja saisi miehiä paremmin. Onko vaikea kuvitella,että joku pukeutuu niin kuin haluaa, eikä siihen liity mitenkään miesten mielyttäminen. Ei kaikki halua näyttää barbeilta ja iskeä idiootti miehiä jotka ovat pinnallisia ja joidenka pään sisällä ei ole mitään.

    • Vuosien kokemuksella

      Oletko joku rippipoika vai muuten vaan estynyt?

      Omassa elämässäni olen nähnyt jo useampaa tyylisuuntaa eri vuosikymmeniltä ja lähes poikkeuksetta nuorisotyylisuunnat tulevat jostain Rock'n Rollin alalta. Oli kyseessä Punk, HipHop, Teddyt, Hevit, hipit yms. yms. Vuodet muuttuvat samoin muoti.

      Pitäisikö nuorten näyttää samalta kuin 50-luvun alussa? Harmaa puku ja klaniksi leikatut tyylittömät hiukset? Onneksi aikanaan tuli Elvis
      ja muutti kaiken.

      Tälle pallolle mahtuu ulkonäkönsä puolesta monen monta tallaajaa ja niin on hyvä.

    • mies..

      Kyllä noista linkeistä valitsisin vain alemman "gootti" naisen, juuri ton tyylisistä hiuksista tykkään, mustat suorat pitkät hiukset ja otsarajauksella ;)

    • Mies75

      Kuvan "goottiportto" on huomattavasti viehättävämpi, kun ylemmän linkin nainen. Vertailu menee puhtaasti 6-0 gootin hyväksi.

      • mikä vaan

        Tyyli ja kokonaisuus ratkaisee yhdessä.
        Siinä ei muotisuuntaukset tai klassisuus vaikuta.

        Siisteillä naisilla on usein oma tyylinsä ja se toimii. Silloin ei merkitystä kuuluuko nainen johonkin 'muotilahkoon' vai ei.

        Free country - free look


    • itse...

      luuletko sä että goottina ollaan jotenkin miellyttääkseen miehiä? katsele sä vaan niitä minihame blondi silikonitissejä jos ne enemmän miellyttää! Onneksi on myös miespuolisia gootteja.. mitähän he sitten yrittävät naisille viestittää.. voi hahaa!

      • Kutakin

        Koko tää aihe on hyvin lapsellinen. Gootti, punk, rokkari, hämy tai mitä lie. Aikansa kutakin.
        Vaatteet on aatteet nuorena, sen jälkeen ne vaihtuu tai sitten ei. Ketä kiinnostaa.


      • aikansa kutakin...
        Kutakin kirjoitti:

        Koko tää aihe on hyvin lapsellinen. Gootti, punk, rokkari, hämy tai mitä lie. Aikansa kutakin.
        Vaatteet on aatteet nuorena, sen jälkeen ne vaihtuu tai sitten ei. Ketä kiinnostaa.

        mitä väliä vaikka olis ikuisesti gootti tms. Jos on joku aate tai mieltymys.. olkoon vaikka koko loppuelämän. Esim. musamaku.. jos tykkään hevistä ja metallista nyt niin tuskin se kymmenen vuoden kuluttua on vaihtunut humppaan. Mitä järkeä yleensä missään on.. paskaahan täällä vaan jauhetaan.


      • mitä nyt

        oon lukenut teidän gootti-tyttöjen viestejä tästä threadista, ettepä kovin aikuisilta itsekään vaikuta. ;)
        Juuri tollaista teinikapinaa, "Mitä vittuu se sulle kuuluu vittu pidä turpas kii meidän aatteet ja musa roxx!!"
        Ei sillä, olen itsekin vasta teini, mutta en näe tarvetta pukeutua kuin friikkisirkukseen olisin menossa.


    • kummankin kuvan naiset olivat omalla tavallaan kauniita...alempi oli vaan avoimen seksuaalinen! =)

      goottinainen ei ehkä sinällään ole mun tyyliä, mutta pidän avoimesti seksuaalisista naisista! =)

      siveyden sipuli ei sytytä..

    • LUE!

      Kun tämä ketju kumminkin kerää teitä goottinaisia lukemaan, niin laitanpa omat terveiseni.

      Goottinaiset ovat usein seksikkäitä, ja jopa söpöjä. MUTTA. Ovat usein myös vähän halvan oloisia, pahimmillaan kamalia perseenjakajia. Haluan kunnollisen naisen. Ja niin haluaa varmasti moni muukin mies, jopa goottipojat/ -miehet.

      • pilkkua viilataan...

        Eikös kaikki naiset ole PAHIMMILLAAN "kamalia perseenjakajia"?? Ei ainoastaan goottinaiset. Miten vaatetyyli siis vaikuttaa perseenjakamiseen? Oli sitten gootti tai blondi jolla ryntäät pursuaa vaaleanpunaisesta pikkutopista ja stringit näkyy valkoisen miniminihameen alta niin ei ne vaatteet välttämättä kerro mitään naisen anteliaisuudesta.


    • Siis nauran...

      Muoti-ilmestys ja sika pakkelit naamassa..rumaa..

    • Panacea

      kirjoituksestasi käy ilmi, että sinun maailmassasi naisten tehtävä on viehättää miestä. Ketä tahansa miestä.

      Et sinänsä ole yksin asenteinesi, mutta saattaisi olla hyväksi ymmärtää, että on myös sellaisia ihmisiä, joiden mielestä ihmisen ensisijainen velvollisuus on olla tosi itselleen.

      Jos ihminen - jopa nainen (!) - pukeutuu niin kuin hän haluaa ja viestittää pukeutumisellaan omaa arvomaailmaansa, hänellä on hyvät mahdollisuudet viehättää samankaltaisesti ajattelevia ihmisiä.

      Joonas -poika, olen varma, että sinä bongaat katukuvasta ne naiset, jotka viestittävät pukeutumisellaan jakavansa arvomaailmasi. Siis sen, että naisen tehtävä on miellyttää miestä ja miehen tehtävä arvioida naisen viehättävyyttä.

      Ja näin ollen systeemi siis toimii, ja samankaltaiset ihmiset viehättävät toinen toisiaan. Maailmassa on asiat kuin olla pitää ja Joonas -poika voi elää elämäänsä tyynenä ja onnellisena.

      Terveisin,
      täti-Panacea

      • sepä se

        ..pointti onkin, että ei ne goottinaiset sua haluakkaan peräänsä kuolaamaan. Ne haluaa sellaisen miehen, joka pitää sellaisestä tyylistä ja on näin ehkä samanhekinen. Monestiko olet nähnyt trendikkään vaaleanpunapaitaisen timanttikorvis-pojan ja goottitytön parina? Älä pelkää, ei ne edes halua sun lähelle;)


    • kgölae

      Makunsa kullakin saatana.

    • mieltä pukeutumisesta

      Jotkut naiset näkevät kauhestai vaivaa ja tuhlaavat rahansa vain ollaakseen erikoisen ja mauttoman näköisiä. Kyllä sitä mieskin vähän katsoon millaisen tumpelon kotiinsa hommaa. Havaintojeni mukaan joillakin naisilla ei kodin sisustaminen onnistu yhtään paremmin kuin itsensä laittaminenkaan.

    • Black-Moon

      Joopa eli gootteus voi olla seksikästä siihen ei tarvita mitään sota maalauksia, kun voi tehdä ihan perusmeikin. Joillakin kyll menee vähän yli, mutta kullakin tyylinsä.

      Mulla on sellaset vaatteet joilla ei paljon kuljeta arkisin niistä oon maksanut 2000-3000e(eri asukokonaisuudet) , sellaisia ei ole jokaisella, koska "teineillä" ei ole varaa.

      Mutta kun on töissä ja tienaa hyvin on varaa. Ja sinä joka aloitit aiheen olet vain kateellinen meille joilla on näyttävät asut ja rahaa ostaa niitä.

      • dsasdasd

        Haha joopa joo tosi näyttävät :D kas kun ei jäte säkkeihin tee reiät raajoille ja lävistä ittensä hakaneuloilla..


    • barbwire

      Varmaan moni on jo vastannut samoin, en jaksa lukea, mutta mistä kuvittelet että naiset (tai miehetkään) pukeutuvat viehättääkseen jotakuta??????????????? Siis oikeasti, miellyttääkseen miehiä? huh. Onko pukeutumisessa tarkoitus vain miellyttää muita? Omalla maulla ei väliä? Ikävä kyllä kaikkia ei voi millään miellyttää/viehättää vaikka kuinka haluaisi. Vapaa-ajallaan kaikki saavat mielestäni pukeutua ihan miten haluavat. Työvaatetus on työstä riippuen tietysti eri juttu. Aina saa toki ihmetellä toisten makua mutta pisti vaan niin silmään tämän viestin vihamielisyys. En ole mikään feministi enkä gootti.

      Varsinkin joidenkin nuorten gootti-meiningeissä on sitä paitsi enimmäkseen kyse ihan päinvastaisesta kuin viehättävyydestä. Halutaan näyttää "oudolta" ja "erikoiselta" ja varsinkin vanhempien mielestä rumalta.

      P.s tuo "goottiportto" on mielestäni paljon kauniimpi, mutta se onkin vain minun mielipiteeni.

    • mutta kun

      Miettiminen ei ole pahasta, mutta tuo, että mollaat julkisesti täällä jotain tiettyä tyliä, josta et nyt juuri satu pitämään, on aika loukkaavaa niitä kohtaa, jotka sitö oikeasti rakastavat ja pitävät. En millää voisi uskoa, että he pukeutuvat kuten pukeutuvat vain miehiä miellyttääkseen, toine tykkää isästä toinen pojasta. Miksi tuomitset kun et tunne, ihan samallalailla mua itteeni oksettaa kaikki musaa huudattavat autonsa rassaajauhomiehet, jotka kerää huomioita ajamalla älytöntä vauhtia asemalla säälittävää pilluralliaan. Pukeutumalla saavutetaan omaa miellihyvä, ei suinkaa miesten huomiota, en itse siihen ainakaa pyri, eikä mua ihmiset juuri kattelekaan. Tällä tekstillä näytät vain oman heikkoutesi ja säälittävyytesi sekä kerrot miten heikko itsetunto sinulla on kun muita haukut, mikä pelle ite olet?

      • perrkkele

        Miksi aina pitää mollata jotakin tyyliä jos ei itse satu siitä pitämään?! Voi vittu kun vituttaa kaikki nuo ahdasmieliset pellet mitkä ite varmaan on sitten niin loistavia olevinaan. Saa kait sitä pukeutua vaikka toppahaalariin helteellä jos itse siitä tykkää! Muita miellyttääkseen kenenkään tarvitse vaatetustaan valita...


    • otsonex

      Mä ottaisin sata kertaa ennemmin tuon goottinaisen. Todella kaunis ja sensuellisti seksikäs. Tuo ylemmän linkin nainen oli muovimainen, täysin persoonaton kuvatus... tyypillinen mallimaailman "kiristetty naama" vailla mitään piirrettä joka jäisi mieleen.

      • Anonyymi

        Jos pitää muokata itseään tai esiintyä vaatteilla se vaan tuo ilmi ihmisestä epävarmuutta,ei ole tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa,lapsena se vielä menee mutta aikuista kyllä katsotaan jo hieman kieroon jos poikkeaa kauheasti ihan julkisilal paikoilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos pitää muokata itseään tai esiintyä vaatteilla se vaan tuo ilmi ihmisestä epävarmuutta,ei ole tasapainoinen ja sinut itsensä kanssa,lapsena se vielä menee mutta aikuista kyllä katsotaan jo hieman kieroon jos poikkeaa kauheasti ihan julkisilal paikoilla!

        Niinpä. kaikilla pitäisi olla samanlaiset vaatteet. jos joku erottuu rivistä niin kyllä se tuijottamalla tokenee. jos herättää huomiota niin on aivan naurettava.

        aivan käsittämätöntä, että jotkut käyttää jotain "tyyliä" . miksei vain olisi tavallinen. sellainen kuin suurin osa muista. sen puolesta puhuu jo se, että suurin osa porukasta on tavallisia. ei ne olisi jos se ei olisi paras tapa olla.


    • Anonyymi

      goottitytöt on erittäin pantavia

    • Anonyymi

      Otapa aidosti selvää asioista. Se ei ole miesten huomion herättämiseksi, vaan elämäntapa. Mielestäni ovat hienoja ihmisiä kun uskovat ja panostavat omaan elämäntyyliinsä ja ulkonäköjuttuihinsa koko sydämestään.

    • Anonyymi

      He vain pitävät tyylistä ja naiset pukeutuvat usein itseään varten

    • Anonyymi

      Mitä se tampio sulle kuuluu?

    • Anonyymi

      Mikset itse miellytä gootteja, hä??

    • Anonyymi

      Mun mies 54v. Kertoi just kavereilleen et hänen heikkous on goottitytöt
      Mä loukkaannuin
      Samoin kerto et on kerran tanssinut hitaita elämänsä kauneimman naisen kanssa.

      Miks tää satuttaa mua?

      • Anonyymi

        Miehellä voi olla heikkouksia mutta...jos se oma vaimo on tärkeä ja on hänen seurassaan eikä hypi toisten sängyissä en tekisi tuosta mitään juttua.
        Meillä jokaisella on heikkoudet/ihanteet mutta se oma vaimo/mies on silti tärkein elämässä,pääasiahan on että on toiselel uskollinen,sen kenet on valinnut niin hänen kanssaan sitten elämä eletään eikä toisten kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe