Palstalta on saanut lukea muutamia todella negatiivisia kommentteja lumenesta.. Lumenella on ainakin hyvä imago mutta olen itsekin alkanut lukea tuotteen tusinatavaraski. Onko tällä palstalla ketään joka tosissaan vannoo Lumenen nimiin.. ihonhoidossa ja meikeissä?
Mitä mieltä Lumenen tuotteista?
12
5214
Vastaukset
- tuotetta
Lumenella on kaksi tuotetta mistä pidän :LUMENE VITAMIN RADIANT C-ENERGY SPF 15 Suojaava Päivävoide ja LUMENE VITAMIN RETINOL NIGHT
Uudistava Yövoide... Kaikki muut kokeilemani Lumenen tuotteet ovat olleet pettymyksiä..- Beautician
Mielestäni laadukas sarja..pesee joitakin "oikeita"ammattilaissarjoja jostain Oriflamesta/Yves Rocherista puhumattakaan;(Itselleni meikit tuottaneet joitakin pettymyksiä;,tosin puutereista pidän- ja aurinkopuuterin sävy tod hyvä, mascaratkin vähintään yht hyviä kuin vastaavat kalliimmat(laadukkaammat?), luomaritkin NYKYÄÄN runsaspigmenttisiä, meikkikynien laatu jostain syystä tai tuhannesta huonontunut..
Aivan huippuja ovat MEIKINPOHJUSTUSVOIDE- todellakin optimaalisesti tasoittaa ja hienontaa juonteita ja oikeasti ihohuokosetkaan erotu niin..luomarinpohjustuote myös hyvä..edullinen ja jvyä valokynä, peiteaineet couperosalle ja muille iho-ongelmille, varjostusväri..mattameikkivoide (matt touch)sopii mulle paremmin kuin muut- mukaan lukien Blasco (emmä oikeasti halua näyttää yhtää vahamaiselta;))..Blasco tosin paljon parempi k joku järkyttävä Ben Nye (luomaritkin paljon vähäpigmenttisempiä KUIN LUMENELLA- vaikka pitäisi olla paljon pigmenttiä)
Kosteuttavat naamiot ja couperosaihon voiteet, mineraalikuorinta, silm.ymp.tuotteet myös laatutavaraa..Elvytystä, ihon toimintojen aktivointia kaipaavan l.aikuisemman ihon tuotteita en itse ole arvatenkaan (25 vee)niin kokeillut, mutta kyl Lumene on laatusarja..suomalainen sarja on kuumaa kamaa ulkomaillakin..tätä itse saanut todistaa.Ulkonäköorientoituneet virottaret ja venakot ostavat, samoin keskieurooppalaiset.Laadukas tuotekehittely, raaka-aineet jne..
Merkkituote ei välttämättä takaa ihanteellisinta sopivuutta omalla iholle, VAIKKA itsekin luotan laatusarjoihin, joilla pitkät tuotekehittelyperinteet omissa laboratorioissa jne.Kyllä itse ostelen Lumenelta, vaikka työni puolesta tullut hyväksi tutuksi kymmenen ammattilais(siis hoitola-;)sarjaa.Muistakin paljon omia mielipiteitä; käyttökokemuksia ja suosikkituotteita;)
- ovat
Mä olen tykännyt niiden naamioista ja siitä rauhoittavasta silmänympärysvoiteesta (sopii nuoremmallekin iholle). Meikeissä ollut varsinkin meikkivoiteet pettymyksiä. Ja meikkipuuteri on ihan kamalan kuiva, anytime parempi, vaik halvempi. (ilmeisesti sama tehdas)
Muutenkin vaikka anytime on tarkotettu teineille, niin niillä on ihmeen hyviä meikkejä ja halpoja.. - Josuli
pitkalti ihosta. Kaikki ei voi kayda kaikille. Mutta uskon etta kyseessa on laatusarja vaikka kaikki Lumenen tuotteet ei omalle iholleni kavisikaan. Asun talla hetkella USAssa, ja taalla myydaan myos Lumenen tuotteita! Ne tulivat tanne markkinoille n. pari vuotta sitten.
- minulle akkia,!
mista taalta saa Lumenen tuotteita?
Kysyin myos enoni vaimolta, joka on on virolainen, kayttaisiko han Lumenen tuotteita, niin han vastasi, etta mita tuotteita.
Eli, jos han joka tyoskentelee Virossa korkeassa virassa, ei tunne Lumenea, on varmaan aika turha puhua Lumenen maihinnoususta, joka suomessa asuvan sisareni mukaan on halpistuote. - Josuli
minulle akkia,! kirjoitti:
Kysyin myos enoni vaimolta, joka on on virolainen, kayttaisiko han Lumenen tuotteita, niin han vastasi, etta mita tuotteita.
Eli, jos han joka tyoskentelee Virossa korkeassa virassa, ei tunne Lumenea, on varmaan aika turha puhua Lumenen maihinnoususta, joka suomessa asuvan sisareni mukaan on halpistuote.myydaanko Virossa Lumenea vai ei. USAssa myydaan Lumenea ainakin CVS/Pharmacy:ssa ja Walgreen:ssa.
- Beautician
Eli, jos han joka tyoskentelee Virossa korkeassa virassa, ei tunne Lumenea, on varmaan aika turha puhua Lumenen maihinnoususta, joka suomessa asuvan sisareni mukaan on halpistuote."hän joka työskentelee virossa korkeassa virassa ei tunne Lumenen tuotteita"..Mitä ton sitten pitäs tarkoittaa..naine jolla rahaa ja varaa ostaa laatua?HALPA sarja, mutta hintaansa nähden laadukas ja pärjää hyvinkin vertailussa.Minä tunnen Chanelin, Diorin, Lancomen,Phytomerin, Clarinsin, Cassieren, Sothys`n, Mary Cohrin, Gatineaun, Dermalogican, Ella Bachen, Gerneticin..(kehutaan nyt, jos tuotetuntemusta!)ainakin hyvin työni puolesta ja omakohtaisestikin..
Olen puoliksi venäläinen.Tiedän että pärjää ulkomaanmarkkinoilla hvyin.Jenkeistä en tiedä, mutta onko sil niin väliäkään;)
Muu maailma tärkeämpi - Beautician
Beautician kirjoitti:
"hän joka työskentelee virossa korkeassa virassa ei tunne Lumenen tuotteita"..Mitä ton sitten pitäs tarkoittaa..naine jolla rahaa ja varaa ostaa laatua?HALPA sarja, mutta hintaansa nähden laadukas ja pärjää hyvinkin vertailussa.Minä tunnen Chanelin, Diorin, Lancomen,Phytomerin, Clarinsin, Cassieren, Sothys`n, Mary Cohrin, Gatineaun, Dermalogican, Ella Bachen, Gerneticin..(kehutaan nyt, jos tuotetuntemusta!)ainakin hyvin työni puolesta ja omakohtaisestikin..
Olen puoliksi venäläinen.Tiedän että pärjää ulkomaanmarkkinoilla hvyin.Jenkeistä en tiedä, mutta onko sil niin väliäkään;)
Muu maailma tärkeämpiVirossa myydään ja yleisesti ottaen tykätään ja pidetään laadukkaana
- ...
Eli, jos han joka tyoskentelee Virossa korkeassa virassa, ei tunne Lumenea, on varmaan aika turha puhua Lumenen maihinnoususta, joka suomessa asuvan sisareni mukaan on halpistuote.tunnet jonkun virolaisen tai joku joka asuu Virossa joka ei tiedä Lumenea, ja sä sen perusteella vedät johtopäätelmän että kyseessä on huono tuote?! Just...
- lumenene
mä tykkään kauheesti siitä lumenen turvenaamiosta, puhdistaa ja kirkastaa ihoa! sit on käytössä myös herkälle iholle tarkotettu yövoide joka kosteuttaa ihanasti yönaikana ja rauhoittaa myös. meikeissä silmämeikinpohjustusvoide on aivan huippu. käytän myös muita meikkejä mut en osaa sanoa onko ne hyviä. ei ainkaan lemppareita ole mutta jotenkin aina päädyn ostamaan ne samat;)
- sizi83
Ajattelin kokeilla vartalontuotteita. Käyn ehkä huomenna ostamassa vartalokuorintaa ja jonkun hyvän tuoksuisen vartalovoiteen..ja ehkä jotain muutakin... Varmasti ovat hyviä ;)
- Anonyymi
Onko Lumene Tuotet hyviä 11 vuotiaille tytöille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804