Minä en lähe täältä kulumallaka

ulvi green

Sillä minä olen pelkkä vettä, minä olen vesi.

Tehkää jotain sille Olkiluodon ydinvoimalalle ennen kun te kaikki lennätte taivaan tuuliin ja minä teidän mukananne, mutta minä tulen takaisin sillä minä olen vesi joka vaan höyrystyy taivaalle ja sataa alas kun tuuli on häipynyt ja sammutan tämän saatanan palavan pätsin ja kastelen sen läpikotaisin sillä seuraamuksella että siitä uraanilla kyllästetystä vellistä syntyy tänne uusi elämä joka on taatusti parempi kun entinen sillä tällä kertaa Jumala ei ryssi tätä homma ja rupea tekemään pelkästään hyvä ihmistä ja jos jumala ei tajua tätä homma ajossa lopettaa niin vesi estää tän järjettömyyden seuraavasti, siinä vaiheessa kun apina alkaa tulla puusta perse edellään alas vesi järjestää vedenpaisumuksen sillä seuraamuksella että homma alkaa uudelleen alusta.


Tulkaa alas avaruudesta ja myöntäkää tämä tosiasia että mitään muuta älyllistä elämä ei ole olemassa ja te olette ainoita avaruusoliota, jotka vuosituhansia sisällään kantamansa kateuden ja ahneuden kaksipäisen käärmeen takia vaan tapatte toisianne ja lopun aika kävelette uikuttaen ympyrää tai istutte noissa peltilehmissa ja uskotte kaiken mitä teitä manipuloivat aivopesijät puhuu ja jotka halua vaan teitä ryöstää, orjuutta ja nöyryyttä ja sen suurin syy on että te pelkäätte sitä käärmettä sisällä ja teillä ei ole edes rohkeutta myöntää sitä itsellenne.
Saatanan sisällänne istuttaman kolmipäisen lohikäärmeen kolme tultasyöksevä päätä ovat kateus, ahneus ja pelko jotka ovat teitä vaivava ikuinen kirous jos te ette itse sitä lohikäärmettä tapa niin minä tapan sen.

TÄMÄ EI OLE MITÄÄN JULKISUUSHAKUISUUTTA, SILLÄ SE MINUA EI KIINNOSTA TIPPAKAAN.

SE MIKSI KIRJOITAN OMALLA HENKILÖKOHTAISELLA NIMELLÄ ON PELKKÄ ROHKEUTTA JA RAKKAUTTA NIITTEN KAHDEN EDELLISEN SYNNYTTÄMÄ ONNENTUNNETTA ETTÄ MINÄ ELÄN.


SAATANAN MYRKYTTÄMÄT OLIOT ÄLKÄÄ TAPPAKAA RAKKAUDEN, ILON JA ONNEN PIENTÄ HENTOA KUKKA HENGILTÄ AINA KUN SELLAISEN HUOMAATTE JOSSAIN PUHKEAVAN SILLÄ SISÄLLÄNNE KYTEVÄLLÄ HELVETIN LOHIKÄÄRMELLÄ JOKA SYÖKSEE TEISTÄ ULOS KATEUTTA, AHNEUTTA JA VIHA.

JA KOITTAKA YMMÄRTÄÄ LÄHIMÄISTÄ JOKA ON SAMANLAINEN KUIN TE VAIKKA SEN VÄRI, ULKOMUOTO JA TAVAT POIKKEAISKIN TEIDÄN OMISTA.

JA JOS ETTE SITÄ TAJUNNEET MITÄ TÄSSÄ VIESTISSÄ SANOTTIIN NIIN HAUKKUKAA JA NAURAKAA TOISILLENNE JA ITSELLENNE JA NIIN OLEN TEHNYT MINÄKIN JA TEEN JATKOSSAKIN JA SELVINNYT JÄRJISSÄ JA PYSYNKIN TÄSSÄ JÄRJETTÖMYYDEN GLOBAALISSA VALTAKUNNASSA.



JA TEHKÄÄ JOTAIN SILLE YDINVOIMALALLE.

MINÄ OLEN VAAN HUOLISSA.

11

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynnistetään se jahka valmistuu...

      se me tehdään...

    • kulumalla?

      Kokeile haihtumista! Pitäs vedeltä onnistui!

      • ulvi green

        mutta yöllä oli tässä suonsilmässä niin kova kylmä että höyry muuttui aamukasteeksi ja peitti kaikki mättäät.

        Ja vesi tuli takasin.


    • natiainen

      asiassa sisällä mutta pahasti pihalla. Tuu kruunuhakaan, siellä on sisäpihoja ja nopeet sirrakyydit asianmukaisiin evankeliumia lukevien yksityiskirjastoihin.

    • nipottajatar

      minä olen yks perkele, mä sammutan sun kaukovalot ja vien sut hullujenhourulaan, sillä minä olen perkeleestä.

    • riikinkukkoilija

      onx täällä ylläpitoo ollenkaan vaan kommentoiko täällä alvariinsa potentiaalinen tuleva toimittaja-aines?

      • kuolleet.herää

        Ylläpidonkin pitäisi puuttua siihen ettei hourulassa jo vuosia sitten kuolleet enää heräile henkiin täällä palstalla


      • kolistelevatyökaudet
        kuolleet.herää kirjoitti:

        Ylläpidonkin pitäisi puuttua siihen ettei hourulassa jo vuosia sitten kuolleet enää heräile henkiin täällä palstalla

        Niin pitäisi. Kaikki nostot ja ylönousemukset julistetaan pannaan!


    • valotmennessänne

      Menkäähän nukkumaan ja sammuttakaa...

    • yleissoturi

      vesi jäätyy, tuli sammuu, mä sä läht Niuvanniemeen ennen ku kerkiit kissaa sanoon.

    • Eimuuta

      Yleisidiootti ka tomunsyöjä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe