58v mies varhaiseläkkeelle

vaimo kysyy

mitä hauskaa ostaisin lahjaksi?

Siippani on sellainen pirteä, hyväkuntoinen tapaus, joka lopettaa työt että pääsemme asumaan maalle. Talo on jo ostettu ja muuttoa teemme hiljakseen.

Mies ei välitä urheilusta. Tieteet kuten geologia kiinnostavat. Kirjoja meillä kuitenkin on jo vaikka kirjaston perustaisimme.

Kultakellon hän jo sai työpaikalta.

Haluaisin ostaa ehkä jonkinlaisen korun, mutta kun hän ei oikein pidä mitään semmoisia. Mansettinapit olisivat ihan turhat. Solmiota vihaa.

Toisaalta olen ajatellut, että tarttisimme modernin vipukirveen, mutta onko tuo nyt ihan mukava lahja silti vaikka puilla sitten lämmitämmekin kämpän?

19

1167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voitte tiirailla lintuja ja oravia ja mitä naapuri tekee kilometrin päässä.

      • ketjuvartisen

        lapion;-)


      • kuokkija muualta
        ketjuvartisen kirjoitti:

        lapion;-)

        kisamummot ;D uusi hauska urheilumuoto, ei tuu hiki.
        (googlaa kun ei voi muuten "mainostaa")


      • ap. vaimo

        . . .


      • ap. vaimo
        kuokkija muualta kirjoitti:

        kisamummot ;D uusi hauska urheilumuoto, ei tuu hiki.
        (googlaa kun ei voi muuten "mainostaa")

        . . .


    • Joko tulee Tiede lehti? Tilaa vuosikerta jos ei tule.

    • Kutv M

      GPS paikanninta käsikapulana.
      Jos maastossa liikutte niin verraton apuväline.

      • ap. vaimo

        Mietinpä tuota. Ainakin odotan, että viettäisimme paljon enemmän aikaa ulkosalla, ja mikseipä mieluiten juuri metsissä.


    • Rocellii

      jossainpäin hauska tarkoittaa kallista

      no, mielestäni, kun ei ole mikään merkkipäivä,
      niin kyllä se kirves voisi olla ihan käytännöllinen lahja ja mieskin arvostaa sitä, kun on sellainen tekevä tapaus

      ja ehkä kevennykseksi jotain mielijuomaa...

    • Pirre*

      pappamopo mitään, - kun sinne maallekin muutatte? :)

    • Linnaea

      Oma lepotuoli sinne pihalle,missä voi halon hakkuun jälkeen levähtää ja pötkötellä.

    • halkomakone

      jos puuta käytätte lämmitykseen.
      Ostin sellaisen miehelleni kun täytti 60v.
      On ollut mieluinen lahja, jää kirveeniskut pois.
      Maksaa jotain 200-300 euroa, 5000kg puristusvoimalla.

      Ps. naistenki helppo käyttää, eikä ole raskas pieniä puita. :))

    • paljon?

      Osta Tomtomi eli autoon navigointilaite - on kuulemma mieluinen "lelu"...

    • 58v pensioner

      Mitä, vai vielä lahja! No sehän on juuri saanut eläkkeen 58 vuotiaana terveenä. Vapaa tekemään mitä lystää. Se kai on jokaisen raatajan haave. Ja sit sillä on tuollainen vaimo joka tykkää miehestään. Mitä se nyt tarvii enää muuta kuin omia kivoja projektejaan. Varsinkin ne korut unohda. Eihän se tarvii sitä kultakelloaankaan enää.
      Jos nyt ihan pakko on jotain antaa sille, ni anna sille vapaa päivä kotihommista kerran viikossa tai tehkää matka kahestaan.

      • Pirre*

        miehet osaa ottaa sitä vapaata ihan luonnostaa, - kotitöistä ainakin :/

        Voin kokemuksen rintaäänellä sanoa että pian 40 vuotta ollu vappaata, ainakkii meijjän ukolla. :)


    • vetelään

      Lähtekää matkalle yhdessä :) Osta matka ?

      • ap. vaimo

        Oma maa mansikka. Täälläkin on todella paljon tutkimista, aurinkokin näköjään tekee Välimeren kesää tänne joten mitäs sitä muualle.


    • ap. vaimo

      Tuli yllättävän monta vastausta ja sain miettimistä! Kiitosta vain.

    • miehelles

      kunnollinen ruohonleikkuri. Tulee tarpeeseen, ellei teillä jo ole sellaista. :)
      *lähteekin tästä leikkaamaan taaaaas kerran nurmikkoa*

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe