Nää "keskustelut" ovat varsinaista farssia! Kirjoittajat kirjoittavat itse ja vastaavat itselleen myönteisiä vastauksia. Liitoutuvat itsensä kanssa ja haukkuvat muut mahdollisesti "keskusteluun" osallistuvat. Aiheet ovat valmiiksi provosoivia. Mutta mutta. Miksi pitää vastata itse itselleen puolustuspuheenvuoroja? On käynyt tässä ilmi, että 40v. nainen 15v. tyttö ja 30v. mies ja 17v. poika ovat kaikki yksi sama kirjoittaja. Voiko isompaa huuhaata enää olla! Kuvittelepa itse itsellesi parisuhdeneuvojaksi tällainen persoona!
Voiko suurempaa farssia enää olla?
Mikä farssi
7
483
Vastaukset
- Julle
Mikä ihme sä luulet oikeen olevas?No...Noita ihmisiähän on täällä ihan piukassa : )
Hyvät jatkot sulle vaa...- sinä myös!
sulle vaa?
mene kouluun siitä!
- Heh
oli melkoisia pellejä ja sekopäitä liikenteessä. Oli Millat, Maikit, Nerot, yms.
Itselleen taisivat huudella koko ajan vastauksia.
:)) - olet oikeassa
mikä ääliö on kirjoittanut mitäkin! Tuntuu oudolta edes vastata mihinkään, kun sielua raastavan tekstin miehen jättämisestä onkin saattanut kirjoittaa koulupoika! Tai muuten ihan jotain muuta kuin lohtua kaipaava nainen.
Sairastaako nää tämmöset ihmiset jotain? Vaikkapa tautia, että on PAKKO koko ajan valehdella? Ikäänkuin koettaa meneekö jutut läpi?
Mitäs luulette?
Otit Korat hyvän näkökulman esille.- minä
niiden täytyy ensin saada itsensä säälittäväksi. Sitten kun joku säälii, seuraavaksi tämä samainen avauksen kirjoittaja hyökkää eri nickillä säälijän kimppuun. Haukutaan mielipide, aviosääty kaikki. Haukutaan ihminen niin maan alle, että alemmas ei päästä. Luullaan. Ja auta armias, jos joku näpäyttää näitä haukkujia, puhumattakaan, että saa ne näyttämääm naurettavilta. Tuloksena on helposti päiväkausia kestävä loanheitto.
Kyse on mielestäni vallasta ja vallanhimosta. olisi vain kaikkien syytä muistaa, että jokainen kohtaa parempansa, kun aikansa törmäilee.
- tiedättekö
Ja millainen? Netistä saa tietoa se, jonka yleistieto on vajaa. Minulla on Korat.
- Justeeri
kaikkia keskusteluja. Olen pannut merkille vähän samaa. Olen monesti miettinyt, että voiko nää kaikki oikeesti olla totta. Monta kertaa on kirjoitus, jossa on niin haetun oloinen "ongelma". Aivan kuin joku rustaisi niitä väkipakolla, vain katsoakseen vastaako kukaan. Jos näin on, suurempaa farssia ei voi olla. Se on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575970
- 1145555
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465247Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323255- 552789
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252601- 432290
- 232090
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta131900On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151821