sfc-jäsen

kannattaako

Jos reissaan pari kertaa vuodessa, kannattaako liittyminen jäseneksi?

33

3231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin minusta

Jos tykkäät että leirintäalueet ja pesutilat ovat siistit . KYLLÄ.

Mutta , jos et välitä leirintäalueiden ulkonäöstä ja pesutilojen puhtaudesta/puutteesta . EI

Tosi tuo jäsenmaksu on olemattoman pieni summa vuodessa - et edes huomaa sen olemassa oloa perheen vuosi-inventaariossa !

• käsite

Kyllä taas tuli soopaa sinunkin kirjoitettua. Oletko edes käynyt missään leirintäalueella, tuskin pas**n jauhantasi perusteella.

• pomppas!

Mitä tekemistä tuolla on jäsenyyden kanssa? Jos minä menen ilman jäsenyyttää alueelle A, niin se on taatusti sama paikka kaikkineen, kuin menisin sinne sfc jäsenenä. Että voikin olla putkinäkö!

• metro...
        pomppas! kirjoitti:

Mitä tekemistä tuolla on jäsenyyden kanssa? Jos minä menen ilman jäsenyyttää alueelle A, niin se on taatusti sama paikka kaikkineen, kuin menisin sinne sfc jäsenenä. Että voikin olla putkinäkö!

Kirjoittaja tarkoitti, että SFC-jäsenenä voit käyttää SFC:n siistejä ja edullisia leirialueita. Ei-jäsenenä joudut turvautumaan yleisiin ja kalliimpiin leirialueisiin, joiden siisteydestä ei voi koskaan mennä takuuseen. Yrittäjän katetuottolaskelmat kun eivät salli riittävän henkilöstömäärän ylläpitoa, niin se näkyy siisteydessä ja muissakin palveluissa.
        Tästä on kysymys.

• arvelinkin,
        metro... kirjoitti:

Kirjoittaja tarkoitti, että SFC-jäsenenä voit käyttää SFC:n siistejä ja edullisia leirialueita. Ei-jäsenenä joudut turvautumaan yleisiin ja kalliimpiin leirialueisiin, joiden siisteydestä ei voi koskaan mennä takuuseen. Yrittäjän katetuottolaskelmat kun eivät salli riittävän henkilöstömäärän ylläpitoa, niin se näkyy siisteydessä ja muissakin palveluissa.
        Tästä on kysymys.

mutta esitystapa oli hyvin yksioikoinen. Toisaalta, huono puoli on siinä, että kun tulet "vieraana" SFC alueelle, tunnet itsesi jotensakin vaivautuneeksi ja ulkopuoliseksi.

• Sierra Foxtrot Charlie
        arvelinkin, kirjoitti:

mutta esitystapa oli hyvin yksioikoinen. Toisaalta, huono puoli on siinä, että kun tulet "vieraana" SFC alueelle, tunnet itsesi jotensakin vaivautuneeksi ja ulkopuoliseksi.

Tuokin kyllä pitää paikkansa, mutta poikkeuksiakin on olemassa. Mene vaikka käymään pohjoisen reissullasi Mellajärvellä. Sieltä et löydä yhtään viljeltyä kausipaikkaa, etkä "lappuhaalarimiestä. Laaja männikkökangas on käytössäsi hyvine saunoineen ja uimavesineen, savusaunaakaan unohtamatta.
        Siellä pääset tutuksi kaikkien kanssa ja saat kokea aidon lappilaisen ystävällisyyden ja vieraanvaraisuudenkin.

• Anonyymi00023
        metro... kirjoitti:

Tästä on kysymys.

Enpä ole Suomessa nähnyt vielä yhtäkään siistiä vessaa leirintäalueilla. Se että jos on käsipyyhepapereita ja hiekkaa lattiallla ei haittaa mutta ilmsnvsihtoräppänöissä jos kasvaa ties mitä ja suihkun seinät ja vero on limaingn ja lattiaksivossavmyös dienisato

• ei kannata

ei vieläkään kannata...

• ei.....

Kannata jos niin ajattelee..ja eihän sitä nyt voi maksaa jäsenmaksua kun jo auto maksoi 50t onhan se kohtuuton menoerä 40e siihen päälle:) ja niin tuleehan siinä niitä lehtiä pitkin vuotta ja luettelo kaikenmailman leirintä-alueista....ja miten sitä saa edes nukuttua, jos tietää, että joku toinen on maksanut enemmän yöstään samalla alueella on sillä varmaan paremmat unet;)

• -reino-

Jo kahden yöpymiskerran jäseneduilla katat koko jäsemaksun.
      Tällä hetkellä on myöskin enemmän vaihtoehtoja yhdistyksien välillä. Uusia ovat Kristillinen yhdistys ry ja Matka-autoyhdistys ry. Itse olen jo liittynyt. Karavaanarien kotisivuilta: www.karavaanarit.fi löydät lisätietoa. Ota yhteyttä näiden yhdistysten hallitusjäseniin. Hoitivat jäsenyyden puolestani alusta loppuun puolestani. Kiitokset siitä!

• camping kortti parempi

Ei tosiaan kannata maksaa 40 euroa parin reissun takia. Itsellä vähän sama tilanne. Ota camping-kortti sillä saa samat alennukset yleisillä leirintäalueilla ja maksaa vain 6 euroa vuosi.

• sepä se

kannata, ellet tykkää katella värikuvia karavaanilehdestä.

• saa..

käymällä alan liikkeissä ja keräämällä autojen ja vaunujen esitteitä.

• se selviää

Enpä usko, että mitään menetät, vaikka liityt ja kokeilet jäsenyyttä.

• matkustelija

Suosittelen asuntoautoilijat ry:tä, joka on myöskin sfc;n jäsenyhdistys ja vaikuttaa todella aktiiviselta ja toimeksipanevalta yhdistyseltä. Näyttönä hyvin järjestetty Salakallion vapputapahtuma. Olen ollut jäsen jo perustamistilaisuudesta alkaen matkamessujen ajoista alkaen.

• höh
        matkustelija kirjoitti:

Suosittelen asuntoautoilijat ry:tä, joka on myöskin sfc;n jäsenyhdistys ja vaikuttaa todella aktiiviselta ja toimeksipanevalta yhdistyseltä. Näyttönä hyvin järjestetty Salakallion vapputapahtuma. Olen ollut jäsen jo perustamistilaisuudesta alkaen matkamessujen ajoista alkaen.

Miten perustajajäseniin lukeutuva jäsen ei osaa kirjoittaa yhdistyksen nimeä oikein? Nimi on Matkailuautoilijat ry. Yhdistyksen perustamiskokous pidettiin Caravan messujen aikana Messuhallissa. Caravan messut olivat samaan aikaan Matkamessujen kanssa, ja molempiin tapahtumiin pääsi samalla messulipulla.
        Yhdistyksen jäseneksi kannattaa liittyä jokaisen liikkuvan caravaanarin.

• Oikeinkirjoitus
        höh kirjoitti:

Miten perustajajäseniin lukeutuva jäsen ei osaa kirjoittaa yhdistyksen nimeä oikein? Nimi on Matkailuautoilijat ry. Yhdistyksen perustamiskokous pidettiin Caravan messujen aikana Messuhallissa. Caravan messut olivat samaan aikaan Matkamessujen kanssa, ja molempiin tapahtumiin pääsi samalla messulipulla.

OIKEA muoto on:

SF-Caravan Matkailuautoilijat ry

Siis juuri näin!

Terv Jaakko

• muuten ainoa
        höh kirjoitti:

yhdistys jonka perustamiskokoukseen myydään lippuja!!!!

• o l e
        muuten ainoa kirjoitti:

yhdistys jonka perustamiskokoukseen myydään lippuja!!!!

Ei ole persaukisten puuhaa, ei.

• Paappa.

Tuo nyt oli senlaatuinen kysymyksen asettelu että olitkohan sitä tehdessäsi edes aikeissa saada kunnon vastauksia. Ainakin kysymyksesi on näyttänyt inspiroineen juuri odotetunlaista satoa.

• Anonyymi00020

Eipä pistänyt SFC yhdistys hanttiin käyttövoimaveron korotukselle. Sanoin jäsenyyden irti. Jäsenmaksu korvaa nyt yhden kuukauden maksun korotusta.

• Anonyymi00021

Oikein niin tein minäkin

• Anonyymi00026

Siinä suosittiin hyvätuloisia Toinen vaihtoeto oli että pannaan uusiin autoihin autovero joka olisi nostanut uusien hankinta hintaa roimasti Pienitloiset ei uusia asuntoautoja osta vaan suurituloiset

• Anonyymi00022

En ole maksanut yhtäkään jäsenmaksua enään sen jälkeen kun asiattomasti savustivat minut ulos paikallisyhdistyksestä . Olen säästänyt siinä pitkänpennin

• Anonyymi00030

Hyvä niitä pennejä on säästää, kun ne ei kelpaa enää keskiolut kauppaan.

• Anonyymi00024

Muuten oikeen hyvä tuo M A Mutta ma kotisivut aika olemattomat

• Anonyymi00025

Ei Rauhalahdessa mitään jäsenyyttä kysellä
      Mutta siellä on hyvä naisten sauna, Käyn saunassa aina, ja kukaan ei edes huomaa mitää.
      Palstasta tirkistelijä

• Anonyymi00027

Jos on hyvin pieni katkarapu niin eipä sitä varmaan kukaan huomaa naisten saunassa.

• Anonyymi00032

Eikö lähempänä asumustasi ole saunaa missä voisit käydä esittelemässä nysääsi, vai oletko saanut jo kaikkiin lähialueesi saunoihin porttikiellon?

• Anonyymi00028

Ai siitäkö se johtuu. Olen ihmetellyt , ja koittanut näytelläkin sitä. Mutta ilme ei heillä edes värähdä.
      Olen aina arvellut, että johtuuko se minun rumatistä??
      Hauskuuttaja Puijolta.

• Anonyymi00029

Minä liittyisin SFC jäseneksi mutta mulla jo maksa ja munuaiset entiset.

• Anonyymi00031

Kyllä ne uudestaan virkoaa ,kun liityt jäseneksi

• Anonyymi00033

Haittaako jos näkee leirintäalueella pikku-ukkoja?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1361
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1105
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      953
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      66
      775
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      749
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      746
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      745
    9. Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi

Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks
      Hindulaisuus
      302
      676
    10. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      655
    Aihe