plastiikkakirurgin palkka julkisella/yksityisellä?

lääkikseen!

että millainen se palkka on suunnilleen?

6

7584

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Eili jos jollain on tietoa niin vois vastata kans paljon on neurokirurgin (aivokirurgi)liksa.

• Valmis tradenomi!

Etsi netistä lääkärisopimus 2005-2007 ja tutki sitä. Eikähän asia selviä.Tsemppiä!

• tuskin sen alle missään
        Valmis tradenomi! kirjoitti:

Etsi netistä lääkärisopimus 2005-2007 ja tutki sitä. Eikähän asia selviä.Tsemppiä!

on ainakaa

• Jokke_S

Pääkaupungissa on yllättäen pienemmät palkat kuin muualla Suomessa, minne lääkäreitä pitää houkutella paremmalla palkalla.

En yllättyisi, jos Meilahdessa joku neurokirurgi tekee 100-150 tuhatta eur vuodessa, siis bruttona.

Pienemmissä yliopistosairaaloissa ehkä tienaavat enemmän.

Yksityisillä lääkäriasemilla voi muuten tienata aika hyvin. Esim. Keski-Suomesta päin löytyy yksi alle 35-vuotias silmälääkäri, jonka liksa on siinä 400 tuhatta euroa vuodessa. HUOM! Tämä on yksittäistapaus, ja kaveri on kyllä aika guru noissa silmäleikkauksissa.

• dferter

5500, eli aika kova.

• kovajakova

Lääkäriksi kouluttautudutaan jonkin aikaa, ja vastuu on selvästi normaalia duunia isompi. Joku päällikkö-(diplomi-)insinööri on rahallisessa vastuussa alueestaan - lääkäri on vastuussa diagnooseistaan ja hoidostaan, ainakin jollain tasolla.

Julkisella puolella lääkärinpalkat varmaan alkavat jostain 3000 eurosta(vastavalmistuneelle) ja keskipalkka jossain 4000-5000€ paikkeilla. Yksityisellä asteen paremmat. Mutta on niitä lääkäreitäkin moneen lähtöön. Toiset tekevät pitkää päivää, toiset ovat erikoistuneita jne. Ei ole ihan selvä että jos joku on lääkäri, että mitä se ansaitsee.

Tuttu oli yksityisellä jonkinlainen peruslääkäri ja ansaitsi n. 8000 euroa kuukaudessa. Sitä en tiedä miten paljon duunia teki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2625
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      73
      2229
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2171
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1894
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1783
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe