Jeesus tulee. Jeesus ei tunne teitä lahkolaisia.
paetkaa helluntailaislahkoista !
15
637
Vastaukset
- pikkuenkeli.
Helluntailaisuus on Nasaretin lahkoa. Tällä tavalla pilkattiin apostolisen ajan uskovaisiakin.
- eri asiaa
Nyt varoitettiin lopun ajan eksyttävistä uskonlahkosta, jotka eivät peri Jumalan valtakuntaa, vaikka ne toimivat Jeesuksen nimessä.
Gal.5:20-21
Matt.7:22-23
Matt.24:24 - HelluntaiApostoli
eri asiaa kirjoitti:
Nyt varoitettiin lopun ajan eksyttävistä uskonlahkosta, jotka eivät peri Jumalan valtakuntaa, vaikka ne toimivat Jeesuksen nimessä.
Gal.5:20-21
Matt.7:22-23
Matt.24:24Kuka sinut asetti tuomariksi, eikö Jumalalla yksin ole tuomiovalta?
En minäkään uushelluntalaisuutta hyväksy, protestanttisuuden kylläkin.
Lienee sotket amerikkalaiset suomalaisiin, tällainen sotkeminen on hyvin yleistä. - ei-lahkilainen
HelluntaiApostoli kirjoitti:
Kuka sinut asetti tuomariksi, eikö Jumalalla yksin ole tuomiovalta?
En minäkään uushelluntalaisuutta hyväksy, protestanttisuuden kylläkin.
Lienee sotket amerikkalaiset suomalaisiin, tällainen sotkeminen on hyvin yleistä.selvitä pääsi
- Pakenija
Onko helluntailaisuus pahinta mitä olet nähnyt?
- näkijä.
eksytys on "väkevä" (lue 2-Tess.)
eihän muuten kristittyjä pystyttäisi eksyttämään - Pakenija
näkijä. kirjoitti:
eksytys on "väkevä" (lue 2-Tess.)
eihän muuten kristittyjä pystyttäisi eksyttämäänAika hyvinhän sulla asiat on jos hellarit ovat pahimpia...
- Helluntaiapostoli
Pakenija kirjoitti:
Aika hyvinhän sulla asiat on jos hellarit ovat pahimpia...
Vuorisaarna:
Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaisi niitä jalkoihinsa ja kääntyisi ja repisi teitä. ...
Raamattu kieltää sikojen ruokkimisen, sinä olet sellainen sika, jolle on kadotus varattuna! Meidän ei tarvitse enempää keskustella!
- ALH
Jeesus tuntee kaikki jotka ovat hänen omiaan, siis saaneet syntinsä anteeksi Hänen vesensä kautta. Pelastukseen ei vaikuta luterilaisten "lahko" eikä muidenkaan "lahko", vaan usko Jeesukseen.
Apt. 14:14. Mutta sen minä sinulle tunnustan, että minä sitä tietä vaeltaen, jota he lahkoksi sanovat, niin palvelen isieni Jumalaa, että minä uskon kaiken, mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa, 15. ja pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus, jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että vääräin.- Matteus.
Jeesuksen sanat täsmäävät täydellisesti teihin helluntailaisiin:
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - ALH
Matteus. kirjoitti:
Jeesuksen sanat täsmäävät täydellisesti teihin helluntailaisiin:
Mt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Minä en ole nähnyt Raamatussa mitään -laisia tai -läisiä jotka pelastuvat vaan ne pelastuvat jotka uskovat Jeesukseen.
Mieti kuule hetki ennenkuin tuomitset koko suunnan. Jeesus on kyllä armollinen myös sinulle.
Room.3:22. se Jumalan vanhurskaus, joka uskon kautta Jeesukseen Kristukseen tulee kaikkiin ja kaikille, jotka uskovat; sillä ei ole yhtään erotusta. 23. Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla 24. ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, 25. jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit 26. jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.
LAHKO,VAAN JEESUKSEN SEURAKUNTA,KUTEN VAPAA,BABISTI YM SEURAKUNTA,JA TIETYSTI LUTERILAINENKIN ON JOS SIELLÄ ON UUDESTISYNTYNEITÄ JOUKOSSA.
- valonlapsi75
Ehkäpä olisi syytä ensin selvittää kuinka Helluntalaisuus eroaa todellisista lahkolaisista mm.joukkoitsemurhiin päätyvistä lahkoista..
Tietääkseni tälläistä ei ole tapahtunu sillä olenhan itsekkin hengissä...;) - kiitos Jeesus
helluntailiike on lopun ajan uskonlahko
- ketura
helluntailahkolaisia...siis onhan lutherilaisuuskin "lahko", yleensä puhutaan uskonlahkoista...käsitän ne niinku vois arkikielessä puhua lohkoista... siis osista. Kristus on ylösnoussut Jumala. Joka häneen uskoo ja tunnustaa vapahtajakseen, saa kokea Pyhän Hengen voiman ja vapautumisen Saatanan kahleista. Synnyt uudesti ylhäältä...Ihan sama mihin lahkoon tai lohkoon kuulut. Olitpa sitten Hellari, Lutteri, Katolinen, Arabi tai Juutalainen..Kaikki Jeesukselle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4674034Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181692- 1161526
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891474Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991408Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n601375- 521316
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi981229- 441079
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa341078